20 Ağustos 2016 Cumartesi

Team Turkiye MotorSport 2016-08-20

EY TTM,

Bu yazimda sizlere SPOR ile önemli buldugum paylasimlar sunacam.

ConCept2 kurek cekme aletimi satin alali 2 hafta oluyor ve daha 2 gun önce multisine daldim. Concept2'nin birde cok genis Dirt Rally'ye benzer bir Leaderboards uzeri yaris toplulugu var.

Bu Online Leaderboards Kurek Cekme Toplulugu tahminimden cok daha buyuk cikti, tum bunlarin haricinde bu toplulukta bulunan bayag bir Turk var  :)
Sizler icin birkac resimde cektim...ve aciklamalarini yazdim.

Resim 1 : Buradaki bilgi tamamen kendime ait. Sagdaki 4 karede ne kadar kurek cektim, kac metre, kac saat, toplam ne kadar kalori ve toplam kac seans yaptigiminin bilgileri. Her bir seanslarimin en ince ayrintisina kadar inceleyebilecegimide ayriyetten yazmama gerek yok herhalde. Bulamadigim tek eksik bilgi olarak kurek cekerken "Dötumden ne kadar soludugumla, seans basina kac kilo ter döktugumdur"  ;)

Resim 2 : Tabii ki ilk isim Team Turkiye MotorSport Takimimizi kurmam oldu, anlayacaginiz ConCept2 ellerinizden mucuk mucuk öper, cunku ConCept2'de Takim Challengeler var yani tek basina yapamiyorsun bu görevleri.

Resim 3 : Challenge listemiz. ConCept2 sezonlardan olusur ve 1 sezon 1 yil uzunlugundadir. Mayis 1'de baslar ve Nisan sonu biter. Bazi Challengelar tek kisiliktir, bazilari ise takim icindir. Tek kisilik örnek (Resim 4) su anki Challenge tek kisiliktir ve 4 haftaya bölunmustur. Ilk hafta 10 000m kurek cekilecek, 2'ci hafta 20 000m, 3'cu hafta 30 000m ve 4'cu hafta 40 000m, toplamda 100 000m. Her kurek cekisinde bu otomatikman bilgisayar/tablet uzeri veya USB flash destegi uzeri Online Logbook'a...ConCept2'ye geciyor, sana ne kadar kurek cektigini ve geriye ne kadar kaldigini gösteren tabela var...fazlasi var, eksigi yok  ;)

Takim Challengelerde ise gelecek Challengede takim olarak tum ay boyunca adam basina en az 100 000m kurek cekmemiz sart...bunu basarirsak 100K madalyasi ödul olarak verilecek ama dahada önemlisi cok tatli bir kapisma icindesin ve farkinda olmadan sagligini ve performansini bir o kadar daha gelistiriyorsun  ;)

Resim 4 : Su anki Challenge bilgileri ve gelismeler...Dog Days Challenge!

Resim 5 : Das Sertifikam...2 gunluk hasilatim. 100 000 ve ondan sonra milyonlarda paylasirim sertifikalarimi artik  ;)

Resim 6 ve 7 : Degisik Ranking secenekleri ve benim Turkiyeden yariscilarla 500m'deki siralamam...tum bunlar bu sezon icindir, gelecek sezona 2017 mayis 1'de hersey sifirlaniyor. Su an Turkiyeden kurek cekenler arasinda 100m ve 5000m'de ilk siradayim, bunuda gururla yazayim. Özellikle 5000m cok cok zorladi ve bu yil icinde baska bir Turk kurekcisinden gecilsemde tazelemem, o derece zorlandim. 5000m'yi 21.29'dakikada yaptim, ConCept2 rekoru bu yil icin 16 dakikalarda geziyor...Yuuuh diyorum ve saygiyla bu rekorun önunde egilirim.

7'ci resmin altinda WorkOut Of The Day'e emailini kayit ettirebilirsin, ben yazildim tabi kacarmi, he he. Burada sana hergun mailine gunluk Challenge tavsiyeleri gönderiyorlar, onuda resim 8'de paylastim.

