7 Aralık 2015 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2015-12-08

EY TTM,
iRacing guncellemesi TR saatiyle 13:00-21:00 arasi gerceklesecek, Dirt Rally erken erisimden cikti...10kusur gb tutarinda Isvec ve 2 yeni arac eklendi, kisacasi oyun tamamlandi, misler gibi olmus  ;)

Takimimiza Fatih isimli yeni bir arkadasimiz katildi, ona buradanda aramiza hosgeldin diyorum, onun haricinde bir arkadas daha var görusecegim eminim o da yakin zamanda aramizda olacaktir  :)

TS Serverimiz duzenlemeden gecti ve bugunku deneyimim cok daha olumluydu.

Nordschleifede görusmek uzere,





- Ne Mutlu Turkum Diyene -

51 yorum:

  1. Hoş geldin Fatih.
    Heyecan zirvede. Bugün geçmek bilmeyecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. +1
      Bugunu 5 yildir bekliyorum, is-guc-aile islerimi planladim, elimde kapi gibi 3 gunluk dokunulmaz iznim var :D

      Sil
  2. Hastaneye gittim . Doktora rüşvet verdim. 1 hafta raporluyum :) Akşam arkadaşlarla buluşacağım ama geç vakitte olsa geleceğim inşallah

    YanıtlaSil
  3. Benim de bütün biyolojik bütünlüğüm işte olacak ama onun dışındakiler evde olacak :)

    YanıtlaSil
  4. Aksama Nordschleife VLN odamizi aciyorumsifre TS'deki sifremiz...degisik araclarla 2 saatlik spintler acacam, keyfimize göre her 2 saate bir araba degistirip deneriz. Simdiden cay/kahve/meyva stoklarinizi elden bir gecirin ;)

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah abi, ispeed videosunu da eklemişsin siteye boş zamanımda mutlaka bakacam.

    YanıtlaSil
  6. Tamamdir Mustafa,
    Bu arada, site acildiiiiiiiiiiiiiiiiii, Allah Allah Allah Allah Allah nagralariyla yamulun cunku her an cökebilir :D

    YanıtlaSil
  7. 5 kala acildi, giris yaptigim gibi cöktu ve halen guncelleyemediler. Shit happens...

    Sohbetler icin tesekkurler arkadaslar, ben kactim yatmaya...erken kalkip tum gun Schleifelerim ;)

    YanıtlaSil
  8. ilk defa satın alma ekranına kadar gelebildim :) Pisti kullanmadan bana uyku yok

    YanıtlaSil
  9. Burada saat sabahin 4'u su an, erken kalktim taze kahvemi aldim, klasik muzigimi actim giris ekraninda halen guncelleme yapiliyor diyor... :(

    This Is Nordschleife De La Nurburgring, bir ayricaligi olmazsa olmaz...umarim gun icinde gelir. 3 gun sonraya kalmasinda...dokunulmaz kagidimin suresi geciyor o zaman, he he

    Cya outthere in the TwilightZone of Teh Karussell yo ;)

    YanıtlaSil
  10. Simdiden guncellemeyi yukleyebilirsiniz, yeni McLarende dahil ;)
    http://members.iracing.com/download/member/home.jsp

    YanıtlaSil
  11. Paypal ekranına kadar geliyodum sonra patlıyodu 4 ' te uyudum :) bakalım neler olacak

    YanıtlaSil
  12. Satın aldım diyenler var forumda :) aranızda indirebilen varmı ?

    YanıtlaSil
  13. Ben indirdim sessionlara giremedim fakat lotus49 u test sessionda sürdüm biraz.Şimdi dışarı cıkmak zorundayım mecburen ama söylicegim tek şey ring efsane olmus.Diger simlerde kaymak gibi gözüken yerler burda elevation change'den gecilmiyor yükselti farkı ınanılmaz bir de lotus 49 olunca gaza basmak her baba yigidin harcı degil.Kıvılcımlar cok tatlı olmus bu arada aksam görüsmek üzere.NOT:Flugplatz'ın kelime anlamını gerçek anlamda tecrübe ediceksiniz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an ucaktayim, stop. 1 saate sendeyim, stop....Nordschleife/Lotus49 kombosunu hazirda beklet, geldigim gibi surecem, stop. Birde sekersiz kahve, stop. ;=)

      Sil
  14. Flugplatz ı inş. similatörde değiştirmezler şu an yeniden yapılıyo orjinal hali. Daha traşlanmış bi şekilde.

