9 Şubat 2015 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2015-02-10

EY TTM,
10$ haftamizi bitirdik, ben Nascar B-Klasmaninda 1 hafta eksik yarismistim onuda bu hafta tamamlarim sonrada ChaChing    ;)

Bir yarisi kazanmak icin ilk hedef yarisi tamamlamaktir, bu konudada Bekir ve Fevzi'yi MoE yarislarinda gösterdikleri azimlerinden dolayi tebrik ederim. Daha evel bahsetmistim, kisa bir tekrardan zarar gelmez. Bir yarista hedef 1'ciliktir, hedef ne olursa olsun, nasil olursa olsun 1'cilk degil! Malesef MoE'da yarisan bircok angut halen bunu ögrenememisler.

MoE yarisinizda elinizden geleni yaptiniz ve en nihayet 6 saatlik COTA'yi 167 turla tamamladiniz,önemli olan bu.

***********************************************************************************************************

Kilo vermek isteyenlere guzel bir haberim var. Son 2 haftadir aksam yemegimden sonra hicbirsey yemiyorum. Bundan evel aksamlari azda olsa 1-2 sey yerdim, onlari sabah ve ögleye aktardim yani....Kalori ve miktar olarak yemegimden hicbirsey eksiltmedim, tek degisiklik aksam yemegimden sonra tamamen musluk suyuna gecis yaptigimdir. Aksam yemegimin bitisi 6'yi gecmez, erken yeriz bizim evde.
Bu sistemle son 2 haftada 4 kilo verdim...sizlerle bundan 2 ay kadar evel son halimin resimlerini paylasmistim, dogru duzgun fazlalik kilom yoktu diye dusunuyordum, demekkili varmis.

Amacim kilo vermek degil! Sadece vucudumun bulunmasi gereken saglikli kilosuna ulasmasi, vucudumdaki yag oranim olmasi gerekene yaklasiyor cunku hafifte olsa baklalar görunmeye basladi.

Hersey DOGRU besin ve DOGRU antreman turu, baska birsey degil.

Besin terbiyesi öyle kolay birsey degil, bunu deneyen...anlaminin derinligini cok iyi bilir. 30 yil sigara ictim, besin terbiyesiyle ugrastigimin 10'da 1'ini ugrasmadim/zorlanmadim birakirken.

Bildiginiz gibi tek ve en buyuk zaafim dondurmaydi ve onu bile azalttim ve isin aslina bakarsak, su an onu bile tamamen birakabilirim, hersey iradeye, azme ve motivasyona bakiyor fakat amacim muazzam bir vucuda sahip olmak degil.

Hayatimda zevk aldiklarimdan asirisina gitmeden... Fit bir vucutla beraber ruhsal Nirvana'yi yasamak. Hayat ne bundan daha zor - ne de daha basit  :)


Hazir antremandan bahsetmisken, bu adamlarin paylasimi youtube'da izlediklerimden en iyilerinden biri...seyredin ve ilham alin. Bu bölumu "Gögus ve Omuzlar" uzerinedir fakat diger bölumlerinide izleyin derim.




Antremanlar konusunda ise kardiolarda yuksek hiz, tempo ve uzun mesafe önemlidir yani yuruyus, kosu, yuzme, bisiklet surme gibi...
Kas yapmak icin agirlik önemli, kaldirabilecegin en yuksek agirlik, maximum ve öz set/replerden olusacak hareketleri yavas, en dogru sekliyle ve de dogru yerlerde nefes alip-vermeyle gerceklesir.


Simdi gelelim fasulyenin faydalarina...Her birimiz iRacing'deyiz, kacmadik buradan. Her ne kadar iRacing bir oyun olsada o kadar sert ve kati kurallari varki, gercek hayattakinden cok daha zor geliyor insana. Bizlerin buraya gereken yatirimi yapmamiz bile basli basina bir yetenektir. Bizler hayatimizda neye karar verirsek verelim - kesinlikle basaririz, bunu biliyorum.

Benim gözumde iRacing'in muazzam gercekciligine, zorluguna boyun egmeyenin sirti hicbir zaman  yere gelmez!

