5 Mayıs 2015 Salı

Team Turkiye MotorSport 2015-05-05

EY TTM,
Tum hafta sohbetlerimiz herzamanki gibi cok guzeldi   ;)

Gecenlerde iRacing, Ingilterenin Rockingham Motor Speedway pistinin lisansini aldiklarini acikladilar. Bu, yeni bir pist 2001'de acilisa sunulmus ve yol varyasyonuyla beraber Oval'ede sahiptir. Fakat sahsi dusuncemle, sunlara fazla kafa yormadan Silverstone'un son modelini sunmalaridir...en nihayet Silverstone'un son halinin lazerle tarandigini aciklamislardi evvelden.

Bunun haricinde DIRT RALLY'ye deginmek istiyorum kisaca. Virtuel olarak Rally oyunlarini severler Dirt Rally'den önce 2'ye ayrilmislardi. Ya Richard Burns Rally yani full Hardcore veya Dirt serileri yani tamamen Arcade. Ya siyah - yada beyaz...Dirt Rally ile bu degisti...ve biz Rally severlere ikisinin ortasi olan bir SimCade sunuldu.

Dirt Rally kesinlikle daha evvelki Dirt serileri kadar sadece eglence uzerine kurulmamistir fakat bir RBR'de degildir. Olabilirmi...veya daha dogrusu yaparlarmi cunku Dirt Rally halen yapim asamasinda,... sahsen sanmiyorum. Koray arkadasimizlada bu konuyu tartistim ve cok guzel bir konuya deginmisti. Hardcore oyunun takipcileri cok saglamdir yillarca - asirlarca oynarlar, bunlar icin herseyden en önemlisi gercekcilik ve fizik motorudur fakat bu hardcore kitle kucuktur. Sadece ve sadece bu sebepten dolayi fizik motoru dahada gelismez cunku en nihayet genel kitleye zor geldiginden satisi fazla olmaz.

Bu...Dirt Rally'nin kötu veya cocuk oyunu oldugu anlamina gelmiyor tabii!

Dirt Rally bana kesinlikle evvelki Dirt serilerinden cok daha fazla zevk veriyor, bazi konularda RBR'dende fazla zevk veriyor cunku en nihayet daha bir affedici fizik motoru ve basitligine sahip. RBR'ye gectigim zaman 1 seansda en az 3 kilo verecegimi, kan-ter dökecegimi biliyorum.  Onunda zevki ayridir   :)

Anlayacaginiz o an icin canim ne cekiyorsa, 5-10 dakikalik basitlik ve eglence Dirt Rally, hardcore = RBR. Ne mutlu bana ve bizlereki, böyle secenekler sunulmus...hani cok daha kötusu olabilirdi beyler. Dusunsenize, misler gibi oyun oynayacaginiza, zevkinize zevk katacaginiza Mictigimin bir kazan dairesinde ot gibi oturabilirdiniz, Fudge That Shit   :P

Dirt Rally'yi biraz arastirdiginizda bayag bir tefferuatli oldugunu görursunuz. Tekniker kiralamak, arac perkleri ve Online. Online'da gunluk, haftalik ve aylik yarislar var su an, onlari kacirmayin derim. Malesef son gunlerde baktigim kadariyla Turk olarak bir tek ben varim ilk 200-300'uncu siralarda, umarim fazlalasirizda Sanli Turk bayragimizdan gecilmez olur ilk 10   ;)
 

Dunku sohbetlerimizden bir tanesine deginmek istiyorum. Bundada Selcuk kardesimi alinti yapiyorum. Yarisa giriyorsun, birinci gelebilirsin, sonuncu gelebilirsin...asil önemli olan alinan zevktir, yaris icinde verdigin savas ve kapismalar. Bunun ötesi yok arkadaslar ve son nokta budur.


