3 Şubat 2015 Salı

Team Turkiye MotorSport 2015-02-03

EY TTM,
Dunku muhabbetlerimiz herzamanki gibi cok eglenceliydi. 8'ci haftayada giris yaptik...3 hafta gibi kisa bir suredede 3 ayri 24 saatlik yarislari yedik-yuttuk...bundan iyisi can sagligi   ;)

- TTM Haberleri -

  • Team Turkiye MotorSport takimimiza yeni bir arkadasimiz daha katildi, ismi Samet U., ona buradanda aramiza hosgeldin diyorum.


  • Selcugun T500'u paketlenip-gönderildi, yakin zamanda onu iRacing yollarinda görecez en nihayet   ;)

  • Takim olarak skype'dan Teamspeak 3'e gecis yapiyoruz arkadaslar. Teamspeak 3'un en buyuk avantajlarindan biri bilgisayarimizi skype'a nazaran daha az yormasidir. Onun haricinde bazi teamspeak destek ve seceneklerine göz attim ve oyun sistemi icin cok daha tefferuatli oldugunu gördum. Sagolsun bundan birkac hafta evvel Mehmet-Ali arkadasim takim adina teamsepak'te bir server yaratti. Adresimiz: 62.104.20.69:10150 Sifreyi ise tum takim arkadaslarima iRacing uzeri mesaj sisteminden gönderdim. Unuttugum birisi varsa haber verin.
 
  • Efkan kardesimiz askere gidiyor bugun-yarin. Iyi tezkereler dileklerimizle sag saglim git, sag saglim gel. Geldiginde AF direksyon incelemeni bekliyoruz   ;)

  • Takim icerisinde konusmak, anlasmak önemli. Bunun icin iyi bir mikrofonlu kulaklik sart. Iyi bir ses almak icin, karsindakilerin seni rahatca anlayabilmesi icin 100'lerce dolarlik bir kulakligia ihtiyac yok ama en nihayet orta halli bir kulaklik fazlasiyla isinizi görecektir.

Gelecek ayin 28'inde resmi 12 saatlik Sebring yarisi duzenlenecek, tabii ki bunada katilacaz. Bu defa aramizda birkac arkadasimizin ricasiyla takimlari mumkun oldugunca kucuk tutmaya calisacaz. Kisa zamanda 3 ayri 24 saatlik yarislara katildim, bunlarin haricinde 10'a yakin 2.4 ve 3 saatin uzerindeki resmi ve resmi olmayan lig yarislarina katildim.Surus anlaminda ögrendigimen önemli nokta arabaya gectinmi, uzun sure surmenin avantaji oldu.

Yarisin ilk saatinde arabaya ve ortama anca alisiyorsun, 2'ci saatte lastikleri daha iyi kavramayla geciyor, 3'cu saatte yaristigin adamlarin ne mal olduklarini ögreniyorsun ve 4'cu saatinde her yönden De La Mukemmel yarisci olarak yardiriyorsun.

Sebring yarisimiza her ne kadar 2 ay kadar bir zaman olsada, simdiden takim olarak temel dusuncelerimizi tartisabiliriz. Takim basi en fazla 3 yarisciya ne dersiniz...bu, 2 kisi bile olabilir ama uzun stintlere aliskin degilseniz pek tavsiye etmem yinede istege kalmistir. Aranizda 2 arkadas anlasiyorsaniz 12 saatlik yarisi 2 kiside göturmek size kalmistir. Adam basi 6 saatlik stint gayet zevkli olur.

En nihayet Sebring icin genel programimiz takim basina 3, bir ihtimal 4 yarisci olacagidir.


Hazir Sebring konusundayken, yarisilacak aracimiz...istekleriniz nelerdir? BMW Sebring'e göre degildir dusuncesindeyim. Rahat arac fakat Sebring bir Daytona degil...1 tane uzun duzlugu var fakat oraya gelene kadar gereginden fazla zaman kaybina ugrariz diye dusunuyorum. GT3 klasmaninda sahsi tercihim McLaren veya RUF olur...HPD'de uyar benim icin. Istekleriniz - dusunceleriniz?

Daytonadaki gibi katilim icin en az D 4.00 ve ustu sart kosulacaktir. Bunlarin haricinde Mart 28'e kadar iRatinglerinizi mumkun oldugunca yukseltmeye calisin. Gördugunuz gibi Daytonada 3304,5 ortalama SOF ile 3'cu yaris odasina dustuk ve bayag bir Angut vardi yarisimizda, o halde 6'ci bitirdik yinede. Bu bizler icin cok buyuk bir basariydi.


