6 Mayıs 2014 Salı

Team Turkiye MotorSport 2014-05-06

EY TTM,
Dunku muhabbetlerimiz, antremanlarimiz ve yarislarimiz herzamanki gibi muazzam gecti. Eren saglam adimlarla B-Klasa yukseliste, Erdem ise ekranlarinin kurbani oldu yoksa ilk 3-5 garantiydi, Bekir'de en sonunda GT3 serisinin kizligini bozdu, hayirli ugurlu olsun diyelim   ;)

Bu hafta GT3'te MoSport var ve yaris benzin deposuyla en kötu 1.16'lari atmamiz sart. MoSport'daki ilk yarislarin sonuclarina baktigimda tahminlerimin dogru ciktigini göruyorum, burada bircok kisi patliyor, Watkins Glen'le alakasi yok. Cok cok cok saglam bir Q ve antreman atmadan dalmayin buradaki yarislara!


Dun, kisa bir guncelleme yapildi. Degisiklikler arasinda "Events"'de artik Yol veya Oval yarislari secenegi, Hosted ve Lig yarislarini izleme, spot etme gibi secenekleri eklenmistir.

Simdi gelelim 2014 Sezon2 Team Turkiye MotorSport Takimimizin Ilk hafta Sonuclarina...

Team TÜRKİYE MotorSport Takimi 2014 Sezon 2 - Hafta 1 Sonuclari

 
************************************************************************************************************* 



- 2014 Sezon 2, Skippy Serisi Toplamda 1638 Yariscidan -
  • TK, 131 Sampiyonluk Puaniyla 73'cu
  • Fevzi, 113 Sampiyonluk Puaniyla 131'ci
  • Eren, 92 Sampiyonluk Puaniyla 271'ci
  • Özgun, 76 Sampiyonluk Puaniyla 438'ci

- 2014 Sezon 2, Skippy Serisi TimeTrial Turnuvasi Sonuclari - Toplam 280 Yariscidan -
  • Özgun, 57 Sampiyonluk Puaniyla 110'cu
  -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


- 2014 Sezon 2, GT3 Challenge Serisi Toplamda 3301 Yariscidan -

  • Caner, 202 Sampiyonluk puaniyla 99'cu
  • Ozan, 191 Sampiyonluk puaniyla 136'ci
  • TK, 119 Sampiyonluk puaniyla 628'ci
  • Bekir, 117 Sampiyonluk puaniyla 654'cu
  • Fevzi, 114 Sampiyonluk Puaniyla 683'cu
  • Erdem, 83 Sampiyonluk Puaniyla 1343'cu

- 2014 Sezon 2, GT3 Challenge TimeTrial Turnuvasi Sonuclari - Toplam 635 Yariscidan -
  • Caner, 95 Sampiyonluk puaniyla 41'ci
  • Ozan, 92 Sampiyonluk puaniyla 59'cu

 *************************************************************************************************************


- 2014 Sezon 1, Proto & GT Challenge Serisi Toplamda 165 HPD Yariscisindan -


  • Bekir, 48 Sampiyonluk Puaniyla 111'ci


*************************************************************************************************************


Bu haftanin GT3 galibi ortalama 202 Sampiyonluk puaniyla Caner oldu, tebrikler. Birinciligini fazlasiyla hak ettin. 2'ci sirada Ozan ve Dedesi ikilisi kapti, sizleride tebrik ederim  :D
En nihayet ben, Bekir, Fevzi ve Erdem sonlarda birbirimizi cig cig yemekle...öhhööm, birbirimize "destek cikmakla" mesguluz  ;)

TimeTriallerde ise Skippy'de Özgun liderligi almis durumda, GT3'te ise Caner...gecen hafta TT atmayi tamamen unuttum, bu hafta ilk isim TT antremanlari olacak  ;)

Skippy'de de gayet saglam adimlarla ilerliyoruz. Bu arada dikkatimi ceken su oldu...
Gecen sezon iRacing yol yarislarindaki en yuksek katilim Skippy'di, bu sezonun ilk haftasinda ise GT3 katilimi Skippy katilimini bile neredeyse 3 misli cökertmis durumda...Yuuhannes diyorum.

Saglikli beslenin, bol bol egzersiz yapin ve temiz hava teneffus etmeyi unutmayin!