***************************************************************************************************************************************************


- Team Turkiye MotorSport 2015 Sezon 2 Hafta 8 Yaris Serilerimiz -

  • Skip Barber Serisi - Montreal 13 tur
  • Radical Racing Challenge - Montreal 25dk
  • iRacing GT3 Challenge Serisi - Monza GP 40dk
  • iRacing Grand Prix Serisi -Silverstone GP 40 tur
  • Nascar iRacing Klas C Serisi (F) - Kansas Speedway 42 tur
  • IndyCar Serisi Oval (F)                - Iowa Speedway 60 tur
  • Nascar iRacing Klas B Serisi (F) - Las Vegas Motor Speedway 50 tur

Hepimize bol sanslar,

****************************************************************************************************************************************************

- 2015 Sezon 2 Team Turkiye MotorSport Yaris Serilerimiz -


Skip Barber Serisi toplam 3871 yariscidan

  • Bayram, 345 Sampiyonluk puaniyla 460
  • Mehmet, 274 Sampiyonluk puaniyla 604
  • TK, 229 Sampiyonluk  puaniyla 809
  • Koray, 224 Sampiyonluk puaniyla 824
  • Özgun, 160 Sampiyonluk puaniyla 1103
  • Enis, 151 Sampiyonluk puaniyla 1163
  • Samet, 127 Sampiyonluk puaniyla 1366
  • Caner. 118 Sampiyonluk puaniyla 1460
  • Selcuk, 70 Sampiyonluk puaniyla 2073
GT3 Challenge Serisi toplam 3448 yariscidan...  
  • Caner, 488 Sampiyonluk puaniyla 346
  • Eren, 364 Sampiyonluk puaniyla 635
  • Husnu, 344 Sampiyonluk puaniyla 705
  • Volkan, 255 Sampiyonluk puaniyla1036
  • Özgun, 181 Sampiyonluk puaniyla 1387
  • Koray, 181 Sampiyonluk puaniyla 1388
  • Selcuk, 173 Sampiyonluk puaniyla 1454
  • Bekir, 148 Sampiyonluk puaniyla 1614
  • Fevzi, 144 Sampiyonluk puaniyla 1646
  • Turan, 72 Sampiyonluk puaniyla 2360
  • Bayram, 53 Sampiyonluk puaniyla 2663
  • Samet, 21 Sampiyonluk puaniyla3110

iRacing Grand Prix Serisi toplamda 352 yariscidan
  • Mehmet Ali, 366 Sampiyonluk puaniyla78
  • Caner, 263 Sampiyonluk puaniyla 106

- 2015 Sezon 2 Team Turkiye MotorSport TT Serilerimiz -

Skip Barber Serisi toplam 733 yariscidan

  • TK, 494 TT puaniyla 19
  • Mehmet Y., 234 TT puaniyla 66
  • Özgun, 109 TT puaniyla 128
  • Koray, 70 TT puaniyla212
  • Enis, 68 TT puaniyla 218
  • Samet, 63 TT puaniyla 240
  • Selcuk, 45 TT puaniyla 320
  • Bayram, 0 Sampiyonluk puaniyla 632
  
 GT3 Challenge Serisi toplam 566 yariscidan...

  • Fevzi, 96 TT puaniyla 111
  • Bayram, 91 TT puaniyla 130
  • Özgun, 90 TT Puaniyla 134
  • Selcuk, 80 TT puaniyla 170

iRacing Grand Prix serisi toplam 115 yariscidan
  • Mehmet Ali, 503 TT puaniyla 4


Bu hafta muazzam degisiklikler var takimimizda...
Polis kardesimiz Mehmet Skippy'de 2'ciligi kaparken, bende 3'culuge yukseldim.

Caner, GT3'de takim birinciligini halen elinde tutarken "simdilik". Eren ile Husnu'de ciddi 2'cilik kapismasina girdiler.

Mehmet Ali'de F1 ile Monzanin kizligini ilk bozan olarak TTM tarihine adini yazdirmistir, tebrikler. Bu hafta GT3 Monza'da akar...


Ve bu haftamiz 10$ haftamiz beyler   ;)

***************************************************************************************************************************************************


Yesil Smoothieeee...
Smoothieleri yapmak icin bir adet Mixer dedigimiz kucuk jilet keskinliginde bicakciklariyla olan aletlerdir. Aksamlari caniniz birsey cektiginde gecin bir Yesil Smoothie yapin kendinize.

