5 Ağustos 2013 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2013-08-05

Ey iRacingciler,
Dunku muhabbet ve yarislarimiz herzamanki gibi super gecti. Bu hafta resmen yardirdik desem yeridir   ;)

Dun, yeni bir arkadasta katildi aramiza, skype uzeri tanistik ve görustuk , ismi Firat...simdilik sistemini kurmankla mesgul ve hersey hazir oldugunda iRacingede katilacak, ona buradanda aramiza hosgeldin diyorum.

Hemen fasulyenin faydalarina gecelim arkadaslar,...bu gece pistler degisiyor,

2013 Sezon 3 - Hafta 2'nin TTM Yaris Serilerimiz -

  •     Proto & GT Challenge Serisi  - Road America 45dk
  •     Skip Barber Serisi - Road America 10 tur.
  •     Grand-Am Serisi - Road America 45dk 
  •     iRacing Grand Prix Serisi - Watkins Glen International Boot 45 tur
  •     Grand Prix Legends De La Lotus 49 - Circuit De Spa Franchorchamp Classic Pits 20 tur
  •     StarMazda Championship Serisi -  Mazda Laguna Seca 22 tur
  •     Mazda Cup Serisi - Okayama International Circuit Full 10 tur
  •     Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) -  Watkins Glen International Cup 27/45 tur
  •     Nascar B Klas Serisi (Fix ve Serbest) - Watkins Glen International Cup 18/35 tur
  •     Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Darlington Raceway 35/70 tur
  •     IZOD Indycar Serisi Fix/Serbest - Phoenix International Raceway 60/120 tur

1'ci haftanin Yol versus Oval en piskopat pist/yarislari...

Yol: 2'ci haftanin en piskopat arac/pist kombosu FormulaMazda ile Mazda Laguna Seca bence. Pisti hepimiz taniriz ve gecislerin ne kadar zorlu oldugunu cok iyi biliyoruz. FormulaMazdayi ise bilenler hizli zamanlar atmak icin ne kadar cok zorlanmasi gereken bir arac oldugudur. Bu hafta burada muazzam yarislar cikar  ;)

 Oval: Biliyorsunuz, iRacing'de yavas yavas Nascarcilari yol - yol yariscilarinida Nascar sporuyla tanistirilmak isteniliyor. Bu yuzden Nascar A ve B-Klaslarina baktiginizda bu hafta Watkins Gleni gördugunuze sasirmayin. Nascar'a özel ayarlanmis 700+ beygir gucu olan araclarla yolda yarismak her Babayigidin becerecegi is degildir, bu hafta Watkins Akar benim icin   ;)

**********************************************************************************************************

Halen tam olarak Eccimi - Bodnarmi diye karar vermis degilim. Ecci7000 resimleri göruyorum, diyorum ahanda iste budur, 1-2 gun sonra Bodnar resimlerini göruyorum ahanda asil iste budur diyorum...sonrada hangisine karar verecegime bilemiyorum. Ilerde 2 tane kokpit birinde Ecci7000, digerinde Bodnar kurarsam hic sasirmayin  :D

Tanistirayim...Bazooka De La Bodnar,





Tanistirayim Bazooka De La Ecci 7000,


 






 Hani ciddi ciddi yarisa ilgisi olmayani bile yarisci yapar bunlar. Surmesen dahi hergun karsisina gecip cayini - kahveni icsen bile yeter yaw   ;)

- "A.D.A.S" yani Art Deco Anasini Satayim -

****************************************************************************************************************

Ve son olarak, bu hafta tekrar yardiriyoruz beyler...Grand Am De La Road America   :)




 Iyi yarislar,


















20 yorum:

  1. gerçekten çok güzeller simitlerde süper istediğim gibi :)

    mx5 cupdada SR dibe vurdum 2.26 :D baya zor geçiyor
    sıkı gidiyor herkes itiş kakış oluyor baya zorlaştı mazda cup :)

    birde g27 için sequential shifter önerileriniz varmı nerden alınır ne alınır ?