28 marta kadar baska pek önemli uzun yarislar yok, ben tekrar sevdigim Skippy serisine geri dönuyorum, bu hafta Montreal var. Bayram ve Samet'le beraber guzel kapismalar cikartiriz diye dusunuyorum, Selcuk yeni T500'uyle GT3'lerin anasini bel...GT3'te tatli tatli yarisacak   ;)
Mehmet-Ali, Emre, Caner, Ozan, Eren ve Mert sevdikleri serilere devam,...Volkan nikahlandi, 2-3 yil kadar piyasadan uzaklasabilir...Husnu yine devam, aydan - aya...yildan - yila selamlasiriz. Bekir ve Fevzi tamamen lig yarislarina odaklanmislar, MoE, GES'e devam, Berke halen Lotus49 kralimiz ve hayat böyle devam ediyor arkadaslar.



- Team Turkiye MotorSport 2015 Sezon 1 Hafta 8 Yaris Serilerimiz -


  • Skip Barber Serisi - Montreal 13 tur
  • Grand Prix Legends - Road Atlanta uzun 19 tur
  • Star Mazda Championship - Mid-Ohia Sports Car course 22 tur
  • iRacing GT3 Challenge Serisi - Bathurst 30dk
  • iRacing World Sports Car Serisi - Circuit De Spa-Francorchamps Endurance 45dk
  • IndyCar Oval (F) - Las Vegas Motor Speedway 50 tur
  • Nascar iRacing Klas C Serisi (F) - Auto Club Speedway 30 tur
  • Nascar iRacing Klas B Serisi (F) - Kentucky Speedway 45 tur


Yeni haftamizda hepinize bol sanslar,

**************************************************************************************************************
Bu hafta resmi yarislarda fazla yarisma imkani bulamadik, bu yuzden bu haftamizi es geciyorum. Haftaya tekrar TTM seri siralamalarimizla karsinizdayim, ona göre döturun bu hafta   ;)

Son olarakta Daytona24 yarisimizdan kusuk bir video hazirladim, umarim hosunuza gider...



- Ne Mutlu Turkum Diyene -

37 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Sebring tarihini ve saatini bilmiyorum ama inşallah aranızda olmak isterim. 12 saat için maksimum 3 yarışçı uygun olur. Ama 24 saat yarışlarından edindiğimiz tecrübeye de bakarsak bence 2 kişi bile çok iyi sonuç verebilir. Bu fırsatla daha fazla takımla katılma şansımız da olur. Belki uygun olan vakitlerde şimdiden antremanlara başlanabilir.

    Samet aramıza hoşgeldin

    Selçuk yeni setini güle güle kullan. T500 ü yanlışlıkla sipariş vermiş biri olarak çok memnun kalacağından eminim :)

    Team Speak için Mehmet Ali nin de ellerine sağlık. Skype de yaşadığımız sıkıntılara da bir son vermiş oluruz.

    Efkanım tekrar hayırlı teskereler kardeşim. Güzel bir askerlik geçirir, sıkıntısız dönersin inşallah. Gideceğin yerin nasıl bir ortama sahip olduğunu bilemiyorum .İnternetten bir araştır. Her kışlanın , alayın , taburun ortamı farklı oluyor. Elinden geldiğince keyif almaya bak. Çok zor gibi gözükebilir . Ben burdur da yaptım. Asker giriş çıkışı yoğun olan bir yerdi . Eğitim çavuşluğu yaptığımız ve askeri personelin azlığından dolayı , kısa dönem de olsa çok yorulmuştum. Ama alayın imkanları çok iyiydi. Bende bunları fırsat bilip bol bol basket oynayıp spor yapmıştım. Bizim için bu sürenin hızlı geçeceğini ve senin kısa bir sürede tekrar aramızda olacağını varsayarak bir uyarıda bulunayım. Askerden fit dönersin büyük bir ihtimal. Geldiğinde yemeklere sarılma . Ben 85 kg geldim. 1 ay sonrasında 10 kg fazlam vardır :) Aklında olsun .

    YanıtlaSil
  2. Selçuk abi direksiyonun hayirli olsun :)

    Abi bu 12 saatlik yarisa tek katilma sansimiz varmi?