***********************************************************************************************************

Selcugun elinde sifir Thrustmaster T300RS var, halen satiliktir, tekrar bir hatirlatayim diyorum. Aslinda GranTurismo7 aciklansaydi coktan satilmisti bile...


19 subatda resmi Nascar Daytona 500 yaris haftasi, takimimizdan bu yarisa katilacaklar arasinda ben, Volkan ve Ozan olacaz, simdiden hepimize bol sanslar   ;)




- Team Turkiye MotorSport 2015 Sezon 1 Hafta 9 Yaris Serilerimiz -


  • Skip Barber Serisi - Summit Point Raceway 19 tur
  • Grand Prix Legends - Brands Hatch Circuit GP 18 tur
  • Star Mazda Championship - Road America Full Course 12 tur
  • iRacing GT3 Challenge Serisi - Watkins Glen International Boot 30dk
  • iRacing World Sports Car Serisi - Suzuka GP 45dk
  • IndyCar Oval (F) - Twin Ring Motegi Oval 50 tur
  • Nascar iRacing Klas C Serisi (F) - Homestead Miami Speedway 30 tur
  • Nascar iRacing Klas B Serisi (F) - Dover International Speedway 50 tur





Yeni haftamizda hepinize bol sanslar,


**************************************************************************************************************


 - 2015 Sezon 1 Team Turkiye MotorSport Yaris Serilerimiz -

Grand Prix Serisi toplam 165 yariscidan...

  • Berke, 239 Sampiyonluk puaniyla 41'ci


Skip Barber Serisi toplam 3914 yariscidan
  • Bayram, 618 Sampiyonluk puaniyla 43'cu
  • TK, 491 Sampiyonluk puaniyla 257'ci

GT3 Challenge Serisi toplam 3381 yariscidan...
  • Ozan, 810 Sampiyonluk puaniyla 82'ci 
  • Eren, 567 Sampiyonluk puaniyla 248'ci
  • Caner, 372 Sampiyonluk puaniyla 549'cu
  • Selcuk, 276 Sampiyonluk puaniyla 821'ci
  • Emir, 216 Sampiyonluk puaniyla 1049'cu

 World Sports Car Serisi toplam 1115 yariscidan
  • Bekir, 313 Sampiyonluk puaniyla 184'cu
  • Volkan, 115 Sampiyonluk puaniyla 439'cu


FormulaMazda Serisi toplam 2656 yariscidan...
  • Mehmet Ali, 204 Sampiyonluk puaniyla 597'ci




- 2015 Sezon 1 Team Turkiye MotorSport TT Serilerimiz -

Skip Barber Serisi toplam 795 yariscidan
  • TK, 461 TT puaniyla 21'ci
  • Bayram, 77 TT puaniyla 217'ci

GT3 Challenge Serisi toplam 648 yariscidan...

  • Emir, 158 Sampiyonluk puaniyla 80'ci
  • Selcuk, 145 TT puaniyla 89'cu
  • Eren, 87 TT puaniyla 175'ci



Takimimizdaki en buyuk degisiklik Bayram'in Skippy serisinde muazzam yardirisidir. Son baktigimda adam 3100 kusurlardaydi simdi ise saglam adimlarla 4000'lere yol aliyor, tebrikler kardesim   ;)

Bunun haricinde Ozan aka Ozzy, GT3'te ilk 100'de yerini kapmistir ve eminim 12 hafta sonunda ilk 25'e bile girme imkani buyuk, tebrikler kardesim    ;)

Skippy TT'sinde toplam 25'te sirami alirim diye dusunuyorum ve tabii ki sezon bitimine hedefim ilk 10, mumkunse ilk 5.

**************************************************************************************************************

iRacing haberlerimizde ise 2015 Nascar iRacing.com Serileri 17 subatta baslayacagidir. Nascar severleri icin bu muazzam bir haber.

2015 Nascar iRacing.com serileri Acik ve Fix ayar olarak 2'ye ayrilacaklar. Acik ayarda saatlerini/haftalarini kan ve terini vererek ayarla ugrasan Alyanlar icin, Fix ayarda ise herkezin her yönden ayni sartlar altinda yarismasini seven Alyanlar icindir.

