19 Ağustos 2013 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2013-08-19

Ey iRacingciler,
Dunku muhabbetlerimiz, antreman ve yarislarimiz herzamanki gibi muhtesem gecti. Yes, dunku patladigim yarista dahil buna...yaris cok eglenceliydi.

2'ci basliyorum, daha ilk virajda ustaligimi kullanarak 3 ve 4'cu baslayanlarin divebomblarindan ustaca kurtulmam nefes kesici anlardi, ardindan 1.15'leri atarak benden kacmaya calismalarida gayet komedi bir durum yaratti, he he

Haliyle birkac tur sonra rahatlikla gectim ve basladim tur bindirmeye beni ilk virajda gecenlere, Matt'e yaklastim kardes kardes gidiyoruz, tur bindirdigimiz baska bir araci gecmek uzereyken ekranlar error31 verdi ve tur bindirdigim adamada carpmis oldum yani en nihayet yarislarda patlamam artik neredeyse imkansiz ve yarisimin kötu gecmesi icin artik Yaris Tanrilarinin karismasi sart oldu yoksa beni tutana Helal olsun, he he he

Shit happens dedik ve carptigim adamdan özur diledim, yapacak birsey yok. Tanrilarin parmagi var bu isin icinde, elimin altinda Bodnar/Ecci olsa kurtarmaz  ;)


Kunter'in paylastigi guzel bir linki sizlerle paylasayim...su LINKTEN 6 tane PC oyununu 1$'a kadar satin alabilirsiniz.DeadSpace 3'te co-op destegi mevcut, oglumla denedim ve cok hosumuza gitti, 1$'a böyle bir zevk almami kendime yediremedim acikcasi. Bu yuzden tekrar yeni bir bagista bulundum ve kodunu sizlerle burada paylasiyorum. Ihtiyaci olan kisilere bu kodlari dagitirsaniz sevinirim beyler ve tavsiyem sizlerinde oyunlari oynamasaniz bile 3-5 dolarlik yardim yaparak oyun kodlarini baskalarina dagitmaniz olur.
Bu arada böyle guzel bir paylasim icin tesekkurler Kunter.


- STEAM -
DeadSpace Origin - NAT6Y-KK993-887RG
BurnOut Paradise Ultimate Edition Box - 6BXL6-5E52A-4M9NB
Crysis 2 Maximum Edition - PTV7A-VPKNG-WD48X
Medal Of Honour - INVF0-KECIY-YTATE
Mirrors Edge - IH6ER-VQQRD-C9XBV

- ORIGIN -
DeadSpace Origin - 387X-EXSF-VQUW-DVF4-XUBR
BurnOut Paradise Ultimate Edition Box - 56SS-DUL3-DTSW-DQUP-T7PW
Crysis 2 Maximum Edition - 9MTT-9Q9E-LQQC-Y6ST-3AAX
DeadSpace 3 - CJPX-Q8WV-8T62-7F3Z-PHMT
Medal Of Honour - BAVD-P2P5-HH4Y-BWLZ-WV45
Mirrors Edge - E4LC-5UAA-VEUC-DA35-X9WM

************************************************************************************************************

Simdi gelelim fasulyenin faydalarina...Bir hafta daha bitti ve sezon 3'un 4'cu haftasina bu gece giriyoruz.

2013 Sezon 3 - Hafta 4'un TTM Yaris Serilerimiz -


  •     Proto & GT Challenge Serisi  - Mid-Ohio Sports Car Course 45dk
  •     Skip Barber Serisi - Watkins Glen International Boot 12 tur.
  •     Grand-Am Serisi - Montreal 75dk 
  •     iRacing Grand Prix Serisi - Montreal 44 tur
  •     Grand Prix Legends De La Lotus 49 - Silverstone Historical GP 30 tur
  •     StarMazda Championship Serisi -  Watkins Glen International Boot 17 tur
  •     Mazda Cup Serisi - Mazda Laguna Seca 10 tur
  •     Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) -  Bristol Motor Speedway 65/130 tur
  •     Nascar B Klas Serisi (Fix ve Serbest) - Bristol Motor Speedway 60/120 tur
  •     Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Bristol Motor Speedway 55/110 tur
  •     IZOD Indycar Serisi Fix/Serbest - IndianaPolis Speedway 30/60 tur

1'ci haftanin Yol versus Oval en piskopat pist/yarislari...

