12 Mayıs 2015 Salı

Team Turkiye MotorSport 2015-05-12

EY TTM,
Tum hafta sohbetlerimiz herzamanki gibi 10 numaraydi. Yarislarimiz genel olarak cok iyi gecti ve haftanin en cok kaybeden-kazanani Mehmet Ali'yi alkisliyoruz. Monza haftasina 1560 kusur iRatingle baslayan Mehmet Ali en nihayet Monza'yi 2 galibiyet ve 1639 iRating ile kapadi, tebrikler kardesim!

Monza haftamizda devamli kazanan vatandasimizda Koray'dir , iRacing verdikce verdi - Yaris Tanrilarinin yuru ey kulum tabiri bu olmasi gerek   ;)

Birde fabrikatörumuz Husnu var, aydan aya gelir - biz ölumluler gibi yarismasina bile gerek yoktur aslinda,...istese Steve Meyer'e "Ekle bakayim surdan bir 50-60 iRating" diyebilir ama sagolsun ayricalik olmasin diye 3-5 antreman turundan sonra dalar yarislara ve toplar gunluk hasilatini   ;)

Hayat cok guzel beyler, keyiflerimizde yerinde misler gibi...Bundan iyisi can sagligi   :)


Bu sezonun bitmesine 1 ay kaldi ve simdiden sezon3 yaris takvimin krokisi paylasildi. Ilk bakista RUF Cup Fix ayarlarla yarisilacak, Aston Martin GT1 geliyor ve Corvettle ayni klasman serisinde kapisacaklar, degisken zemin ve ruzgar sartlari ilk defa resmi serilere girisini yapacak vs. vs.

iRacing candir, bunun ötesi simdilik yok. Tum dunyayla her yönden en gercege yakin yarislar yapmak istiyorsan dogru yerdesin.



Simdi gelelim haftalik Team Turkiye MotorSport programimiza...


***************************************************************************************************************************************************


- Team Turkiye MotorSport 2015 Sezon 2 Hafta 9 Yaris Serilerimiz -


  • Skip Barber Serisi - Oran Park Raceway 20 tur
  • iRacing GT3 Challenge Serisi - Interlagos GP 40dk
  • iRacing Grand Prix Serisi - COTA GP 34 tur
  • Nascar iRacing Klas C Serisi (F) - Charlotte Motor Speedway 34 tur
  • IndyCar Serisi Oval (F)                - Chicagoland Speedway 50 tur
  • Nascar iRacing Klas B Serisi (F) - AyWa Speedway 62 tur

Hepimize bol sanslar,

****************************************************************************************************************************************************

Skip Barber Serisi toplam 4087 yariscidan

  • Bayram, 345 Sampiyonluk puaniyla 541
  • Mehmet, 326 Sampiyonluk puaniyla 581
  • TK, 229 Sampiyonluk  puaniyla 887
  • Koray, 224 Sampiyonluk puaniyla 898
  • Özgun, 160 Sampiyonluk puaniyla 1200
  • Enis, 151 Sampiyonluk puaniyla 1269
  • Samet, 127 Sampiyonluk puaniyla 1481
  • Caner. 118 Sampiyonluk puaniyla 1574
  • Selcuk, 70 Sampiyonluk puaniyla 2216

GT3 Challenge Serisi toplam 3678 yariscidan...  
  • Caner, 488 Sampiyonluk puaniyla 455
  • Husnu, 486 Sampiyonluk puaniyla 459
  • Eren, 364 Sampiyonluk puaniyla 758
  • Koray, 282 Sampiyonluk puaniyla 1065
  • Volkan, 272 Sampiyonluk puaniyla 1109
  • Selcuk, 230 Sampiyonluk puaniyla 1274
  • Özgun, 225 Sampiyonluk puaniyla 1294
  • Bekir, 148 Sampiyonluk puaniyla 1751
  • Fevzi, 144 Sampiyonluk puaniyla 1783
  • Mehmet Ali, 98 Sampiyonluk puaniyla 2214
  • Turan, 72 Sampiyonluk puaniyla 2546
  • Bayram, 53 Sampiyonluk puaniyla 2846
  • Samet, 21 Sampiyonluk puaniyla 3313

iRacing Grand Prix Serisi toplamda 359 yariscidan
  • Mehmet Ali, 439 Sampiyonluk puaniyla 69
  • Caner, 263 Sampiyonluk puaniyla 109

