15 Temmuz 2015 Çarşamba

Team Turkiye MotorSport 2015-07-15

EY TTM,
Bir haftamiz daha gecti ve 5'ci haftaya girdik bile. Gecen haftamiz bircogumuz icin bayag zorlu gecti, yarislarimiz iyi gecsede - kötu gecsede iRating kaybina ugradik nedense...belli ki Yaris Tanrilarini kizdiracak seyler yaptik. Bu haftaya ise yumusamislar sanki birazimcik   ;)

Gecen hafta yaris tanrilarinin gazabina ugrayanlar bu hafta feci sekilde yardiriyorlar, bu yuzden firsat - bu firsattir, hazir Yaris Tanrilarinin Kutsal Kanatlari korumasindayken yarislara dalin beyler.
Not: Bu hafta Barbaros kardesim GT1'de yardiracak, Kelle koltuk - bol sanslar   ;)

Sohbetlerimize deginmeden edemeyecem, beyler sohbetlerimiz o kadar canli - o kadar eglenceliki, bazi aksamlar sadece sohbetler icin geliyorum desem yalan olmaz.


Aramiza yeni bir arkadasimiz daha katilmistir, ismi Murat S., ona buradanda hosgeldin diyorum.


Mucahit, Alamanya tatilinden hos gelmistir, simdide Koray 1 hafta 10 gunlugune Bodruma kacmistir, iyi tatiller  ;)

Yakin zamanda bende patronumla (esim) tatile kacacam, ben diyorum Dominikan adalari - hanim ise Turkiye diye tutturuyor, sizler ne dersiniz  ;)
2 hafta "All inclusive" her 2'side asagi-yukari ayni fiyat...Dominikan Rulezzz yaw, Karayip korsanlarinin cekildikleri adalar FFS   :)





Spora devam, saglikli beslenmeye devam...bunlari ne olursa olsun ihmal etmeyin. En kötusu... devamli hareket halinde olun, yerinizde rahat diye durmayin  ;)

Aklima gelmisken oglumdan ögrendigim guzel bir sistemi size aktarayim. Yatmadan evvel vucudunuzu esnetmeyle beraber, kafanizi tum dusuncelerden bosaltin yani sifirlayin. Esneme hareketleri konusunda "Yoga" fazlasiyla isinizi görur. Bu...asagi yukari 5-10 dakikanizi alir ve gecen haftadan beri uyguluyorum, cok memnunum., tavsiye ederim.

********************************************************************************************************************************************

- Team Turkiye MotorSport 2015 Sezon 3 Hafta 5 Yaris Serilerimiz -


  • Skip Barber Serisi - Virginia International Raceway 12 tur
  • BlancPain Sprint Serisi - Donington Park Racing Circuit 40dk
  • BlancPain Endurance Serisi - Donington Park Racing Circuit 180dk
  • GT1 World Championship Serisi - Sebring International Raceway 30dk
  • IMSA Sports Car Chamionship Serisi - Homestead Miami Speedway / Road B 45dk
  • iRacing Grand Prix Serisi - Interlagos 40 tur
  • Nascar iRacing Klas C Serisi (F) - Gateway MotorSports Park 50 tur
  • Nascar iRacing Klas B Serisi (F) - New Hampshire Motor Speedway 50 tur
  • Nascar iRacing Klas A Serisi (F) - New Hampshire Motor Speedway 75 tur

Hepimize bol sanslar,

*********************************************************************************************************************************************


- Team Turkiye MotorSport 4'cu hafta sonuclarimiz -

Skip Barber Serisi toplam 3038 yariscidan
  • TK, 399 Sampiyonluk  puaniyla 130
  • Barbaros, 172 Sampiyonluk puaniyla 677
  • Husnu, 123 Sampiyonluk puaniyla 1019
  • Enis, 111 Sampiyonluk puaniyla 1126
  • Koray, 82 Sampiyonluk puaniyla 1504
  • Kerem, 77 Sampiyonluk puaniyla 1573
  • Samet, 54 Sampiyonluk puaniyla 1964

BlancPain Sprint Serisi toplam 2510 yariscidan...  
  • Ozan, 622 Sampiyonluk puaniyla 33
  • Eren, 348 Sampiyonluk puaniyla 264
  • Caner, 284 Sampiyonluk puaniyla 406
  • Özgun, 273 Sampiyonluk puaniyla 436
  • Mehmet, 242 Sampiyonluk puaniyla 545
  • Koray, 159 Sampiyonluk puaniyla 913
  • Erol, 153 Sampiyonluk puaniyla 949
  • Mertcan, 144 Sampiyonluk puaniyla 1005
  • Mucahit, 113 Sampiyonluk puaniyla 1247
  • Husnu, 103 Sampiyonluk puaniyla 1341
  • Kerem, 82 Sampiyonluk puaniyla 1540
  • Volkan, 29 Sampiyonluk puaniyla 2190
  •   
BlancPain Endurance Seris toplam 458 yariscidan... 
  • Özgun, 150 Sampiyonluk puaniyla 164
  • Mehmet, 150 Sampiyonluk puaniyla 165 

GT1 World Championship Serisi toplam 2723 yariscidan...