Yol: 4'cu haftanin en piskopat arac/pist kombosu bu hafta 2 degisik seriye ait.
  • Proto serisinde 44 aracla multiklas ve de Mid-Ohio gibi piskopat bir pist...bundan daha iyisi can sagligi. Bu hafta zaman bulursam buraya katilacam  ;).
  • Grand-Am'de multiklas ve de 75 dakikalik Montreal kimi olsa zorlar. Maraton yarisina hazirmisiniz  ;)

Oval:Bu hafta zor...Indianapolisteki yarislar gayet cekismeli gecer ama asil zorluk bence yinede A-Multiklasdaki Bristol olacak. Bristol A-Klas araclari icin fazla kucuk bir yer, araci yolda tutmak bile basli basina buyuk bir olayken birde 30 kisiyle o cuk gibi yerde kapismak akillara zarar bir sahne yaratacak.


**********************************************************************************************************

Bugun P90x'e basladigimin 12'ci haftasinin son gunu. 12 hafta evvel 84.6 kiloydum ve sisman gözukmuyordum, hafif göbek = yes, that's it.
Bugun 74.2kiloya dusmusum, bunun haricinde vucudum cok daha esnek, Yoga sagolsun. Kendimi cok daha saglikli ve enerjik hissediyorum. Tum bunlari tabii ki sadece P90x programiyla basarmadim . Midemide terbiye etmek zorundaydim...dogru yemek yemek ve gunde 3 ögun yemem önemliydi yani abur-cuburlardan ve aperatiflerden uzak durmam cok isime yaradi.

Gelecek hafta yeni bir P90x sezonuna baslayacam ve son olarak "Hayat cok guzel" diyorum. Hayatin cok guzel olmasi insanin bakis acisina bakar arkadaslar...!

Saglikliyim, benim bir ailem var, onlarda saglikli, gencim veya kendimi genc hissediyorum, istedigimi yiyebilirim, istedigim hareketleri yapabiliyorum, ac degilim - acikta degilim, kimseye kötulugum dokunmuyor, kimseye yuk degilim, kiskanclik, nefret, kizginlik, bencillik vs. vs. gibi kötu hislerden uzagim, baskalarina yardimci oluyorum diye dusunup ve de yukarida yazdiklarimi ve dahada fazlasini yerine getiriyorsaniz Hayatin ne kadar guzel ve anlamli oldugunu anlarsiniz   :)



Ve son olarak guzel bir paylasim,...



Iyi yarislar,

31 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi.

    Herşeyden önce sağlık ve huzur çok önemli. Senin adına sevindim abi. Bende kırık parmak ile idare ediyorum. Sizlerden uzak kalıyorum ama aklım hem o koltukta :)

    YanıtlaSil
  2. Gecmis olsun Husnu. Cabuk kaynar umarim, donersin pistlere.

    Guzel bi video da benden: http://www.bbc.co.uk/news/world-latin-america-23750939

    YanıtlaSil
  3. Paylasim super Berke,
    Aynen öyle Husnu, saglik ve huzurun olmasi icinde... Saglik = spor yapacan, dogru yemek yenecek, zararli maddelerden uzak durulcak vs. vs. Huzur ise daha zor...özellikle ruhsal huzur icin insanin kendinden ödun vermesi sart, fedakarlik sart.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Kolay kolay Brazilyalilari sevmeyiz ama bu adam sevilmeyecek gibi degil yaw...ismi bile insani kendine yaklastiriyor :)

    http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=127938

    YanıtlaSil
  6. Taktınız la Brezilya'lılara. Şu süperlotto çıksın Rio plajına götüreceğim sizi. Gelmek istemeyen şimdiden bildirsin :)

    YanıtlaSil
  7. Bu arada buyrun, isteyen alsın :
    http://www.amazon.com/Thrustmaster-Racing-Ferrari-Edition-xbox-one/dp/B00ENFVS5Y

    YanıtlaSil
  8. Brazilyayida, Brazilyalilarida sevmeyiz :P
    Rio - Mio bosver bunlari, adami cig cig yerler oralarda...al sana guzel bir video, paylasim Erdem

    http://www.liveleak.com/view?i=dae_1376168054

    Bugun Montreal akar, Neo'da ise Bekir'in yeri garanti ben 18'ciyim su an ama buyuk ihtimalle bugun gecilirim...yatirim sart ve su an ona fazla yatirim yapacak vaktim yok. En kötu ihtimal oturup beraber izleriz Bekir'i ;)

    YanıtlaSil
  9. Abi neo ne zaman . Bende izlemek için sizlere katılırım

    YanıtlaSil
  10. Husnu,
    TR saatiyle 21:15'te basliyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=alMdlgyikLI

    YanıtlaSil
  11. Not: Bulusma yerimiz skype, biralar benden, viskiler Kunterden, uzumler senden Husnu ;)

    YanıtlaSil
  12. Eyvallah abi görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  13. Bu arada monitörüm gümrüğe takıldı. Muhtemelen almayacağım. Ups ile gelmiş epey masraf çıkacak gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil
  14. Hayırdır ne monitörü abi

    YanıtlaSil
  15. 10" aldım da amazondan. Gerçi bu gün ups ile kavga ettim, amazon tüm masrafları karşılaması lazım diye, bakalım nasıl sonuçlanacak. Vekalet imzalattılar tüm masrafları kabul ediyorum diye. O cümlenin üstünü çizip imzaladım anayasaya aykırı diye. Allah sonumuzu hayır etsin. Bu arada bu sinirle bir eyefinity patlatabilirim her an.

