1 Temmuz 2014 Salı

Team Turkiye MotorSport 2014-07-01

EY TTM,
Bir hafta daha gecti ve bu sezonumuzun bitmesine sadece 3 hafta kaldi sonrada13'cu haftayla beraber yeni guncelleme ve bitmez-tukenmez yarislarimiz tekrar basliyor   ;)

Aramiza yeni bir kardesimiz daha katilmistir, ismi Mertcan...ona buradanda TTM'e hosgeldin diyorum. Buyuk ihtimalle arac tasarimlarimizi bundan böyle o hazirlayacak  :)

Gectigimiz haftanin TTM sonuclarina gecmeden evvel sizlerle 2 guzel program paylasmak istiyorum.

  • iRacingfriends
  • iRacing Setup Sync

iRacingfriends'e kendi iRacing hesabinizla giris yapiyorsunuz ve bu kucuk program sizlere arkadas ve takip listenizdeki kisilerin Online olup olmadiklarini, antreman/kvalifiye veya yarista olduklari bilgilerini paylasiyor. LINK

iRacing Setup Sync ise tum ayarlari bir yerde toplayip sizlerle paylasiyor. Buraya giris icin yeni bir hesap yaratmaniz sart, iRacing mail ve sifrenizi kullanmayin!!! LINK

Bu kucuk ve yararli programlari iRacing uyesi Nick Thissen tarafindan programlanip, tum iRacing toplumuyla bedavadan paylasilmistir, ona buradan tesekkurlerimi sunuyorum.


Gectigimiz haftada sezonluk 10$ katilimimi tamamladim. Yeni sezona herhangi bir aksilik cikmazsa Donington geliyor, umariz Silverstone'un yeni lazerliside gelir. Degismeli yarisci destegi ise 99.9999% 4'cu sezona gelecek ve Steve Myers'in anlattigina göre cillopoglucillop olacak...Iyi okumalar...LINK


Simdi geleleim fasulyenin faydalarina...

Team Turkiye MotorSport 2014 Sezon2 Hafta 9 Yaris Serilerimiz -



  •     Skip Barber Serisi - Summit Point Raceway 19 tur
  •     Grand Prix Legends Serisi - Okayama International Circuit 17 tur
  •     GT3 Challenge Serisi - Brands Hatch Circuit Indy 30dk
  •     Indycar Serisi Oval Fix - Pocono Raceway 30 tur 
  •     Nascar C-Klas serisi Fix - Bristol Motor Speedway 50 tur
  •     Nascar B-Klas serisi Fix - Daytona International Speedway 30 tur
  •     Nascar A-Klas Serisi Fix -  Daytona International Speedway 35 tur

 
- 2014 sezon2 hafta 9'un en piskopat Yol versus Oval yaris kombosu -

Yol  : Bu haftanin en piskopat arac/pist kombosu bence GT3 serisine ait. Brands Hatch zaten zor bir pist ve 30 yarisciyla cuk gibi Indy varyasyonunda yarismak hicte kolay olmayacak. Muazzam bir trafigi hesaba katmayi unutmayin.

Oval: Bu haftanin en piskopat arac/pist kombosu Bristol'a ait. Zevk olarak Daytona akar fakat zorluk derecesinda Bristol Silverado gibi guclu araclar icin cok kucuk bir yer görusundeyim.

Hepimize yeni haftada bol sanslar,

************************************************************************************************************************************

Team TÜRKİYE MotorSport Takimi 2014 Sezon 2 - Hafta 9 Sonuclari

- 2014 Sezon 2, Skippy Serisi Toplamda 3455 Yariscidan -
 

  • Eren, 461 Sampiyonluk Puaniyla 234'cu
  • Kerem, 236 Sampiyonluk Puaniyla 632'ci
  • TK, 229 Sampiyonluk Puaniyla 655'ci
  • Fevzi, 113 Sampiyonluk Puaniyla 1256'ci
  • Özgun, 76 Sampiyonluk Puaniyla 1749'cu

 

- 2014 Sezon 2, Skippy Serisi TimeTrial Turnuvasi Sonuclari - Toplam 819 Yariscidan -

  • TK, 338 Sampiyonluk Puaniyla 45'ci
  • Eren, 150 Sampiyonluk Puaniyla 110'cu
  • Özgun, 57 Sampiyonluk Puaniyla 313'cu 
  -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


- 2014 Sezon 2, GT3 Challenge Serisi Toplamda 4546 Yariscidan-

  • Caner, 1181 Sampiyonluk Puaniyla 50'ci
  • Fevzi, 1002 Sampiyonluk Puaniyla 96'ci  
  • Ozan, 957 Sampiyonluk puaniyla 110'cu
  • Bekir, 604 Sampiyonluk puaniyla 423'cu
  • TK, 557 Sampiyonluk puaniyla 519'cu 
  • Erdem, 310 Sampiyonluk Puaniyla 1261'ci
  • Oguz, 133 Sampiyonluk Puaniyla 2441'ci
  • Enis, 125 Sampiyonluk Puaniyla 2528'ci

- 2014 Sezon 2, GT3 Challenge TimeTrial Turnuvasi Sonuclari - Toplam 1117 Yariscidan -

