4 Mayıs 2016 Çarşamba

Team Turkiye MotorSport 2016-05-04

EY TTM,

Hafta 8...bu ne hiz arkadas, daha dun gibi 2016 yilbasisini hatirliyorum, sezon 1 bitti ve 2'nin sonlarina dogru ilerliyoruz  ;)

Sohbetlerimiz akillara zarar, aramizdaki devamli tatli rekabetler olsun, guzel sohbetlerimiz olsun...her gecen gun daha bir guzel egleniyoruz beraberce, ne mutlu bizlere ;)

Biliyorsunuz...iRacing'in ustune kolay kolay gul koklamam ama hatirlarsaniz gecen hafta sizlerle ucuz oyun satin alma arama motorunu paylasmistim ve tabii ki ilk evvela kendim degisik sitelerden birkac oyun satin aldim, baktim hersey yolunda, yalan-dolan yok ondan sonra sizlere tavsiye ettim.

Gecen aksam Nissan Huseyin ATS'yi satin almayi dusundu ve tavsiye ettigim arama motorunda 1.5$ civarina bulunca satin almak istedi. Fiyat 1.5$ gözukuyor taa ki sepete atip ödemeye gelinceye kadar, ondan sonra isler bayag bir enteresanlasiyor cunku 1.5$ olan fiyat bir anda 1000$'a cikiyor. Iyiki dikkatli kisileriz, hani dikkatsiz olsak ve 1000$'a ATS'yi satin almis olsak mictigiminin oyununun parasini cikarmak icin ölene kadar ATS'de domates, biber, patlican tasittiracak bizlere, he he he
Domates, biber, patlican demisken...Baris Agamizida analim derim  ;)




Kisaca satin aldigim oyunlara degineyim,...
  • Rise Of Das Tomb Raider. Oyun demeye 1000 sahit ister, resmen Big Block Buster filmi desem yalan olmaz. Grafiklerinden tut, sesler ve melodilerine kadar hersey 10/10'luk. 2013'te cikan Tomb Raider hosunuza gittiyse, bu yenisi onu resmen tokat manyagi yapar.
  • Batman - Das Knight. Bu oyun hakkinda cok negatif yazilar okudum ve bunun sebebinin daha cok oyunun bilgisayara ilk ciktiginda cok kötu optimize olduguna dayali oldugunu dusunuyorum. Su an oyun cillop, bu da Rise Of Das Tomb Raider gibi Big Block Buster filimini andiriyor, hem grafiklerinde, hem oynanis ve her sahnesi bir macera...Fudge Yeah  ;)
  • FarCry Das Primal...Bunu özellikle sona sakladim cunku Ohannesmi desem, ne desem. Burger gibim oyun arkadas, oyuncuyu resmen 10 000BC'ye geri göturuyor, aleme kendini basbayag kaptiriyorsun. Oyunu birkac saat oynuyorsun ya, sonra kapadiginda bir bakmissin Turkce dahil her turlu dili unutmussun magraca devam ediyorsun, bakiniz asagidaki das resim misali   ;)

Yukarida saydigim oyunlar yeni jenerasyona ilk adim olarak tanimladigim oyunlar kategorisine giriyor. Bunlar AAA oyunlar yani her turlu kategoride (Grafik, hikaye, kontroller, sesler vs. vs.) saglam yapitlardir ve yilda toplasan 3 veya 4 tane cikar anca. Zamaniniz varsa ve oyun eglencenize zevk katmak istiyorsaniz kacirmayin.


Simdi gelelim fasulyenin faydalarina,...



- Team Turkiye MotorSport Yaris Serilerimiz / Hafta 7 Sonuclari -

SpecFord serisi toplamda 1561 yariscidan
  • Fatih A. 629 Sampiyonluk puaniyla 29

Skipp Barber serisi toplamda 4314 yariscidan
  • Gökhan 461 Sampiyonluk puaniyla 194
  • Enis 394 Sampiyonluk puaniyla 278


BlancPain Sprint serisi toplamda 5016 yariscidan
  • Huseyin, 547 Sampiyonluk puaniyla 473
  • Erol, 421 Sampiyonluk puaniyla 809
  • Volkan, 156 Sampiyonluk puaniyla 2353

BlancPain Sprint serisi TTM TimeTrial turnuvamizda toplam 752 yariscidan
  • Huseyin, 526 puanla 9
  • Erol, 456 puanla 18
  • TK, 386 puanla 21

iRacing Grand Prix serisi toplamda 355 yariscidan
  • Mustafa, 426 Sampiyonluk puaniyla 65


Yeni haftamizda en zorlu yarislardan biri GT3/Brands Hatch ikilisinde olacak. Orada yarisacak olanlara simdiden bol sanslar...en zevklilerinden birisi ise Ruf Cup/Motegi olur. Bu haftamizdada Cadillac/Nordschleife kombosunda beni bulursunuz  ;)