Degisik Yesil Smoothielerin icerikleri...tum mamuller cig olmakla beraber tabii ki iyicene soguk suda yikanacak, temizlenecek.
  • Ispanak
  • Ananas
  • Mango
  • Elma
  • Muz
  • Lahana salatasi
  • Limon
  • Lime
  • Degisik cilek turleri
  • Degisik uzum turleri
  • Sogan
  • Havuc
  • Bezelye
  • Nane
  • Salatalik
  • Dereotu - Maydonoz
 Vs.vs. kisacasi Yesil Smoothienin ana mamulleri 2'ye ayrilir...
  1. Sebze
  2. Meyve

Bunlarin bölumu ise en kötu 70/100 Sebze agirlikli olmasi sart!


Bu Yesil Smoothieler hem doyurucudur, hemde kalorisi cok dusuktur, yag ve seker desen neredeyse hic yoktur. Tabii ki bunlarin insan vucuduna muazzam yararli oldugunu yazmama gerek yok, bunu hepimiz zaten biliyoruz.

Afiyet olsun,


Tiyo: Icine azicik Vodka sagligi 2-3 kat dahada arttiriyor  :)


Biz insanlar muhtesem varliklariz! Aklimiza koydugumuzu yapariz! Azim ve Istekle önumuze koyulan her Hedefe ulasiriz.

Bununla beraber Mehmet Ali kardesim, gecen haftadan beri saglikli ve sportif bir hayat tarzina ilk adimini atmistir. Icinden pes etmedikce kafandaki hedefe ulasmaman icin hicbir neden yok.

Son olarakta herzamanki gibi guzel bir paylasim,...



- Ne mutlu TÜRKÜM diyene -

29 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi.

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler abi,
    Bu hafta Monza bakalım ne olacak.
    Son yarışlarda mahvettiler beni yahu.
    Nedir bu milletteki ilk turda herkesi geceyim zorlayayim hastaligi.
    Pes etmek yok.
    You re a fighter; you must fight :)
    Selamlar cumleten.

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah arkadaslar,

    Özgun,
    Bu hafta Monza'ya cok saglam antreman yapmak sart cunku gecen haftaki Brands Hatch gibi piskopat pistte bile dogru duzgun yoldan cikan olmadi. GT3'e daha bir saglam yariscilar ragbet etmeye basladi. Caner'e dedigim gibi artik iRating Aslanin agzinda...Ilk hedef guzel ve cekismeli yaris olsun, finish cizgisini gectigimizde iRating/SR'leri dusunuruz ;)

    Paylasim icin tesekkurler Selcuk,
    Nordschleife geldiginde yaris zamanimin buyuk bölumu orada gececek demektir ;)
    Sezon sonu Nurburgring GP, sonraki sezonada Nordschleife,

    YanıtlaSil
  4. şu sıralar yarış oyunlarına küstüm neredeyse, hiçbirini açıp oynamak içimden gelmiyor

    Talladega'da bile sürmedim ama bu hafta Monza'da en azından antremanda birkaç tur atmak istiyorum GT3'te

    Sony Türkiye, Donanım Haber ile söyleşi yapmış, oyunun simülasyon özelliği ve GT Academy'den bahsetmişler. GT sim ise bizim oynadığımız daha üst oyunlar nedir :D

    http://forum.donanimhaber.com/m_105470230/tm.htm

    YanıtlaSil
  5. Abi bilgiler için teşekkürler.
    Bu sıralamada yanlışlık olmasın ben mi 2. yim :))) Oysa o kadar da kötüyüm.
    Bu arada abi yarın çalışıyorum perşembe günü boşum mutlaka teamspeaka katılacam.
    Herkese iyi akşamlar, bol şanslar...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık abi, smoothie tavsiyeleri için de ayrıca teşekkürler, özellikle sondaki tüyo çok hoşuma gitti :))
    Dirt rally için simcade tanımı çok doğru, kesinlikle bir RBR olmayacak ama gayet keyifli olduğu da bir gerçek, hele ki bir iki tık daha fiziklerini gelistirirlerse çok güzel olur, geçenlerde rwd araçlarla bayağı bir keyif aldım.
    Bu hafta gt3 de monza çok keyifli geçecek eminim. Selçuğun da dediği gibi önemli olan yarışmaktan alınan haz, dereceler ikinci planda kalıyor bir yerden sonra.
    Ozan küsme kardeşim, senin gibi yetenekleri pistlerde görmek isteriz :)
    Herkese iyi eğlenceler bol şanslar.

