19 Mayıs 2015 Salı

2015-05-19 Team Turkiye MotorSport

EY TTM,
19 mayis Ataturk'u anma, Genclik ve Spor bayramimiz kutlu olsun. Ne Mutlu Turkum Diyene!



Tum hafta sohbetlerimiz superdi, yarislarimizda, antremanlarimizda ona keza, hayat cok guzel beyler - keyfini cikarin   ;)

Bu hafta aramiza Mucahit arkadasimizda katildi, ona buradanda aramiza hosgeldin diyorum. Kendisi Istanbul'da yasiyor ve yaris konusunda cok yetenekli birisi...tanistigimizda iRatingi 499'du, simdi ise 1179...yakin zamanda seni 2000+'lardada görecegimize eminim  :)


Simdi gelelim fasulyenin faydalarina,...
Bundan asagi yukari 2 yil kadar önce gunde yarim paket sigara icerdim, canimin cektigi - cekmedigi herseyi bogazima tikardim. Göbek, bir evin balkonuna dönusmus, vucut hantal...yanlislikla yere dussem oracikta eziyet ceke ceke essekler cennetini boylardim, coraplarimi cikartma-giyme ayri bir dert, ayak tirnaklarimi kesme apayri bir iskenceydi vs. vs.

2 yil icinde, 85 kilodan 68 kiloya kadar dustum...sigarayi biraktim, tekrar 74 kiloya ciktim sonra 70 kiloya indim (bugunku kilom 72) ve en nihayet saglikli vucudumun 71-73 kilo arasi oldugunu gördum, boyum 1.77cm. Son 6 ayimda gunde ortalama 3 saat antreman yaptim, dogru beslendim...Su an vucudum muazzam bir sekilde fit, sistemi yerine oturtmus durumdayim, kaslar Arnold variye kacmadan, "You really don't wanna fuck with me" dedirten görunusum var.

Saglikli beslenmeyle beraber antremanim konusunda yeni bir döneme giriyorum. Dunden beri antremanlarimi yariya dusurdum, besin konusundada hafif degisiklikler yaptim ve ara-sira canim patlamis misir, veya herhangi bir tur tatli cektiginde "Fazlasina" kacmadan yiyorum yani gunluk kalori giderimi asmamaya dikkat ediyorum. Myfitnesspal hesabimi birakmadim, ölene kadarda birakmam...Vucuduma gireni-cikani hesaplamak kendime yapabilecegim en buyuk iyiliktir.

Bundan 2 yil kadar evvel 85 kiloydum, eger hayat felsefemi spor ve dogru beslenmeyle degistirmeseydim bugun adim gibi eminim 110-120kilo arasinda olurdum, bir sandalyeye veya koltuga oturmakta bile zorluk cekerdim. Insan kilolu oldukca daha fazla kilo almasi cok daha basitlesiyor...bununla beraber vucut muazzam hantallasiyor yani zirncirleme kaza gibi yanlis bir karar diger domino taslarini dusurur taa ki sonundaki domino tasi dusene dek  ve oraya kadar aylarca-yillarca eziyet cektikten sonra nallari dikersin.

Ölumdem hicbir zaman korkmadim ama hastaliklar yuzunden eziyet cekmek, baskalarina muhtac olmak kesinlikle hosuma gitmez, heleki o eziyetlik duruma kendimi bilerek göz göre göre dusmeme izin verdiysem.


Baktinmi gul, bakmadinmi diken olur sözumuz cok dogrudur, sade kendinizi degil...cevrenizdekileride olumlu etkileyin. Spora, saglikli beslenmeye yönlendirin. Bunun yarari döner dolasir yine seni bulur.


Sportmen bir vucuda sahip olmak icin, kilo kaybetmek icin ilk ve tek dogru adim dogru beslenmeyle beraber "Besin kontroludur" yani vucudunuza giren kalori + karb + yag + fiber + protein miktarin bilgisidir, gerisi sadece ek yardimcidir.

Gunde 8 saat kosu yapsan, 5 saat agirlik kaldirsan ardindan 2 saat yuzsen ve 2 saatte bisiklet sursen geri kalan zamani uyusan "Eger" gun icinde dogru beslenmediysen...tum bu antremanlarin hicbir yarari olmaz!