  • Bekir, 407 Sampiyonluk puaniyla 151
  • Mertcan, 235 Sampiyonluk puaniyla 491
  • Fevzi, 174 Sampiyonluk puaniyla 759
  • Ozan, 166 Sampiyonluk puaniyla 811
  • Kerem, 128 Sampiyonluk puaniyla 1084
  • Volkan, 57 Sampiyonluk puaniyla 1926


IMSA Sportscar Championship Serisi toplam 436 HPD yariscisindan,...
  • Selcuk, 316 Sampiyonluk puaniyla 32
  • Emre, 73 Sampiyonluk puaniyla 236

iRacing Grand Prix Serisi toplamda 145 yariscidan
  • Mehmet Ali, 198 Sampiyonluk puaniyla 43
  • Mustafa, 183 Sampiyonluk puaniyla 49
  • Kerem, 5 Sampiyonluk puaniyla 144





- 2015 Sezon 3 Team Turkiye MotorSport TT Serilerimiz -

Skip Barber Serisi toplam 449 yariscidan
  • TK, 302 TT puaniyla 9
  • Kerem, 87 TT puaniyla 115
  • Koray, 82 TT puaniyla 126
  • Barbaros, 6 TT puaniyla 341

 BlancPain Sprint Serisi toplam 281 yariscidan...
  • Mehmet, 107 TT puaniyla 40
  • Erol, 90 TT puaniyla 60
  • Koray, 69 TT puaniyla 110
  • Mucahit, 12 TT puaniyla 235
  • Selcuk, 6 TT puaniyla 250

IMSA Sportscar Championship Serisi toplam 81 HPD yariscisindan,...

  • Emre, 147 TT puaniyla 9
  • Selcuk, 101 TT puaniyla 11

iRacing Grand Prix serisi toplam 61 yariscidan

  • Kerem, 89 TT puaniyla 19
  • Mehmet Ali, 82 TT puaniyla 21
  • Mustafa, 61 TT puaniyla 31

Toplamlarda serisinde en iyi sirada olan bu hafta Selcuk kardesim, tebrikler   ;)
Geri kalan takim gectigimiz hafta bayag bir maf oldu zaten, belimizi dogrultamadik bir turlu ama bu hafta gecmis haftanin acisini iyi cikartacagimizdan eminim   :)

*********************************************************************************************************************************************

Yaris sistemi yönunden kendine yapabilecegin en buyuk iyilik ilk ve en basta 3'lu monitöre gecmektir. Daha genis bir görus acisi sayesinde virajlara giris acin ve hizin tek ekrana nazaran cok daha buyuk avantaj saglar, ayriyetten adami ciddi gaza getirmeside ayricalik guzelligidir, sonra yaris eldivenleri,  pedal seti ve yaris ayakkabilari, direksyon, hareket eden kokpit ve en nihayet yaris tulumu ve kask   :)


Ve herzamanki gibi guzel bir video paylasimiyla....







Ne Mutlu Türküm Diyene!





19 yorum:

  1. Abi Türkiyeye gelirsen bütün takım toplanırız valla :)

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Selcuk,
    Bu hafta bizim, yeter gecen hafta cektigimiz ;)

    Enis,
    Öyle bir durumda Efesler/Rakilar benden ;)

    YanıtlaSil
  3. Abi bilgiler için teşekkürler.
    Acaba diyorum 3 lü monitör için 21.5" çok mu küçük kalır. Şu an bir adet 23.6 lık monitörüm var. Üstadlar ne dersiniz. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende 22"likler var hemen hemen aynı sonuçta ve gayet memnunum şu an için, sonra değiştiricem tabii ki de küçük kalmaz öyle..ama 23.6lıkla beraber kullanmaktan bahsetmedin di mi?

      Sil
    2. Hayır 3 tane almayı düşünüyorum. Bendeki monitör eskidi artık 6 yıllık lcd monitör. Ekran kartımda 2gb amd 7870 3 ekran çözünürlüğünü kaldırır mı acaba.

