26 Nisan 2016 Salı

Team Turkiye MotorSport 2016-04-26

EY TTM,
 
Tum hafta sohbetlerimiz, tatli rekabetlerimiz ve yardimlasmalarimiz herzaman oldugu gibi 10/10 gecti ve 7'ci haftaya girdik bile arkadaslar. Guzel ve tatli zaman gecirdinmi zaman su gibi akip gidermis derler. Ne mutlu bizlere bunu yasiyoruz  ;)

Tum hafta boyunca is-gucten basimi kasiyacak zaman bulamazken, eve geldigimdede hanim sagolsun beni hic bos birakmadi. Bildiginiz gibi oglumuz tasindigindan beri kendimize mesgale olsun diye evimizi ufak tefek kendimizin yapabilecegimiz tadilatlarla ugrasiyoruz. Tum hafta benim ilerde yaris odasi olarak kullanacagim odayla calistim. En nihayet odanin buyuk bölumu bitti ve artik sadece rötusu kaldi.
Asagida paylastigim resimler önce ve son hali...






 *******************************************************************************************


Gectigimiz hafta iRacinge pek cikamadigim icin dun Lotus49 yarisina hafif bir antremanla daldim ve Das Missiyooon Imkansiz Awardini kaptim...Lotus49 ile Nordschleife'de 7 tur cebellesme sonu birinciligimi kapmisim, anlayacagioniz haftayi mukemmel bir sekilde kapattim, darisi sizlerin basina   ;)

Bu haftamiz herzaman oldugu gibi Erol'a muhtesem yaradi mazallah, Fevzi desen ona keza...Alyanlarin yaristiklari odalarda onlara feci ter dökturuyor, Helal olsun.

Huseyin kardesim ise bu aralara bir bocalama icinde, 1 yarisi iyi gecse, sonrasindaki 5 yarisi onu ucuruyorlar. Sanssizlik son haddinde su aralar, ama bundan sonra anca iyiye dogru gider deyip yeni GT3 haftasinda Interlagos'da yarislarin mehtaplarina ucacagina eminim, he he  ;)

Emir kardesimle görusme firsati buldum ve bu aralar kendisi cok mesgul fakat yakin zamanda aramiza katilacak ve kimbilir, 1-2 guzel haberleride olabilir  :)

Volkan, piyasadan kayboldu bu aralar...acep diyorum Babalar kulubuyle alakali guzel bir haber alabilirmiyiz   ;)

Enis kardesime ise Portal 2 ellerinden öper diyorum, neredesin lo  ;)




Simdi gelelim fasulyenin faydalarina,...


- Team Turkiye MotorSport Yaris Serilerimiz / Hafta 6 Sonuclari -

SpecFord serisi toplamda 1292 yariscidan
  • Fatih A. 505 Sampiyonluk puaniyla 42

Skipp Barber serisi toplamda 3937 yariscidan
  • Enis 394 Sampiyonluk puaniyla 191


BlancPain Sprint serisi toplamda 4788 yariscidan
  • Huseyin, 512 Sampiyonluk puaniyla 376
  • Erol, 341 Sampiyonluk puaniyla 893
  • Volkan, 156 Sampiyonluk puaniyla 2134

BlancPain Sprint serisi TTM TimeTrial turnuvamizda toplam 691 yariscidan
  • Huseyin, 454 puanla 9
  • Erol, 346 puanla 20
  • TK, 338 puanla 21

iRacing Grand Prix serisi toplamda 330 yariscidan
  • Mustafa, 333 Sampiyonluk puaniyla 69


7'ci haftamizda GT3/Interlagos kombisi akar, burada hizli olmanin avantaji buyuk. Yaris cizgisini virajlara gelmeden evel belirlemek buyuk önem tasir, unutmayin. SpecRacer De La Nordschleife kombisi ise bu hafta katilimlarda buyuk artis görecegini dusunuyorum...uzun lafin kisasi Fatih'e simdiden 5000 iratinge hosgeldin kardesim diyorum  :D

Tum sezonun en zevkli yaris kombilerinden biriside bu hafta beyler...zaman buldugumda MP4-30/Watkins Glen yarislarini izleyecem, burada deli kapismalar olur ve bol sanslar Mustafa  ;)

Tum TTM'e belinize ve OSW kullanicilarimiz icin bileklerinize kuvvet diyorum bu hafta icin  ;)

*********************************************************************************************

Gecen gunlerde internette gezinirken ucuza bilgisayar oyunlarin arama motoruna denk geldim, sizlerle paylasayim diyorum. Burada sadece bilgisayar oyunlari degil, konsol oyunlarinin fiyatlarida cok uygun fiyatlara bulunuyor. LINK


Ve yaz geldi sayilir, saglikli beslenme ve duzenli antremanlara devam...Pes etmek yok, baklalar akarrrr   ;)

Video paylasimlari icin tesekkurler Erol,




ve Bilyelerin Savasi


- Ne Mutlu Turkum Diyene -





5 yorum:

  1. Abi ellerine sağlık,
    Bu arada bu hafta SpecRacer Nordschleife biraz tehlikeli. :) Fatih için şimdiden bol iratingler diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler ve paylaşımlar için teşekkürler abi. Senin oda için duvar kağıdı gönderseydim :)

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah beyler,
    Göbek adimiz Tehlike Erol, olmasa zaten Nordschleifede isimiz ne, he he ;)

    Husnu,
    Ah guzel kardesim, birbirimize yakin olsaydik zaten duvar kagidi konusunda sen benim 1 numarali adamim olurdun. Severek senin özel Bodnar hesabina yardimci olurdum ;)

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık abi.Bu hafta dedigin gibi interlagos tricky virajlarıyla zevkli olacak.Lotus49-Nordschleife 1.ligi icin ayrı olarak tekrardan tebrikler helal valla.

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah Fevzi ve tesekkurler kardesim, darisi basiniza. Lotus49 basli basina bir savas zaten birde Nordschleife gibi dunyanin en zorlu ve en uzun pistlerinde 1'ciligi kapmak cok hosuma gitti. Demek halen is var bizde bu yasta, he he :)

    Interlagos'da dun aksam deneme TT'si attim ve ilk dikkatimi ceken lastiklerin cok cabuk asindigi oldu, ona Interlagos'da dikkat etmek lazim.



    YanıtlaSil