BMI'ni hesapla, oradan gunluk kalori ihtiyacin cikar ortaya sonrada hangi besinleri ve duzenli saatlerde yiyeceginin programini hazirla...buna gunde sadece 1 saatlik normal yuruyus ekledigin an fazlasiyla istedigin hedefine ulasirsin. Bunun zor bir yani yok, ilk...herseyi kafada bitireceksin sonrasi corap sökugu gibi gelir.


Bu konuda herhangi bir yardima ihtiyaciniz olursa beni nerede bulacaginizi biliyorsunuz.



- Harika Smoothieler -
  • 1 adet elma + 50gram ispanak + 1 adet avocado + 3-5 yaprak nane + 4 veya 5 buz = 233 kalori / 26 karb / 14 yag / 2 Protein ve 9 fiber. Bu 2 kisilik porsiyondur yani kisi basina 116 kalori / 13karb / 7yag / 1protein ve 4.5 gram fiber duser. Sizlerle bunu paylasmamin sebebi, bunun tadinin cok guzel olusudur ve sadece icinizi  temizlemeyle kalmaz ayni anda cildinizede buyuk yarari vardir. Afiyet olsun   :)


Sizlerle birde teker teker calistigim antremanlari paylasayim,...

- Gögus, Kollar ve Sirt -
Takriben 60-70dk. toplam 9 hareket...limit: Vucut titremeye basladiginda  2 tane daha yapmak. Parentez icindekiler benim su an icin yaptigim set, adet ve kullandigim kilolar.

Snav, normal aralikla 3 set, setler arasi dinlenme 30 saniye (3*30)
Dinlenme 1dk
Barfix Önden 3 set, setler arasi dinlenme 30 saniye (3*7)
Dinlenme 1dk
Komando snavi: Kollar omuzlarin altinda ve burada önemli olan nokta dirsekleriniz ne olursa olsun hicbir sekilde disa dogru gitmeyecek, duvar gibi duz yukari-duz asagi (3*20)

Dinlenme 3dk. Cok az su icebilirsin veya agzini suyla calkala, kollarini dinlendir. Genel olarak yercekimi dinlenme hareketlerinden faydalan.

Barfix eller arkadan 3 set, setler arasi dinlenme 30 saniye (3*7)
Dinlenme 1dk.
Snav kolari bayag genis tut, en rahat snav sekli budur, 3 set ve setler arasi dinlenme 30 saniye (3*45)
Dinlenme 1dk
Barfix eller yan yana önden tutma, 3 set ve setler arasi dinlenme 30 saniye (3*5)

Dinlenme 3dk. Cok az su icebilirsin veya agzini suyla calkala, kollarini dinlendir. Genel olarak yercekimi dinlenme hareketlerinden faydalan.

Pirlanta veya kalp snavi: Ellerini kalp seklinde yan yana tam gögsunun altinda tutuyorsun ve snav cekiyorsun (3*25) LINK
Dinlenme 1dk
Agir pantalon: Hareket icin linke TIKLA (3*12 / 2 adet 15kg hantel)
Dinlenme 1dk
Ayaklar yukarda snav: Bu snavda ayaklarin yere nazaran ustte olacak, örnegin ayaklarini koltukta tutabilirsin (3*25)



Tebrikler, gunluk gögus, kollar ve sirt antremanin bitti   ;)

****************************************************************************************************************************************************

Simdi gelelim haftalik yaris serilerimize,...

- Team Turkiye MotorSport 2015 Sezon 2 Hafta 10 Yaris Serilerimiz -

  • Skip Barber Serisi - Mazda Raceway Laguna Seca 15 tur
  • iRacing GT3 Challenge Serisi - Philip Island Circuit 40dk
  • iRacing Grand Prix Serisi - Montreal GP 42 tur
  • Nascar iRacing Klas C Serisi (F) - Phoenix International Raceway w/open dogleg 38 tur
  • IndyCar Serisi Oval (F)                - Indiana Speedway 32 tur
  • Nascar iRacing Klas B Serisi (F) - Charlotte Motor Speedway 50 tur

Hepimize bol sanslar,

****************************************************************************************************************************************************


