9 Aralık 2012 Pazar

TTM 2012-12-09

Ey Forzacilar,

Dunku muhabbetler, antreman ve yarislar herzamanki gibi superdi   ;)

Bu haftayi simdiden Ben, Efkan ve Kerem'in haftasi olarak ilan ediyorum. Yarislarimiz muhtesem geciyor. Efkan, ustundeki gaspetligi tamamen atmis ve Kral Midas gibi elini hangi seriye atsa altina dönusturuyor...C-Klasa dusmesi icin Kerem'le ben party hazirliklari yaparken iRating ustune iRating, Safety Ratingini kat kat yukseltti, tebrikler...Anlayacaginiz Efkan'in C Klasa geri dönus partisi baska bir zamana kaldi   ;)

Kerem ise F1'de yardiriyor, bunun haricinde Nascar'da da buyuk yetenegnin oldugunu görmus olduk, Nascar'ada bekleriz artik  ;)

Bu hafta benim icin cok eglenceli gecti, HPD ile Zolder'le baslayip, Starmazda'da Indy stili yardirdim,...bunlarin haricinde cok saglam Nascar yarislari cikarttim. Bugun Indy Oval yarislarina ilk girisimimi yapacam Dalllllarayla, buyuk ihtimalle HPD - Zolder yarisinada girerim,...Zolder, pist olarak muhtesem zevkli   ;)


Haftaya GT Challenge'de Oran Park var...iyi bir antreman yapma imkanim olursa orada 1-2 yaris yapmak isterim. Starmazda'da - Suzuka...bir ihtimal buradada yarisabilirim diger HPD Fix, Nascar ve Indy yarislarim haricinde yani anlayacaginiz iRacing'in tadini buyuk zevkle cikartiyoruz   ;)



Fanatec, CSL kokpitini Husnu kardesim gayet guzel bir sekilde aciklamistir...
"Fanatecin yeni kokpit standı görücüye çıktı. Bu kokpit daha önce Rinoseat adı ile simülasyon forumlarında yapan kişi tarafından satılıyordu. Herhalde Fanatec dizaynı beğendi ve haklarını satın aldı. Benim de daha önce incelediğim ve oturma pozisyonu olarak hoşuma giden , çok fazla yer kaplamayan , sağlam ve kullanışlı bir sistem."





Husnu sagolsun bizleri yaris dunyasindaki haberlerden bilgilendiriyor!
TOSFED (Turkiye Otomobil Sporlari Federasyonu) yeni bir devre giriyor gibi....dusuncelerde FIA WEC, DTM ve F1'in tekrar ulkemize giris yapma calismalari var. Eger bunlar gerceklesirse, bu biz yaris severler icin buyuk bir gurur ve zevk kaynagi olur   :)
Dualarimiz TOSFED'le!

http://www.turkiyef1.com/haberler/32458/tosfed-den-turkiye-gp-aciklamasi.html


SRH, CSW ve cogu direksyon sistemlerinde kullanilabilecek...(buna T500'de dahil) kokpit sistemi hazirlamakta ve hem görunus - hemde kullanis acisindan  super birseye benziyor. Komple sistemi alirsam elimdeki ButonBox'a pek ihtiyacim olmayacak ama olsun...buna deger yaw   ;)

Bu kokpit sistemi toplam 16 tus - 3'u guvenlik ve ayriyetten 3 Rotaryden ibaret yani iRacing gibi cok detayli bir simulasyon icin bile yeterli derecede atanacak tus sayisi mevcut   ;)





************************************************************************************

CST ayarinda ve dahada ötesinde bir pedal sistemi isteyenler icin sizlere Niels Heusinkveld'in pedallariyla tanistirayim. En buyuk özelliklerinden biri her pedalin Loadcell ile calismasidir! Fiyat 1500$/euro civari. Yani bir baska deyisle, aynen CST pedallari gibi gercek arabandaki pedallari sök ve bunlari taksan daha fazla is görur, he he he

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/2299495.page



CST'lere gelince halen bunlar adam olmamislar. Bir iRacerciye, siparis ettigin pedalin geri parasini öde sali en gec carsamba gönderiyoruz demisler, ...adam öduyor ve bugun pazar oldu halen FedEx'den hicbir sekilde haber yok yani daha gönderilmemis. Her ne kadar pedallar muazzam olsada CST su islerini duzeltmedikce siparisi dusunmek bile akil kári degil.