- 2015 Sezon 2 Team Turkiye MotorSport TT Serilerimiz -

Skip Barber Serisi toplam 773 yariscidan

  • TK, 562 TT puaniyla 21
  • Mehmet Y., 273 TT puaniyla 57
  • Özgun, 109 TT puaniyla 136
  • Koray, 70 TT puaniyla 221
  • Enis, 68 TT puaniyla 231
  • Samet, 63 TT puaniyla 253
  • Selcuk, 45 TT puaniyla 342
  • Bayram, 0 Sampiyonluk puaniyla 671
  
 GT3 Challenge Serisi toplam 638 yariscidan...
  • Fevzi, 96 TT puaniyla 135
  • Bayram, 91 TT puaniyla 160
  • Özgun, 90 TT Puaniyla 164
  • Selcuk, 87 TT puaniyla 171
  • Mehmet Ali, 79 TT puaniyla 205
  • TK, 71 TT puaniyla 251
  • Samet, 0 TT puaniyla 589
  • Volkan, 0 TT puaniyla 613

iRacing Grand Prix serisi toplam 122 yariscidan
  • Mehmet Ali, 588 TT puaniyla 4


****************************************************************************************************************************************************

Herzamanki gibi guzel bir paylasim ile kapiyoruz haftamizi...Belliki sizleri spora motive etmek icin özel videolar gerekli. Bu kizlarin yarisi, yakininizdaki fitnes salonuna gitmis olsa eminim 3 aya kalmaz her biriniz 1'er Arnold olurdunuz   ;)





- Ne Mutlu Turkum Diyene -

27 yorum:

  1. abi sağol paylaşımlar için de bu hatunlar gelse spor salonuna, bunlara bakmaktan 150 kg bench halteri düşürürüm boğazıma falan geberir giderim ne motivasyonundan bahsediyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah beyler,

    Emre,
    Dogru tespit, kizlara hava atacaz diye kesin bir taraflarimizi kirariz biz erkekler, he he

    YanıtlaSil
  3. Bilgiler için teşekkürler abi. Biraz daha düzenli ve kendimi şart koşunca haftanın 1 günü antreman diğer günü de sıralama ve yarışa katılıyorum. Bu aralar yarışırken de kendimi iyi hissediyorum. Bu durum yarışa da yansıyor. Yarışlar 40 dk oluktan sonra daha bir konsantre gitmek gerekiyor. Lastikleri korumak çok önemli . Şimdilik bu işi iyi yapıyorum gibi gözüküyor.

    Abi bu ararada sen motive olurken yenge görmüyor herhalde :) Benim hatun parçalar beni valla :)

    YanıtlaSil
  4. Husnu,
    Kabiliyetinin olmasida guzel bir avantaj, yazikki zamaninda seni motorsporlarina yatirim yaptirmamislar.

    Videoyu izlemedigin belli ;)
    Kapak resim videonun en acik-secik yeri desem yalan olmaz ve bu tur videolari biliyorsun girgir niyetine paylasiyorum. Benim motivasyonum herzaman icin ailemdir. Esimle uzun ve saglikli yasayalimki sadece oglumuzun evliligini degil - torunlarimizin evliliklerinide "Saglikli" bir sekilde beraberce yasayalim. Gun gectikce yaslaniyoruz - genclesmiyoruz ;)

    Bu arada dun aksam Mucahit arkadasimizlada tanisma imkanimiz oldu ve ilk Skippy yarisinida gayet basarili bir sekilde bitirmistir, tebrikler. Yakin zamanda 2000+ iRatinglere dogru hizla cikacagina inaniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok abi izledim ve genel olarak yorum yaptım. Benimki biraz kıskanç yaw. Wimbledon tenis turnuvasının bayanlar finalini izliyorum. Sen kadınları mı izliyorsun diyor. Ulan wimbledon tenis turnuvası finali yaw :)
      Benim hatuna bakma sen zamanında benim arabayı bile kıskanıyordu daha çok ilgileniyorum diye :)

      Sil
    2. Az bir kiskanclik sevgiyle beraber gelir, bu hepimiz icin gecerli ve yemegimizin tuzu-biberidir, onsuz olmaz ;)

      Sil
  5. Eyvallah abi haklısın.