Skip Barber Serisi toplam 4231 yariscidan

  • Mehmet, 394 Sampiyonluk puaniyla 495
  • Bayram, 345 Sampiyonluk puaniyla 587
  • TK, 229 Sampiyonluk  puaniyla 939
  • Koray, 224 Sampiyonluk puaniyla 955
  • Özgun, 160 Sampiyonluk puaniyla 1258
  • Enis, 151 Sampiyonluk puaniyla 1328
  • Samet, 127 Sampiyonluk puaniyla 1543
  • Caner. 118 Sampiyonluk puaniyla 1645
  • Selcuk, 70 Sampiyonluk puaniyla 2308
  • Mucahit, 64 Sampiyonluk puaniyla 2450

GT3 Challenge Serisi toplam 3835 yariscidan...  
  • Caner, 636 Sampiyonluk puaniyla 319
  • Husnu, 580 Sampiyonluk puaniyla 385
  • Eren, 411 Sampiyonluk puaniyla 729
  • Koray, 388 Sampiyonluk puaniyla 791
  • Selcuk, 304 Sampiyonluk puaniyla 1091
  • Volkan, 272 Sampiyonluk puaniyla 1211
  • Özgun, 245 Sampiyonluk puaniyla 1302
  • Bekir, 148 Sampiyonluk puaniyla 1849
  • Fevzi, 144 Sampiyonluk puaniyla 1885
  • Mehmet Ali, 98 Sampiyonluk puaniyla 2326
  • Emre, 72 Sampiyonluk puaniyla 2674
  • Bayram, 53 Sampiyonluk puaniyla 2988
  • Samet, 21 Sampiyonluk puaniyla 3460

iRacing Grand Prix Serisi toplamda 366 yariscidan
  • Mehmet Ali, 505 Sampiyonluk puaniyla 59
  • Caner, 263 Sampiyonluk puaniyla 112

- 2015 Sezon 2 Team Turkiye MotorSport TT Serilerimiz -

Skip Barber Serisi toplam 810 yariscidan

  • TK, 562 TT puaniyla 26
  • Mehmet Y., 395 TT puaniyla 43
  • Özgun, 109 TT puaniyla 146
  • Koray, 70 TT puaniyla 236
  • Enis, 68 TT puaniyla 246
  • Samet, 63 TT puaniyla 267
  • Selcuk, 45 TT puaniyla 356
  • Mucahit, 36 TT puaniyla 406
  • Bayram, 0 Sampiyonluk puaniyla 705
  
 GT3 Challenge Serisi toplam 695 yariscidan...
  • Selcuk, 135 TT puaniyla 106
  • Fevzi, 96 TT puaniyla 156
  • Bayram, 91 TT puaniyla 178
  • Özgun, 90 TT Puaniyla 181
  • Mehmet Ali, 79 TT puaniyla 220
  • TK, 71 TT puaniyla 272
  • Samet, 0 TT puaniyla 643
  • Volkan, 0 TT puaniyla 669

iRacing Grand Prix serisi toplam 123 yariscidan
  • Mehmet Ali, 619 TT puaniyla 4




****************************************************************************************************************************************************

Sezonun sonuna yaklastikca isler ciddilesmeye basliyor  :)
  • Skippy'de Mehmet takim 1'ciligini almis durumda, tebrikler!
  • GT3'te Husnu, Eren'den bayag bir kopmus Caner'in ensesine tokati yapistirdi-yapistiracak. Selcuk'tanda saglam ataklar sonunda Volkan'i 1 sira dusurmustur...diyorum ya, son haftalara isler kizismaya basladi   ;)
  • Skippy TT'sinde utanmadan beni toplamda 25'in disina atmislar, bu hafta tekrar ilk 25'e giremezsem iRacing'i birakirim   ;)
  • GT3 TT'sinde ise Selcuk takim 1'ciligini ele gecirip, "Varmi lan bana yan bakan" der gibi bir hali var. O da buyuk ihtimalle 11'ci haftaya toplamda ilk 100'e girer.
  • MehmetAli, F1 TT'sinde halen 4'culugu elinde tutuyor...bakalim nereye kadar   ;)

****************************************************************************************************************************************************

Ve herzamanki gibi son olarak guzel bir video,...guzel ve eglenceli oyuncaklar   ;)



- Ne Mutlu Turkum Diyene -

30 yorum:

  1. 179cm boyunda ve 3 ay önce 103, şu an ise 91 kilo olan birisi olarak her hafta dört gözle makalelerini bekliyorum abi. Çok faydalı ve motive edici bilgiler için teşekkür ederim. Klavyen dert görmesin :))

