27 Mayıs 2014 Salı

2014-05-27 Team Turkiye MotorSport

EY TTM,
Bu aralar kusuruma bakmayin cok mesgulum, istedigim kadar zaman ayiramiyorum. Ama dusuncelerim ve yarislarinizdaki iyi dileklerim herzaman icin sizlerle   :)
5'ci haftaya girmis bulunuyoruz, yaw zaman ne cabuk geciyor...

************************************************************************************************************************************

- Team Turkiye MotorSport 2014 Sezon2 Hafta 5 Yaris Serilerimiz -


  •     Skip Barber Serisi - Mazda Raceway Laguna Seca 15 tur
  •     Grand Prix Legends Serisi - Road Atlanta 18 tur
  •     GT3 Challenge Serisi - Interlagos 30dk
  •     Indycar Serisi Oval Fix - Richmond International Raceway 60 tur 
  •     Nascar C-Klas serisi Fix - Dover International Speedway 35 tur
  •     Nascar B-Klas serisi Fix - Dover International Speedway 50 tur
  •     Nascar A-Klas Serisi Fix -  Dover International Speedway 55 tur

 
- 2014 sezon2 hafta 5'in en piskopat Yol versus Oval yaris kombosu -

Yol  : Bu haftanin en piskopat arac/pist kombosu bence GT3 serisine ait. Tekrar hatirlatmakta fayda var, tum suc pistin yani Brazilyalilarin  :P
Insan adam gibi bir pist yapar degilmi, simdi burada kimbilir kac kisi klas dusecek, iRating dusecek. Yaris Tanrilari yardimcimiz olsun simdiden   ;)

Oval: Bu haftanin en piskopat arac/pist kombosu Indy serisine ait. Tum problem buradada pistin cok piskopat olmasindan kaynaklaniyor. Richmond pisti tamj oval olmayarak ustune ustluk birde cok puruzlu bgir pisttir.

Hepimize yeni haftada bol sanslar,
************************************************************************************************************************************

Team TÜRKİYE MotorSport Takimi 2014 Sezon 2 - Hafta 4 Sonuclari

- 2014 Sezon 2, Skippy Serisi Toplamda 2366 Yariscidan -


  • TK, 229 Sampiyonluk Puaniyla 249'cu
  • Fevzi, 113 Sampiyonluk Puaniyla 730'cu
  • Eren, 92 Sampiyonluk Puaniyla 919'cu
  • Özgun, 76 Sampiyonluk Puaniyla 1107'ci

- 2014 Sezon 2, Skippy Serisi TimeTrial Turnuvasi Sonuclari - Toplam 475 Yariscidan -
  • TK, 93 Sampiyonluk Puaniyla 98'ci
  • Özgun, 57 Sampiyonluk Puaniyla 187'ci 
  -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


- 2014 Sezon 2, GT3 Challenge Serisi Toplamda 4006 Yariscidan -

  • Ozan, 635 Sampiyonluk puaniyla 50'ci
  • Caner, 630 Sampiyonluk Puaniyla 51'ci
  • Bekir, 408 Sampiyonluk puaniyla 258'ci
  • Fevzi, 401 Sampiyonluk Puaniyla 275'ci
  • TK, 257 Sampiyonluk puaniyla 769'cu
  • Erdem, 199 Sampiyonluk Puaniyla 1134'cu

- 2014 Sezon 2, GT3 Challenge TimeTrial Turnuvasi Sonuclari - Toplam 877 Yariscidan -

  • Ozan, 276 Sampiyonluk puaniyla 27'ci
  • Fevzi, 188 Sampiyonluk puaniyla 71'ci
  • TK, 183 Sampiyonluk puaniyla 78'ci
  • Caner, 95 Sampiyonluk puaniyla 204'cu
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


- 2014 Sezon 2, Grand Prix Legends Serisi Toplamda 181 Yariscidan -

  • Berke, 172 Sampiyonluk Puaniyla 35'ci


- 2014 Sezon 2, Grand Prix Legends Serisi TimeTrial Sonuclari - Toplam 86 Yariscidan - 
  •  Berke, 237 Sampiyonluk Puaniyla 5'ci
 -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


