2 Ağustos 2013 Cuma

Team Turkiye MotorSport 2013-08-02

Ey iRacingciler,
Dunku muhabbetlerimiz herzamanki gibi super gecti, muhtesem eglendik...öyle guzel eglendikki neredeyse sabah kahvaltisini beraber yaptik, he he

Yarislarimiz ise dahada muazzam gecti, Kerem haric hepimiz Iberyalilarin gafletlerine ugradik. Su Esseklerden kurtulmak icin bugun hepimizin adina Yuce Yaris Tanrilerina 2 fil, 4 manda ve 3 keci kurban ediyorum yani adaklarimiz tutarsa bugun muhtesem muhabbetlerle beraber yarislarimizda super ötesi gececek...  ;)

Dun, benim ve Kerem'in yeni direksyonlarimiz geldi ve sonuc dehset! Fanatec'in servisi 10 uzeri 10. Yeni CSW gövdesiyle CSW iste budur dedirtti bana. FFB hem daha guclu - hemde daha bir gercek arac kullaniyormusum hissini yasatti, araba ve yol ile olan bilgiler sisli-dumanli olmaktan cikti High-Def moduna gecti sanki...FW/Driver benim eski CSW ile 1'e1 ayni, iRacingdeki "controller" aynisi ama gel gelelim FFB hissiyatindaki fark cok buyuk.

Hatirlarsaniz, CSW ilk elime gectiginde FFB hissi CSR Elite veya diger kullandigim, sahibi oldugum direksyon setlerinden daha farkli olduguydu...dahami iyi - dahami kötu tam karar verememistim ama cok daha degisik oldugunu paylasmistim sizlerle.
Bu yeni CSW gövdesiyle bu tamamen degisti, tanidigim, bildigim FFB geri döndu ama simdiye kadar kullandigimin daha sert ve ayni anda daha yumusak/gercekci bir FFB hissi yasamam cok sasirtici bir durum oldu,...acaba benim elimdeki (Ilk cikan CSW partilerinden) hatalimiydi?

2 nokta daha dikkatimi cekti, eski CSW gövdesi aleti calistirdigimda kendini ortalamazdi, takriben 5-10cm saga dogru dururdu, tabii ki bu sadece calisma fasliydi ve forumda daha evvel okumustum o zaman cogu CSW kullanicisi ayni sekilde centering yasiyorlarmis ve sorun degil diyorlardi ama...madem öyle, neden su elimdeki CSW'yi calistirdigimda neredeyse mukemmel bir sekilde kendini ortaliyor? Eskisini defalarca kalibre etmistim malesef hicbirinde calistirma aninda kendisini ortalamiyordu.

2'cisi, her 2 gövdedede cifte fan vardir ama 1'ci CSW gövdesindeki sol fanin hicbir zaman calistigini duymadim, hissetmedim. Bu yeni CSW gövdesinde her 2 fanda aktif halde calisiyor...ve yenisi o halde bile cok daha sessiz calisiyor.

Bu yeni CSW ile ahanda iste CSW dedigin budur dedirtti bana, halen degisikligin nerede oldugunu anlamis degilim, acaba motorblocktanmi kaynaklaniyordu bu hata...cunku software 1'e1 aynisi ve bana son gönderdikleri motorblockta "V2" yaziyor, hmmm...ne degistirdilerse FFB'de muazzam bir fark yaratti. Bu direksyonla hem hizliyim, hemde kolay kolay hata yapmam, orasi kesin.
Ancak dunku Essek gibi ustume kasten kirarlarsa, kasten carparlarsa anca...o sekilde beni durdurabilirler   ;)


Kerem'de yeni G27'siyle cok memnun ve DFGT'yle yapamadiklarinin acisini feci sekilde cikartiyor, yakin zamanda Pro olacagini kestirmek icin Einstein olmaya gerek yok  ;)

**************************************************************************************************

Dun benim önume kiran ve ben dahil 5 aracin daha yaris disi kalmasina sebep olan yarisci ceza/uyari almis, cevabi geldi ve Ayem cok memnun olmak var   :)
Sikayet ettiginiz kisi ceza veya uyari aldiysa iRacingden gelen cevap su olur. Önemli olan bölum sari renkteki cumle.

**********************************************************************
Good Day TK
Once again we'd like to thank you for taking the time submit your protest.   This email is to inform you that the protest has reviewed and the member under protest notified of the outcome.
If you need to reference this case in the future, please use the information below when emailing.
Case #:  CAS-xxx-xxx
Session ID#:  https://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?subsessionid=8786759
Thank you for your continued support and good luck in your future races!
Regards,
iRacing.com Motorsport Simulations

***********************************************************************

Ceza veya uyari verilmediyse bunun bir yaris kazasi oldugu gibi aciklamalarda bulunurlar.


Yeni NEO Endurance Turnuvasi acilmistir, ilk yaris bu ayin 25'inde baslayacak ve 2.4 saatlik 60 yarisci ve 3 klasdan olusacak muazzam yarisa hosgelirsiniz  :)
Bu sezonda bazi noktalar...
  • Dinamik hava sartlari kullanilacak yani yaris esnasinda hava sartlari degisken olacak.
  • Her yariscinin 1 tane FR'si (Fast Repair) olacak.
  • Yaris canli olarak GTV'den yayinlanacak
  • Kayit icin ilk evvela Lig'e basvurmaniz sart LINK1, sonrada suraya LINK2 ve son olarak yaris haftasina giriste 3*4 saatlik Q zamani sunulacak. Bu Q'de arac basi ilk 20'ye girmeyi basarirsan yarisa girmeyi hak ediyorsunuz.
  • Yarislarda hakemler mevcut olacak
  • Katilim icin en az B 3.00 lisansi sart! 
  • Gecen sezonki gibi ayni öduller gecerlidir.
 Katilimci listesi ve videosu...LINK


Bol sanslar,


Kerem ve Kunter, McLaren tasariminiz hazir beyler, aksama skype uzeri paylasirim.

Ve son olarak dunku antremanlarimizdan demetler..  ;)



Bu videoda Kunter icin, just Do it like a Dude...Dude   ;)


Iyi yarislar,

2 yorum:

  1. Abi bilgiler için teşekkürler.

    Gövdenin gelmesine ve memnun olmana sevindim . Abi kayışın izlediği yola ve çalışma sistemini görebiliyor musun ? Bildiğim kadarıyla bu yeni verisyonlarda kayış sistemi ile alakalı modifikasyonlar yapıldı. Belki bu hissiyat değişikliği ondan kaynaklanıyor olabilir . Dediğin gibi bu kadar fark acaba neden bende merak ettim. Ama halen benim gibi CSW almayı düşünen biri için güzel bir haber ;)

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Hemen bir duzeltme yapayim...Sana bu saatten sonra en dusuk Ecci veya Bodnar yakisir, gerisi fark yaratmaz ;)

    Iki gövdeyide yan yana koydum ve ince ince izledim, gözle görulecek bir fark göremedim. Kesin olarak tek bildigim motorblockun v2 olmasi...bir ihtimal icinde belki baska degisiklikler yapmislardir ama artik acip kurcalamam ;)

    YanıtlaSil