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Mehmet, sagolasin kardesim.
    Sanada tebrikler, son 3 ayda basardigini bircok kisi yapamaz, devaminin gelmesi dileklerimle. Sismanlik, hantallik en az bir sigara icmek kadar zararli. Ne mutlu bizlere, aydinlik bir zaman diliminde yasiyoruz...her bir maddenin kalori, protein, karbonhidrat, fiber, seker, yag vs. gibi bilgileri hesaplanmis - önumuze sunulmus, alis-veris merkezlerinde istediklerimizi rahatca bulabiliyoruz, internet gibi bir nigmet sayesinde her turlu bilgilere aninda sahip olabiliyoruz.
    Böyle imkanlar elimizin altindayken, hayat bu kadar guzel ve enteresan iken sadece dötumuzun ustunde oturup kendimizi salarak - hayatimizin gecisini izlemek kendimize yapabilecegimiz en buyuk kötuluklerden birisi olur. Saglik ve fit bir hayat gibisi yok ;)

    Eyvallah Selcuk,
    Laptop'u satmana sevindim, her ne kadar bugunku laptoplar guclu olsalarda hicbir zaman bir masa ustu bilgisayarlarla asik atamazlar. Evga 970 seni uzun yillar göturur, ilerde 3'lu ekran kurmaya karar verirsen sorunsuz destekler.

    Izledigin yarista haksizlik edeni sikayet etmen cok guzel bir örnek. iRacing cok sevdigimiz bir yer ve temiz-efendice yarisanlarin toplanti yeri olmasi icin bu gibi temizlik sart yoksa böyle yariscilar döner-dolasir ya bizi bulur veya baska efendice yariscilari...en nihayet kötu bir ortam yaratirlar.
    Kanunsuz-kuralsiz bir yer hicbir zaman zevk ve emniyet saglamaz...birisi sana kastenmi carpti - önunumu blokladi-kufurmu etti (MehmetAli'nin kulaklari cinlasin, he he), bas sikayet tusunu akillari baslarina gelir. iRacing'in neden diger oyunlardan farkli olduklarini hemen anlarlar...anlamazlarsada burada uzun ömurlu olamazlar :)

    Haksizlik gördugun an yapistiracaksin sikayeti, olumlu cevap alsakta - almasakta. Önemli olan dogruyu yapmak, tesekkurler Selcuk, ellerin dert görmesin kardesim.


    Bu arada dunku sohbetler icin tesekkurler arkadaslar, herzamanki gibi cok guzel eglendik. Aksama görusuruz ;)

    YanıtlaSil
  3. Bilgiler için teşekkürler abi. Yine döktürmüşsün. Verdiğin bilgileri toparlıyorum. İleride bu kıymetli bilgilerden bir kitap yaptırıp satar sonrasında bodnarın parasını çıkarırım :)

    YanıtlaSil
  4. Süper paylaşımlar bunlar :) Elegan teşekkür ederiz düzenli güncellemelerin ve paylaşımların için. Yazını okurken farkettim ve bende garkında olmadan sonradan sıralamalara birşekilde girmişim. TT de de sıralamaya girildiğini bilmiyordum hatta bu nerden takip edilir onu bile bilmiyorum :) ben sadece yarışıyorum :) dün yenik öğrendiğim, hatta Mehmet alinin öğrettiği Fov ayarlarını yaptım ve daha iyi bir sürüş hissiyatı verdi. Bu arada skyp dan mesaj gönderdim ama yine burayada yazayım: Star Mazda da lime Rock pistinde sadece vites ayarıyla oynamamda bile net 1 saniye daha düşük sonuç elde ettim :) 49.224sn. Akşamı sabırsızlıkla bekliyorum yeni bilgiler öğrenmek için.

    YanıtlaSil
  5. Jonathan Butel ödüllü etkinlik düzenlemiş

    Gelecek ay yapılacak 2015 Le Mans 24 Saat'te, 31 Mayıs'a kadar LMP1,LMP2 ve GTE sınıflarında pole pozisyonu derecelerine en çok yaklaşan 3 kişiye 12$ iRacing kredisi yollayacak.

