17 Eylül 2012 Pazartesi

TTM 2012-09-16

Ey Forzacilar,

Bir hafta daha bitti ve bu haftamiz muhtesem gecti desem yeridir   ;)

Oguz'un tatili bitti ve aramiza tekrar döndu, ona buradanda hosgeldin diyorum. Ilk yarislari beklenildigi gibi gecti,...yani pohtan  ;)
Saka bir yana 2 aldi 2 verdi, bence bu kadar aradan sonra gayet iyi. Gelecek haftaya cok buyuk hamleler bekliyoruz kendisinden.

Berke ve Berker Lotus'da cok saglam ilerliyorlar, ben ise bu hafta icinde 2-3 saatlik bir antremanla okey bir yaris cikardigimi dusunuyorum.

Kerem, Pc'sini geri aldi ve HDD'de hata varmis...SSD'ye gecis yapti ve cok memnun  ;)

Efkan, F1'de Alyanlarla cok iyi yarislar cikartiyor, son yarisinda 23'cu baslayip 13'cu bitirmis.

Bekir, bu hafta gecti diye gelecek haftaya erkenden antreman yapmaya basladi, bu hafta yardiracak herhalde  ;)

Son olarakta 2.4 saatlik Zolder yarisim cok tatli gecti, malesef hiyartonun biri beni son 40 tur kala ucurdu ve yarisim erken bitti...ama uzun yarislar kesinlikle benim Nirvanam, bunu anladim. Böyle uzun yarislarda super performans sagliyorum...gelsin Endurance yarislari   ;)

Keske Lotus79 yarislari 75-100 tur arasi olsa...25 tur cok az ve cabuk bitiyor.

Gelecek ay Kucuk Lemans yarisi olacak, 21'inde...araclar Prototype'dakiler...en az 90 dk. yaris bekleyin  ;)

- Bu haftaki TTM Pistlerimiz - 

  • Classic Lotus GP Serisi - 25 tur Sebring Int.
  • Grand-Am Serisi - 50dk. Indianapolis Road
  • GT Challenge Serisi - 45dk. Daytona Road
  • Proto Fix Serisi - 25dk. Daytona Road gece
  • Radical Challenge Serisi - 45dk. Motegi
  • iRacing Grand Prix Serisi - 30 tur Road America
  • Nascar C Fix - 45 tur Kentucky Speedway
  • Nascar B Fix - 50 tur Kentucky Speedway
  • Nascar A Fix - 55tur New Hampshire

 Ve son olarak guzel bir video,...




Iyi yarislar,


23 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Ekipteki tüm arkadaşları tebrik ediyorum. Her geçen gün daha iyiye gidiyoruz. Ben haric :)

    YanıtlaSil
  2. Sen çok iyisin zaten abi ama işte imkanlar el vermiyor malesef.

    Bu arada Fanatec bu sefer bana yeni simidi yollayacak. Bu sefer pcb falan karıştırmadan direkt new rim dediler. Bakalım neler olcak.

    YanıtlaSil
  3. Efkan yollamışken F1 göndersinler yaw :)

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah Husnu,
    Efkan'inda dedigi gibi sen zaten cok iyisin ve zamanla iRacing'e eskisi gibi takilabilecegine eminim ;)

    Efkan,
    Iyi gunlerde olsun, Husnu'nun dedigine katiliyorum...o kadar bekletildin, eziyet cektin...esantiyon olarak yaninda F1 simitinide göndermezlerse iyicene gözumuzden dusecekler yaw :P



    YanıtlaSil
  5. Ne günlerdi yaw :D

    http://www.youtube.com/watch?v=O9fehbOkXV8

    YanıtlaSil
  6. Bekir valla videoyu görünce bir ah ah çektim. GT3 çıkmadan önce demosunu sony nin bir standında denemiştim. Demoda laguna seca pisti ve Team Oreca Viper aracı vardı. GT3 çıktığındaki grafik teknolojisini çoğumuz bilir. O zaman gerçekten efsaneydi. Ben denemeden önce milleti izliyorum . Kimse beceremiyor haliyle. Herkez uçuyor. Direksiyon yok gamepad ile oynuyoruz. Ben geçtim. Benimler beraber arkamda birkaç kişi oluştu izleyen. Sonrasında stand görevlisi geldi. Siz daha önce oynadınız herhalde diyor. Amma gülmüştüm. Herhalde 2000 yılıydı. Vay be. Halen elimde GT2 , GT3 , GT4 var . Vakit olsa GT2 ve GT3 e bakarım valla. Sağolsun bizim GT kolleksiyoneri Ortus göndermişti 2 ile 3 ü.