    YanıtlaSil
  15. Ben satın aldım . Fakat tam indirecekken tekrar bakıma girdi

    YanıtlaSil
  16. Emir denedikten sonra gerçeği ile bir karşılaştırma yaparsın.

    YanıtlaSil
  17. Satin aldim, yuklemeye gecmedi bir turlu, aksama acilirsa dagitiyoruz. Lotus49/VLN kombosu inanilmaz olur ;)

    YanıtlaSil
  18. bi ben satın alamadımki :D

    YanıtlaSil
  19. Elegan abi seni merak etmeye başladık :) !

    YanıtlaSil
  20. Bu günlük normale döndü........ Bir adet hızlıca anlatımlı video hazırladım. akşam yeniden bakıma alıcaklar galiba.

    YanıtlaSil
  21. Emir,
    Dun aksam isim cikti. Ooo, surdun demekki De La Video nerde?


    Bu arada arkadaslar, kisaca iRacinge cikip bir göz attim. Surmeden evel grafik seceneklerine girip arac renderlemesini önce secenegini kapatin! Guncellemeden kopyaladim alttaki yaziyi,...


    Special Notice:
    After installing the update, please go into your graphics settings for the Sim and disable the "Render Car First" option. It is presently causing graphical issues on many tracks. We will release a small patch soon to fix this issue. Thank you


    Mumkun oldugunca bu guncellemeyi bugun-yarina cevirip blogumuzu tazeleyecem.

    YanıtlaSil
  22. Steam üzeri sorun devam ediyor sanırım. Normal site anasayfa açılıyor ama steam yönlendirmesi olumsuz. Bekleyecez artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steamden ben de giremiyorum. Sorunu halletmeye çalışıyorlardır umarım.

      Sil
    2. Beyler, Erol'un tavsiye ettigi sekilde denedinizmi? Belki o sekilde calisabilir...Umarim bir an evel duzeltebilirler sistemi, iRacing calisanlarin arasinda 40 saat uyumadan calisanlar var, adamlar ellerinden geleni yapiyorlar...bunadan iyisi can sagligi.

      Sil
    3. Steve Myers twitter üzerinden steam üzerinde çalışıyoruz demiş. Umarım çabuk sürer.
      Elegan abi;
      Biz iracing.com üzerinden giriş yapamıyoruz. yani farklı url ile yönlenemiyoruz iracinge. Mutlaka steam üzeri yönlendirme olması gerekiyor. Bundan sonra ise tarayıcıda tamamen beyaz bir sayfa.

      Sil
  23. Bende dün gece sürebilen şanslılardan dım. Servis gelir gelmez test modunda girdim bir iki tur atıp FPS sorunu yaşayınca çıkıp tekrar gireyim dedim. Servis gitmiş :)
    Daha sonra bi ara gelince tekrar girdim ve bidaha kapatmadım. Evde hala açık durumda.
    FPS sorunu GP kısmında. Nordschleife kısmına girince FPS sorunundan eser kalmıyor. iracing her zamanki gibi konuşturmuş. Sabah kalkar kalkmaz dayanamadım geç kalmayı göze alıp iki tur daha attım öyle gittim işe.

    Fevzican nın dediği gibi yükseklik farkı canavarı olmuş. Emin olun sürmesi kadar izlemesi de bi okadar zevkli olacak. Bu kadar beklentiye kesinlikle cevap verilmiş. Şu sorunlar umarım tamamen çözülür de beraber yarışır ve birbirimizi izleriz.

    YanıtlaSil
  24. Bu arada pist satın alamayanlara tavsiyem önce paypal dan iracing e para yüklesinler, ondan sonra sepeti doldurup satın alım yapsınlar. Dün akşam Emir de öyle denedik işe yaradı.

    YanıtlaSil
  25. Daha yeni deneyebildim. Nordschleife 24 versus Lotus49...

    Bu nasil bir zevktir arkadas, bu nasil bir cebellesmedir. iRacing son noktayi fazlasiyla koymus...ulan Göttinger duzlugunde arabayi yolda tutacam diye imanim gevredi. Fevzi az bile yazmis, su an zevkten yaris cennetinin 7'ci katindayim.

    Nordschleife geldi, Lotus49'u alip orada surmeyen yaris zevki konusunda en buyuk Orgazmoyu kacirir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam anlaşıldı LOTUS 49 en kısa zamanda sepete :)

      Sil
  26. Bende dün akşam yükledim . Fakat site göçtü . Artık bugün bir aksilik olmazsa deneyeceğim. Şimdilik videolar ile yetineceğiz.