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3314157.page


    YanıtlaSil
  6. Bu arada Pazartesi günü muhabbetler esnasında benim ekran kartı yazılımının sürümünün eski olduğunu söylemiştim ve sizde bana eğer düzgün çalışıyorsa dokunma demiştiniz. Fakat ben yine dayanamadım güncel sürümü yükledim. Ne oldu dersiniz ?

    Tabiki bütün ayarlar bozuldu . İlk önce monitörlerden birini görmedi. USB monitör sistemin kafasını karıştırmış. Onun kablosunu çekince 3. monitörü gördü. Sonrasında ekranları birleştirecem diye canım çıktı ama en sonunda yaptım. Fakat yazılımın güncel sürümündeki monitörlerin kenar ayarlama özelliği daha güzel olmuş onu belirteyim :)

    YanıtlaSil
  7. Eyvallah Husnu,
    Insallah su Bodnar birgun hepimizin elinde olacak ;)

    Calisan birseyi bozmayi ben dedim, her ne kadar monitörlerin kenar ayarlari dahada guzellestiysede tum ugrasa degermi...kisiden kisiye degisir. Eminim o köselere odaklanmiyorsundur yaris aninda ;)

    Eyvallah Mucahit,
    TT turnuvalari, yaris turnuvalari ve her turlu leaderboardslar...ne ararsan fazlasi iRacing'de mevcut. Hepimizin 1-2 aracta kabiliyetimiz vardir...seninkide Starmazda olacaga benziyor, herhangi bir yabancilik cekmeden hatasiz hizli turlar atabiliyorsun. C 4.00'i gectikten sonra katil yarislara ;)
    FoV, özellikle tek ekranda dahada buyuk önem tasiyor, onuda ayarlamana sevindim.

    Paylasimlar icin tesekkurler Ozan,
    Jonathan, iRacingdeki en fanatic Le Mans hastasi...o da gelsede Jonathan'da rahatlasa artik ;)

    YanıtlaSil
  8. Chris Harris ten Porsche GT3 RS incelemesi. Off diyorum. Bu arada İstanbul da bu hafta Auto Show var. Kaçırmayın derim

    https://www.youtube.com/watch?v=-hTLk1rU_ZI

    YanıtlaSil
  9. Dunku sohbetler ve antremanlarimiz herzamanki gibi 10 numaraydi beyler :)
    Bu arada dunku Skippy antreman sonuclarina bir göz attim, Ozan, milisaniyelerle gecilmissin Koray agana, he he
    Mucahit, sendede muhtesem gelismeler olmus, bugun 1.39'larin basini kesin görursun.

    Harika paylasim Husnu, sirada sadece lotoyu tutturmak kaldi ;)

    YanıtlaSil
  10. Logitech G29 olduğu iddia edilen cihaz ;

    http://i.hizliresim.com/62XD83.jpg

    YanıtlaSil
  11. Ozan,
    Bu, Logitech harici herseye benziyor,...mesela fake DFGT olabilir. En nihayet Bodnar akar, gerisi yalan dunya ;)

    YanıtlaSil
  12. Sonunda güzel bir haber, ama bugünden çalışmaya başlamak şart: iracing gt3 pro serisi diyebiliriz buna ;)

    Iracing Blancpain GT Endurance serisi açıklandı. Katılım için bu seneki 4.sezonda blancpain endurance serisinde ilk 40'a girmek gerekiyor (takım olarak). Seri 2016 nisanda başlıyormuş. Takımda 2-3 pilot olabilir. Yarışlar 3-6 saat. Canlı para ödülleri var. Hakem ve canlı yayın var. MoE serisinde ilk 60'a zor girmiştik, o yüzden bu seriyi isteyene tavsiyem şimdiden takım arkadaşlarınızı belirleyip birbirinize alışın ki ilk 40'a hak kazanın, işimiz zor ;)

    Takım isimleri olarak Team Turkey MotorSport #1, Team Turkey MotorSport #2 vs şeklinde bir sistematikle katılmakta fayda olur. "Turkey" yazdım çünkü takım adı komple ingilizce, "Türkiye" yazınca spikerler falan tozutuyor, belki de ülkemizi temsil eden takım olduğumuzu bile farketmiyorlar. Şahsen Turkey yazmak daha makul, neticede ülke temsil ediyoruz ve ismini de herkesin anlayabileceği şekilde yazmakta fayda var.

