19 Nisan 2016 Salı

Team Turkiye MotorSport 2016-04-19

EY TTM,

Yes, Yes ve tekrar Yes...Sezon 2'yi resmi olarak yariladik. Bu hafta en cok Erol'a yaradi, gelsin iRatingler - baklavalar, börekler-cörekler, he he...Nordschleife candir, gerisi yalandir  ;)

Tum hafta sohbetlerimiz herzamanki gibi 10 numara, birbirlerimize yardimlarimiz, aramizdaki tatli rekabetler...herzaman diyorum, Hayat cok guzel beyler  :)


TTM haberlerimize hafiften devam ediyoruz,...
Husnu, OSW'sinle keyif uzerine keyif cakiyor, canimizi cektirmeyle beraber yakin zamanda birimizin basini feci cikmaza sokabilir.
Tolga muhtesem sistemini yavastan yavastan tamamlama hazirliklarinda, özellikle E-Stop tusu sanki Mission Impossibleden gelme, Das High-Tech akiyoooooorrrrrr yaw  ;)
Das Huseyin ise suruslerinde muazzam zamanlar attigi halde cok yavasim yaaawwww demesi benim gibi basit ölumluleri cileden cikartmasina fazlasiyla yetiyor  :P




Das Sampiyonumuz De La Enis'de bu hafta bilgisayarina x360 kolu almistir kendine. Tabii ki iRacing hepimizin göz nuru, bir tanemiz ve ustune gul koklamayiz emmeeeee, yeni degisik oyunlar, degisik hikayeler ve özellikle co-op'lar neden olmasin. Portal 2, Dead Space 3 vs. vs. here I come   ;)

ME'den Fevzi simdiden N24'e 10 numara bir tasarim hazirlamaya baslamis bile, ellerine - emegine saglik kardesim, tasarimin cok guzel. Bizleride gaza getirdin  ;)
Bunun haricinde Kia/Nordschleifede attigin zaman ciddi anlamda cok cok iyi, tebrikler.






Simdi gelelim fasulyenin faydalarina,...


- Team Turkiye MotorSport Yaris Serilerimiz / Hafta 5 Sonuclari -

SpecFord serisi toplamda 1222 yariscidan
  • Fatih A. 457 Sampiyonluk puaniyla 30

Skipp Barber serisi toplamda 3674 yariscidan
  • Enis 394 Sampiyonluk puaniyla 132


BlancPain Sprint serisi toplamda 4420 yariscidan
  • Huseyin, 406 Sampiyonluk puaniyla 421
  • Erol, 281 Sampiyonluk puaniyla 885
  • Volkan, 156 Sampiyonluk puaniyla 1829

BlancPain Sprint serisi TTM TimeTrial turnuvamizda toplam 561 yariscidan
  • Huseyin, 375 puanla 10
  • TK, 338 puanla 14
  • Erol, 285 puanla 24

iRacing Grand Prix serisi toplamda 317 yariscidan
  • Mustafa, 264 Sampiyonluk puaniyla 72


5'ci haftada guzel yarislar yaparak birkac kademe daha yukselen arkadaslarimiz var, tebrikler beyler. Sezonu yariladik ve asil zor bölumlere geldik...Istikrar! Bahsettigim surelerdeki istikrtarlilik degil ama yarislar. Malesef bircok yarisci baslattigi serinin sonunu getiremez, asil yariscinin icindeki canavar ruhu bence sonunu getiren yariscidir, Finish cizgisini gecendir. Bir 6 haftamiz daha var diyerek Tempoyu yukseltme zamani gelmistir diyorum. Acilin TTM geliyor  ;)

  • 6'ci haftamizda GT3/Monza kombosu ciddi anlamda yaris ve yariscilari okumayi sart kosuyor.
  • F1'de Suzuka neredeyse tamamen hiza bakar, hizli olman yarisin yarisini kazandin demektir.
  • SpecRacer'de Sebringin duz kisasi var. Burada cok hizli olmaktansa GT3'deki yaris taktigin daha avantajli olacagini dusunuyorum.
  • Skippy/Zolder ikilisinde ise taktik su... Hizli ol ve agresif yaris  ;)
  • Bu hafta haliyle Lotus49/Nordschleife'de akarmi akar...Buradaki en önemli taktik arabayi yolda tut yeter  ;)


*******************************************************************************************************************

Yeni bir antreman dönemine girdim beyler. Yilbasindan beri istikrarli bir diete geri dönusum ciddi anlamda zor oldu, tam diete sabitlendim derken araya Paskalya girdi.
Muazzam nefs ve zihin savaslari vererek en nihayet dieti tekrar dogru yola yönlendirdim. Gunluk antremanlarima artik o kadar alismisimki, onlarda hicbir sekilde herhangi bir zorluk yasamadim.

Dietimi sabitledikten sonra ufak bir hesap-kitapla yedigim besin miktari ve karsiliginda yaptigim antreman sonucu istemedigim kiloya dusecegimi gördum yani sonucta fazla kilo verecem, no good.

Amacim her ne kadar bir Arnold olmak degilsede, bir o kadarda gereginden fazla schredded olmakta degil. Ortalarda gezmeyi seven birisiyim. Boy 1.77, kilomuda 70-72 arasi tuttummu benim icin ideal olur. Bunun icin tekrar planlamaya basladim...hayatta akliniza gelebilecek her birseyin basarili olmasi icin ilk adim saglam bir plan yapmaktir.

Dietimden cok memnunum, bunun icin degisimi antremanimda yapmaya karar verdim. Uzun lafin kisasi haftanin 7 gun kosumu, haftanin 2 gunune dusurup, geri kalan 5 gundede tempolu yuruyuse/yuzmeye veya bisiklet surmeye karar verdim ve simdilik bu mukemmel bir sekilde calisiyor.

Fit bir vucuda sahip olmaniz icin dunyanin antremanini yapmaniz gerekmiyor, gunde 40 dakika yeterlidir, önemli olan besin programinizi iyi ayarlamanizdir.

Benim biraderin cok guzel bir lafi vardir, "Can bogazdan gecmez, Can...bogazdan cikar" ve bu cok dogru bir cumle. Besininizde dikkat etmeniz temel ögeler sunlardir. Saglikli bir yasam icin gunluk ihtiyacin olan protein miktarini alman cok önemlidir. Karbon hidrat ve yag her turlu gelir.

Sira protein tozlarina, protein takviyelerine gelince...eger uzun sure istikrarli bir sekilde antreman yapmiyorsan bunlari alman cok gereksizdir. Saglikli bir yasam sadece dogru beslenme ve antremana bakmaz, ayni anda vucudunun ihtiyaci olan yeterli uykunu alman, stressiz, sikintisiz bir hayat yasamanda önemlidir.

Gunune guler yuzle basla ve Enis kardesimin tavsiyesiyle "Dare Davul" dizisini kacirmayin  ;)

Son olarak herzamanki gibi guzel bir paylasim,...paylasim icin Husnu kardesime tesekkurler,





- Ne Mutlu Turkum Diyene -


5 yorum:

  1. Bilgiler ve paylaşımlar için teşekkürler abi

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık abi paylaşım için teşekkürler.Yeterince antreman yapamadıgım icin kia ile yarısa girmedim ama kesinlikle cok özel bi arac oldugunu anladım.Zaten gt3 sonomayı pas geçtiğim için yok skippy yok kia derken benim için eğlencesine bi hafta oldu.Vakit Monza vaktidir.

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Erol,
    Dun aksam gelemedim, bu aksam Lotus49 akarrr :D

    YanıtlaSil