    YanıtlaSil
  16. Abi NEO'da beni yalnız mı bıraktınız yaw :( Siz orda fiskileri piraları afiyetle çekerken benim canım çekmez mi hiç korvetin içinde, hiç düşünmediniz ben egzoz kokusunda ne yaparım yalnız diye... :( :p İnşallah yarışı bitirebilirim bu sefer yaw. Bu gece rüyamda yine sıkıntı yaşamıştım korvette, bir de towing düğmesi basmıyordu namıssız, quick repair'i bile yapamıyordum, rüyaya bak hizaya gel :)

    Dün korvetle mid Ohio yarışına girdim toplamda 1 saatlik bir antrenman ve çakma bir kvalifiye ile, ne şanstır ki 2. bitirdim ve 80+ irating ve 190+ şampiyona puanı aldım, korvette seriyi takip etsem alamam o puanları, gözünü seveyim mid ohio'nun yaw :) Mid Ohio'nun Pit çıkışında şuna benzer bir yazı var "The most competitive circuit in US" gibi bir şey. Hakkaten doğru vallahi :D

    YanıtlaSil
  17. Bekir şimdiden başarılar kardeşim. Yarışın favorisi sensiz

    Yaw bu arada elimde boşta gigabyte g 870a ud3 am3 amd anakart ve amd phenom 2 x6 1055T 2,8 ghz/3,3 ghz Turbo Core Cache işlemci var. İhtiyacı olan varsa görüşelim.

    Kunter abi amazonun dhl ile anlaşması var galiba . Neden dersen biz t500 leri amazondan aldık ups ile geldi gümrük ödedik. Yine amazondan t500 vitesini aldım dhl ile geldi hiçbir masraf ödemedim. Bildiğim kadarıyla dhl ile olan anlaşma da şu şekilde 1500 $ ve 30 kg mı geçmeyecek.

    YanıtlaSil
  18. Yav ne qualifie di öyle ya. Muhtemelen yarış süper geçecek yarın. Bir de yağmur patlarsa spa akar.
    Hüsnü, ben de amazona giydirdim. Cevap verdiler masraf falan yok diye. Upse de aynısını söyledim, kabul ettiler. Sadece gümrük olan %20 ödersem o da iyidir.
    Bende de seninkinden daha eski bir oyun pcsi vardı. Almanya'dan htpc kasa getirttim. Mmedya aleti yapacağım.
    http://www.ebay.de/itm/Maxdata-Favorit-5000i-mATX-Desktop-Case-PCMD-42061-mit-250W-Netzteil-/161057583122?pt=DE_Elektronik_Computer_Geh%C3%A4use&hash=item257fc7b012

    YanıtlaSil
  19. Monitor isinin duzeldigine sevindim Kunter, Turkiye'de 150€ kadar gumruksuz degilmi?

    Simdiye kadar UPS veya DHL ile siparis edilen bir malin gumruge takildigini duymadim, görmedim...ve de direk evine, kapi önune kadar getirip birakirlar.

    Bekir,
    Tebrikler...196 puan almissin, super bir yaris cikartmissin. Mid-Ohio cok sakat bir pist. Birak yaris yapmayi, herkezin surebilecegi bir yer degil. NEO'ya vakit bulamadim malesef yoksa zamanimi duzeltir katirildim...bizlerle sifreyi paylas direk seni seyredelim odadan ve simdiden bol sanslar ;)

    Yarin aksam TR saatiyle en gec 21:00 civari skype'dayiz...Bekir'in yarisi 21:15'te basliyor. Aksama iRacinge gelmeye calisacam.