2015 Nascar iRacing.com Serisi gercek hayattaki yaris takvimiyle tum sezon 36 pistleriyle Gen6 Chevy, Ford ve Toyota ile virtuel olarak en gercekci haliyle bizlere sunulacak ve bu seri kasimda Homestead-Miami ile sonuclanacak. 2015 Nascar iRacing.com Serisi yaris haftalarinda acik ayarda 3, fixte 4 yaris yapma imkani olacak.

2015 Nascar iRacing.com Serisi her ne kadar gercekci takvim tabelasini takip etsede cogu yarislarin uzunlugu gercektekinin yarisi civarinda olacaktir, gercegiyle 1'e 1 uzunlukta olacak yarislar arasinda Daytona500, Charlotte, Michigan, Indiana, Watkins Glen, Talladega ve Homestead-Miami var.

Simdiden bu muazzam Nascar serisine katilacaklara bol sanslar diliyorum...


Son olarak John Wick filmini kacirmayin derim,...bu video paylasimida filminde hosuma giden piskopat sarkisindan esintiler    ;)



- Ne Mutlu Turkum Diyene -

23 yorum:

  1. Elegan abi benimde aksam yemeğinden sonra saat 8-8.30 arasi 1 bardak yeşil cay + 1 porsiyon meyve sonrasindada 22.30 da bir bardak naneli ayranim var. Bu hafta evde olduğum için ara ogunleri birebir yedim ve inanılmaz bir değişim oldu , bir hafta 3.3 kg verdim bunun 1.3 u yağ , gerisi su kaybiydi sanirim. Böylelikle de 86 kiloya düşmüş olduk hedefe adim adim ilerliyorum :D

    Selçuk abi, önceki blog yazisindaki son yorumuna cevap olarak:

    3 sistemi kaldiricak olan şey ana kart değildir , ortalama bir anakart ihtiyacini gidericek . Burdaki en kilit olay ekran karti ve işlemci ama için rahat olsun 2200 e çok güzel sistem kurulur. Birde abi ekran karti istememenin sebebini öğrenebilir miyim? Elindekinimi kullanicaksin ? Eğer öyleyse elindekinin markasi nedir?

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler için teşekkürler abi.

    YanıtlaSil
  3. Nascar Series'i takip etmeyi planlıyorum da asıl sorun araçların her pistte nasıl tutunacağı ? Yarışı bitirmekten önemli olan bu :) bazı pistler gerçekten setup ile alakalı olsa gerek çekilir gibi değildi,Martinsville ve Bristol'den korkmam ama Dover,Charlotte,Miami'den hoşlanmıyorum.Son % 50'liğe kadar arkada tın tın gitmek faydalı olacaktır :) iyi ki Sonoma 110 tur değil

    GT3'te ilk 25'e kendi divisionımda bile giremeyecek gibiyim,açıkçası çokta önemli değil,rating yükselsin yeter

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah arkadaslar,
    Selcuk, yeni kasa bilgisayarin simdiden iyi gunlerde olsun.

    Enis, Helal Aslanim,
    Basardigin kolay bir is degil, unutma bu bir hayat stilidir, ailen seninle ne kadar gurur duysa azdir, bizler zaten seninle her turlu gurur duyuyoruz ;)

    Ozan,
    iRating is everything, anything else is just an illusion ;)

    Nascar'da pek sevmedigim pistler arasinda Bristol ve Charlotte var...oralarda kötu degilim, sadece pistlerden hoslanmiyorum, digerleri buyuk zevk. Bu arada Infineon'un 110 olmamasina cidden uzuldum, sabah baslayip-aksama anca bitirirdik yarisi ;)

    2 gundur kafami kasiyacak zaman bulamadim, bu aksam iRacing akar...TS'de görusuruz beyler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimse ailem geldi tekrardan yanıma. 1 hafta falan burdalar. bende bu ara çok fırsat bulamayacağım. ama peder bey her uyukladığında ben kaçar bi yarış yapar gelirim ;)

      Sil
  5. Sana tavsiyem kesinlikle Gigabyte G1 Gaming. Overclock değerleri en yüksek olan ve en serin çalışan 970, G1 Gaming ;) Haa yok ben overclockla falan uğraşmam diyorsan bile, yine stock değerlerde en yüksek performansı G1 Gaming veriyor. Ben iracing'e bağlanacağımı bilseydim hiç 2. ekran kartını almadan direk simulasyona yatırım yapardım. Çünkü 1 tane bile gtx970 3monitörü full ayarlarda çok rahat kaldırıyor :)