      Sil
    3. kaldırır ve eyefinity ile kullanırsın, ben öyle yapıyorum..hiç de sorun yaşamıyorum..hatta 2 tane de usb monitor bağlı totalde 3 büyük 2 küçük var..ha tabii ki fps de düşüş olacaktır ve oyun içinde de ayarlardan 3ünü de ayrı ayrı render etmeyi seçmen gerekecek ama bence bir sıkıntı yaşamazsın..benim ekran kartı da tam hatırlamıyorum ama ya bundandı ya da 7970 miydi neydi öyle birşey, unuttum valla şimdi..amd de bildiğin gibi işlemciyi, chipleri soğutabildiğin sürece sıkıntı yok :) çıkışları da ben DVI, DVI ve ortadakini de hdmi'dan DV-Sub a çevirerek alıyorum..çünkü sıkıntı oluyordu hdmi dvi çalışmaması gibi bir durum oluyordu..

      Sil
    4. şimdi buldum hd7790 128bit gddr5miş ekran kartı..ki bu kaldırıyorsa ve hiç sıkıntı yaşamıyorsam sen de yaşamazsın merak etme..

      Sil
    5. Teşekkürler. Hepsiburada indirim yapmış. Dell 21.5 inç monitör 299 tl. Sence nasıl alınabilirmi sıkıntı yaşarmıyım.
      http://www.hepsiburada.com/dell-e2214h-21-5-5ms-analog-dvi-full-hd-led-monitor-p-BD801312

      Sil
    6. Valla kaçırma derim..bu fiyata gayet iyiler ama gold a falan da bir bam istersen hepsiburadanin servisi biraz sıkıntılı olabiliyor..diğerleri nde yoksa o zaman al bence..

      Sil
  4. abi bilgiler için teşekkürler..valla bu hafta artık yarışmak istiyorum :) gelicem gelicem deyip bir türlü gelemedim yaw..homestead road b keyifliymiş ya millet çok yerden yere vuruyor da geçen akşam 1-2 tur attım öyle güzel geldi :)
    uykuyla alakalı olarak da ben de dedem rahmetli derdi, evlat ben yatağa uyumaya gidiyorum düşünmeye değil diye, ben de o düsturla laaaan diye yüzükoyun kapaklandıktan sonra sağıma dönüp ta ki kalkacağım zamana kadar uyanmadan tosura tosura uyuyorum :) alarmdan da minimum 20-25 dk önce uyanıp kalkıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah Mehmet,
    Emre'nin dedigi gibi problem yasamazsin, simdiden hayirli-ugurlu olsun kardesim. 3'lu monitör, tek ekranin her turlusunu havada - karada yer :)

    Eyvallah Emre,
    iRacing'de hersey guzel, Homestead'in yol varyasyonu Daytona'nin hafif tersi ve daha kucugunu andiriyor, guzel ve heyecanli yarislari olur oranin ;)

    Ve guzel bir mod,
    https://www.youtube.com/watch?v=UoORGDR73Xw

    YanıtlaSil
  6. Abi ellerine sağlık, teşekkürler.
    Herkese başarılar, ayın 26 sına kadar aranızda olamayacağım , dün sabah doningtonda da yarışamadim acil birsey çıktı işe gitmek zorunda kaldım, sizlere bol şanslar

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Mehmet,
    Paylastigin linkteki monitör gayet guzel, full hd, tepkime suresi dusuk...ama bu islerden daha iyi anlayan arkadaslarinda fikirlerine bir bakalim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında abi 144 hz olmadığı sürece 60 hz mınitörler hemen hemen aynıdır heralde. Dell de iyi markadır diye biliyorum. Umarım monitörleride iyidir

      Sil
    2. Mehmet,
      Dell, piyasadaki en iyi monitör markalarindan biri. Bugun satin aldiklarin seni en az 10 yil göturur ;)

      Sil
  9. Eyvallah Koray,
    Sana iyi tatiller kardesim, bak keyfine...hayat cok guzel, bizler icinde ic, ye, eglen ;)

    YanıtlaSil
  10. Yeni gelen Murat S. benim.
    Ellerine sağlık abi.
    Sıkışık bir yaz okulu dönemi geçirdiğim için bir süredir bilgisayarı bile açamıyorum. Yarış zaten bir süredir yapamıyorum ama antrenman fırsat buldukça yapıyorum. Birçoğunuzla tanışamadık bile. Fırsat buldukça gelmeye çalışacağım bundan sonra. 7 ağustos'tan sonra da, daha da rahatlıyorum. O zamandan sonra bol bol katılabilirim aranıza.
    İyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil