17 Şubat 2015 Salı

Team Turkiye MotorSport 2015-02-17

EY TTM,

Tum haftaki muhabbetlerimiz herzamanki gibi cok zevkli gecti, yarislarimizda öyle. Gectigimiz haftada Ozan ve Bayram 2'lisi feci yardirmistir.
Ozan'in hem yarislari dogru okumasi ve ayni anda bol antreman yaparak hizli olmasi ona cok buyuk avantaj sagladi, eminim onu bu haftamizda 4000+'larda görecez, simdiden tebrikler   ;)

Bayram ise bu haftasinin ilk 3 gununde cok sanssizdi, 400 iRating kaybettigi halde pes etmedi, en nihayet haftasonuna neredeyse 600 iRating kaparak Summit Point'i resmen haraca bagladi, tebrikler. Eminim, Bayrami'da bu haftasonuna 4000'lerde görecez...tek bilinmeyen gelecek haftaya kimin iRatingi daha yuksek olacagi...Ozanmi - Bayrammi??? Bayrammi - Ozzymi?   ;)

Fakat malesef biraz kötu bir haberimde var...Aramizda birisi yardimlar acik olarak yarisiyormus...evet yanlis okumadiniz. Rookie style gibim Oto Blip kullaniyormus bu arkadasimiz, isim vermiyorum cunku bu önemli degil, sadece basharfleri B-A-Y-R-A-M'la basliyor. Benden duymadiniz bunu    ;)


Caner'de mazallah adam Yaris Tanrilarinin sevgili kulu...Bizim fabrikatör gibim hic antreman yapmadan GT3 yarislarina daldi ve iRatingleri kaparak yarislarini iyi derecelerde bitirdi, Bravo. Her ne yiyorsan bizede söyle, bizde yiyelim. Bu arada yeni kulakligin iyi gunlerde olsun, o Robot sesini muhakkak cok özleyecez...  :)


Bekir ve Fevzi GES takim yarisinda Interlagos pistinde 23'cu baslayip 115 tur sonunda sadece 16 hatayla 13'cu bitirmislerdir. Bravo arkadaslar, bu muazzam bir basari! Yarislarini seyretmek isteyenlere...LINK
Buradada takimimizin o an Radicalcilerle verilen savastan bahsediliyor  ;)   LINK



Yeni bir arkadasimiz katilmistir iracinge, ismi Enes...kendisi aslen Samsun'lu ama Ankara'da okuyor. Ona buradanda hosgeldin diyorum.

Efendice yaristigimdan sagolsun iRacing bana 5$'lik hediye eklemis hesabima, bunu guzel bir resim le bildirdiler bana   :P



Bundan böyle her hafta spor ve beslenme paylasimlarini bilgilenme amaciyla yazacam, soracam sizlere...

Ilk haftamizin sorulari,...
  • Saglikli beslenmeniz icin azaltmaniz gereken ilk önemli madde hangisi?
  1. Yag turu - yemekler/besinler
  2. Seker turu - besinler/yemekler/tatlilar
  3. Hamur turu - besinler/yemekler
  4. Karbon hidrat turu - besinler/yemekler

  • 1 adet McDanaldsda satilan pomfrit porsiyonun kalori miktari ne kadardir?
  1. 475 Kalori
  2. 285 Kalori
  3. 112 Kalori




Simdi gelelim fasulyenin faydalarina...

- Team Turkiye MotorSport 2015 Sezon 1 Hafta 10 Yaris Serilerimiz -

  • Skip Barber Serisi - Road America 10 tur
  • Grand Prix Legends - Road America 27 tur
  • Star Mazda Championship - MoSport 22 tur
  • iRacing GT3 Challenge Serisi - Oran Park Raceway 30dk
  • iRacing World Sports Car Serisi - Road America 70dk
  • IndyCar Oval (F) - Gateway MotorSports Park Oval 60 tur
  • Nascar iRacing Klas C Serisi (F) - Daytona International Speedway 25 tur
  • Nascar iRacing Klas B Serisi (F) - Daytona International Speedway 25 tur





Yeni haftamizda hepinize bol sanslar,


**************************************************************************************************************


 - 2015 Sezon 1 Team Turkiye MotorSport Yaris Serilerimiz -

Grand Prix Serisi toplam 170 yariscidan...
  • Berke, 239 Sampiyonluk puaniyla 43'cu

Skip Barber Serisi toplam 4438 yariscidan
  • Bayram, 789 Sampiyonluk puaniyla 104'cu
  • TK, 584 Sampiyonluk puaniyla 221'ci 

GT3 Challenge Serisi toplam 3823 yariscidan...

