23 Temmuz 2014 Çarşamba

Team Turkiye MotorSport 2014-07-23

EY TTM,
13'cu haftaya girdik beyler, sagolsun bu defa iRacing guncellemeyi 13'cu haftanin ilk gununden yapti ve hemen Donington, Phoenix'in yenisi ve Camaro'yu yuklemisiz. Phoenix ile Camaro'yu deneme imkanim olmadi fakat Donington ve tum GT3 araclarini teker teker deneme imkanim oldu ve tek kelimeyle hersey 10/10 olmus. Cok tesekkurler iRacing, Yuce Yaris Tanrilari sizlerden razi olsun...biz uyeleriniz - biz yariscilariniz - biz komuniteniz her ne istekte bulunduysakta ellerinizden geldigince yerine getirmeye calisiyorsunuz, bizlerle komunikasyon icindesiniz, bundan iyisi can sagligi   :)


Kisaca 2014 sezon 3 basi guncellememize geciyoruz...kisaca diyorum cunku bu guncelleme daha cok mukemmele yakinlasmayla alákali, guncellemeyi okuduysaniz, iRacing sistemini guncelleme sonrasi kullandiysaniz bunun hemen farkina varmissinizdir.

  • Lig ve Turnuva ve siralama ayarlari gelistirildi
  • Ufak - tefek UI ve görunusle alákali degisiklikler
  • Silver Crown ile Sprint Car harici diger tum araclar YLF'ye gecis yapmistir
  • Lastik asinmasi fizigi birkac kademe daha gelistirilmistir
  • Lastik isinmasiyla ilgili gelismis bir program yapildi ve Ova ile Yoldaki hizli araclarin coguna uygulanmistir, malesef tum araclarda denenmediginden hepsine uygulanmamistir. Bu gelismis lastik isinma programi lastikler belli bir ayara ciktiginda aracin en mukemmel yere yapismayi sagliyor.
  • Araclarimizin cogunda artik Backfire, egsozdan ates cikmaktadir. Bu fonksiyonun söyle böyle olacagini dusunen ben tamamen haksizmisim. Göruntu olarak muhtesem olmus, sesi ise ayri bir zevk, daha evvel Backfiresiz nasil yarismisim dedirtiyor resmen.
  • Aracin her yönunden esen ruzgar (ust, aracin alti, yanlar vs.) hesapari birkac kademe daha ince dokunmustur, haliyle aerodinamik hesaplarida tekrar elden gecirilmistir.
  • Yeni bir kir hesabi daha eklenmistir araclarimiza...su an 2 degisik kir birikimi programi mevcuttur. 1'cisi yavas yavas toplanan kir ve yeterince kir olsutugunda aracin uzerinde matlasma olusmasi. Tabii ki bu kirlerin ne denli olacagi yarislarin uzunluguna ve öndeki araclari ne kadar yakindan takip etmenede bakiyor yani degiskendir.
  • 3 yeni Logo eklenmistir, L.A. Racing, SimCraft ve DiySim
  • Mazda Mx5, Skippy, Legends Ford ve Street Stock'un cantlari boyanilabilir.
  • Scenic kameralari tekrar elden gecirilmistir
  • Yukarida saydigim 2 arac harici diger tum araclar yeni lastik fizigine gecmistir...bununla beraber araclarin fizik modeli lastik modeline uygunlastirilmistir.
  • Donington Park sunuldu ve 2 degisik varyasyonu var GP ve National
  • Phoenix tekrar sifirdan tarandi ve sunuldu
  • Bu 2 yeni pistin özellikleri 3D seyirci ile animasyonlu kamera öperatörleri...bunu grafik ayarlarindan Object ve Crowd'u en yuksege getirerek görebilirsiniz.
  • Bayag bir pistlerde uafk-tefek duzeltmeler yapildi.


Sezon 3 yaris serileri listesi icin LINK


Benim icin mukemmel bir oyun yok ama benim icin iRacing gercekten mukemmele cok yakinlasti diyebilirim. Dun aksam GT3 araclarini denedim ve fizik motorlari muazzam gercekci geldi bana, bunun haricinde yillardir Donington pistini baska oyunlarda surdum ve temel olarak iRacingdekine benziyorlar yani burada viraj saga dönuyor, sonrasinda sola ve duzluk geliyor fakat iRacing'deki nasil bir Doningtondur arkadas, viraj saga dönmesine dönuyorda digerlerine nazaran neden cok daha dar veya genis veya muazzam puruzlu diye dusunmeden edemiyorum.

Megerse yillardir Donington surmemisim...Gotta Love iRacing - Gotta Love Teh Dedication   ;)



Havalar sicak, kuslar civil civil ötusuyorlar, evin icine kapanmayin beyler...
Dun,...hanimla el ele, diger elimde piknik sepetimiz komsumuz olan ormanda 20 dakika kuslarin civil civil ötusleri ve misler gibi bir yuruyusle gectik satonun önune, serdim yere piknik battaniyemizi, actim sarabimizi...birde esimin hosuna giden kekten almistim (cok guzel bir surpriz oldu ve kapmisim hemen bir öpucugu, he he), oturduk hem dogayi icimize cekiyoruz, hem sarabimizi yudumluyoruz ve de kekimizi yiyoruz. Bundan iyisi can sagligi diyorum   :)


Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir video...




- Ne Mutlu Turkum Diyene -

6 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Yeni sezonda herkese başarılar. İnşallah bende aranıza bıkmadan usanmadan tekrar dahil olacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım en kısa zamanda yine aranızda olurum, yarışmayı ve sizlerle muhabbeti cok özledim :D

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah beyler,
    Bizlerde sizleri özledik, bayag uzun bir ara verdiniz...umarim yeni sezonda hep beraber tampon tampona - omuz omuza yarislarimizda beraberce 1-2'cilikleri kapacaz ;)

    Bu arada ufak bir hatirlatma, GT3'lerle Spa 2.4 saatlik yaris bu gecedir.

    YanıtlaSil
  4. Simdiye kadar gordugum en absurt mod: http://www.youtube.com/watch?v=Rrhj_EmlXAA :D

    YanıtlaSil
  5. Super bir modmus bu yaw, hani bari atlarin kosuslarini animasyonlasalardi bari diyecem ama bu sekliyle bile muazzam guldurdu beni, paylasim icin tesekkurler ;)

    Skype'danda bayag bir uzak kaldin, yakin zamanda bir gelde sesini duyalim...

    YanıtlaSil
  6. Gecen kurdum skype tekrardan bi kac kere actim da denk gelmedik heralde. Acarim yine, ben de ozledim muhabbeti.

    YanıtlaSil