Herzamanki gibi son olarakta guzel bir video paylasimi,... Yanilmiyorsam bu Fevzi'nin 1'ci basladigi yaris, meshur olmussun - haberin yok   ;)




 - Güç ve Kontrol -

21 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Fabrika kurulumundan dolayı bu aralar pek dahil olamıyorum. Daha BMW ve COTA yı bile deneyemedim. Bakalım bu aralar biraz daha hafifledi. Üretim hattı genel görünümü ile bu şekilde. Birkaç parçası daha var .

    http://360.io/EkS85S

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah Husnu,
    Resim muazzam, cok buyuk yeriniz, Masallah ;)
    Bu resmi gördukten sonra sana T500'u yakistiramadim, koskoca fabrikatör olmussun, sana en az Bodnar yakisir yaw ;)

    YanıtlaSil
  3. Abi hattın sağ tarafındaki 6 ünitesinde kocaman servo motorlar var. Yedek getirin demiştik. Ben bir tane araklayacağım :) Ama o motorlardan gelecek FFB yi kim tutar orasını bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Husnu,
    Onlardanda muazzam FFB alinir yani, tum vucut FFB stili ála Turkish Style, videosunu yapacan muzik olarakta bu mukemmel gider :P

    https://www.youtube.com/watch?v=a91pJDut50E

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler abi.. Bakalım bu hafta nasıl olacak. Her gün 1 tane tt atacam ben de skippy de. Aslında GT3'e gelmek istiyorum fakat bu aralar pist alımı yapamıyorum. Varolan pistler geldiği zaman katılırım ben de.. Selamlar.

    YanıtlaSil
  6. Evet ya benim yarışmış 14.05 te birbirine çarpan iki angut ve her zaman kazaların kurbanı bendeniz ekranlardayiz :D

    YanıtlaSil
  7. Az önce full antreman odasinda 70 lt benzinle depo boşalana kadar 0 hata 29 tur attım avg 16.8 best lap 15.9 geldi ama antreman odasindaki geçişleri kazalardan sıyrılma vs düşünülürse fena degil gibi akşam yarışa girmeyi düşünüyorum.Bu arada yarış için 65 lt de yeterli olabilir büyük bir ihtimalle..

    YanıtlaSil
  8. Helal Fevzi,
    Bu sezon iRacing/GT3 serisine yaklasimin cok profesyonelce. Surda birkac haftaya sen, ben, Caber ve Ozan ayni odalarda kapisacagimiza eminim. Böyle bir durumda sizlerden beklentim, bana saygi göstermenizdir yani...

    Yarislarda beni gecmek yok, bende sizlere agbilik yapip carpmayacagima söz veririm, anlastikmi ;)


    Bu arada bence sen isini garantiye al 70'le cik yarisa, son turun sonlarinda benzinin bitmesi kadar kötu birsey yok.

    YanıtlaSil
  9. Ruf denedim de,heralde en dengeli araç bu pist için,16 başlarını atabilirsem okeydir benim için,16.6 attım ilk antremanda

    setupla oynayınca da gelir heralde,çime çıksan bile kıç atmıyor,yarışı bitirmek garanti olabilir

    YanıtlaSil
  10. Yarısa girdim 1.basladim 10.turlarda arkamdan gelen arabasini tutamadi ve bana spin attirdi.11.lige düştükten sonra tekrar ratingi kurtarayim diye tirmanirken gene geçmekte oldugum adam arabasini kaydirdi ve spin attirdi black flag yedim.Bu gidişle iracingi bırakicam pole position bile olsa çarpan çarpıyor.

    YanıtlaSil
  11. Ozan,
    BMW'yle saglam zamanlarla beraber garantili gidilebiliyor, bunu Fevzi'nin yarisinda gördum,...Problem, ben BMW'yi MoSport'da suremiyorum. RUF'u denemedim ama McLaren gayet iyi ve yarislarda saglam kapisirim gerekirse. Araci kontrol altinda tutabiliyorum en azindan :)

    Fevzi,
    Yarisini izledim, gecmis olsun. Hata Adam'daydi ama is - isten gecmis, özur dilese ne yazar - dilemese ne yazar. Böyle acemi gibi sacma sapan yerlerde dalmalari genelde dusuk odalarda daha cok göruyorum. Ikinci carpismanda ise o kadar sanssizsinki...adam spin atiyor sana dokunuyor onun arabasi duzleniyor ve devam ediyor, sen spin atiyorsun :/

    Senin iRatingini bir sekilde yukseltmen gerek. iRacingi birakirim filan diyede deme bir daha Yaris Tanrilari carpar vallaha, tövbe de lan :D

    Gördugum kadariyla cok saglam yaris yapmayi biliyorsun ama Angutlarin gazabina ugruyorsun... :(

    YanıtlaSil
  12. Z1 guncellendi, RUF ve Super Late Modelin fashlari dahil edildi.

