23 Eylül 2013 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2013-09-23

Ey iRacingciler,
Dunku muhabbetlerimiz herzamanki gibi super gecti, guzel eglendik. Yarislarimiz ise eh...orta halliydi   ;)
Dunku yarislarimiz her ne kadar guzel ve heyecanli gectiysede aramizda en basarilimiz Enis'di. Simdiden 1700+ iRatingine cikti ve kendi divizyonunda ilk 25'te, sezon bitene kadar ilk 3'e girecegine eminim, tebrikler! En nihayet Enis, yatirim yapiyorsun ve karsiliginida misler gibi aliyorsun, gelecek sezona toplamda ilk 25'e girecegine eminim   ;)

Benim Neo 2,5 saatlik yarisim ise 2.5 dakika anca surdu...ya pist/arac kombosu cok zor geldi millete veya cok acemi vardi...bir turlu cözmus degilim, en nihayet yarisin baslamasindan 2,5 ´dakika sonra "Shit happens"'e carpildik. Tum hafta Neo'ya antreman yaptigimdan resmi Grand Am yarisimada katilma imkani ve zevki kacmisti, attim kendimi RBR ve rFactörun Historic moduna...ayni anda Bekir'le Enis'in muazzam yarislarini izledim ve pazar gunumuzu gayet eglenceli bir sekilde kapadik   ;)

Fanatec sahipleri icin Driver Beta 170 cikti ve eklenen 2 önemli nokta var. Beta driver 170'i yuklemek icin LINK
  • CSS destegi, hem SQ hemde 7 vitesli H destegi
  • CSW simitleri icin gecerli olan joystickleri fare gibi kullanma ve ayriyetten tuslari özel isler icin atama imkani

****************************************************************************************************************

2013 Sezon 3 - Hafta 9'un TTM Yaris Serilerimiz -


  •     Proto & GT Challenge Serisi  - Circuit De Spa GP Pits 45 dk
  •     Skip Barber Serisi - Road Atlanta 16 tur.
  •     Grand-Am Serisi - LimeRock 45dk 
  •     iRacing Grand Prix Serisi - Circuit De Spa GP Pits 33 tur
  •     Grand Prix Legends De La Lotus 49 - Suzuka Circuit GP 30 tur
  •     StarMazda Championship Serisi -  Mid-Ohio Sports Car Course 23 tur
  •     Mazda Cup Serisi - Summit Point Raceway 15 tur "Bu gece TR saatiyle 01-03 arasi yarislar terfiler yuzunden kapalidir"
  •     Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) -  Dover International Speedway 55/110 tur
  •     Nascar B Klas Serisi (Fix ve Serbest) - Dover International Speedway 50/100 tur
  •     Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Las Vegas Motor Speedway 35/70 tur
  •     IZOD Indycar Serisi Fix/Serbest - Twin Ring Motegi 50/100 tur

9'cu haftanin Yol versus Oval en piskopat pist/yarislari...

Yol: 9'cu haftanin en piskopat arac/pist kombosu Grand Am serisine ait bence. LimeRock zaten cok puruzlu bir pist, virajlari dar ve gecis yapmasi cok zordur...bu yetmezmis gibi pist zaten cuk gibi ve multiklasda 30 aracla yarismak muhtesem zor olacak.

Oval: Bu hafta Nascar veya Indy bölumunde ise Silveradoya ait. Bu Las Vegas var, baska söze gerek yok   ;)


Hepimize bol sanslar,
****************************************************************************************************************
iRacing camiasindan yeni haberler ise...
  • Morgan Schooley vefat etmistir. Kendisi iRacing'de sevilen bir yarisciydi ve bundan birkac ay evvel kansere yakalandigini ve yasadigi prosedurleri bizlerle paylasmisti. Geride kucuk bir cocuk ve esini birakti, Allah ailesine sabir ve kolaylik versin. Gecmis olsun dilekleriniz icin LINK
  • Yaris icinde sesli vites degistirme isteyenlere LINK

  • Eger tahmin edilmedik bir problem yasanmazsa gelecek sezon basina Bathurst pisti gelecek LINK  ;)

En nihayet bugunku yazimizinda sonuna geldik ve sporunuzu/aktivitelerinizi ihmal etmeyin diyerek son olarakta herzamanki gibi muhtesem bir video paylasimi...FOV muazzam oturtulmus,




 Iyi yarislar,

20 yorum:

  1. Paylaşımlar için teşekkürler
    Geçmiş olsun abi :(
    Videodaki fov mükemmel daha iyisini görmedim henüz.
    Yarın yalovaya dönüş yapıyorum aranıza katılacam inşallah, oğuzdanda geri dönüş haberleri aldım oda bu hafta gelmeye çalışacak.
    Enis kardeşim sanada tebrikler iyi gidiyorsun, ben gelince beni fazla zorlama ama alışmam lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler abi , gelmeni büyük bir heyecanla bekliyorum büyük ihtimal senle aynı odalarda yarışcaz artık , daha öğrenmem gereken çook şey var henüz yolun başındayım :)

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah Kerem,
    Gel tabi yaw, fazla özettirdin kendini...Oguz'da öyle ;)

    Bu arada hepimiz 2045 yilinda Terminatör oluyormusuz, he he
    http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2344398/Google-futurist-claims-uploading-entire-MINDS-computers-2045-bodies-replaced-machines-90-years.html

    YanıtlaSil
  4. Skype yalan yazmadiysa Iyiki dogdun Husnu, kacina girdin 18 ;)

    YanıtlaSil
  5. Yarışının erken bitmesine üzüldüm abi :/ geçmiş olsun.