  • Ozan, 970 Sampiyonluk puaniyla 63'cu 
  • Eren, 687 Sampiyonluk puaniyla 198'ci
  • Caner, 502 Sampiyonluk puaniyla 413'cu
  • Selcuk, 362 Sampiyonluk puaniyla 691'ci
  • Emir, 216 Sampiyonluk puaniyla 1201'ci

 World Sports Car Serisi toplam 1147 yariscidan
  • Bekir, 313 Sampiyonluk puaniyla 199'cu
  • Volkan, 115 Sampiyonluk puaniyla 474'cu


FormulaMazda Serisi toplam 2832 yariscidan...
  • Mehmet Ali, 204 Sampiyonluk puaniyla 644'cu




- 2015 Sezon 1 Team Turkiye MotorSport TT Serilerimiz -

Skip Barber Serisi toplam 919 yariscidan
  • TK, 555 TT puaniyla 17'ci
  • Bayram, 77 TT puaniyla 245'ci

GT3 Challenge Serisi toplam 761 yariscidan...

  • Selcuk, 191 TT puaniyla 67'ci
  • Emir, 158 Sampiyonluk puaniyla 95'ci
  • Eren, 87 TT puaniyla 208'ci
**************************************************************************************************************

Sezonun sonuna yaklastikca Takim icindeki yaris sonuclarimizda yavas yavas belirlenmeye basladigini göruyoruz, tabii ki ufak-tefek surprizler halen olabilir.

Skippy Yaris Serisinde Bayram almis basini gitmis ve bu hafta ilk 100'e girer toplamda. Ben ise bu hafta ilk 200'e duserim ve daha birkac hafta eksigim var.

Ozan, bu hafta ilk 50'ye girer, Selcuk, Caner ve Eren hemen pesindeler ama Ozan'a yetismeleri icin daha en az 3 firin Cheeseburger yemeleri gerekir.

Ben Skippy yaris serisinde ilk 10'a giremeyecegimi anlayinca yatirimimi TT'sine yaptim ve simdiden sezon sonuna ilk 10 garanti gözuyle bakiyorum.

GT3 TT'sinde ise Selcuk yeni direksyon setiyle muazzam bir atak yaparak takim icinde ilk siraya yukselmistir ve bu hafta eminim toplamda ilk 50'ye rahat cikar, tebrikler.



Buraya elinde olmayan arkadaslarimiz icin Skippy'nin Team Turkiye MotorSport tasarimimizida ekliyorum. Tasarimi yuklemek icin isminizin ustune tiklayin,... Mehmet-Ali, Selcuk, Bayram, Samet, Caner...unuttugum birisi varsa haber verin sizlerinkinide ekleyeyim. Benim kullandigim Skippy ayari ise LINK
Bu ayari tum pistlerde kullanirim, tek degisikligi lastik basinclarina uygularim...örnegin uzun duzlugu olan pistlerde lastik basincini 1 tik yukseltirim.