- 2014 Sezon 1, Proto & GT Challenge Serisi Toplamda 317 HPD Yariscisindan -


  • Bekir, 48 Sampiyonluk Puaniyla 221'ci

*************************************************************************************************************


Gectigimiz haftada muhtesem kapismalar gözluyorum. Özellikle GT3 serisinde, bir yanda eski Sampiyonumuz Caner "Sana Takim 1'ciligini yedirtmem" diyen bir yaklasimi varken, diger yandada ust kademeler bu sezon cikan hizlilarimizdan Ozan ise "Arkamda kapi gibi Dedem var, gerekirse zorla alirim 1'ciligi " diyormuscasina posta koyuyo...
Puanlamalara baktigimizda kafa kafaya gidiyorlar, her 2 kardesimede bol sanslar diliyorum


Bekir ve Fevzi su an yaris icindeler, malesef ben bu hafta yarisamamayinca punlamada bayag bir geriye dustum ama fazla sevinmeyin...surprizim 12'ci hafta sonuna gelecek   ;)


GT3 TT'sinde ise Fevzi'yle cok yakiniz ve bu hafta Anyami-Konyami belli olacak diyorum, he he he

Oguz kardesimde en nihayet B-Klasa cikmistir, onu tekrar GT3'te aramizda görmekten mutluluk duyariz. Gel kardesim gel GT3'e, hani iRating dagitiyorsun bari yabancilara gitmesin   :P



En nihayet beyler hep beraber gayet guzel egleniyoruz. Gelecek sezona degismeli yaris destegi buyuk ihtimalle gelecek, bunun yanina Donington ve Silverstone'un yeni Lazerlisi gelirse tadindan yenmez.


Her zamanki gibi arkadaslar, lutfen kendinize iyi bakin. Hergun spor ve antremaninizi yapin. O kadar guzel bir zaman devrinde yasiyoruzki bogazimiza girecek her maddenin kalorisini/proteinini/yagini/karbini...her turlu ince ayrintili bilgisine sahibiz. Bundan faydalanin ve inanin az bir gayretle saglikli yasamaya basladiginizda hastaliksiz, ilacsiz bir sekilde 110'u cok rahat görursunuz!

ShaunT'yi bilirsiniz, "Insanity" calismasi vardir ve ne yalan diyeyim, pek begenmedim. Fakat yenilerde Focus T25 calismasini cikarmistir ve eger amaciniz "Cardio" calismasiysa bundan daha iyisini, daha faydalisini zor bulursunuz. Muazzam bir "Cardio" programlari cikartmis, helal olsun adama. Bu hafta calismami 2'ye cikarttim veya 1.5 demek daha dogru olur cunku T25 programlari 25 dakikadan olusuyor.

Ön calisma yani isinma T25...5dk dinlendikten sonrada P90X programima devam ediyorum. Toplam 1.5 saat suruyor, eger zamaniniz yoksa ve antremana yeni basliyorsaniz T25'le baslayin derim. Eger zaten haftalik/gunluk agirlik antremaniniz/programiniz varsa, onun ustune T25'i eklemenizde buyuk yarari olur. Degisik zorlukta Cardio calismalari var, su an "Alpha Cardio"'dayim, ilerde vucud alistikca Beta ve Gamma zorluklarina gecmeyi planliyorum.

Sizlere birkac saglikli besinleri siralayayim,...Tabii ki herzamanki gibi ölculu yiyin, yararli diye ökuz gibi abanmayin!
  • Karpuz
  • Somon baligi, Tavuk, Kirmizi et(yagsiz), Ton baligi
  • Yulaf ezmesi ve yanina Ahududu/yaban mersini/sut
  • Protein icecegi
  • Fiber makarna/pilav/linguini
  • Elma/Portakal/Armut/Muz
  • Badem
  • Nohut
  • Bulgur
  • Yumurta, avocado, sogan, domates...mesela Omlet vs.!
  • Yogurt



Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir paylasim...






 

 - Güç ve Kontrol -

14 yorum:

  1. Indy500 gecikmesinden dolayı Dallara DW12 alanlara 6$ özür kredisi verildi

    YanıtlaSil
  2. Saglikli gida listesine cacik de ekle abi. On numara yiyecek, yada icecek bilemedim... :)

    YanıtlaSil
  3. Bu aksamki muhabbetler herzamanki gibi superdi arkadaslar, guzel eglendik. Interlagos 1.30'lari atmaya basladik, yarislar akar artik...

