3 Ağustos 2013 Cumartesi

Team Turkiye MotorSport 2013-08-03

Ey iRacingciler,
Dunku muhabbetler ve yarislarimiz herzamanki gibi muhtesem gecti. Erdem, saglam antremanlardan sonra McLaren/Watkins Glen combosunda dunku yaptigi 2 yarista bir birincilik ve bir 2'cilik elde etti, toplam hata sayisi 7 yani yaris basina takriben 3 hata ve yarislarin uzunlugu 45 dakika...bu basarilmasi kolay bir is degil, Helal kardesim. Ilk 100+ sampiyonluk puaninada imzasini atti, bundan böyle artik gerisi gelir. 3'lu ekranlarinida siparis etti, simdiden iyi gunlerde olsun.
Kerem'de herzamanki haliyle neredeyse hic antreman yapmadan Grand-Am'e daldi ve 45 dakika suren tampon-tampona kapismayla 4'culugunu kapti, tebrikler.
Su an Grand-Am serisinde Ben, Erdem ve Kerem yarisiyoruz. Proto GT'de ise Bekir ve Husnu, Kunter ise Skippy'de rakip tanimiyor   ;)

NEO Endurance'a su an takimimizdan Kerem (C6r) ve ben (MP4) katildik, sizleride bekleriz beyler...

Gecen gun cok guzel bir filim izledim. The Impossible diye, bu...bir ailenin 2004 Tailand Tsunamide yasananlari anlatan cok hisli bir filim. Bastan diyeyim, mendillerinizi, carsaflarinizi yaninizda hazir bulundurun cunku cok hisli bir filim, insanoglunun cok kötu durumlardaki en iyi ve en kötu yönunu acik bir sekilde sergileyen saglam bir yapit, kacirmayin.
Özel efektlerden tutun, oyuncularin artistliklerine kadar mukemmele yakin bir filim. Bu filmin tek kötu yani gercekte olmus cok kötu bir durumu konu aliyor, hani alisageldigimiz aksiyon/macera filimleriyle alakasi yok.Benim notum 9/10

Bugun iRacingi haraca baglayacaz beyler   ;)


Ve son olarak, herzamanki gibi guzel bir video...   ;)



Iyi yarislar,

8 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Geçen hafta seyrettim, hatta size de anlattım. Normal ama yaşın gereği unutman :D Bizim gibi genç olsan unutmazdın. Hakikaten dokunuyor film, hatta özen göstermişler fazla acıtmayalım diye ama durum harbi kötü. Ben de işte bizim Türkleri anlamıyorum bu konuda.
    Korku filmi dersen cinlerden daha korkunç bir şey yoktur yeryüzünde herhalde.
    Savaş dersen babalarını yapmışız, kore 2 kıçı kırık savaş yapmış destansı filmleri var adamların.
    Deprem dersen neler yaşamışız neler.
    Konu bol da yapacak adam mı yok yoksa yapacak kafalar sektörde tutunamıyor mu anlamak zor.
    Bu arada geçen bir film daha seyrettim. Gençlere tavsiye etmem ama artık yolun yarısını çoktan bitirmiş kişilere özellikle Elegan'ıma tavsiye benden. Bir filmi seyrederken ilk defa bu kadar sıkıldım. Sıkıldım derken film çok iyi ama konu ve durumlar insanın içini yakıyor. Şiddetle tavsiye ederim:
    http://www.imdb.com/title/tt1602620/?ref_=fn_al_tt_1
    Amour (2012)
    -------------------------------------------------------------------------
    Bu arada skippyde rakip tanımayan Kunter artık kendini de tanıyamıyor, cockpit almam farz oldu artık her oturuşta başka bir sürüş deneyimi yaşamak istemiyorum. TV + Direksiyon + Pedal + Seat bunların her oturuşumda açıları ve mesafeleri değişmekte. O yüzden tatil dönüşü acilen koltuk aramaya girişeceğim, aklınızda olsun. Araba koltuğu mu çakma karbon fiberler mi karar veremedim daha. Ama bir an önce stabilite sağlamam lazım zira artık kendi kendime de kızmaya başladım.

    YanıtlaSil
  3. Kunter,
    Harbiden yaslanmisim yaw...cidden The Impossible'i anlattigini hicbir sekilde hatirlamiyorum, buyuk ihtimalle sen anlattin ve aklimda oradan kaldida seyretmisimdir iyimi. Yaslilik harbi kolay degil, senillik simdiden basladiysa ben ayvayi yemisim anasini satayim :D

    Amour'u daha evvel seyrettim ve aynen dedigin gibi sahane bir filim.

    Bizim Turk filimleri konusunda ise yenilerde malesef begendigim yok, 70'-80'lilerin ustune tanimam.