    Herkese hayırlı uğurlu olsun şimdiden :)

    YanıtlaSil
  13. Selcuk,
    Iyi gunlerde olsun kardesim, 970 su an Ps4+X1'deki grafikkartlarin toplam gucunden dahada guclu ve sana simdiden Ps5+X2 grafiklerini sunacak...3 yildan cok daha uzun bir surede rahatca göturur.

    Bekir,
    Haberler cok guzel. Takim ismine gelince,...40 yillik gururla uyesi oldugumuz Takim ismimiz siktiriboktan spikerler okuyamadigi icin degismez, o zaman isimlerimizide degistirelim. Yasagac olsun Yasak, Karaca olsun Karaka, Birkiye olsun Börkiy vs. vs. ;)

    Team TURKIYE MotorSport'un dogru okunmasi, öyle yada bir sekilde kafalarina vura vura ögretilir...amacimiz o degil, hedefimiz ilk 40'a girmek :)

    Gun gectikce iRacing dahada bir vazgecilmez hal aliyor. GT3 Endurance icin linki asagiya ekliyorum. Herzamanki gibi iRating gecerli degil bu yarislarda, SR gecerli!
    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3305372.page


    Dunku sohbetlerimiz, antreman ve TT'lerimiz herzamanki gibi 10 numaraydi arkadaslar.

    YanıtlaSil
  14. https://www.youtube.com/watch?v=qCkX06F4cds

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videonun 41. saniyesinde yeni Toyota Camry Gen 6 var :)

      http://i.hizliresim.com/3DpDm4.png

      Sil
  15. Paylasimlar super Ozan,
    5 flags Pensacolayada buradan hosgeldin diyorum ;)

    YanıtlaSil
  16. Auto Show fuarında playmotion u denedim. F1 2014 vardı. Daha önce sistemi denemiştim ama hem sistemi geç çalıştırmamdan dolayı hemde direksiyonun g25 olmasından dolayı birşey anlayamamıştım. Denediğim sistem üzerinde kendilerine ait olan servo motorlu bir FFB sistemi vardı. Daha önce resimlerini gördüğümde çok merak etmiştim. Pedallar ise G25 pedalları. Böyle bir sistemde çok daha kaliteli bir pedal setinin kullanılması beklerdim. Sistem 6 eksen ve büyük servo motorlar sayesinde hareket ediyor. Hareket kabiliyeti gerçekten çok yüksek . Koltuğun başına geçtikten sonra ilk 10-15 sn bir baş dönmesi yaşadım. Bunun nedenin bilmiyorum ama bir süre sonra anladım ki maalesef hareketler beklediğim gibi değildi. Bazen direksiyonda yaptığım hareketler ve gerekli G kuvveti ile alakasız olan hareketler hissettim. Büyük bir ihtimal baştaki garip baş dönmesi hissi de bundan kaynaklanıyor olabilir. Sonrasında en çok merak ettiğim FFB sisteminin tepkileri dikkat ettim. Açıkçası servo motorlu bir sistem ile alakası yoktu. Büyük bir ihtimal gücü kıstılar . Fakat gereğinden çok fazla kısılmış. G25 ten bile daha az güç vardı. Ne yolu ne de aracı hissedebiliyordum. Bu konuda büyük hayal kırıklığına uğramıştım. Umarım sistemin daha düzgün çalıştığı bir vakit tekrar deneme imkanım olur. Kesinlikle çok kaliteli malzemelerden yapılmış üst düzey bir sistem ama hakkını veremiyor.


    https://www.youtube.com/watch?v=HgrnoDblkik

    YanıtlaSil
  17. Paylasimlar guzel Husnu,
    Yasadigin tecrubene tamamen katiliyorum. Cruden vari simulasyonu denemedim. Oyun fuarinda D-Box'u denemistim ve beni resmen D-Box'dan sogutmustu. Sebebide aynen anlattigin gibi fuarda bu simulasyonlari kuranlarin ya bu guzelim sistemleri nasil ayarlanacagina dair bilgileri yok veya umurlarinda degil. En nihayet sebep ne olursa olsun tanitilan markanin- simulasyonun zararina bir tanitim/tecrube oluyor.

    Böyle hareket eden sistemlerden ful randuman alabilmek icin kesinlikle evde, sakin kafayla, duzgun ayarlanmis sekilde denenmesi sart.