    En geç iki haftaya tekrar geliyorum dikisleride aldirdim bu gün baya rahatladim , Elegan abi gecen bir hafta boyunca ameliyat olduğum için öküz gibi yedim tatlisin dan tut kebabina kuzusuna kadar komaya giriyordum :D ama gel görki dun diyetisyene gittim 0.5 kg vermisim :D şuan tam 89 um böylelikle 103 den 89 a düştük diyet listemide aldim tam gaz devam tekrar :D

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah beyler,

    Husnu,
    Askerlik konusunda guzel paylasimlar, iyi tavsiyeler vermissin. Öyle yada böyle bitecek ama keske Efkan'in elinde imkan olsaydida bedelli yapsaydi demeden edemeyecem. Sadece yaris tanrilarina degil, bildigim - bilmedigim tum tanrilara Efkan icin dua edecem, umarim rahat bir yere duser.

    Enis,
    Takim destekli yarislarin hicbirine tek basina katilamazsin, en az 2 kisi olmaniz sart. Sebring yarisi icin Husnu'nun dedigi gibi bayag bir takim olacaga benziyoruz...sagli-sollu dalacaz, en nihayet birimiz sansada olsa sag-saglim yarisi hem bitirip, hemde 1'ci gelecegimize eminim ;)

    Kilo vermene devam ettigine cok sevindim, birakma diyetini...dedigim gibi yakin zamanda guzel tig gibi bir delikanli resmini bekliyoruz ;)


    YanıtlaSil
  4. Sebring ve bunun gibi seriler icin Team Turkiye MOtorSport 3 takiminida kurup hepinize davetiye gönderdim, biz zahmet kabul edin.

    Su an icin Team Turkiye MotorSport, 1, 2 ve 3...bunun haricinde Bekir'in yarattigi Team Turkiye MotorSport The Illests takimlarimiz var. Bunlarin Takim yarislari icin yeterli olacagini dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  5. https://www.youtube.com/watch?v=yRR-7a8DPIw

    YanıtlaSil
  6. Paylasim super Ozan,
    Daytona 500 kacmaz, simdiden zamanimi ayirttim bunun icin ;)

    YanıtlaSil
  7. herkese selamlar düğün dernek kosturmacaları devam ediyor c.tesi bursadaki düğün var dün sistemi yeni eve kurayım dedim pedallar da sıkıntı cıktı calışmıyor potlarda bi sıkıntı var sanırsam düzeltemedim bir türlü daytonada bende varım :)
    pedal işini hafta sonu balayı için avrupaya giderken yanıma +250 euro daha alıcam clubsportlar icin 230 euro fiyatı kapıp gelicem en kötü :D

    YanıtlaSil
  8. Daytona500 akar Volkan, ne mutlu sana hanimin modern birisi ve hobine karismiyor, ne guzel :)

    YanıtlaSil
  9. Masters of Endurance'a yine güç bela 54.olarak katılma hakkı kazandık, kurtlar sofrası burası yaw, harbi isminin hakkını veriyor ;)

    YanıtlaSil
  10. Bekir tebrikler kardeşim. Yarış ne zamandı ? İzleyelim.

    Selçuk bence aceleci olma . 1 gün geç gelsin ama sıkıntısız gelsin.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler elegan abi valla hanım bas tacı 😄 araştırma yapmaya başladım bende nerden alabilirim paris te diye

    YanıtlaSil
  12. yeni üye olacaklar için ; 3 aylık üyelik + 2 araç ( Ford GT & Chevy SS Gen 6 ) ve 1 pist ( Daytona ) 10$

    https://members.iracing.com/membersite/SubscriptionSelection.do?promotion_code=PR-2015NASCARDAYTONA

    YanıtlaSil
  13. Sağolasın Hüsnü, bu cumartesi Tr saati ile 16:00'da başlayacak yarış.

    YanıtlaSil
  14. Helal Bekir,
    Önemli olan yarisa girme hakki kazanmak, gerisi kolay. Ilk 5'te bitireceginize eminim, bol sanslar.

    Volkan,
    Pariste buyuk oyun dukkanlarini arastir, oralarda muhakkak satilir.

    Paylasimlar icin tesekkurler Ozan,
    iRacing'e yeni baslayacaklara cok guzel bir kampanya bu.