Yeni sezona kesinlesen buyuk guncelleme suspansiyon ve lastik fizik modeli guncellemesi ve Monza'nin kesin cikacagidir...hepimize simdiden hayirli olsun   ;)


Birkac gunku guzel muhabbetlerimizden cikan sonuc ise ilk etapta 13'cu haftamizda takim olarak bir yaris etkinligi yapacagimizdir. Arac-pist kombosu belli degil daha ve 13'cu haftaya halen 2 hafta var, yani aceleye gerek yok   ;)



Tum bunlarin haricinde burada heryer kardan bembeyaz, kuslar civil civil ötusuyor...bazen bizlere mutfak penceresinin disindan yemlerimiz nerede diye cikisirlar gibi bir halleri var. Bir bakariz yemleri bitmis, hemen yenisiyle tazeleriz, tekrar gecip karinlarini doyururlar  :)

Hayata pozitif bir sekilde baktiginizda tadindan yenmez, sabah kalktiginizda yuzunuzu yikadiktan sonra atin kendinizi yere ve 100 snav cekerek uyanmanizi saglayin, sonra babalar gibi bir kahvalti...ardindan uzun bir kosu veya tempolu yuruyus...inanin o gun, sirtiniz yere gelmez  ;)

Hele birde evliyseniz, sabah kalktiginizda esinizin ve cocugunuzun o melek yuzlerini görmek, dunyayi unutturur size   :)


Son olarak herzamanki gibi guzel bir video, eskilerin guzel melodilerinden esintiler...




- Ne Mutlu Turkum Diyene -

33 yorum:

  1. Herkese selamlar balayıdan gelip normal hayatmıza evli olarak devam ediyoruz :D bu hafta oval tam benlik yardırmayı düşünüyorum bu aksamdan itibaren :) daytona benim en sevdiğim en deli olduğum yer sistemi kurdum pedal alamadım daha dogrusu bulamadım bir sürü yer gezdim yok bana inat yapar gibi resmen g27 nin pedallardaki pot sorunu hala devam ediyor tx kendi pedallarını kullanıcam simdilik nasıl olsa nascarda takılıcam sadece :D pist yarıslarına pek giremicem ir yi yükseltmeye calısıcam bu hafta bakalım nerelere getirebilicez :D tabikide hafta sonu daytona 500 için herşey :D herkes cok güzel yardırıyor maşallah herkesi tebrik ediyorum burdan :) epeydir uzak kaldım iracingten,forumdan,muhabbetlerden yakın zamanda katılıcam aranıza :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Enes :)
    Bende daha yeniyim ve takımın giderek büyüdüğünü görmek çok güzel :)
    Elegan abi akşam odamda bikaç bişeyle meşguldüm ve dedimki bi yandan şu iracing e bi bakayım bakalım neler var diye. Sonra senle bayram birlikte antreman yapıyordunuz, bi 5-10 dakika işlerimi hallederken göz ucuyla da sizi izledim :) vallahi ne güzel kapıştınız öyle yaa :) Sonra da yarışa başlayınca bi de yarışı izledim, orda da bayramla bi ara 3.lük için iyi kapıştınız, birbirinize çarpacaksınız diye korktum valla :) sen de ne güzel 1.liği zorlarken maalesef son lap da talihsiz bir kazayla 7. bitirdin sanırım. 4. olarak arkadan usul usul gelen bayramsa 3. oldu :)
    ben bu hafta da çok katılamayacağım ama bu haftadan sonra bol bol antreman yapıcam :)

    Hepinizin bu haftaki yarışlarında bol şans diliyorum beyler :)

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah arkadaslar,

    Volkan,
    Sanada evliler kulubune hosgeldin diyorum, bundan sonraki basamak Babalar kulubu ;)
    Daytona akar bu hafta,

    Samet,
    Sagol kardesim. Takimdan degisik serilerde cok hizli olan arkadaslarimiz var, antremanlarimizi birakmadikca, yarislari ve diger yariscilari okudugumuz sure hep beraber yaristigimiz serilerde muhtesem yerlerde siramizi alacaz ;)

    Selcuk,
    Eyvallah, o 5$ iRacingden yildönumu hediyesi yani sizlerinde yildönumunuzde otomatikman hesabiniza yatacak 5$. Gelde iRacingi sevme simdi,...Yaristigin icin geriye para verir, uye olmana ayri para veriyor. Sen cok yasa iRacing ;)