Simdi gecelim TTM haberlerimize,...
  • Huseyin kardesim son zamanlarda kol ve omuz agrilarindan dolayi iRacing'e azda olsa ara vermesi gerekiyor...buradan cikan sonuc su,...GT3 TT'si Erol ile bana bakacak, he he  Saka bir yana, tekrar gecmis olsun Huseyin ve acil sifalar kardesim, her ne kadar iRacinge cikamasanda sohbetlerimize bekliyoruz  :)
  • Enis kardesimiz ise motorsiklet sevdasiyla elindeki yaris ekipmanlarini satiyor. Yaz geliyor misler gibi, Enis'ede roket gibi guzel bir motorsikler yakisir. Sohbetlerimizden fazla uzak durma yeter  ;)
  • Sigma Profillerin yaris camiasindaki önemini hepimiz biliyoruz. Bilgili bir bicimde saglam bir paylasim bekliyorduk, onuda sagolsun Erol kardesim bizlere forumumuzda sundu, ellerine - emegine saglik ve hemen linkini ekliyoruz, paylasimlara devam. LINK
  • Aramiza yeni bir arkadasimiz daha katildi, ona buradanda hosgeldin diyorum. Ismi Gökhan ve yaris takvimine baktigimda saglam yariscilarimizdan biri olacagi kesin.
  • Son hafta benim kenardaki Bodnar paracihlarim hanimin gazabina ugradi birazcik ama söz aldim, bundan sonraki ilk alis-veris benim direksyon sistemim olacak....ve hayir bu bir G27 olmayacak - duydunmu Husnu  :D


Yaz geldi ve herzamanki gibi sizlere istikrarli antreman yapin ve saglikli beslenin demeyecem. Bu haftaki saglikli hayat tavsiyesi Huseyin kardesimizden...Afiyet olsun   ;)

Ve antreman yapacaklara veya yapanlara bilirsiniz muziksiz yurumez bu isler...önumuzdeki haftalarda 2 tane yeni spor kulakliklari cikacak piyasaya. Jaybird X3 ve Jaybird Freedom. Fiyatlari 150$ versus 200$ olacak, daha evvelki modellerine sahibim ve muazzam memnunum, kesinlikle tavsiyem olur, kacirmayin. Kisaca...durmak yok, Kolesterole devam  ;)




Bunun haricinde sohbet odalarimizda degisik paylasimlari burayada aktariyorum...

Das Mod...adama bravo, muzzaam is cikartmis.



Sonuna kadar otobus simulatöru,...


Das BatMobil,...





Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir paylasim,..LINK



- Ne Mutlu Turkum Diyene -



7 yorum:

  1. Bilgiler ve paylaşımlar için teşekkürler abi.
    Elindekinin kıymetini bil abi. Bundan sonrası için g27 bile zor. Yenge alınabilecek birşey bulacaktır. :)
    Ama istersen Erol abi sigma profilden senin için güzel bir direksiyon yapar :) İş çığırından çıktı çünkü. Erol abi Sigma dan her türlü alet edevat tasarımı yapıyor sağolsun :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık abi, Valla sigma profillerden bişeyler tasarlamak çok zevkli, Dünkü sohbette Fevzinin düşündüğü sistemde 19 metre profil gitmesine ohaa demiştik.
    Benim tasarım kaç metre tuttu bilin bakalım :) evet TTM sayısı :)

    Aramıza hoş geldin Gökhan.

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Husnu,
    Haklisin Husnu ama sanki bu defa Reisi Cumhurum tamam sira sende - istedigini alacaz dediginde sesinde bir acima hissi duydum gibi...galiba bu defa gercekten sira bende. Hani garibanin umudu misali ;)

    Eyvallah Erol,
    Son care artik senin Sigmalardan yapacagin Bodnar olacak gibi ve...31 akarr, he he ;)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bilgiler ve yazi icin tesekkurler.
    Hosbulduk herkese, Erol abi valla kokpit muhtesem gorunuyor yeni eve gecip kendi sim odam olunca ilk isim buna benzer bir sistem yapmak olacak:) Nisanlimi kandirdim bir odayi ayiracak bana, o da zaten ikide bir bi tur versene diyip duruyor heralde iyice alisinca kavga ederiz direksiyon basinda :)

    YanıtlaSil
  6. Eyvallah Gökhan,
    Ne mutlu sana Reisi Cumhurun hobine ilgi duyuyor, senin sirtin yere gelmez. Benimki malesef hic ilgilenmediginden surunuyorum zaten, he he :P

    YanıtlaSil
  7. Kanmayın arkadaşlar böyle şeylere . Hepsi imzayı attırana kadar )
    Aramıza hoşgeldin Gökhan :)

    YanıtlaSil