    Selcuk,
    En nihayet cok guzel bir fiyata aldin ve cumartesiye eline yetisir diye dusunuyorum. Kac haftadir direksyon olmadigindan sevdigin oyunu oynama imkanin olmadi ama artik bekleme suresi doldu, acisini feci cikartacaksin. Hatta beraber cikartiriz, 2 gundur dogru duzgun iRacing'e cikamadim, bu aksama hazirladim kendimi...iRacing akar ;)

    YanıtlaSil
  15. Sağolun, bakalım yarış neler getirecek bu şampiyonlar liginde :)

    YanıtlaSil
  16. İzmir yolları beni bekler :D Şimdiden herkese kolay gelsin yaza doğru tekrar yarışmak ümidiyle :P :)

    YanıtlaSil
  17. Selcuk,
    Umarim bugun eline ulasir, aksama yardiririz ;)

    Mertcan,
    Sana iyi yolculuklar ve derslerinde basarilar. Yaz Endurancelarina bekleriz yeni direksyonunla ;)

    YanıtlaSil
  18. Hadi gozunaydin:)
    O fiyatı duyunca bende çok niyetlenmistim ama bi baktimki tr gönderimi kaldırılmış:/
    senin için uzun bi bekleyiş oldu ama inşallah beklediğine değer. Kısa zamanda yorumlarını yaparsın zaten:)
    Bol keyifli yarışlar şimdiden:)

    YanıtlaSil
  19. Gözunaydin Selcuk,
    Aksama yardiriyoruz ;)

    Samet,
    Yoktun dun, son Skippy yarisinda gayet guzel gecmis, tebrikler.

    Aksama Teamspeakde görusuruz beyler,

    YanıtlaSil
  20. Master of Endurence herhalde canlı yayın yapmıyor. Radicals Online ekibi onboard olarak canlı yayında . Bizimkiler 44. sırada gözüküyorlar. İlk saat için güzel bir yere gelmişler. Bastırın beyler

    https://www.youtube.com/watch?v=r2TvnrH8la4

    YanıtlaSil
  21. Eyvallah Husnu,
    MoE uzerinden canli yayin yapiyorlar, su an bizimkiler 43'cu siradalar...

    http://mastersofendurance.net/livetiming/live.html

    YanıtlaSil
  22. Liqui-Moly Bathurst 12 Hour - Live Stream

    http://www.bathurst12hour.com.au/live-int

    YanıtlaSil
  23. Kardeşim hayırlı olsun..gule gule kullan..ya sana da direksiyonla alakalı haber vermedim bu kusura bakma..bu yeni nesil ne maymun iştahlı arkadaş :) şimdi de fanatec e sardı kafayı..git lan onu da baban alsın sıvısı dedim..ondan daha birşey yok..bu arada fanatec falan yurtdışından gelirken gümrük falan olayları nasıl kendi sitelerinden alınca?kişinin kendisi mi çekiyor gümrükten?çok uğraşılı onlar çünkü biliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zibidi diye yazdığım şeyi de sıvısı olarak düzelten bir telefonum var..

      Sil
  24. Emre,
    CSW ise tavsiye etmem biliyorsun, V2'sinde bile duzeltmeleri gerekenleri duzeltmemisler ve simdiden V2'lerde bile problem yasayanlar var. Onun haricinde elimdeki 5 yillik Fanatec Porsche911 ile memnunum, aramizda yanilmiyorsam Fanatec CSR serisinide kullananlar vardi, Fanatec'e para yatirmadan evel onlarlada bir görus derim cunku en nihayet az para degil bunlar sonradan bas agrisi yapmasin.

    Sabah sabah guzel 2 yaris yaptim ama önlerde baslamak önemli Skippy serisinde, kvalifiye zamanimi iyilestirmem lazim.

    YanıtlaSil
  25. eyvallah abi..yok csw yi söyledim zaten dedim bizim bir abimizde var da çok güzel anıyor kendisini diye..v2 de patlakmış ondan da haberim var..porsche gt2 ve gt3 rs en problemsiz olanlar sanıyorum evet bir de csr var da sanırım o gt2 ile aynı sistem? yoksa yanılıyor muyum? ama porschenin direksiyon kaplaması vs falan daha kaliteli sanırım...bir de bu gt2/3 ve csr vs t500 veya t300 ne diyorsun abi?yani sistem, sağlamlık vs konusunda..aldık mı adam gibi alalım elemanın uzun süre başı ağrımasın kuzen de başıma çökmesin sonra :)

    YanıtlaSil
  26. Emre,
    200-500 euro arasi bir direksyon dusunuyorsa yegenin tavsiyem kesinlikle kayis sistemli bir direksyon seti olur. Her ne kadar hardcore yarisci olsada - olmasada en guzel ve gercekci hissiyati onlar verir o fiyata.