Resim 8 : WorkOut Of The Day Challengeler, cok guzel ve zevkli görevler.

Resim 9 : Takim harici birde Affilliation denilen uyelikler var...mesela ben "Age without Limits'e katildim. Burada hosuma giden yaslari yuksek olanlarin ciddi performans saglamalari. Toplamda 1400'den fazla Affilliation var, bu kurek cekme toplulugun bu kadar buyuk oldugunu tahmin etmiyordum. Benim uyelik numaram 1100000+'larda geziyor ve bu sadece uyeliklerini online uzeri yazanlar, birde yapmayanlarda var.

Resim 10 : Age without Limits uyeleri, dikkatinizi ceken birsey varmi??? Iyi bakin...en yasli kac yasindaymis ve sezon basindan bu yana ne kadar kurek sallamis. John Stahl'a Helal olsun demekten baska birsey denemez. Big ResPect! Ve dikkatinizi cekecek cok guzel bir konu daha...uyelerin neredeyse yarisi bayan, ne kadar guzel bir topluluk bu arkadas.

Gecenlerde 150 yasina girecek birisinin 2000'li yillarda dogdugunu konusuyorduk...bence öyle birisi 2000'li yillardan önce dogdu bile  :)


















****************************************************************************************************************

Simdi gelelim SPOR aktivitelerimize...
Ilk basamak dogru planlamadir!!! Esofmanini giyip kendini disari atman sonrada yanlis beslenmen kendine yapabilecegin en buyuk zarar olur.

Ilk evvela PLAN. Antreman plani, dogru beslenme plani, zamanlarin yani uyku plani, dinlenme plani vs. vs.

Ilk tavsiyem 2 kucuk aleti satin almaniz. Bunlar pahali degil fakat hayatinizi disipline sokacak cok önemli rol oynayacaklar .

  • Mutfak tartisi
  • Kalp atisini ölcmek icin kemer veya nabiz ölcme saatleri. Su an icin tavsiyem en iyilerinden olan Polar H7 (Bluetooth smart 4.0) veya Mio Alpha2 olur. Tabii ki kalp kemeri herzaman en ayrintili ve dogru bilgileri verir.
Polar H7 icin kullanabileceginiz en saglam programlardan biri Polar Beat'dir. Burada kalp kemerinizi programla bagdastirdiktan sonra spor aktivitenizi seciyorsunuz...ve sonrada yardir.





Ikincisi hedefinizi belirlemeniz, kilomu vermek istiyorsun, yagmi yakmak istiyorsun, performansinimi gelistirmek istiyorsun, ona göre kalp atislarinin degisik "Zone" denilen bölgeleri vardir. Asagida sizlerle diagram ile bu bilgileri paylasiyorum.

Ilk resimde en ustte yas ve ortadaki rakamlar dakikadaki kalp atislarinizdir. Kendimden örnek verecek olursam benim efektif bir sekilde gunluk yag yakmam icin 102 ile 118 arasi durmam sart ve en az 40 dakika ve en fazla 80 dakika bu tempoyu tutturmam sart.



Sizlerle bu guzel bilgileri paylasayim dedim, ilk hedefimiz 80 yasimiza geldigimizde halen iRacingde 24 saatlik Nordschleifede yarismamiz aonrada takim olarak Kurek Sampiyonasi Challengelerine katilmamiz...dahada önemlisi torunlarimizin dugunlerinde karsilikli Harmandaliyi oynamamiz    ;)


Yarin 3 saatlik VLN'miz var, 2 kelime...Fuck Yeah  ;)
Alttaki muzik videosunu izledikten sonra gelde asilma kurege, he he





- Ne Mutlu Türküm Diyene -



3 yorum:

  1. Abi sen kendine bir spor salonu aç. Şu an halihazırda salon işleten birisinde senden bilgili bir çalışan yoktur büyük bir ihtimal . Paylaşım için teşşşeekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah arkadaslar, bunlar hepimiz icin cok yararli temel bilgiler, simdi olmazsa kesin ilerde yardimci olur...bulunsun ;)

    YanıtlaSil