    YanıtlaSil
  7. Super paylasimlar beyler ;)

    GT3 zamaninda Evolutiondu, bu ise Revolution ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=UGH3uG4gGI4

    Ve sonuna kadar izlemeyi unutmayin...sonundaki yaziyi en son ne zaman görmustunuz :P

    YanıtlaSil
  8. Ulen şu Kaz kafayı biraz daha çalıştırsaydı piyasada tek olurdu.

    YanıtlaSil
  9. Kaz bence gayet iyi bir is cikartti. GT5 halen cok eksik bir "Oyun" ama satis rakami o halde bile cok iyi.

    Kaz veya Dan G. isteseler iRacing * 10 simulasyonu yaratabilirler ama 1 milyon satisi bile tutturamazlar.

    Devir "Casual" devri, malesef bu her platform ve genre icin gecerli. Bugun cikan RPG'ler aksiyon dolu, FPS'ler ona keza vs. vs.

    Pc herzaman daha sim agirlikli bir platformdur ve bu durumda bile su gelecek yaris oyunlarina bir bakin.
    ProjectCars, rFactor2, AC vs. vs. tum bu oyunlarin ilk haberlerini okuyun ve 1 yil sonraki röportajlarini okuyun/izleyin...

    Ilk cikista hepsinin acikladiklari, "En gercekci simulasyonu yapacaz", 1 yil sonraki aciklamalar ise...oyunumuz herkeze göre olacak, hardcoreculari unutmadik ama "Casualcilarda" istedikleri gibi yarisabilecekler, Modcularimizi unutmadik onlar icin özel yardimci platformu hazirladik, isteyen tum yardimlarla yarisabilir, isteyen yardimsiz yarisir yani, aradaki fark arac yolda biraz daha fazla kayacak...baska birsey degil.

    Bana böyle aciklamalar artik DeJaVu gibi geliyor cunku tum bu senaryolarin hepsini birkac defa yasadim.

    Sizlere gelecegi yazayim...

    - GT6, Forza5 tahmininizden cok daha fazla grafik agirlikli olacak.
    - Online desteklerinin su an icin daha cok Casualcilara göre yapildigini dusunuyorsaniz cok yanilirsiniz, bir dahakine bir o kadar daha Casualcilara destek verilecek.
    - Bu oyunlarin hem singellerinde, hem Onlinelarinda daha bir "Casual" modlari olacak...Misal: Kedi-Fare oyunu, Araba futbol, Destruction Derby vs.vs.

    Ve bu defa ister inanin ister inanmayin GT6 ve Forza5 satislari bir evelkine nazaran dahada cok satacak.

    Dikkat ettiyseniz su son 2 yilda iRacing'e bile dusuk klaslarda yol cizgisi, yardimlar, daha agirlikli grafik destekleri, direksyonda eller, yarisirken taa fizanda ucagin ucmasi, kuslar/tavuklar vs. vs. eklendi ve malesef dahada gelecek gibi gözukuyor...Inekleri unutmayalim, bir onlar eksikti onlarda gelecek :D

    Hersey malesef paraya bakiyor...eger bugun iRacing'in arkasinda multi milyoner adam olmasa bugunku iRacing bayag bir Arcadeimsi olurdu.

    Su an halen iRacing yaris deyince isin sonu ve keyfini cikarin ;)

    YanıtlaSil
  10. CSW lerde sorunlar devam ederken birşeyi paylaşmayı unutmuşum. Sıradaki simit Porsche lisanslı olacakmış. :)

    Bekir de CSW almaktan vazcaydı . Hayırdır kardeşim yaw yengemiz tavır mı yaptı yoksa :)

    YanıtlaSil
  11. Hic sorma Husnu,
    Bugunlerde Bekir'in keyfi yerinde degil. Dunku kisa bir muhabbeti aktarayim, gulmekten yolda kendimi zor tuttum.

    Bekir, Riley aracini aldi ve Road America'da beraber suruyoruz...

    Bekir: Poh gibi araba, FFB hissetmiyorum, ne bicim arac bu yaw...sokayim aracina,

    Efkan: Abi, ben tum FFB tepkilerini direksyonumda hissediyorum ama...