 Yasasin EST'ler    ;)


Ve son olarak harika bir video,...




 Iyi yarislar,













10 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi Bu arada F1 pisti ile alakalı güncel bilgiyi vereyim.

    Cuma günü yapılan ödül törenine başbakan da davetliydi . Bernie ecclestone ve pisti kiralyan Vural Ak ile son bir toplantı yapılacaktı ama başbakan törene gelememiş ve şimdilik F1 ile alakalı olumlu bir gelişme yok ama diğer seriler için halen umutlarımız sürüryor.

    Niels Heusinkveld' in pedalları gerçekten çok güzel gözüküyor. Valla şu an CST hariç diğer çözümlere bakılabilir. CST tedariği büyük sorun olmaya başladı. Bu aralar dikkat ediyorum. Todd bile aracı olmaya çekiniyor gibi gözüküyor. Valla pedallarda bir sorun çıkarsa yandık..

    SEH nin CSW için yapmış olduğu kit gerçekten mükemmel. Zamanın gelince bakarız.

    Bu hafta T500 padı için bir mail atalım abi. Yeni bir pad göndersinler.






    YanıtlaSil
  2. Herkese selam saman alevi gibi yanıp sönen Iracing kariyerim de biraz daha kararlı olarak tekrar gelmiş bulunuyorum. Sıcak karşılamanızı benden esrigemeyin herkese slmlar bol puanlar kazasız yarışlar tuttuğunuz altın olsun :P :D Donanım Haber'e aşağıdakileri yazdım sizlerle de paylaşmak istedim.

    Black Friday sağolsun 1 yıllık 49 $'a kaptım Alper Bey'den de pedalı kaptım CSR Elite Pedal'ı. Kullanılan malzeme taban hariç aynı zaten araştırdım baya bir fark yok yani ikisinin arasında neden 150 daha fazla vereyim dedim. Birazda Efkan gazladı sağolsun "Agabey aynı loadcell ya ne vercen o kadar para al gitsin" dedi.
    Kısacası görüşlerimi belirteyim. Öncelikle dediğim gibi taban hariç kullanılan malzeme tamamen aynı CSP ile fren pedalında titreşim yok tek eksiği bu onun dışında her şey aynı. Pedal işte nasıl anlatayım ki basıyorsun gidiyor basıyorsun duruyor Pedalların dirençlerinin ayarlanması çok çok güzel kafama göre çektim bir ayar mis gibi oldu. Load Cell ne büyük bir veli nimettir arkadaş eskiden virajlara girerken dediğim tek şey "Aha s**tık olurdu" şimdi o kadar rahatım ki anlatamam fren'e %85-90 oranında basmama rağmen tekerlekler asla kilitlenmiyor. Load Cell her eve lazımmış arkadaşlar ben bunu anladım yani inanılmaz bir rahatlık. Çok fark ediyor gerçekten potansiyometreli frenlere göre.. Ben tavsiye ediyorum arkadaşlar CSR Elite olur CSP olur alın yani farkı o zaman anlayacaksınız.

    Bana akıl verin ya nerede yarışayım çok kararsızım valla dün oval bile denedim en son hiç bir araba sarmıyor tam olarak napsam offf..

    YanıtlaSil
  3. Ali ciğim hoşgeldin yaw. Pedal olarak iyi bir tercih yapmışsın. Açıkçası şu an alacak olsam Clupspor pedal yerinde CSR Elite pedal tercih ederdim. Güle güle kullan. Çok boşladın ekibi. Tasarımı olmayan arkadaşlar var . :)

    YanıtlaSil
  4. İstanbul Park yeni işletmecisi Vural Ak röportajı. Bu arada arkadaki araçlara dikkat .Birkaç görsel de ekliyorum .Vural Ak zevkli bir kolleksiyoner.