    YanıtlaSil
  7. Ozan,
    TS'ye gel kardesim, en azindan guzel-tatli muhabbetlerimize katilirsin. Dunku sohbetlerimiz herzamanki gibi 10 numaraydi :)
    GT3/Monza kombisi felaket olmus ve dun 1 saatlik antreman sonunda RUF'da yaris deposuyla 1.50'ler rahat gelmeye basladi ama bu hafta iRacingi haraca baglayacak olan asil Koray, Mehmet Ali ve Selcuk olacak. Monza'da muazzam hizlilar, hata yapmadiklari sure, kazaya karismadiklari sure ilk 3-5 garanti derim ;)

    Mehmet,
    Kendini o kadar kucumseme, su an takim icinde 2'cisin, ayriyetten kendi divizyonunda 612 yariscidan 118'ci siradasin...bu da ayri bir basari, sezon sonuna ilk 50'ye kesin girersin. TS candir, gel...sohbetlerimiz devamli neseli gecer ;)

    Koray,
    Dun aksam o kadar ugrastim 1.49'a dusemedim, hani 49 olsunda - nasil olursa olsun ona bile okey diyecem ama nerdeeeeeeeeeeeee.... ;)

    YanıtlaSil
  8. Pcars çıkmış, kasap sayısında azalma olabilir bu hafta :D

    badana yapılıyor bizde de,gelmem zor gözüküyor

    YanıtlaSil
  9. Ağalar herkese selamlar :) muhabbetlere gelemiyorum bi selam vereyim dedim yaşadığımı belli etmek için :p ömrümde ilk kez aldığım laptopum 12 günde arıza yaptı, şak diye yenisini verecekleri yere yok kullanıcı kıllanıcı hatası var mı diye servise gönderdiler utanmadan, selam olsun media markt'a :/ hifi sistem bu sayede oldu kasetçalar, çünkü iracing kasasına bağladım onu, haliyle istesem de aranıza gelemiyorum 20 küsür gün. Dönersem muhtemelen proluk kasacam f1 ile, alışması kolay olmayacak ama baktım tampon tampona yarış yaptıklarım pro olmuş, neden olmasın ;) zaten Gardner da teyid etti "yakın gelecekte nah gelir lmp1" diye, f1 vakti artık. bir de uzun süren bacak sakatlığımdan sonra spor salonlarına da geri dönüyorum bu cumartesi :) inşallah sakatlık yeniden nüksetmez. Hepinizi özledim, görüşene dek kalın sağlıcakla :)

    YanıtlaSil
  10. Elegan abi,
    Öyle kolay değil işte o işler , hele ki 49.996 olan derecemi dünkü qualify da 49.931 e geliştirdim ki artık çok zor yetişmen:) neredeyse 1.48 ler gelecek yaw hehe :)))

    Şaka bir yana sen boş depoyla rahat 1.48 lere inersin abi, bu arada monzada yarışlar keyifli geçiyor tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  11. Ooo Bekir abi spora basla yaw artık bak 2.5 ayım kaldı, beni tokatlayacaktin sanki ben gelene kadar XD

    YanıtlaSil
  12. https://www.youtube.com/watch?v=-hJjEyAkzcw

    YanıtlaSil
  13. 3. sezon takvimi için ön liste yapılmış galiba . Resmi takvim daha sonra açıklanacak

    Ruf Cup Fix setup olacakmış. Açık setup yarışmak isteyenleri İmsa serisine yönlendiriyorlar.
    GT1 serisine Aston Martin GT1 dahil oluyor. Fakat Corvette birkaç değişiklik yapılması gerekiyormuş
    Blancpain Sprint serisinde araçların yakıt kapasitesi %46 olarak ayarlanacakmış . Yani yarışlarda pite girilecek gibi gözüküyor.
    İmsa serisinde araçların yakıt kapasitesi %60 olarak ayarlanacakmış.
    V8 de 4 yarışta yakıt kapasitesi %72 , 1 yarışta %50 olacakmış. Neden 2 farklı kapasite yapmışlar anlamadım.
    Herhalde yarışlardan önce sıralama seansları olacak .