    Aynen öyle Ozan,
    DW12 2 dolara geldi bana :D

    Eyvallah Berke eklerim, dedigin gibi cacikda cok sagliklidir.
    Sesini özledik kardesim, iRacingde göruyoruzda....skype'da yoksun ;)

    YanıtlaSil
  4. 5.giderken servis kalitesi düştü ve oyundan attı,dağılmış konsantrasyonla pit limitinde spin atmak,önümde kayana çarpmak derken 8x te yemiş oldu,-44 irating yedim daha önemlisi :D

    YanıtlaSil
  5. bir katledilen yarış daha,daha ilk virajda son sıraya düştüm,adam geç frenajla 3 wide girdi ortadaydı sağdaki ben ve soldaki adamı uçurup yola devam etti.son sıraya düştüm 14. lüğe çıktım derken ilk virajı kaçırıp içe geri döndüm ordada viraja hiç gaz kesmeden giren adam varmış,göz göre göre kazaya davetiye oldu.Ben millete çarpamamk için fren yaparken onlar aksine gaza basıyor.Battı balık yan gider,21 - 23 gerekise 01.Her yarışa girerim artık

    YanıtlaSil
  6. Gecmis olsun Ozan,
    Dedigin gibi batti balik yan gider artik :P

    YanıtlaSil
  7. 3 te 3 oldu abi,bu haftayı çöpe atıp iyi sonuç gelene kadar zorlamak lazım da iki yarıştır ilk virajı dönemiyorum :D

    havası da suyu da yaramıyor burda millete,herkes divebombcu olmuş

    YanıtlaSil
  8. son 2 yarış cillop gibiydi :D Elegan abinin online olmasının verdiği güçle yardırdım :D

    Luke'tan özür diledim,o da özür diledi,sorun kalmamış oldu,en azından bir dahaki yarışta önceki yarıştan kötü anıları hatırlamamış oluruz :)

    YanıtlaSil
  9. Dun aksam feci yardirdin Ozan,
    Son 2 yarisindada muhtesem savaslar verdin, ben oturup izledigim halde terledim yaw. Sampiyonluk puanlarinda gayet iyi, bence toplamda 8 yarisi gecirtme bu hafta, 181/190'in ortalamasinda kalsin.

    https://www.youtube.com/watch?v=fAKT3_3iWWE

    YanıtlaSil
  10. Brezilyalıların alayı gerizekalı,yer bırakanda hata,tepeme çıkmasın diye zorlamıyorum kaydırıp üstüme çıkıyor bi de haklıymış gibi geri çarpıyor bana.Öndekini geçmek için 300 tur seni bekleyemem mi öyle saçma bişey yazdı,adamı bilerek geçmiyorum,rüzgardan geri geçecek zaten geçsem.2 yarış daha yapacam,8 olsun.Böyle patlatmaya devam ederlerse her 2 saatte bir girerim

    http://www.youtube.com/watch?v=soOQrgl4Ulc



    YanıtlaSil
  11. O birbirinize carpmaniz biraz komikti... :D
    Belliki sen daha bilgili yarisiyorsun, o ise gereginden fazla kastiriyor, önune gelen brazilyalinin kendini senna sanir misali ve spin atip senin ve arkadan geleninde yarisini mahvediyor ve sonrada sucu kendisi haric herkezde bulur...bunda sasirilacak birsey yok.

    YanıtlaSil
  12. ben hala alışamadım abi,sen daha tecrübelisin tabi bu konularda :)

    Enis'te allem etti kallem etti B 3'e çıktı,o da artık GT3 akacak :D

    YanıtlaSil
  13. Tebrikler Ozan, kapmissin 1'ciligini, Enis'ede tebrikler cok hizli bir sekilde B-Klasa cikti, helal :)

    YanıtlaSil
  14. dünde bugünde Jan Moritz sağolsun 2 tane hediye birincilik verdi bana,öncekinde Sebastian'da da suç vardı da burda Jan son virajı keserek adamı nişan aldı ve bum :D utanmadan yazması da ayrı bir ilginçlik

    YanıtlaSil