    YanıtlaSil
  13. selam :)

    http://www.youtube.com/watch?v=m1mwcthLZ7k

    YanıtlaSil
  14. Altı üstü pit stop ekibi demeyin .

    http://www.youtube.com/watch?v=ur_aw9jkHyQ

    YanıtlaSil
  15. Paylasimlar cok guzel beyler,

    Efkan,
    Eskiden guzel grafikli, bol aracli Simcade oyunlari anca konsollarda vardi Gran Turismo/Forza, simdi ise Pc o tahtida eline gecirmis bulunuyor. Grafik yönunden GT/Forza WTF dedirtir eger elinde saglam grafik kartli guclu bir Pc var ise, bu yetmezmis gibi konsollarda mecbur kalinan Arcade direksyon sistemlerede gebe kalmiyorsun, istersen PCarsi 4000$'lik Bodnar direksyon simitiyle, 1500$'lik ARC/Niels pedallariyla ve SimXperiencin Motionkokpitleriyle 3'lu - 5'li TVlerde - monitörlerde 144hz ve 300+ uzeri FPS'de sur...limit yok ;)

    PCars, eglencelik olarak isini fazlasiyla görecegine eminim, birde dunyanin modlarida (Pist/arac) cikar Pc versiyonuna.

    Husnu,
    Eski zamanlardaki gibi yaris artik sadece bir hobi degil...cok daha derin bir inanc haline gelmis durumda. Ne mutlu bizlere o kadar guzel bir zaman diliminde yasiyoruzki, 3 kurusa muazzam yaris zevki yasiyoruz iRacing sayesinde.

    Dun Bekir ve Ozan muhtesem bir yaris cikarttilar, tebrikler beyler, seyretmesi bile beni terletti desem yalan olmaz. Bu aksam hayirlisiyla bende yardiracam ;)

    YanıtlaSil
  16. Assetto ya multi gelmiş,deneyeyim dedim,join tuşu yok,booking denen bişey var,5 dk bekliyorsun,inşallah böyle kalmaz ...

    YanıtlaSil
  17. 10 tur attım çıktım :D 58.3 atmışım,58.6 arkamdaki diğerleri 2.00 altına bile inememiş

    yarış yapsakta virtual mirror denen bişey yok galiba,Mclaren de de iç ayna yok,nasıl göreceğiz arkadakini ? :D

    YanıtlaSil
  18. Ozan,
    iRacingden geliyorsun, gözune direk eksikler carpar. Benim tahmin ettigim eksikler sunlar olur...

    - Matchmaking eksikligi yani seni senin ayarindaki adamlarla ayni odada yaristiracak.
    - Yarislarda, "Ceza - Ödul" sistemi eksikligi
    - Unified sistem yani her kural tum yarislarda gecerli olacak
    - Seriler, Ligler ve Puanlamalar destegi eger bu olmazsa Forza/GT'den farki olmaz. Hersey tek bir yaris uzerine kurulu olur ve uzun ömurlu olmaz.
    - Yuksek katilimli yaris odalari misal 30 ve ustu yariscilarla ayni anda yarisma imkani

    Ilk aklima gelenler bunlar ama önumuzdeki haftalarda deneme imkanim olursa eminim ilk yarisimin sonunda daha iyi arti veya eksi elestiri yapabilirim.

    YanıtlaSil
  19. Bosver Asetto - Masettoyu, Barry yine dökturmus ;)

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7CBe4kf_fdQ

    YanıtlaSil
  20. Dunku muhabbetler ve yarislarimiz herzamanki gibi zevkli gecti. Özellikle yarislarimizda iRacingi dun haraca bagladik...verdi de verdi, Hayat mis gibi ;)

    - Erdem 2 yarisinda 170+ iRating topladi,
    - Fevzi son 4 yarisinda 350+ iRating topladi
    - Ozan son 3 yarisinda 180+ iRating topladi

    Tebrikler beyler, hayirlisiyla bugun ve yarin en az bir o kadar daha iRatinglerle kapatacaz haftayi ;)

    YanıtlaSil
  21. Önümüzde dağ gibi COTA bizi bekliyor,bugun 1 veya 2 yarışa girip haftayı kapatıcam.Gelecek haftanın SOF larına kadar kusana kadar antreman yapmayı düşünüyorum.

    -Pist yeni kimse daha tam uzmanı değil
    -Offtrack alma şansı çok fazla
    -Çok fazla viraj var drafta elverişli düzlüğü olmasına rağmen diğer virajlarda fark kolayca acılabilir
    -Yarış 70 dk.

    Tüm bunları düşününce zor bir hafta gibi gözükse de antreman farkıyla 10 numara bir hafta olabilir bence.

    Non-stop practice.!

    YanıtlaSil