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3313279.page

    YanıtlaSil
  14. gözlerim beni yanıltmıyor malesef

    http://i.hizliresim.com/EY5v39.png

    YanıtlaSil
  15. Ozan,
    Pcars-Mcars, denedim, oynadim, seyrettim benim puanim 10 uzeri 3 olur. Fizik motoru ne Arcade - ne Sim...karisik birsey. Araclar bazen normal hareket ediyor, bazen cok sacmaliyor. Su haliyle Forza/Gran Turismo cok daha öndeler, en azindan onlar Arcadeyiz biz diye bas bas bagiriyorlar, onlarin ne mal olduklarini biliyorsun ama Pcars...sagi-solu belli degil.
    Online konusundada cok zayif, grafik konusundada buyuk hayal kirikligi...bindan 1-2 yil evvel ilk videolari cikmisti ve gercege cok yakindi ama su haliyle malesef eski nesilin son cikan oyunlariyla anca kapisir.

    Indy 500 kacmaz, herhalde aramizda katilmayacak adam yoktur ;)


    Bekir,
    Gecmis olsun kardesim, yaw 12 gunluk laptop ariza yapabilir...en nihayet 10 000'de 1 bunlarin ariza marji vardir ama neden sana direkman yenisini vermezler??? Kanuna aykiri degilmi bu? Hani hardware'ine bir zarar vermedin degilmi?

    Yani...laptop calismadi diye yere firlatmadin, ekranini kirmadin - cizmedin, cekicle laptopun tepesine binmedin, ne bileyim ustunde debelenmedin...eger sorun sadece softwaredeyse 12 gunluk degil laptop, tum elektronik aletler aninda yenisiyle degisir veya full ödenek geriye iade edilmesi gerekir!

    Baska ulkelerle karislastirmaya girmiyorum bile, sadece mantigimizi kullansak bile 12 gunluk bozuk bir elektronigin aninda degismesi gerektigini NORMAL bir insan bilir.

    Bu arada bacak sakatligina gecmis olsun ve tekrar spor salonuna dönmene cok sevindim. Guzel bir vucut ve saglikli bir yasam icin ilk adim dogru beslenmedir sonra spor ve antremanla takviye yapilir. Buraya tekrar yazayim, su sitenin kiymetini iyi bilin beyler...vucudunuza ne girer-ne cikar bunun hesabini yapmaniz sart yani ilerlemek icin bundan kurtulus yok ve alistiktan sonra zaten gunde en fazla 1 dakikanizi alir :)

    http://www.myfitnesspal.com/


    F1'e karar verdin, helal olsun derim zaten son 2 sezondur F1'e katilimda cogaldi, bol sanslar ve simdiden Ilk Pro uyemiz olarak seni kutlama hazirlaiklarina basladik ;)


    Koray,
    1.49'u herkez atamaz, kaldiki 1.48...bir yerleri kestirmeden imkani yok, aksama saglam antreman ve belki yarisada girerim. Bu arada son yarisina tebrikler 3'culugu kapmissin ;)


    Efkan,
    2.5 ay bitmez yaw...Havalar isindi, kuslar civil civil, tum haftasonu mangalda sucuk-salam-sosis yiyecez, rakim-biram misler gibi, gencler deniz kenarinda partiler yapiyor sen kazan dairesinde, olacak is degil :D


    Paylasim icin tesekkurler Husnu,
    Bence hersey tam istedigim gibi ilerliyor, tek uzuldugum Nurburgring GP'nin bu sezona yetismeyecegi...Gelecek sezona herhangi bir seriye yatirim yapmamayi dusunuyorum, ruzgar nereye eserse oradayim ;)