    Performans ve kaliteye gelince Thrustmaster derim, bu konuda T500 kendini kanitlamis... fiyat ve destekledigi platformlari arastirmasi lazim yegenin. Thrustmaster T300 ve Thrustmaster TX'ler temelde ayni aletler, bunlar yeni cikti ve her ikiside kayisli sistem.

    T300 Ps4 ve PC platformlarini destekliyor, TX ise Xbox1 ve PC. Her ikisinede sahip olan takim arkadaslarimiz var, Selcuk T300rs - Volkan TX...onlarinda göruslerini al derim. Ayni anda onlarinda fiyat karsilastirmasini ve nereden temin edebilecegine bak, garanti destekleri vs. vs.

    Yegenin para sorun degil derse, o zaman Leo Bodnar direksyonunu tavsiye ederim, su an icin her yönden - her sekilde - her turlu dunyadaki tum direksyon setlerini tokat manyagi yapar.

    Kolay gelsin ;)


    Uzun zamandir görusemedik, özlettirdin kendini, zamanin oldugunda gel teamspeake...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın abi..valla haklısın gelemedim ne zamandır..abi önce ben bir bodnar alayım kendime de veledinki eksik kalsın ya :) daha yeni başlayacak bu işlere..ondan dedim hadi hediye alayım sana diye..kuzen de nasiplenmek istiyor arada ki bence kalkmaz başından sonra :) biliyorum selcukta t300 var hatta onu düşünüyordum da ışte bizimki oraya buraya bakinmis fanatec falan dedi de o zamana satilmazsa selçuk un t300 ü alıcam zaten

      Sil
  27. Eger yegeninin ilk direksyon seti olacaksa, onu 1-2 bilemedin 3 yil göturecek bir direksyon seti alman daha uygun olur, en nihayet eger yegeninde yarisci ruhu varsa zaten 1 yila kalmaz elindekini daha iyisine degistirme dusuncelerine gider ;)

    Bodnar konusunda katiliyorum, bende öyle....TTM'de benden evel Bodnar sahibi olma yasagi var mesela... ;)

    YanıtlaSil
  28. T500'de, T500...mazallah gercek direksyon gibi...sistem super kardesim, yardirmalara devam ;)

    YanıtlaSil
  29. Selçuk abi herşey dahil nekadara geldi direksiyon sana?

    YanıtlaSil
  30. Beyler MOE yarışı nasıl geçti yaw. Ses seda çıkmadı.

    YanıtlaSil
  31. 36.bitirdik Hüsnü, ben ömrümde bu kadar kasapça bir yarışa maruz kalmadım. 24 saatlik yarışa kıyasla millet 6 saatlik yarışı kısa buldu herhalde ki ilk 5 turda paramporça oldu ortalık, bize bişeyler denk geldi haliyle, sağlık olsun yine ona rağmen iyi yerde bitirdik. Koyulan kurallara pek uyulmuyor bu MoE'de, o nedenle millet de galeyana geliyor. Adamlar alyan ama yine de biçiyorlar. Ges nispeten daha düzgün çünkü kurallar iyi uygulanıyor, burada adamı protest ediyorsun gerekçeni söyleyerek, sırf adam birinci gidiyor diye "neden protest ettiğini ayrıntılı izah eder misin?" diye soruluyor, ulan adam kontakt yapıp spin attırmış işte bize daha ne açıklaması :/ durum öyle işte kardeşim

    YanıtlaSil
  32. Geçmiş olsun kardeşim . Dediğin gibi yine iyi yerde bitirmişsiniz. Keşke sıralamalarda daha iyi yerlerde başlayabilsek. Neyse zamanla o da olacak inşallah.

    YanıtlaSil
  33. Hay kafama siciyim ya PS4 yerine alsaydim su aleti keşke ya :(

    Baya uyguna gelmiş abi hayirli olsun güle güle kullan

    YanıtlaSil
  34. Selçuk abi , RAM lar gereksiz pahali F/P orani önemli burada , 750 Watt PSU gereksiz , topladigin sistemde ekran karti yok istersen yarin sana 2200 e güzel bir sistem yapiyim buraya yaziyim , guvenebilirsin bu isin okulunu okuyorum :)

    YanıtlaSil