    YanıtlaSil
  6. %60-80 arası indirim varmış,ilginizi çekecek şeyler olabilir

    http://shop.renovatio-dev.com/

    YanıtlaSil
  7. Tamamdir Samet,
    Bizim yerimiz belli zaten, zaman buldugunda gel kardesim ;)

    Ozan,
    Paylasim super ve fiyatlar cok cok iyi, az daha her 2'sinide siparise geciyordum ama...nereye, ney icin kullanacagimi bir dusununce aklimi basima topladim son saniyede ve vazgectim, he he

    Elimde Z1 ve iSpeed fazlasiyla isimi göruyor, benim siparis vermememin en buyuk sebebi ihtiyacimin olmadigidir.

    YanıtlaSil
  8. sen bu işe baş koyduktan sonra her türlü yanındayız zaten. bende bunda yıllık oyunculuk hayatımda hiç konsol merakım olmadı. pc'yi kendim toplamam, yetersiz gelen parçaları gerektiğinde değiştirebilmem, yani kısacası konsol gibi kapalı kutu olmaması en büyük avantaj benim için :) overclock işine de girerim dersen gerekli bilgileri veririm ben sana ;)

    YanıtlaSil
  9. http://i.hizliresim.com/dn3zDV.png

    abi bi böyle bir sistem var gayet iyi , bütçeni biraz açıyor bu sistemle 2020 ye kadar iRacing i full+full oynarsın 3 lü ekranda bile .

    Birde :

    http://i.hizliresim.com/221mRq.png

    böyle sistem var birazdaha bütçe dostu , iki sistemde hemen hemen seni iRacing de çok uzun süre oyalar hiç bir değişiklik yaptırmadan 3 lü sistemdede oynatır , hangisi hoşuna gittiyse onu al :)

    YanıtlaSil
  10. Abi ekran kartsiz iRacing oynayamazsin , dahili grafik birimi yetmez kesinlikle.

    YanıtlaSil
  11. Paylasim super Selcuk, sagolasin.

    Dun gec cikabildim iRacing'e ama o halde bile Bayram'in muthis yarislarini izleme firsatim oldu, muhabbetlerimiz zaten her zamanki gibi 10/10'luk. Bu arada Ozan De La Ozzy'yede buyuk tebrikler, dun geci yardirmis GT3'te...Kim tutar bizi bu saatten sonra ;)

    YanıtlaSil
  12. Bu akşam 20:30'da GES Interlagos yarışımız var. Link http://m.youtube.com/watch?v=JsUSup5gNLg

    YanıtlaSil
  13. Başarılar kardeşim. Nereden başlıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  14. Sağolasın Hüsnü. Yarıştan hemen önce atılacak olan kvalifiye ile yerimiz belli olacak, bakalım ;)

    YanıtlaSil
  15. 23.başladık, 13.bitirdik, 115 turda 16x fena skor değil, yine puan almayı başardık ;)

    YanıtlaSil
  16. Tebrikler beyler, guzel yaris cikartmissiniz.

    YanıtlaSil
  17. Sprint Cup araçlarıyla yapılan full sezon Nascar iRacing Series'ten sonra B ve C class için open setup yarışları da benzer formatla yapılmaya başlanacak.

    B class seriler arasına eklenmiş,C class henüz yok.Yarışlar her 2 saatte bir gerçek yarışların % 50 uzunluğunda yapılacak. ( Nationwide,yeni adıyla XFinity Series tur sayısına göre,Sprint Cup yarışlarına göre değil ) Hata limiti 16 olacak.

    Mart ayındaki S2 güncellemesinde ;

    - Monza kesin geliyor.
    - Süspansiyon ve lastik modeli güncellenecek.
    - Yüksek ihtimalle yepyeni Chevrolet Silverado ve ilk kez göreceğiz Toyota Tundra,yeni Nascar C Class serisi araçları olarak gelecekler.

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3299108.page
    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1524566.page

    YanıtlaSil
  18. Paylasimlar icin tesekkurler Ozan, haberler ise super ;)

    YanıtlaSil