    YanıtlaSil
  18. Dunku sohbetlerimiz herzamanki gibi 10 numaraydi.
    Yarislarimizda ufak-tefek aksamalar haric, genel olarak cok iyi gecti, bugun yuksek SOF gunu...hepimize bol sanslar ;)

    YanıtlaSil
  19. 19.00'da Indy 500 var, biri ölmezse iyidir

    antreman kazalarından sonra...

    YanıtlaSil
  20. Bu ilac gibi geldi Selcuk, tesekkurler ;)

    Ozan,
    Livestream varmi bir yerde?

    YanıtlaSil
  21. muhtemelen olmayacaktır, yarış saati link koyarım

    Caner ile yarışa girdik, 2-3 olduk, 4000 oldum, artık rahat rahat yarışlara girebilirim :D

    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=13795524&custid=136896





    YanıtlaSil
  22. Her ikinizede tebrikler, ayriyetten 4000+ kulubune hosgeldin, hedef 5000...Hani haftalarca bekledin - bekledin en sonunda turnayi gözunden vurdun, Bravo. Darisi,...uzun zamandir biz 3000 kusurlarda gezinenlerin basina ;)

    YanıtlaSil
  23. Gratz Sweden - Eurovision 2015'in muhtesem sarkisi ve 2016 Euriovisionunda Isvecteyiz beyler ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=AoO1V_eOEPA

    https://www.youtube.com/watch?v=3avE4Zsp14g

    YanıtlaSil
  24. Caner ile yarışımızın replayi, video çıkabilir :)

    https://mega.co.nz/#!J88RDaLK!2Z9L7nyRuo3m381lGxUbIHg7NP1l2cdieYCO8H8lEzo

    YanıtlaSil
  25. Sim Racing Garage şase olarak CST ye çok yakın olan bence pedal mekanizmaları olarak CST de daha iyi gözüktüğünü düşündüğüm Proto Sim Tech pedallarını incelemiş

    https://www.youtube.com/watch?v=csNMezNjVCc

    İndycar İndiana 500 Özet - Şu ABD lilerin " Centileman , Start Your Engines " olayına hasta oluyorum. Adamlar super bowl olsun indy car olsun bu tarz organizasyonları güzel yapıyorlar .

    https://www.youtube.com/watch?v=qinCHxw2y0I

    Aramızda Gumball 3000 yarışını bilmeyen var mı ? Eskiden çok daha illegal yapılan bu yarış artık biraz daha eğlenceli ve showa dönüşmüş vaziyette. Youtube da eski videolarını bulabilirseniz trafiğe açık yolda supersportlar ile sürekli kapışma halinde geçen bir dayanıklılık yarışı olduğunu görebilirsiniz.Bu sene katılan araçların startı

    https://www.youtube.com/watch?v=CSMjBzYoR00

    Blancpain Silverstone Yarış Özeti

    https://www.youtube.com/watch?v=yq1ntBtYlkk

    Formula Renault 3.5 Monaco Yarış Özeti. Ciddi kazalar olmuş

    https://www.youtube.com/watch?v=SLQ4eRTACao

    Porsche SuperCup Monaco Kaza

    https://www.youtube.com/watch?v=KUn3HkipZkY

    Formula E Berlin Yarış Özet

    https://www.youtube.com/watch?v=x5LOO8986dA



    YanıtlaSil
  26. Paylasimlar super Husnu,
    Dedigin gibi Amerikalilar "Show" yapmayi cok iyi biliyorlar. Dunyadaki en cafcafli yaris showu Nascar...yaris öncesi havai fiseklerin patlatilmalari, savas ucaklarin yaris pistinin ustunden ucmalari, canli bandolar, sivillerin yaris araclarinda yarisilacak pistte surulmeleri vs. vs.

    Dunku sohbetlerimizin herzamanki gibi eglenceli olmasiyla beraber hep beraber cok saglam yarislar cikarttik beyler, yarin yeni haftaya giriyoruz ;)

    YanıtlaSil
  27. ilginç bir finiş

    https://www.youtube.com/watch?v=Q3YuFySVP6U

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun ismi, "Gecme beni, binerim tepene" gecisi olsa gerek :P

      Sil
  28. Beyler yarışlara nasıl katılabilirim ?

    YanıtlaSil