    Bugun www.skoklosterrace.se
    bizim burada bayram var...oturdugum bölgeye özel. Deniz motoru yarislari duzenlendi, cocuklar icin yuz boyama, ziplama kalesi, cay/kahve/dondurma, restoranlarda yemek yeme, deniz kenarinda piknikler, eski Amerikan arabalarinin toplantisi, satoyu gezme, RibBåt ve Segway turlari, helikopterle ucma vs. vs. etkinlikler vardi. Havada misler gibiydi, daha iyisi can sagligi ;)

    YanıtlaSil
  20. Halledebildiğine sevindim . UPS sana %20 haricinde ne masraf çıkardıki anlamadım .Biz t500 lere %20 haricinde 1 günlük ardiye ödedik. Başka birşey yoktu. Birde monitörün linkini atabilir misin? Merak ettim :)









    YanıtlaSil
  21. http://www.amazon.de/gp/product/B00C72PGSU/ref=oh_details_o00_s00_i00?ie=UTF8&psc=1
    Bu arada Hüsnü eyefinity ya beni öldürecek, ya ben bu amdyi öldüreceğim. Dedikodu harici bir şey bulamadım.
    7870XT 1HDMI 1DVI 2MINIDP
    Monitör 1HDMI1VGA1DVU
    2ve3.Monitör 1DVI 1VGA
    Ben bunları nasıl bağlayacağım çizeceğim kafayı sonunda. 1i HDMI diyelim (ses çıksın diye) 2. minidp to dvi-d (dl) kablo galiba 3. minidp to dvid DL aktif kablo galiba. Yoksa 2si de mi aktif. Çözemedim gitti.

    YanıtlaSil
  22. Abi ilk monitörü hdmi den 2. Monitörü dvi dan 3. Monitörü de mini dp den bağlayacaksın . Mini dipi ye bağlamak için kullanacağın dönüştürücü adaptör aktif olacak . Olay bu

    YanıtlaSil
  23. mini dp to dvi adaptör aktif linki alabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  24. http://www.hepsiburada.com/liste/dark-mini-display-port-dvi-d-donusturucu-dk-hd-amdpxdvi/productDetails.aspx?productId=bs42136&categoryId=105307

    YanıtlaSil
  25. Abi ürün bu galiba ama fiyatından dolayı şüphelendim . Normalde aktif dönüştürücüler biraz daha pahalı olur . Dark.com.tr ye de bakarsın

    YanıtlaSil
  26. 21:15'te Neo Endurance yarisi basliyor, seyirci sifresi icin skype...iRacing'i veya arac/pist kobinasyonu olmayanlara glaciertv.com'dan canli olarak izleyebilirsiniz ;)

    YanıtlaSil
  27. Beyler,
    Erdem'in hanimi migdesinden bayag bir rahatsiz ve 4 gundur hastanede yatiyor. Yarin ameliyat olacak, duanizi esirgemeyin!

    YanıtlaSil
  28. Erdem, Allah acil şifalar versin kardeşim! Sağlık herşeyden önemli, yenge inşallah sıkıntısız bir ameliyat ve sonrası geçirir.

    Benim NEO yarışıma gelince, tek kelime ile muhtaşem bir yarış oldu, hıyar bir Mc"Chicken" yüzünden patlamama rağmen o dakkaya kadar zamanın nasıl geçtiğini anlamadım ve helal olsun iracing'e diye tekrar haklarını verdim bu yarışta! Bu "realistic weather" denen şey sayesinde hayatımdaki en keyifli yarışı yaptım, resmen gerçek pilotlara ve onların mühendislerine tekrar hayran kaldım! Gerçekçi soğuk lastik hissiyatı (inanılmaz düşük grip) sonunda Corvette'e de kül yutturdu ya helal olsun :D

    18. başladığım yarışta 10.luğa kadar çıkmayı başarmıştım, güzel yarıştı, sağlam ve temiz kapışmalar oldu... Arada bir böyle hıyarlar çıkıyor işte, sağlık olsun.

    Lakin güzel yarıştı :) Bu realistic weather olayı çok piskopat, yarış günü sıkı bir alışma ve mevcut setapı modifiye antrenmanı yapmak şartmış, ben avlandım bugün :) yarışa kalmış 40 dakika ve bi baktım yolda duramıyorum, yine iyi bir yarış yaptım aslında bu şartlar altında :) Birdahaki sefere daha iyisi olur inşallah, görüşmek üzere dostlar, stay tuned to da iracing for the "real life", not to "the real driving simülatör"!!! ;)

    YanıtlaSil
  29. Erdem, çok geçmiş olsun. Dualarım sizinle. İnşallah güzel bir şekilde atlatırsınız.
    Bekir : https://www.youtube.com/watch?v=eiJPQG7osVw

    YanıtlaSil
  30. Erdem , Allah acil şifalar versin. En kısa sürede atlatırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  31. Bekir,
    Yarisini 15'ci tura kadar iRacingden gerisini Glacier'den izledim. Bana gercek hava sartlari ve lastik durumunun sakatligini anlatinca bu kadar saglam bir yaris cikaracagini sanmiyordum, cabuk adapte oldun Helal!

    Seni patlatmasalardi gayet saglam bir yerde bitirecektin, yinede dedigin gibi cok zevkli bir yaris oldu.

    YanıtlaSil