    YanıtlaSil
  16. Ozan,
    Herkezin kendine göre dusuncesi ve aldigi zevk var, ne kadar bizlere dogru veya ters gelsede bunlara saygi göstermemiz gerekir. Sen neyden zevk aliyorsan zamanini ona yatirim yaparak gecir, gerisi bos is :)

    YanıtlaSil
  17. Selcuk,
    Brazilyalilar zaten kara listemizde 1'ci numarada yer aliyorlar, gecmis olsun Mehmet Ali, Husnu'yede tebrikler, harika bir yaris cikartmis :)

    Sezon3'un resmi yarisarina degisken ruzgar ve zemin isisi geliyor. Grafiksel olarak herhangi bir fark olmayacak simdilik fakat surusu etkileyecek derecede bir degisiklik bu, ona göre gelecek sezona dikatli olmak lazim.

    YanıtlaSil
  18. Sayin Zeki Alasya aramizdan ayrilmis arkadaslar, buna cok uzuldum. Benim cocuklugum o ve Metin Akpinar'in guzel-eglenceli filimleriyle gecti. Nur icinde yatsin.

    YanıtlaSil
  19. Eyvallah abi, bakalım ne çıkacak bu laptop işi, ne zarar vermesi abi yerinden bile kımıldamadı, anlamak mümkün değil bu tavırları :/ bu aralar hifi sistemden de pek bişeye adapte olamıyorum, güzel oldu bu müzik işi ;)

    YanıtlaSil
  20. Eyvallah abi güzel bir yarış oldu gerçekten. Aslında daha üst sıralara tırmanma şansım vardı. Yarış öncesi attığım sırama turu iyi olunca antreman yaptığım ayardan son anda vaz geçtim . Fakat yarışın başlarında ayarlara tam alışmadığım için 1.50 lerde sürmek zorunda kaldım. Sonlara doğru ayara alıştıktan sonra 49 lar gelmeye başladı . Tabiki lastiklerde aşınınca öndeki 2 liye yaklaşsamda geçiş imkanı olmadı. Ufak bir noktaya değinmek istiyorum. Yarışın son turunda TCS ayarını 1 kademe yükselttim ve son tur öndeki ile farkı ciddi oradan azalttım. Bunda sonraki yarışta çekişte azalma gördüğüm anda TCS ayarı ile oynamayı deneyeceğim. Bakalım bir farkı olacak mı.

    İndy Gp İndianapolis Özet ve Start Kazası
    https://www.youtube.com/watch?v=r7jQML4ukq8
    https://www.youtube.com/watch?v=18UBckLkySY

    Blancpain Brandshatch yarış özeti

    https://www.youtube.com/watch?v=LR0r6AnQS1Q

    YanıtlaSil
  21. Bekir,
    12 gunluk bir aletin bozuldugunda hemen yenisinin verilmesi gerekirken tamire gönderilmesi...ne diyeyim sende Peygamber sabri varmis kardesim cunku ben olsaydim Mediamarktakilerle birbirimize girerdik, bu nasil bir sacmaliktir akla mantiga tamamen aykiri fantazi bir olay.

    Husnu,
    Tiyolar icin sagol, TCS ayariyla yaris icinde oynamak hic aklimda yoktu...denemek sart oldu ;)
    Paylasimlar icinde yesekkurler.

    Bu arada beyler Blogumuzda paylastigim Yesil Smoothieler hakkinda dikkatinizi cekmek istedigim kucuk nokta, bunu hergun yapmamanizdir! 2-3 gunde 1 bardak yesil smoothie fazlasiyla yetiyor!

    YanıtlaSil
  22. Selcuk,
    Gecmis olsun kardesim. O hiyaragasina mail gelmistir sikayet edildin diye, ondan göndermistir ama dedigin gibi is isten gecmis ve sen yinede isnaligini yaptin bekledin yeterince.