    YanıtlaSil
  27. Sabah sabah sohbet ilac gibi geldi Erol, sagolasin kardesim ;)

    Lotus49 son nokta, ardindan resmi Nordschleifenin TT'sine antremanina gectim, L49'dan sonra cocuk oyuncagi gibi geldi. Harika hissiyat, FFB destegi ve yoldaki en kucuk engebeyi, puruzu hissetmek gibisi yok beyler.

    McLarenide denedim fakat McLarenin serisini Oval bölumune koymuslar ve giris yapmaya calistiginda Barber yukleniyor nedense :P

    Testte deneme imkanim oldu, surus, FFB, hissiyat vs. hersey 10/10'luk, tek begenmedigim nokta sesi, eski F1 araclarin sesi nerdeeeeeeee....


    Husnu,
    Sen bugun hasta degilmiydin kardesim, koskoca fabrika emrinin altinda, Nordschleife adina 3 gunluk bayram ilan edeydin yaw :D

    Aksama kendi odamizda egleniyoruz arkadaslar, TR saatiyle 21:00 gibi damlarim ;)
    Sifre, TS sifresi.

    YanıtlaSil
  28. Abi çalışana tatil var . Bize yok. Neee biçim fabrikatörüm bende anlamadım :)

    YanıtlaSil
  29. Husnu,
    Senin gibi caliskan ve durust birini zor bulurlar, ayligin 10bin degilse harcaniyorsun :D

    Aksama bekliyorum, kapisacaz ;)

    YanıtlaSil
  30. Bu arada arkadaslar, guncellemeye bir göz attimda, adamlar tekrardan karsimiza yepyeni bir oyunla cikiyorlar yaw...Bu guncellemenin tercumesi daha önce yazdigim 1-2 gunden biraz daha fazla tutacak, bilginize.

    YanıtlaSil
  31. Steam konusunda bilgisi olan var mı ben hala giremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erol'un yazdigini buraya kopyaliyorum, hani belki calisir umuduyla, denemekte fayda var. Calismazsa aksama sen yine gel, benim hesapla kardes kardes beraberce yarisiriz ;)

      Bu arada pist satın alamayanlara tavsiyem önce paypal dan iracing e para yüklesinler, ondan sonra sepeti doldurup satın alım yapsınlar. Dün akşam Emir de öyle denedik işe yaradı.

      Sil
    2. Maalesef abi twitterden yazmışlar sorun giderilmeye çalışılıyor. Bekleyecez artık :)

      Sil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Turumu yanlış yazmışım gerçek hayatda megane trophy ile 280 hp lik 7 :45 atmışım bol trafikli btg olarak Touristdahren session unda.... kia buna en yakın araç sürüş dinamikleri olarak :) ölme korkusu olmayınca 7dk nın altına direk düşülüyo :D 30 tur attım bakalım daha kaç turu atıcam :)

    bmw ile btg de 6 : 30 larda attım daha 2. turumda
    replaye buradan ulasabilirsiniz: http://we.tl/SlQWIJz5PI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emir coştun yaw. Yavaş git biz daha adım atamadık :)

      Sil
  34. Helal Emir ve mazallah 30 tur..., dogrumu yazdin yoksa yanlislikla elin birde "0"mi ekledi 3'un arkasina?
    Replayini yukledim, 15 dakikaya yemegimi yiyip izleyecem ;)

    YanıtlaSil
  35. valla gece 4-5 tur attım bu sabah kalktım yurt dışı ile video konferansım vardı 2 saat sürdü :) hop kahvemi koydum aralıksız :D şu ana kadar devam :D

    YanıtlaSil
  36. Yuru be kim tutar seni Emir, senin gazinla 21:00'dan daha erken gelmeye calisacam :D

    YanıtlaSil
  37. Emir,
    Site halen problemli, deminden beri replayini izlemeye calisiyorum fakat replayini dogru dosyaya ekledigim halde arayuzde gözukmuyor malesef :/

    YanıtlaSil
  38. sıkıntı yok abi :)

    https://twitter.com/turbonos57/status/674995378526281729

    YanıtlaSil
  39. Steve Myers ‏@iRacingMyers 37s37 seconds ago
    We are probably going to be in maintenance mode again in a little while to fix the "service not running" and spectating issue.


    bence test modunda açık bırakın derim :D

    YanıtlaSil
  40. 10 numarasin Emir, paylastigin resim iste budur arkadas dedirtiyor resmen ;)

    YanıtlaSil