    Bugun esimin dogum gunu, öyle bir pasta yaptiki 1 dilim parcasini yedigimde en az 3 gunluk antremanim bosuna gidecek. Dogum gunu pastasinin tumunu herzamanki gibi kendisi yapti, %80'i 5 degisik cesit cikolatadan olusuyor, gerisi ezilmis muz ve cilek ve de tabii ki bolca vanilya kremi ve de tum bunlari tutan kek bölumleride 6'ci cesit cikolatayla karistirilmis...topu topu 4 kat, gökdelen gibim :)

    Pastaya baktikca aklima su video geliyor...
    https://www.youtube.com/watch?v=vKF1b5KGYB0

    Aksama gelebilirsem anca gec saatte olur :)

    YanıtlaSil
  5. Bilgiler için teşekkürler abi. Buralar bembeyaz oldu. Dün Ankara daydım . Akşam döndüm ve eve zar zor ulaştım . Sabah kalktığımda araba karlara gömülmüştü. Neyse kızıma gün doğdu. Biraz kartopu oynayalım. :)

    YanıtlaSil
  6. http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/DFFCF63A-61A7-40E7-89C2-D7EF7253F27B_zpsfizpb7ld.jpg

    YanıtlaSil
  7. şükür " Consistent Finish Level 3 - Road " awardsını aldım,10 yarış üst üste rating kaybetmemek çok zormuş :)

    20 tur hatasız gidip 21. tur bilmem kaç tur gerideki adam çimenlerden gelip geçirdi,araçta çok hasar yoktu ve zaman kaybı dışında bir kayıp yaşamadan devam edebildim,öndekiler hızlı arkadakiler yavaş olunca tek başıma yarışıyordum,artık eksi yiyebilirim :D

    YanıtlaSil
  8. helal ozan :) bugun arkadaş a almanyadan csr elit pedalları aldırttım yanında o kadar para varmış hıyarın bakalım 10 gün içinde gelicek büyük bekleyiş başladı :)

    YanıtlaSil
  9. 8 mart'ta indianapolis - bike course'ta 3 saatlik skippy yarışı olacak, GOT organize etmiş, içerde epey kodaman var. Aynı araçta 1 veya 2 kişi olabilir, son birkaç yer kalmış. Ben eğlencesine ve iddiasız olarak girdiğim için tek başıma kaydoldum az önce, sizler de isterseniz başka bir araçla katılabilirsiniz. Forumda private league kısmına girerseniz orada üst sıralarda konu başlığını görebilirsiniz. Skippy seven çok var aramızda, bu eğlenceyi kaçırmayın derim ;)

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler Ozan,
    Bulundugun yuksek iRatingde 10 yarista ust uste iRating kazanarak yarislari bitirmek gercekten buyuk basari, Bravo. Sira 4000+ Awardini almakta ;)

    Iyi gunlerde olsun Volkan,
    Sesini özledik kardesim, teamspeakdeyiz aksamlari ;)

    Bekir,
    Paylasimlar icin tesekkurler, basvurumu yaptim bende umarim kacirmamisimdir ;)

    YanıtlaSil
  11. Girersin bence abi, eski skippy'cilerden kim kaldı, senden iyi bi yerde bitirmeni bekliyorum ;) ben ne aracı bilirim ne pisti, komple değişiklik olsun diye giriyorum, hedef yarışı bitirmek, bakarsın sonucun tatmin ediciliğine göre skippy'ye yatırıma geçerim ;)

    YanıtlaSil
  12. Bekir,
    Eyvallah kardesim, yukarida paylastigim ayar her turlu piste cok iyidir...ne de olsa temel paylasim Kerem'den :)

    YanıtlaSil
  13. Husnu,
    Mesajini yeni gördum kardesim. Resim harika, ne mutlu sizlere bol kar yagan yerde yasiyorsun. Kizina kardan melek yapmayi ögret ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=sKq5u_apsXY

    Dunku muhabbetlerimiz herzamanki gibi superdi beyler, saglam yardirdiniz ;)

    YanıtlaSil
  14. Bugün masters of the endurance 6 saat Bathurst yarışımız var ve yine alışıldık yerimizden başlıyoruz, sağolsun Fevzi kardeşim süre atmayı başardı ;) yarış Tr saati ile 18:00'da başlıyor. Pist cehennem gibi, şahsım adına en teknik iracing pisti ünvanını verdim kendilerine :) ring gelene dek de bu ünvanı kaptıracağımı pek sanmıyorum ;)

    YanıtlaSil
  15. Bol sanslar beyler,
    MoE serisinde tonla Angut dolu, cogu hizli ama yarisi okumaktan tamamen aciz hiyarlar, bunlarin yarisi finish cizgisini gecemeyecekler, yarisinizi sag saglim bitirin yeter.