    Mehmet Ali'de en nihayet 1'ciligini kapmis, tebrikler ;)

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlar merhaba. aranıza nasıl katılabilirim. bende 5-6 ay önce başladım bu oyuna ama arkadaş olmamasından dolayı ara vermiştim bir süre. sizlerle sohbet ortamına katılmak ve yarışlara beraber girmek isterim.

    YanıtlaSil
  24. merhabalar, iracing'de üyeliğim ardından ilk yarışlarımı yaptım, henüz ilk verilen araçlar ve pistler hariç bir ekstram da mevcut değil. ilk etkinliklerde, pratik, sıralama ve yarışlara katılmaya çalışıyorum. anladığım kadarıyla burada oturmuş, birbirini tanıyan bir kitleniz var. her türlü yardımınıza, önerinize fikrinize açığım, saygılar.

    YanıtlaSil
  25. Selcuk,
    Dun demistim ya 1'cilik sirasi Mehmet Ali'de diye, he he
    Koray'ada cok yaradi Monza ;)

    Blogumuzu birazdan tazeliyorum,...



    Mucahit ve Sedat,
    Merhaba arkadaslar, sizlere iRacing uzeri gerekli bilgilerle beraber mesaj attim, musait oldugunuzda göruselim.

    Saygilar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iracing üzerinde nerede görüyoruz senin bize attığın mesajı. az önce iracing e girdim ama göremedim mesajını.

      Sil
    2. iracing sayfasını açtığında aşağıda yuvarlak yeşil bir ışık yanıp söner mesajın var diye belirtir..onun haricinde yukarıdaki menü bar da forum'a tıklayarak forum bölümüne gidebilirsin direkt ve orada da açılan sayfada yukarıda "messages" bölümü var oradan görebilirsin gelen mesajlarını..

      Sil
  26. Mücahit ve Sedat hoşgeldiniz...
    bu arada ben yine karabatak gibi bir kayboldum sanki yaw di mi..son zamanlarda inanılmaz bir beceriksizlik zuhur etti bende ya mal mal gidip çarpıyorum frenleyemiyorum duvara giriyorum falan, kendi kendime iracingten soğudum yahu :) Elegan abi pCars'ı gömmüşsün yeminle :) çok da haksız sayılmazsın, özellikle bu kadar zaman bekledikten 2 kere ertelendikten ıbıktan zıbıktan sonra üçlü monitor desteksiz çıkan bir "oyun" kendini nasıl simulasyon olarak görmeye çalışır kesinlikle saçmalık, ayrıca tam bir bugfest şu anda, özellikle fiziklerde falan dağılıp gidiyor..araçların kullanımı tam manasıyla simcade..ha iyi yanları yok mu tabii ki var bence grafik özellikleri olarak güzel ben ultrada çalıştırdım yağmur efekti falan, pist detayları falan çok başarılı..ama mesela driver eye yapmaya çalışıp yapamamışlar, bazı özellikleri kapatmaya çalışıyorsun kapanıyor..yani çok sağlam patchlerin gelmesi gerekiyor ve acilen triple screen.. yoksa palavra..mesela R3E'nin de en büyük eksikliği ve saçmalığı da bu triple screen...yapın arkadaş şunları sonra simulasyonuz demeyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün bütün gün koşuşturmaca, biraz eğlence biraz sohbet ve abartılı trafikle geçti. Gece geç saatte ve yorgun halde eve girdim ama iracing te bir tur atmadan da yatmak istemiyordum ama iracing e girip üstüne Elegan ı, Mehmet Ali si ile güzel sohbet başlayınca erken yatmak okadar kolay mı :) zaten Elegan ile beraber tur zamanlarımı iyileştirmek için yaptığımız antrenmanın verdiği zevk saatin kaç olduğunu unutturdu. Taki uykusuzluk ve yorgunluğun bende yarattığı etkiye kadar. Artık dikkatim dağılmaya başlamıştı ki orada yeter dedim çünkü sabah 6 da kalkıp işe gitmem lazımdı :( saat 3 e yaklaşmıştır ama hala oynayasım vardı :) çok keyifliydi arkadaşlar. Akşam geç olsa da yine gireceğim oyuna. Sevgiler..

      Sil