28 Ekim 2013 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2013-10-28

Ey iRacingciler,

Tum hafta muhabbetlerimizden tut yaris ve yeni sezon icin antremanlarimiz herzamanki gibi super eglenceli gecti   ;)

Hemen en önemli haberimize geciyoruz...Bekir cumartesiden itibaren evlidir, ona ve esine hayatta saglik ve mutluluklar dileriz.



Simdi gelelim yeni sezonumuza...Team Turkiye MotorSport olarak her sezonda oldugumuz gibi bu sezondada muhtesem yarislar cikartacagimizdan eminim   ;)

- Team Turkiye MotorSport 2013 Sezon 4 Hafta 1 Yaris Serilerimiz -

  •     Proto & GT Challenge Serisi  - Sebring Internatioonal Raceway Int. 45 dk
  •     iRacing SpecRacer Ford Challenge - Okayama International Circuit  Full 15 tur
  •     Skip Barber Serisi - Watkins Glen International Classic Boot 12 tur.
  •     Grand-Am Serisi - Road Atlanta 50dk "Gecen sezona nazaran yarislar 5dk uzatilmistir"
  •     iRacing Grand Prix Serisi - Circuit De Spa Franchorchamp GP Pits 34 tur
  •     Grand Prix Legends De La Lotus 49 - Philip Island 25 tur
  •     StarMazda Championship Serisi -  Road Atlanta 23 tur
  •     Mazda Cup Serisi - Summit Point Raceway 15 tur
  •     Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) -  Texas Motor Speedway 50/100 tur
  •     Nascar B Klas Serisi (Fix ve Serbest) - Texas Motor Speedway 45/90 tur
  •     Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Texas Motor Speedway 35/70 tur
  •     IZOD Indycar Serisi Fix/Serbest - Homestead Miami Speedway 50/100 tur

*********************************************************************************************************************

Husnu kardesim ise haftasonu Istanbul Parkin tozunu almistir, rekor zamaniyla beraber surus videosunuda  bekliyoruz. Sagolsun bizlerle cok guzel bir resim paylasmistir   ;)




Son olarakta guzel bir video paylasimiyla beraber, tum Team Turkiye MotorSport kardeslerime yeni sezonda bol sanslar diliyorum   ;)




Iyi yarislar,

15 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi.Video biraz gecikecek maalesef. Kartı evde unutmuşum . Yarın paylaşırım bir aksilik olmazsa . Birkaç resim daha koyayım.
    Seansımızın gelmesini bekliyoruz

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/image2321_zpsba225ac3.jpeg

    Teknik kontrolden geçiyoruz.

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/image2_zpse0502521.jpeg

    Kafam biraz büyük olduğu için kask zor oldu :)

    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/image365_zpsd2d8649d.jpeg

    veee piste çıkmaya hazırız.


    http://i1139.photobucket.com/albums/n551/Husnuguven/image1_zps55b6646f.jpeg

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım. Şu an video ters olabilir . Birazdan düzelir :) İyi seyirler

    http://www.youtube.com/watch?v=kj0iylH3BO4

    YanıtlaSil
  3. Resim Paylasimlarin ters degil ve cok guzel...video ters yazmissin hakikatten ters bir video beklemiyordum, nasil becerdin, he he he

    Hani televizyonum kucuk olsa ters cevirip izleyecem, en kötusu cebi ters cevirip izlerim sen duzeltene kadar ;)

    YanıtlaSil
  4. Abi kamerayı cama sabitledik ama ters oldu. Sağolsun AVS Video düzenleyici kullanıyorum. Normalde görüntüyü terse çeviriyordu ama full sürüm olmadığı için galiba rastgele özelliklerini kısıyor. Youtube de terse çevirebiliyorsun . Bvende o şekilde yükledim. Şimdi düzenliyor. Birazdan hallolur :)

    YanıtlaSil
  5. Düzeldi . İzleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Formula 1 aracını ve ilk iki pisti aldım. Set konusunda özellikle Kerem'den yardım rica ediyorum. Duyurulur :)

