30 Ağustos 2013 Cuma

Team Turkiye MotorSport 2013-08-30

Ey iRacingciler,

Dunku muhabbetlerimiz, antreman ve yarislarimiz herzamanki gibi super gecti   ;)
Aslinda bu guncellemeyi dun hazirlamam gerekirdi ama bir turlu yeterli zamani bulamadim.


Hemen haberlerimize gecelim,...

  • 20$ öde karsiliginda 25$'lik alis-veris yap veya 75$ öde ve karsiliginda 100$'lik alis-veris yap kampanyasi yarin sona eriyor. 
  • Dun, yeni bir guncelleme icin iRacing 2 saatligine kapandi. Guncelleme icin TIKLA


Dunku guncelleme...

- Ayarlarin garaj bölumunde tum ayar islemleri tamamlanarak "Apply" kabul edilecek artik. Bu,...ilerde ayni ayari tekrar yuklemek istenildiginde kabul edilmesi icindir.

- Tekrar ayni ayar bölumunde sarimtrak olan ayar bölumleri bazen kabul  olup - olmama arasinda degisiyordu. BunlarYLF5 olmayan araclar icin gecerli.

- Artik sacma sapan degerleri ayarlara kabul ettirmek zorlasacak.

- Ayarin kabul edilmediginde "kabul" tusuna geldiginde sebebi yaziyor artik yani ayarin neden kabul edilmedigine dair sebep veriliyor.

- Cogu araclara "Tech"'i gecen yeni ayarlar hazirlandi

- Dallara icin agirlik jaggerin 0 olmasi sart ve bunun icin yardimci aciklama bir adim daha öteye göturulmustur.

- Williams icin temel ayar High-Downdorce olarak hazirlanmistir.

- Montreal'deki sikanlarin gecis bölgesi dusurulmustur yani bundan böyle sikanlarda fazla kestirmeden gittinmi "Cut The Course" cezasi yersin.

- Protest formu duzeltilmistir, artik hangi kurala dayali olarak sikayet edildigi bölumu daha bir aydinlatilmistir.

- Lig turnuvalari artik bitmeden bitti secenegi cikmayacak.


*****************************************************************************************************

Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir paylasim...daha dogrusu en guzel paylasimlardan biri,



Iyi yarislar,

11 yorum:

  1. Bilgiler için taşekkürler abi

    YanıtlaSil
  2. Hep diyorum ya, sen olmasan ben ne yapardım diye :D benim hanım arasıra bana takılır sen öğretmen olmalıymışsın diye aynı şey senin için aklımdan geçti. Teşekkürler bilgiler için.
    Bu arada :
    https://docs.google.com/file/d/0B7pUKN9TQdWCYVRYcWJRR190aEU/edit?usp=sharing

    YanıtlaSil
  3. Abi süper olmuş . Güle güle kullan . Yapmışken vites koyma yeri falan yapsaydın

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah beyler,

    Kunter,
    Yaris kokpitin cok iyi, Husnu'nun dedigi gibi hazir bu ise el atmisken birde vites kolu tutma yeri ayarla.

    Bu arada hepimizin 30 Agustos Zafer bayramimiz kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  5. http://img819.imageshack.us/img819/9042/41zk.jpg :D

    Bu arada Elegan bana bir ara şu imzanın psdisni at benim aklımda bazı fikirler var taslak olarak yapayım, ama düzeltmesi yine senden, 2 ekran kartı ile pshop çalışmıyor, fazla kullanamıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Paylasim super Kunter,
    Aksama Psd'yi veririm ;)

    YanıtlaSil
  7. Dünkü ALMS Baltimore yarışı kadar pohtan geçen bir yarış daha izlemedim yaw :/ yarıştan başka herşeye benzedi...

    Umarım bu akşamki WEC 6 Hours of Interlagos yarışı güzel geçer. İlgilenenler ve vakti olanlar için link:

    http://www.fiawec.com/

    Bu linkte ana sayfada "watch live" gibi bir yazı çıkıyor yarıştan 15 dk önce. Yarış eğer zaman dilimi yanlış hesaplanmadıysa TR saati ile 18:00'da başlıyor ama siz yine de 17:00'da bir kontrol edin, benden tavsiye ;)

    Audi R18 E-tron'u tüm yarış boyunca onboard izlemek için ise şu link:

    www.audi-liveracing.com/

    Şimdiden iyi seyirler ;)

    YanıtlaSil
  8. Hemen en önemli haberimize gecelim. Erdem'in haniminin ameliyati iyi gecmistir ve kendisi simdi evde dinlenmekte. Buyuk gecmis olsunlar dileriz.

    Paylasimlar icin tesekkurler Bekir,
    Dunku Baltimore'un basi neydi öyle yaw...daha yesil isikta yaris felc oldu, bunlarin yarisa cikmadan evvel iRacing'de antreman yapmalari gerekir. iRacing'de bile bu kadar yam yam yok...Dunku Baltimore'da yarisanlarin bazilarinin iRatingleri bayag dusuktu galiba, he he he

    Dun aksam canim feci yaris cekti, attim kendimi GrandAm yarisina gayet okey bir yaristi, ilk 4-5 tur heyecanli sonrada öndeki ve arkadakilerle fark acilinca TT'ye döndu is...4' baslayip 4 bitirdim, sonrada geceyarisi 120 dakikalik Thunder yarisina girdim ve daha ilk turun sonunda hiyarin teki ucurdu beni...girdik pite 6 dakika tamiri bekledim ve 17'ci olarak daldim tekrar yarisa ama arac halen hasarli, arabayi yolda zor tutuyorum. 1 saat 15 dakika sonra benzin ve lastik icin pite girdim ve cikista bir baktim arac yepyeni gibi...hicbir sekilde hasar yok. Bastim gaza, neredeyse devamli 1.46'lar geliyor ve en nihayet sonunda 9'cu bitirdim klasimda ;)

    Bugun yuksek SoF gunu, tum seriler akar...Bekir'in dedigi gibi 18:00 civari Interlagos ile baslarim sonrada gecerim Grand-Am'e ;)


    Bu arada, yarinki Blog guncellememde sizlere cok guzel bir haberim var ;)


    http://www.youtube.com/watch?v=9yDwFaRK_tY

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun Erdem abi, Allah acil şifalar versin.

    http://k1309.hizliresim.com/1f/1/s53m3.jpg

    Dün Bekir abiyle kısa da olsa buluştuk ve hemen 144 hz monitörleri denedim tabi ki :D

    YanıtlaSil
  10. Erden geçmiş olsun . Allah beterlerinden korusun

    YanıtlaSil
  11. Vay anasını Baltimore da ne olmuş öyle gerçekten. Yazık olmuş valla.

    http://www.youtube.com/watch?v=72rFXyYmUYE

    YanıtlaSil