26 Ekim 2016 Çarşamba

Team Türkiye MotorSport 2016-10-26

EY TTM,

Sezon 7'ye girdik arkadaslar. Sohbetlerimiz olsun, yarislarimiz olsun...herseyimiz 10/10'luk, ne mutlu bizlere böyle guzel eglencemiz var  ;)

Aramiza yeni bir arkadasimiz daha katildi, ismi Kaan, ona buradanda Team Turkiye MotorSport'a hosgeldin diyorum.

Gectigimiz hafta yilin son VLN yarisimizi yaptik. Bizim odamizda ben, Erol ve Recep vardik, ust SOF odasinda Nedim Mazda ile katilmisti.Nedim kendi klasmaninda 17'ci, Recep 4'cu, Erol 27 ve ben ister inanin - ister inanmayin ama 31'ci bitirdim, he he he
Bu yarisimizda Recep birkac kazaya magruz kaldigi halde 4'culugu elde etmesi cok buyuk bir basari, tebrikler kardesim, zor bir yarista cok saglam bir is cikardin.

Sonuclar icin LINK1 ve LINK2


******************************************************************************************************************

Sira geldi TTM hardware haberlerimize,...
Tolga ve Husnu dökturmusler mazallah. Tolga OSW'sine Fanatec'in Universal Hub'unu satin alip takti. Sistemi zaten akillara zarardi, simdi ise birkac gömlek daha muhtesemlesmis. Husnu'de Fanatec'ten F1 simitini alip kendi OSW'sine takti + yenilerde Fanatec vites kolunuda almisti ve cok begendini paylasmisti. Paylasimlarini asagida sunuyorum ve her ikinizede yeni oyuncaklariniz iyi gunlerde olsun arkadaslar, bol birincilikler dileklerimizle diyorum  ;)




Fanatec Formula Rim a´la Husnu style LINK



*******************************************************************************************************************

- Haftanin TTM etkinligi -
Bildiginiz gibi bu hafta 24 saatlik LosManyos akar, yarisimiz cumartesi TR saatiyle 16:00'da basliyor. Su an icin kesin katilabilecek yariscilarimiz, ben + Erol ve Gökhan...katilabilecek daha bircok arkadasimiz var ama önce Reisi Cumhurlarindan izin koparmak zorundalar....Canim Mespderlerim benim, he he he

Son olarakta Emir kardesimiz haftasonuna yeni bir yilina giriyor, dunku sohbetlerden sonra kac yasina girdigini tam hatirlamamakla beraber, aklimda kalan sadece 31'ine basmadigina cok memnun oldugudur, he he

Kac yasina girersen gir Emir, nice saglikli ve mutlu senelere kardesim, en guzel gunler senin olsun  ;)




Son olarak, saglikli beslenin ve sporunuzu ihmal etmeyin.



- Ne Mutlu Türküm Diyene -

4 yorum:

  1. Abi ellerine sağlık,
    Aramıza hoşgeldin Kaan,
    Nice yıllara Emir.
    Güle güle kullan Tolga,

    YanıtlaSil
  2. Bilgler ve paylaşımlar için teşekkürler abi
    Kaan hoşgeldin
    Emir nice mutlu senele

    YanıtlaSil