    Ben de yine bi aradan sonra geri dönecem umarım :) myhabbetleri ve yarışları çok özledim. Ve tabi Corvette'imi :D

    YanıtlaSil
  6. Eyvallah Efkan,
    Bu aksam gayet guzel muhabbetlerimiz oldu...Efkan'in ilk Corvette yarisina girmek lazim, iRatingler yabancilara gitmesin ;)
    Erdem'de geldi ve Enis'le beraber McLaren'de resmen yardiriyorlar...yuru beah, kim tutar sizi Hint--> * Kerem* ;)
    Umarim Kerem'inde kulakligi bir an evvel gelirde guzel sesini duyariz :)

    YanıtlaSil
  7. Şu headset gelsede skypea gelebilsem yaw özledim muhabbetleri.Adamlar kullanıcı hatası diye masraf çıkarmadı hayret bide stoklarında varsa sıfırını yolluycaklar yoksada bi iade kuponu vercekler aldığım yerden sıfırıyla değiştirebilcekmişim sevdim bu roccatın servisini :)
    Dünkü yarışımda avustralyalı pıştın teki road atlanta u virajında arkadan frensiz girdi :( oluyor bazen.Iracingi acaip özlemişim yaw arabadan arabaya dalıyorum hepsini sürmek istiyorum.Oğuz Efkan Bekir abi gelinde bi vette party yapalım :) meydan nooblara kalmasın

    YanıtlaSil
  8. Kerem,
    Zaten seni anca sana carparak durdurabilirler. Corvette konusuna gelince bencede zamani fazlasiyla geldi, Gayler, Mayler, Coniler, Moniler meydani fazla bos buldular. Bekir, mazallah elinden geleni ardina komuyor...ortalama 150-160 sampiyona puanlariyla göturuyor ;)

    Bu aksam Grand-Am yarisina girmeyi dusunuyorum...Yaris Tanrilarina simdiden 4 fil, 2 manda ve 1 deve kurban etmek ;=


    Ve uack sim severlerine...
    http://www.youtube.com/watch?v=YvBUbQbHdOI


    YanıtlaSil
  9. Şu road atlanta illetini bir sevemedim gitti ... Bu açığı Lime Rock haritasında kapatmak istiyorum , bu hafta skip barber testte Lime Rock a alışıp harita gelir gelmez iyi yerlerde yarışmaya başlamak istiyorum , inşallah ilk 10 a da gireriz

    YanıtlaSil
  10. Ne haritası olm battlefield mi bu :) Mclaren sürdüğün müddetçe skippyde hızlanamazsın şimdiden Lime Rocka antreman yapmanı tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  11. Herkese selam . SabAh geldim . Yakında görüşürüz . Bu arada elektronik olarak çinin en kötü şehrine gelmişim . Bir tane dükkan olmaz mı yaw ne ps3 ne xbox hiç birşey yok . 2 tane apple shop vardı onlar da pahalıydı . Bendeki şans işte

    YanıtlaSil
  12. Kerem abi , dediğin gibi yapıyorum ve geçiyorum skippy e , lime rock da 59 lar geliyor ki bu hızlı bir zaman sanırsam :D 58 e düşersem kendi seviyemdeki yarışlarda sürekli 1. olurum inş :D

    Hüsnü abi hoşgeldin , hemen yardır yarışları :D

    YanıtlaSil
  13. Hosgeldin Husnu,

    Dun bayag bir eglendik, McLaren odasinin 2'ye bölunmesini beklerken yarisi kacirdim...bugun kacmaz ama yardiracam ;)

    Bu arada tebrikler Erdem, Caner ve Enis...saglam yarismissiniz :)

    YanıtlaSil
  14. Hosgeldin Hüsnü abi
    Bol şans elegan abi, cok ihtiyacın olacak o pistte :)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzeli elegan abi 1 dakika ortalamayla bitirdim lime rockku arkamdaki bütün adamlar oyundan çıkmıştı haha :D

    Bu arada , Lime rock da skip barber ile acayip şeyler yapıcağıma inanıyorum , 59 : 100 atıyorım optimal 58:800 çok rahat çekerim oralara , hadi bakalım daha 37 tur attım :D

    YanıtlaSil
  16. Eyvallah Kerem, en kötu iRacingde 200-300 iRating birakip Sicilyada turlarim biraz :P

    Enis,
    Skippy'ye geri dönusle full yatirim yapman en guzeli, hatta bence her ne kadar Road Atlantayi sevmesende oraya bir sans ver ve yarisina katil ;)

    Birazdan görusuruz beyler,


    Not: Yarina Blog tazeleniyor ve bircok guzel haberlerim var.

    YanıtlaSil
  17. son üç hafta full skippy deyim zaten arabaya ihanet etmiş gibi hissediyorum kendimi :D duygusal olarak bir tazelenmeye ihtiyacımız var

    YanıtlaSil
  18. Pist ile alakalı yeni bir oylama . İstanbul Park için oylar kaçmasın

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/50/3215487.page

    YanıtlaSil
  19. Mortal Kombat Scorpion VS Noob Saibot -

    http://www.youtube.com/watch?v=HLyEmV98D3M

    YanıtlaSil
  20. Paylasimlar super Husnu ;)

    YanıtlaSil