    YanıtlaSil
  2. Bence alınabilecek en iyi sequential shifter Derek Speare'ın yaptıkları. Ben de ilk fırsatta bi tane Bent Rod GT almayı düşünüyorum.

    http://simrace.hgsitebuilder.com/shifters

    Zamanında pedal setimi yaparken Derek'ten alışveriş yaptım, hiçbir sorun yaşamadım ve ürünlerim 1-1.5 haftada elime ulaştı. Derek iyi adamdır, her zaman yardımcı olmaya çalışır, sağolsun bana bedavaya 2 tane potansiyometre yollamışlığı var :D

    Ama bunlar çok pahalı gelirse direkt g27 shifterı modlanabiliyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=tkhE08IXPBI

    YanıtlaSil
  3. Dunku muhabbetler ve yarislarimiz herzamanki gibi super ötesi gecti. Road America antremanlarimiz gayet iyi gidiyor, McLarende simdilik 30 litreyle 2.08'ler garantili geliyor, Q'de en az 2.07 atilmasi sart. Yarislar 22 turdan olusuyor "McLaren", 23-24 Riley ve HPD, bu aksam yavas yavas P/Q ve TT'lerle baslariz beyler ;)


    Dogan,
    Mx5 itiş kakışı kaldiran bir arac (BTCC misali), iRating yukseldikce dahada zorlasacak yani bir baska deyisle iRating ve SR aslanin agzinda artik ;)

    SeQ icin Efkan'in tavsiye ettigi DSD bayag iyidir ama o kadar parayi vermeyi göze aldiktan sonra ustune biraz daha ekleyip tavsiyem sunu alman olur hem SeQ hemde H-vites desteklidir,...ama en nihayet para versus performansa bakarsak 3 kurusluk lastiklerle modlanmis G27 en iyisi bence ;)

    http://eu.fanatec.com/Shifters?product_id=676

    Bu da en kral SeQ ama fiyatida ona göredir. CNC ile ucak aluminyumundan kesilip - yapilmistir ve tepkime suresi sadece 0.16 Microndur. 500 bin vites degisimi garantiside piyasadaki en iyilerindendir.

    http://fivestarsimulations.com.au/index.php/buy-stuff/shifters/product/1-car-of-the-future-sequential-shifter

    YanıtlaSil
  4. http://insidesimracing.tv/forums/topic/5947-diy-sequential-shifter-project-picture-heavy-with-sort-of-tutorial/
    Ben yine abidik gubidik şeyler peşinde koşturacağım herhalde. Ya meraktan ya da cimrilikten bilmiyorum artık.

    YanıtlaSil
  5. bilgiler için tesekkürler öncelikle, fanatec çok güzel ama 400 tl yapıyor baya pahalı efkanın önerdiğide iyi görünüyor DSD Pro Sequential Stubby Knob: $139.75 270 tl ye geliyor bende http://www.ebay.co.uk/itm/New-Silver-Aluminum-5-Speed-Manual-Shift-Knob-Gear-Shifter-Stick-Nob-Racing-JDM-/290823712394 bundan var vites topuzu ele çok iyi oturuyor g27de kullanıyorum bunada takılır sanırım, b,raz daha bekleyip araştırma yapayım bu arada direksiyon simidide arıyorum ama daha bulamadım :)

    YanıtlaSil
  6. https://www.youtube.com/watch?v=wYMFrFBfm7U

    YanıtlaSil
  7. Tüm TTM aleminin bayramı mübarek olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Bayramımız mübarek olsun arkadaşlar

    YanıtlaSil
  9. Dunku muhabbetlerimiz ve yarislarimiz herzamanki gibi superötesi gecti. Efkan, Erdem, Husnu ve ben yarislarimizda resmen yardirdik ve en önemlisi yarislarimiz muazzamn kapismali gecti. Zaten en önemliside bu,... hic tanimadigin kisilerle yarisa giriyorsun ve tampon tampona, nefes nefese yaris yapiyorsun, bir yaris sever birisi icin varmi ötesi ;)

    iRacing'e yeni bir kardesimiz daha katilmistir, ismi Enis...umariz iRacing hosuna gider. Ona buradanda aramiza hosgeldin diyorum.