    O zaman biraz gözünüz gönlünüz açılsın

    Audi TT Clubsport Turbo
    2.5 cc S silindir Turbo
    600 PS (441 kW) 650 Nm (479 lb-ft) Tork . 1400 kg

    https://www.youtube.com/watch?v=ptNpgZqfENU
    http://www.worldcarfans.com/115051393736/audi-tt-clubsport-quattro-turbo-concept-first-video/lowphotos#0

    YanıtlaSil
  6. Paylasimlar herzamanki gibi 10 numara Husnu, tesekkurler.

    YanıtlaSil
  7. Selcuk,
    Harika paylasim, sayende bu aksam Indy oval akar ;)

    YanıtlaSil
  8. İndianapolis antremanlarındaki uçuş

    https://www.youtube.com/watch?t=14&v=bQZ0mnJKllU

    YanıtlaSil
  9. Husnu,
    Iyi kurtulmus, heleki o hizla...

    Selcuk,
    Kuma kiyaslamasi guzelmis, he he ;)

    YanıtlaSil
  10. Herkese selam uzun süredir özel bi takım problemlerden dolayı ts'den ve iracingten uzak kaldım.Şu sıralar düzenimi kurmaya calisiyorum dolayisiyla iracinge de tekrar ciddi anlamda baslıyorum.Sezon bitimine kadar gt3 takvimini antreman ve irating kasmak icin sömürmeyi planlıyorum gelecek sezona ise inşallah disiplinli bi şekilde elimden geleni yapıcam herkese şimdiden bol şans.

    Bu arada 14-16 mayıs adac 24 hour ring var fakat ben bi link bulamadım izleyecek.Şuanda ilk sıralama turlarının başlamış olmasi lazım eger izleyen veya bildigi bir link olan varsa paylasırsa cok makbule gecer.Son olarak wtcc takvimine ringi almıstı en son ve o da 14-16 mayıs olarak gözüküyo şimdi 14-16 da 24 hour adac varken bu adamlar ne ara yarısıcak bilgisi olan var mıdır ?

    YanıtlaSil
  11. WTCC erken saatte yapılacak Fevzi,sıralama turları yarın 19.15, yarışlar ise Cumartesi 11.45 ve 12.45'te. Sıralama Eurosport 2, yarışlar Eurosport'ta

    yayın konusundaysa bir şey bulamadım, NASCAR antremanı var gözüküyor çoğu yerde

    YanıtlaSil
  12. WTCC cumartesi 11.45 1. yarış, 12.45 2. yarış Eurosport..ADAC 24h 16.00 start sanırım ya da 17.00.. youtubeda GT World yayinlayabilir ya da AdacZurich24hRennen

    YanıtlaSil
  13. Eyvallah beyler ben geçen sene eurosport vermişti diye hatırlıyorum hatta dısarı cıkmıstım app uygulamasi vardı onboard kameralardan canlı izleniyordu umarım gene verirler.

    YanıtlaSil
  14. Bilgiler için teşekkürler abi.