    http://www.youtube.com/watch?v=MuY10FDiVNQ

    https://pbs.twimg.com/media/A9DKuMZCcAA_3Lq.jpg:large
    https://pbs.twimg.com/media/A9DKYv4CYAAGaVq.jpg:large
    https://pbs.twimg.com/media/A9DKhj7CIAEfm3y.jpg:large
    https://pbs.twimg.com/media/A9DKJIaCQAAZ-_G.jpg:large
    https://pbs.twimg.com/media/A9DKE-NCMAMJQAq.jpg:large
    https://pbs.twimg.com/media/A9DJ1myCEAA8zkg.jpg:large

    YanıtlaSil
  5. Aliiiii,
    Nerelerdesin kardesim, bir duyduk Tibet'e Rahip olmaya gitmissin...sonra duydukki nisanlanmissin...sonra tekrar duyduk 8 cocuk babasi olmussun ve en son duydugumuz Amerika'nin Texas eyaletine tasindigin ve orada petrol krali oldugundur, bunlardan hangisi dogru yoksam hepsidemi dogru ;)

    Pedallarla cok iyi bir yatirim yapmissin, iyi gunlerde eskit :)

    Husnu,
    Tum bilgiler icin tesekkurler...Sayin Vural Ak'inda mazallahi var, adamda olmayan araba yok, cok saglam bir kolleksyoner. Video röportajinida seyrettim ve söylediklerinin yarisini yerine getirirse Istanbul Park'i tekrar dunya haritasina koymaya fazlasiyla yeter.

    YanıtlaSil
  6. Evet ayın 18 de GT klas araçlar tamamlanıyor. MC Laren ayın 18 de kullanıma sunuluyormuş .Hayırlı olsun. Darısı Lotus ve diğer araçların başına diyorum. Benim anlamadım bu simraceway çatır çatır araba çıkarıyor yaw.

    http://www.youtube.com/watch?v=CJfY33M5nF4&list=PL646304A376C8752E&index=1

    Phillip Island pistinde de asfaltlama çalışması varmış .Yarışlar iptal :)

    YanıtlaSil
  7. Simraceway cikartiyor eyw da deadzone var direksiyonda 1 hafta once denedim daha az da olsa var sinir bozuyor zevk vermiyor geciniz yani. Deadzone diyince aklima ilk wrc3 geldi oda cok cok kotu oyun iyi menuler kotu direksiyon beter :) sizin tabirle iracing akitir :D hangi tasarim kimde eksik bi soyleyin bana bazen cnm istiyor elim gidiyor yapiyorum ama soz veremem daha cok antreman ve yaris planliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Bilgiler icin tesekkurler Husnu ;)

    McLaren haftaya sali elimizde, su Lotus49'zuda bir an evvel cikarsalar yaw...

    Umarim, Philip Island'in su pit cikisina el atarlar, pist cok guzel ama insan pitten disari cikmaya korkuyor yaw :P

    Ali,
    Aynen katiliyorum, birak millet cikarsin arabalarini...GT + Forza arabalarini toplasan 2000'e yakin eder ama al birini vur digerine, göruntu haricinde hicbir moka yaramaz.

    Bugun HPD Fix kvalifiyesinde 1.47'yi tutturdum, orta sekerli bir derece, yarista beni ucurmadiklari sure ilk 3-5 garanti ;)

    Bugun elimdekin CSW 2 haftasini doldurdu ve cok memnunum aletden. Malesef benle beraber ayni kampanyadan faydalanan ve ayni gun siparis eden 2 kisininki bozuk cikmis ve ayriyetten 1 kisinin CSW'sinde sadece 1 fan varmis yani eski batchdaki CSW'ler halen tam bitmis degil.


    YanıtlaSil
  9. T500 için yeni vites pad i gönderiyorlar. Thrustmaster bayağı hızlı çalışıyor. 2 gün içinde karşılıklı yazışmalarla olayı çözdük. Ulen 100 kişiden 1 nin başına gelir o da bizi buldu.

    YanıtlaSil
  10. Cok sanssiz bir durumdu Husnu ama Thrustmasteri tebrik etmek lazim adamlar senin isini cabuk görduler...padlar eline gectiginde ve son durumdan haberdar et bizleri...

    YanıtlaSil