    YanıtlaSil
  7. Arkadaslar PC yi servise verdim , taklaya geldik :D 23 gune kadar surebilirmis tamiri bakalim ne olucak gene sekiz haftayi tamamliyamicaz ya , skippy surebilen biri 2 yaris yapsa olurmu su watkins de sampiyonluga yariscaktim cunku :(

    YanıtlaSil
  8. Husnu,
    Tebrikler kardesim, 2 defa buyuk zevkle seyrettim. Zaman turunu istedigin gibi atmanda cok sanssiz oldugunu dusunuyorum, her defasinda önunu bloklayan arac vardi. Paylasim icin ellerine ve emegine saglik, tesekkurler ;)

    Enis,
    Gecmis olsun kardesim, tavsiyem Kerem abin olur...2 haftaya kalmaz senin iRating 5000+'larda gezer, baskasiyla eksilere bilem dusebilirsin ;)


    Ve tum TTM'nin Cumhuriyet Bayramini Candan Kutlarim :)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler abi . Pistteki en güçsüz araba bendim . Zaten farkındaysan şu zamanı attım da demiyorum şimdilik deneyim kazandım diyelim . Biraz tecrübe ve iyi bir araçla çıkarsam o zaman transporter kiralayacağım . İnşallah tüm arkadaşlarım bu imkana sahip olur . Bu arada ücretler ile alakalı da bilgi vereyim 20 dk lık bir seans 120 tl 20 tl de kask kiralama ücreti .

    YanıtlaSil
  10. Bu arada cumhuriyet bayramımı kutlu olsun

    YanıtlaSil
  11. Dunku muhabbetler superdi beyler, yaris, antreman ve Q'lerde gayet basarili gecti...bugun yarislarda yardirma zamanidir ;)

    Bilgi paylasimi icin tesekkurler Husnu,
    Fiyat bence gayet iyi heleki 20 dakikalik bir seans icin. Dedigin gibi kiralik daha guclu bir aracla gelmek lazim.

    Bu arada iRacing, Steamde yesil isigi görmustur ;)
    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=129485071

    Bu, ISR röportajinda bahsedilen bedava demo ciksinin baslangici olabilir, haliyle ne kadar daha cok uye katilimi olursa o kadar daha cok yatirim yapilir sisteme, yani Win/Win situation :)




    YanıtlaSil
  12. Elegan abi tebrikler skippydeki sıralama sonuçlarına baktım baya geliştirmişin zamanını

    YanıtlaSil
  13. Ulen dün gece geldim bir hevesle özlemişim zaten. Bir baktım odaya girmek istediğimde “Simulator didn't seem to launch for unknown reason” diye hata veriyor. Forumda iracing klasörü içerisindeki DXSETUP ı çalıştırınca düzeldiği söylenmiş ama bende yine düzelmedi. Bakalım yazdım bende. Ne cevap verecekler. Hepte benim başıma gelir böyle garip hatalar.

    YanıtlaSil
  14. Sanssizliga bak Husnu,
    Hic böyle problem yasayani duymadim...umarim bir an evvel duzelir, yardim gerekirse haber ver.

    Biliyorsunuz bu sezon tamamen eglencesine yarisacam ama bu hafta o kadar cok isim varki...erken gidip-gec geliyorum, bayag bir yorgun oluyorum eve geldigimde vs. vs.

    Baktim bu hafta Nascar harici...benim su meshur kisa yoldan 10$ kazanma yolum harici hicbir yol yarisinda yarisamamisim, birde ustune dun Enis bunu bana hatirlatinca antremansiz Skippy yarisina daldim. Batti balik yan gider dusuncesiyle...ama tam tersine gayet saglam ve guzel bir yaris cikarttim.

    Bugun zaman bulursam tekrar 1-2 tane daha degisik yarisa girmeye calisacam ;)

    Gecen gun kuzeyin en buyuk oyun fuarindaydim, yeni konsollari ve oyunlarini mincikladim, pazartesine blogu tazeledigimde kisaca görduklerimi/yasadiklarimida paylasacam :)

    YanıtlaSil