    Bekir: Senin direksyonada sokayim...

    Bu muhabbetin ustune gelde araci yolda tut :P

    YanıtlaSil
  12. Wellcome to the future of Racing...iste budur yaw, varmi ötesi ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=svmypzPUCBE&feature=endscreen

    YanıtlaSil
  13. Bekir nedense bu ara FFB den şikayetçi . Direksiyon da problem olabilir mi ? Lotus ta FFB hissetmemek imkansız ya da Bekir iracing den soğudu

    YanıtlaSil
  14. Hatun ECCI'ye tam destek veriyor da ben önümü göremediğim için 6000 papeli ona veremiyorum daha, döt yemiyor :D

    CSW olayına gelince, adam poh gibin direkisyon yapmış, daha ayakta duramıyor, kaç ay oldu çıkalı ve bidünya sorun sıkıntı :/ ona vereceğim parayla gider CST alırım bin kat daha iyi...

    FFB olayına gelince de hakkaten direksiyonda ve pedalda bi tuhaflık seziyorum... Özellikle pedalda frenleme sırasında tam bir hissiyatsızlık hakim :/ Direksiyondaki isyanımın sebebi Corvette'deki yok bumplarının zerresini birçok open wheel aracın verememesi malesef :/ Sırf o keyfinden dolayı Corvette ile devam, öyle ya da böyle. Grand-AM kısmı da denk geldikçe sağlam antrenmanla o da olur...

    YanıtlaSil
  15. Ecci ye tam destek veren hatun mu Bekir ruya gormuyon degil mi ;) open wheel araclarda options tan ayari yukseltsen fark eder mi acaba

    YanıtlaSil
  16. Rüya değil valla Hüsnü gerçek ;) Hatta ve katta "o kadar ömürlükse" diyor "evlatlar da takılır" diyor "ne güzel" diyor :))

    Optionstan ayarı yükseltmek sadece direksiyona gelen ağırlığı artırıyor, benim kastettiğim olay narin FFB. Şimdiye kadar kullandığım araçlardan sadece Corvette ve Skippy'de onu hissettim, diğerlerinde o yok.

    YanıtlaSil
  17. Benim direksiyon veriyor abi o FFB'i :p :D

    YanıtlaSil
  18. Hay senin direksiyonuna .... anladın sen onu :D ECCI'yi alayım da adanadan buraya kadar seni bi masrafa sokayım o zaman gör FFB nasıl oluyormuş :p

    Bu aralar Wagner'e sardım Efkan, dikkatli ol aklıma inlikler geliyor dinledikçe :p

    http://www.youtube.com/watch?v=L8wHteSOwW4&feature=bf_prev&list=PL049B418D863F71FA

    YanıtlaSil
  19. Bekir bari haber ver ECCİ sipariş vereceğin zaman en azından arada biz de gümbürtüye gidelim :)

    YanıtlaSil
  20. Bekir,
    Klasiklere dalmaya basladiysan bunuda seversin ;)

    Bu Schubert'den "Der Erlkönig" (Korkunc Yaratik Kral ve asil kisiligi Ölum melegi Azraildir).

    Bu hikayede cocuk cok hasta ve babasi cocugunu alip atina beraber binmisler doktora gidiyorlar. Fakat yari yolda cocugun atesi dahada yukselince Erlkönigi görmeye basliyor...Erlkönig ise cocugu kandirmaya calisiyor, "gel benimli cocuk bak seninle ne guzel oyunlar oynayacaz, cok guzel yemekler yiyecez, guzel elbiseler giyecez vs. vs.". Cocuk babasina bunlari anlatinca babasi diyor, etraftaki sisten hayal göruyorsun, Erlkönig burada degil...ve 3'lu senaryo doktora gelene kadar devam ediyor. En nihayet doktorun evine geldiginde Erlkönig cocugu kandirmis oluyor.

    Guclu ve guzel bir dram...

    http://www.youtube.com/watch?v=VdhRYMY6IEc

    Not: Laf aramizda Logitech fena akitir ;)

    YanıtlaSil
  21. Driving force gt yi denemelisiniz.Yok böyle bir alet!

    YanıtlaSil
  22. Driving Force efsanedir yaw. Pedalları haric sağlamdır. Benimki halen duruyor :)

    YanıtlaSil