    Dogan,
    Vites topuzun cok guzel, G27'in icin direksyon konusunda dikkatli olman husus, sececegin direksyonun bayag bir hafif olmasidir, 1kg>. DSD'de G25/27 icin direksyon degistirme parcalari bulunuyor, bunlarin ustune gider kendin istedigin marka bir direksyon secip takarsin.

    Berke,
    Paylasim super, Lotus49 Teh Efsane. Belki bugun bir yarisina girerim, hic belli olmaz ;)

    Ve tum TTM'nin bayramini candan kutlarim.

    YanıtlaSil
  10. herkese iyi bayramlar,

    bende su an omp direksiyon var (http://img442.imageshack.us/img442/3937/img0237qd.jpg) o zamanlar RBR ağırlıklı kullanıyorum diye ralli tipi ofsetli 35 cm çaplı almıştım iracingde büyük geliyor pistte 28 30 cm aralığı ideal gibi şunu istiyorum ama fiyat çokkk fenaa :D çıkma 2. el falan bulsakda alsam :D

    http://www.sparcotr.com/urun/p285-suet-direksiyon_4945.aspx?CatId=130

    YanıtlaSil
  11. kokpitimin son halini paylaşım dedim beyler :)

    http://www.imageshack.com/scaled/large/822/imso.jpg

    http://www.imageshack.com/scaled/large/845/5syl.jpg



    bi ara böyleydi ama gözlerle ilgili sıkıntı yapınca monitorleri iade ettim tvde oynamaya devam :)

    http://www.imageshack.com/scaled/large/856/gx1y.jpg

    YanıtlaSil
  12. Paylasimlar super Dogan,
    Kokpitin cok guzel, 3'lude göz problemi yasamana uzuldum cunku fiyat versus performans olarak en iyisi coklu monitörler, bu durumda tek ekran icin tavsiyem Trackir5 kullanman olur.
    Linkini paylastigin simit guzel ve bence fiyatida gayet uygun...özellikle 12 ay taksite vurunca, simdiden iyi gunlerde eskit diyelim ;)
    Modlanmis pedallarinda guzel.




    YanıtlaSil
  13. Doğan senin kokpiti tect teki benim konudan hatırlıyorum ;) bu üçlü ekranlı sistemlerde gözden dolayı problem yaşayan çok kişi duydum . İlginç gerçekten . Ama sistemin güzel . Simit için şöyle söyleyeyim . Ben ingiltereden aldım sparcoyu . Tr fiyatları ile arasında fark yok . 2 . El veya replica olarak tr şartlarında bulamazsın herhalde . E bay e bakalım olmazsa . Bu arada dün akşam yarışta iyi stres ve ter attık valla . Buz gibş suda duş aldım ama vücut ısımı bir türlü düşüremedim :)

    YanıtlaSil
  14. http://j1308.hizliresim.com/1d/8/r93tq.jpg

    ;)

    YanıtlaSil
  15. Guzel paylasim Efkan,
    Bayag bir resim paylasmislar, simdiden TTM dizaynina basladim bile ;)

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3208184.page

    3 ver. cikacak,
    1.- AWD
    2.- RWD
    3.- Cup versiyonu

    YanıtlaSil
  16. hepsini ayrı ayrı almak zorunda bırakmazlar inşallah :D

    YanıtlaSil
  17. Paket kampanyasi yapacaklar...

    1 tanesi 11.95
    3 tanesi 30$


    ;)

    YanıtlaSil
  18. He he he, yukarida yazdigim gibi 3 versiyonu cikacak ve toplam fiyati 11.95$...bu, 3'u icin. Bence gayet uygun bir fiyat ;)

    YanıtlaSil
  19. Ibuzz Pro In Depth,

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R0-fiFiql-A

    YanıtlaSil