    YanıtlaSil
  15. Chris Harris i tanıyanınız var mı bilmiyorum ama kendisi süpersport araçların test eden bir pilot . Youtube ta da kanalı mevcut. Bir süredir sesi çıkmıyordu. Herhalde N24 yarışına katılıyor. Ufaktan bir video paylaşmış . Kısa ama insanda orada olma hissi uyandırıyor. Elegan abi pistine olduğu yer ile mesafen nedir ? Baktın mı hiç ?

    https://www.youtube.com/watch?v=I5kI7kZiQmk

    YanıtlaSil
  16. Herkese selamlar kolay gelsin eheheh epeydir yoktum geri geldim oval e saldirayim dedim fena saldirdim 2 k oldu ir
    bide ts nin id yi alabilirmiyim ben format falan attim pc ye 😊😊

    YanıtlaSil
  17. Bir asker olarak video beni cok motive etti... XD

    YanıtlaSil
  18. Dunku sohbetlerimiz herzamanki gibi 10 numaraydi beyler, yarislarimizda super gecti...bundan iyisi can sagligi :)


    Fevzi,
    Umarim ciddi sorunlarin yoktur, yardim edilecek birseyler varsa haber ver.

    Eyvallah Mehmet,


    Husnu,
    Paylasim icin tesekkurler, gercektende insan orada olmayi cok istiyor ve hayir mesafeye filan hic bakmadim :)

    Volkan,
    Özledik kardesim seni, IP adresini özelden gönderdim, aksama görusuruz ;)


    8 Baklavali kardesim Efkan,
    O zaman "Teh Mission was a success", gelecek saliya yeni Blogla beraber yeni videolar - yeni umutlar neden olmasin degilmi ;)

    YanıtlaSil
  19. Ring N24 Canlı Yayın

    https://www.youtube.com/watch?v=JkYITD0mNEE

    YanıtlaSil
  20. Adres satırına featured-n24h.de yazıp enterlarsanız 1080p nürburgring yarışı alternatif olarak ;)

    YanıtlaSil
  21. rockpapershotgun.com en iyi 25 simülasyon oyununu sıralamaış.

    Assetto Corsa 5., Euro Truck Simulator 2 9., iRacing 11. , Richard Burns Rally 17. sırada

    http://www.rockpapershotgun.com/2015/05/15/best-simulation-games/

    YanıtlaSil
  22. Ring N24 Start ve Özetler
    2. videoda birşey dikkatimi çekti. Tur bindirmeler esnasında tur yiyen sağa kaçmadığı için BMW GT3 lerden biri atak yiyor. Sonra atağı yapan araç yerini geri veriyor. İlginç bir an olmuş. Ring iracing e geldiğinde ortalık savaş alanına dönecek. Bir süre düzgün yarış yapılacağını sanmıyorum

    https://www.youtube.com/watch?v=hXFurE1EqFY
    https://www.youtube.com/watch?v=g1AkX74HXaA

    Antremanlardan
    https://www.youtube.com/watch?v=swk3c6z1WvI

    Sürüş teknikleri. Geç Frenaj

    https://www.youtube.com/watch?v=unL7MAiXdXM

    WTCC Ring

    https://www.youtube.com/watch?v=l2N8PYWw978

    YanıtlaSil
  23. Paylasim icin tesekkurler Bekir :)

    Ozan,
    Bosver onu-bunu, yarismasan bile antremanlara gel. Dun aksamki sohbetlerimiz herzamanki gibi 10 numaraydi, yarislarimizda öyle, antremanlarimizda,...gerisi bos is ;)

    Paylasimlar icin tesekkurler Husnu,
    Ring gelsinde ortalik savas alanina dönussun,...yeterki gelsin. En kötusu tek basima Lotus49 ile saatlerce turlamam bile beni zevkten 8 köse etmeye fazlasiyla yeter...Hmmm, simdi aklima guzel bir kombo daha geldi, Dallara versus Teh Ring, buda sahane olur ;)

    Yarin 19 Mayis, Atamizin hepimize ama dahada önemlisi genclerimize, cocuklarimiza, torunlarimiza armagan ettigi en önemli bayramlardan birisi...

    - Ne Mutlu Turkum Diyene -

    http://www.dailymotion.com/video/xdcx1q_19-mayis-ataturk-u-anma-genclik-ve_lifestyle

    YanıtlaSil
  24. Nascar Kamyon Serisi Foto Finiş

    https://www.youtube.com/watch?v=d68gU4ldccI

    YanıtlaSil