    YanıtlaSil
  16. bugün Daytona500 günü

    draftlara hazırlanın :D

    YanıtlaSil
  17. Bekir , Fevzi şimdiden başarılar. Bence diğer pistlere nazaran sağlamcıdan bir tık daha sağlamcı olmak lazım . Yarış 24 saat değil . Çoğu angut yine kastıra kastıra gidecek. Hele hele kendini sizden hızlı zannedip sizi zorlamaya çalışanlar ile hiç uğraşmayın. Bahurst gibi bir pistte bırakın gitsin derim. Eğer kazmaların gazabına uğramazsak yarışı güzel bir yerde bitireceğinize eminim.

    YanıtlaSil
  18. Sağolun ağalar, bakalım neler olacak, dediğiniz gibi çok dikkatli olmak lazım. Süre anlamında Fevzi gayet iyi, nazar değmesin ;) ben bu pistte çok acemiyim, tek hedefim beladan uzak durup sağ salim aracı Fevzi'ye teslim edebilmek

    YanıtlaSil
  19. Fevzi abi iyidir tabi onla sabah 5 lere kadar antrenman yapardik erdem abi ben Fevzi abi :D

    Yarisinizda bol sans inşallah bela sizi bulmaz ve hakettiginiz yerde bitirirsiniz

    YanıtlaSil
  20. Sağolasın kardeşim inşallah iyi geçer herşey, bu cehennemde 6 saat kolay geçmeyecek :)

    YanıtlaSil
  21. Uğursuzluklar peşpeşe gelmeye başladı ve yarışı bırakmak durumunda kaldık...

    YanıtlaSil
  22. Geçmiş olsun arkadaşlar . Kadap mı denk heldi

    YanıtlaSil
  23. Beyler bendeki v8 ford falconla biraz turlamak istedim (purchase required) yazısı cıkıyor bi fikri olan varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ford Falcon yenilendi,yenisini alman gerekiyor

      Sil
  24. E eskisi çöp oldu bildigin resmen verdigimiz parada boşa gitti sacmalık

    YanıtlaSil
  25. Valla Fevzi her zaman olduğu gibi canavar gitti sağolsun, ama hıyar bi mclaren bana çarptı sonrasında komple uğursuzluklar başladı, benim antrenman eksikliğim de denk gelince kaçınılmaz hezimet oldu, bu pisti hedeflerim arasına aldım..

    YanıtlaSil
  26. Selcuk,
    Yeni pistler ve arabalar, yeni sezon yaris listesi ve guncelleme ile guncelleme icerigi aciklamasi ...tum hepsi 13'cu hafta icinde gerceklesiyor.

    Bu aksam zaman bulup iRacing'e gelmeye calisacam, görusuruz ;)

    YanıtlaSil
  27. inşallah yanlış araç almamışsındır abi veya Silverado almak gibi bir hata yapmamışsındır

    YanıtlaSil
  28. Aston'lardan bir haber var mı okuduğunuz?

    YanıtlaSil
  29. Dunku sohbetler icin tesekkurler arkadaslar, herzamanki gibi guzel eglendik :)

    Selcuk,
    Iyi gunlerde olsun, bol birincilikler ;)

    Bekir,
    Uzun zamandir Astonlardan ses seda cikmadi, bu guncellemeyle gelecegini sanmiyorum. Bu yil cikacagina 100% eminim, bir ihtimal yaza veya kesin olarak sonbahara gelir diye dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  30. nascar serisi iptal edilmiş :O

    YanıtlaSil