    * Tosun Pasa
    * Salako
    * Hababam siniflari, favorilerimden biri Perran Kutmanin "Al sana Vezir parmagi" 9 doguruyoru vs. vs.
    * Girgiriyeler
    * Ne olacak simdi
    * Evlidir ne yapsa yeridir
    * SabanogluSaban
    *Davaro
    *Zugurt Aga "Ben kari istirem" ustune yoktur, he he ;)


    Ve daha bircogu benim gencligime buyuk eglence katan ve oglumunda en favori Turk filimleridir. Toplayabildiklerimin DVD'lerini satin aldim zamaninda ve filim kutuphanemi susluyor.


    Haydi hayirlisiyla Kunter, senden cok saglam bir kokpit bekliyoruz mesela sunlar yakisir ;)

    http://eu.fanatec.com/Stand?product_id=604

    Veya,...

    http://eu.fanatec.com/Stand/CSL%20Seat

    YanıtlaSil
  4. Dunku muhabbetler ve yarislarimiz herzamanki gibi superdi beyler ;)
    Bugun SoF'larin en yuksek olan yaris gunu, aksam TR saatiyle 21:45 ve 23:45'deki yaris odalari buyuk ihtimalle haftanin en yuksek SoF odalari olacak.

    Kerem,
    Sabaha karsi 19:45 demistim ama herhalde yorgunluktan olacak hesap yanlis. TR saatiyle 19:45'deki yarisin SoF'iside yuksek olurda ama asil yuksek SoF yukarida yazdigim 21:45 ve 23:45 olur dusuncesindeyim.


    Erdem, Kerem ve Efkan...Start your engines beyler ve hepimize simdiden bol sanslar, birazdan görusmek uzere :)

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar merhaba. Bir süredir sitenizi ve yaptığınız işleri takip ediyorum sizleri tebrik ediyorum. Birkaç sorum olacak fakat Site üzerinde forum benzeri birşey olmadığı için burdan yazıyorum.

    Adım Fırat Bilmiş, Bursa'da yaşıyorum. 30 yaşımdayım. Küçük yaştan beri otomobil ve Ralli sporunun içerisindeyim. Ayrıca Commodore 64 zamanlarından beridir oyuncuyum. Bursa'da bir firmanın Sistem ve Network sorumlusuyum.

    2008 - 2010 arasında, Logitech g25 ile bolca Richar Burns Rally ve LFS tecrübem oldu. Hatta o zamanlar Racesimturkiye diye bir site vardı ve orada Dinamo Motorsport adı altında bir takın bile kurmuştuk LFS de. Sonrasında zamansızlıkdan bırakmak zorunda kaldım ve direksiyonumu sattım.

    Şimdilerde bir g27 almak istiyorum ve iRacing'e katılmak istiyorum. Sizden bu konuda destek rica ediyorum. Beni nasıl yönlendirirsiniz?

    Aslında daha profesyonel bir sistem kurmak istiyorum ama Türkiye'de bu sistemlere ulaşmak çok zor? youtube'da insanların yaptığı sistemleri hayranlıkla izliyorum. Direksiyon pedal ve vites setleri inanılmaz güzel.

    Bende bir g27 ve aşağıdaki linkteki ürünü alarak tekrar başlamak istiyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-hobi-oyuncak-ticari-oyun-makinesi-seat-master-yaris-simulator-standi-logitech-g25-g27-playseat-119005227/detay

    Sizlerden banada yol göstermenizi rica ediyorum.

    Selamlar, iyi yarışlar

    YanıtlaSil
  6. Selamlar Firat,
    Arkadasim tansitigimiza memnun oldum, en iyisi beni skype programi uzeri ekle, oradan cok daha rahat bir sekilde konusuruz. Benim skype kullanici ismim: iracertk

    YanıtlaSil
  7. fırat selam bende rallivideodan dogan :) bende yeni geçtim iracinge 4 5 ay oldu
    aklında takılan oldıkça bende yardım ederim.

    bu arada bende g27'e omp direksiyon takmıştım ralli tipi 35 cm ofsetli süet ama çok büyük geliyor tekraradan g27 nin kendi simitini taktım genede 28 30 cm arası simit arıyorum önereceğiniz varmı sparco yada momo dan sectiklerim var ama çok pahalı replica falana arıyorum ama bunların pek yok gibi ?

    http://www.sparcotr.com/urun/p285-suet-direksiyon_4945.aspx?CatId=130

    http://www.momo.it/en/racing/steering-wheels/mod-27.html



    YanıtlaSil
  8. Fırat selamlar. Armıza hoşgeldin. Sakın linkteki ürüne bu kadar para vereyim deme. Kunter için de söylüyorum. ( Bu arada isimle hitab edip duruyorum ama yaş kaçtı diye sorma gereği hissetim. :) )

    Linkteki ürün PVC boru ile çok rahat bir şekilde yapılabiliyor.

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/SIMUL8RMkIIplansTOPVIEW.png
    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/SIMUL8RMkIIplansSIDEVIEWS.png

    Resimlerde nereye ne kullanacağınız gözüküyor sanırım. 100-150 TL gibi bir rakama bunu yaparsınız. Koltukta ayarladınız mı tamamdır. Linkteki üründe direksiyon bile yok.

    YanıtlaSil