  • TK, 580 Sampiyonluk puaniyla 16'ci
  • Fevzi, 465 Sampiyonluk puaniyla 30'cu
  • Ozan, 365 Sampiyonluk puaniyla 45'ci
  • Caner, 95 Sampiyonluk puaniyla 282'ci
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
 
2014 Sezon 2, Grand Prix Legends Serisi Toplamda 209 Yariscidan -


  • Berke, 518 Sampiyonluk Puaniyla 15'ci


- 2014 Sezon 2, Grand Prix Legends Serisi TimeTrial Sonuclari - Toplam 104 Yariscidan - 

  •  Berke, 578 Sampiyonluk Puaniyla 4'cu
 -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Bu hafta havalarin isinmasiyla, bol bol arkadaslarimizla görusmekten pek yarisacak firsat bulamadim. Her ne kadar tatil zamani olsada, havalar isinmis olsada saglam antreman ve saglikli beslenmeye devam!

Antremanlara yavas baslamak isteyenlere Tae-Bo programini tavsiye ederim. Asagida paylastigim antreman 35 dakika suruyor ve asagi yukari 200-250 kalori vermenizi saglar yani en azindan yediginizin belli bir kismini eritmis olursunuz.



 -Ne Mutlu TURKUM Diyene-

10 yorum:

  1. Eline sağlık abi dediğin gibi yaz geldi evde pek durulmuyor sanırım sezonu kapadım.Cuma günü tatile çıkıyorum bu aralar evde oldugumda rfactor nordschleife ve dota ikilinsde 1-2 saat max takılıyorum.Gelecek sezona tabiki kaldığımız yerden devam.

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Fevzi,
    Sana hayirli, bol eglenceli tatiller kardesim,...6 packler hazir, pazular bomba, vucud 10 numara, ha birde mayonu unutma, gerisi önemli degil ;)

    Nordschleifeyide Historic Pack moduyla surmeyene, Nordschleife surmustur demem :P

    YanıtlaSil
  3. Abi historic modda o yolladiğin dosyayi gösteriyorum ama kabul etmiyor o yüzden bi türlü yükleyemedim ne zamandir skypta da karsılasamadik soramadim kaldi öyle.DRM 2.0 modunu sürüyorum gayet başarili

    YanıtlaSil
  4. O dosyayi sagolsun Ozan paylasmisti GTL'si olmayanlar icin, bende GTL'nin orijinali var, o yuzden onu denemedim ama Ozan'la görustugumde bir sorarim.

    DRM 2.0b'de saglam bir mod ama Historic GT & Touring modu gibisi yok, bu aralar Shelby Cobra Daytona'ya feci taktim ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=WWHalTKfp68

    YanıtlaSil
  5. dün Daytona'da kazanacaktım,17 tur lider gittim ama son tur dış şeritten 2 kişi geçince 3.olabildim :D

    arkamdaki motoru patlamasın diye çok fazla ittirmedi ve galibiyeti hediye ettirmiş olduk

    YanıtlaSil
  6. Iyi yine benim gibi patlamamissin ;)

    Bu arada benim CSW tekrar bozuldu, siz siz olun CSW'den ciddi ciddi uzak durun. Tamire gidecek, buyuk ihtimalle 2-3 hafta tutar tekrar elime gecmesi. Az kaldi su Bodnari almama, ha biraz daha sabir...

    YanıtlaSil
  7. GTL.iso

    https://mega.co.nz/#!4w9SHQJJ!Y4Z6FBeqS30Rfkw_mUSDDJk76ZqgidwiG9MYCFAatn8

    YanıtlaSil
  8. Bugün GT3'te sorunsuz bir yarışta ilk podyumumu aldım. :D Yalnız bir şey sormak istiyorum.Yarış bittikten sonra alınan ceza puanları ekleniyor mu ? Benim bugün eklendi mesela ozan da eklendiğini söyledi ama eklenmediği zamanı da hatırlıyorum.Bu durum çok riskli oluyor.Mesela bugün adamın biri yarış bitince çizgiyi geçer geçmez durdurdu arabayı az daha vuruyordum.O eklenmiyor sanıyor herhalde ....

    YanıtlaSil
  9. bu olayı yaptıktan sonra hala ne oldu cinsinden soru işareti koyup serverdan kaçtı,PM dolu diye mesajımda gitmiyor,şikayet etsem yarış kazası dicekler,bıktım bu hıyarlardan

    http://www.youtube.com/watch?v=Fgbv1P0O8hg

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler Eren,
    Hatta GT3'te 2'ciligi kil payiyla kacirmissin derim ;)

    Yaris disindaki cezalar konusunda benim bildigim isinma turlarinda ve yaris bitiminde cezalar yarilaniyor yani isinmada x4 ve yaris bitiminde x2 aldin...toplamda x3 SR kaybediyorsun fakat bu kayiplar kagida gecmiyor. Hic acitmadan - yagsiz - balsiz cekiyorlar ;)

    Ozan,
    Paylastigin videoyu izledim, kasten yapmadigi belli ve cok sansli hergele...seni harcarken, kendi hicbirsey olmamis gibi devam edebiliyor :/

    Birazdan Blogumuzu tazeliyorum...

    YanıtlaSil