16 Eylül 2013 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2013-09-16

Ey iRacingciler,
Dunku muhabbetler icin tesekkurler, herzamanki gibi bu haftada muazzam yardirdik   ;)

Bu gece sezon 3'un 8'ci haftasina giriyoruz yani gelecek hafta pazartesiye ilk 8 haftanin sampiyona puanlari durumlarina bir göz atacaz, tabii ki 12'ci haftaya kadar bu siralama ve puanlarimiz degisecek.

Bugun iRacing 17-19 arasi guncelleme icin kapanacak.

2013 Sezon 3 - Hafta 8'in TTM Yaris Serilerimiz -


  •     Proto & GT Challenge Serisi  - MoSport aka Canadian Tire MotorSport Park 45 dk
  •     Skip Barber Serisi - MoSport aka Canadian Tire MotorSport Park 16 tur.
  •     Grand-Am Serisi - Interlagos 45dk 
  •     iRacing Grand Prix Serisi - Sebring International Raceway 38 tur
  •     Grand Prix Legends De La Lotus 49 - Philip Island 30 tur
  •     StarMazda Championship Serisi -  Circuit Zandvoort GP 19 tur
  •     Mazda Cup Serisi - Mazda Laguna Seca 10 tur
  •     Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) -  New Hampshire Motor Speedway 55/110 tur
  •     Nascar B Klas Serisi (Fix ve Serbest) - Kentucky Speedway 45/90 tur
  •     Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - IndianaPolis Motor Speedway 20/40 tur
  •     IZOD Indycar Serisi Fix/Serbest - Milwaukee Mile 60/120 tur

7'ci haftanin Yol versus Oval en piskopat pist/yarislari...

Yol: 8'ci haftanin en piskopat arac/pist kombosunu secmek cok zor cunku bu hafta her serinin özel bir zorlugu var. Illaki secmek zorunda olunursa Proto & GT derim kafadan, en buyuk sebebide cuk gibi MoSport pistinde 43 yarisciya kadar multiklas olarak yarisilacagindan  ;)

Oval: Bu hafta Nascar veya Indy bölumude ise Silveradoyla - IndianaPolis yarisi cok acimasiz gececektir. IndianaPolis muazzam buyuk bir pisttir ve ruzgardan faydalanmalarla beraber stratejik yaris yapmanin önemi cok buyuk olacaktir.

****************************************************************************************************************
Husnu'de en nihayet alcisindan kurtulmustur, artik iRacingde yarismama sebebin kalmadi   ;)

Yanilmiyorsam Joni H. can sıkıntısından iRacingdeki yariscilarin toplam iRatinglerinin toplamini hesaplayip bir liste yapmis...örnek olarak ben toplamda 1457'ci siradayim, kendi siran icin ismini aratman yeterlidir   ;)

Liste icin TIKLA



Bunun haricinde hepimize yeni haftada bol sanslar diliyorum, buyuk ihtimalle bugun Daytona'da son bir yaris daha yaparim sonrada ver elini Interlagos   ;)

Antremanlarinizi duzenli yapiyorsunuzdur umarim, buna yemek terbiyeside dahil...önunuze gelen  herseyi agziniza tikmayin   ;)
Her turlu Kardio programlari icin nabiz/kalp saatleri tavsiye ederim örnegin Nike, Polar, TimeX, Suunto, Garmin gibi...bunlarin fiyatlari asagi yukari 50$/€'dan baslar.
Bunlar genel olarak GPS desteklidir, bisiklet destekleri vardir...ayni anda yaptigin antremanin sonucunu Pc'ye aktarabilirsin, kat ettigin yol/en yuksek hizin/en dusuk hizin/ortalama hizin/erittigin kalori/kalp atisin vs. vs. vs.  kostugun veya bisikletle surdugun bölgenin haritasi bile 1'e 1 cizilir...duzenli bir hayat ve rutineye girmen icin her turlu imkan ve destek vardir...yeterki sen kararini ver.

Son olarakta guzel bir video,...




 Iyi yarislar,

17 yorum:

  1. Dunyanin en mantiksiz oyunu, bastan sona izlemenizi tavsiye ederim. Oyunu oynayanlar bile oyunun amacini anlamislar degil...yaris oyunumu, seksmi, jimnastikmi...seyredip siz karar verin...

    http://www.youtube.com/watch?v=sdmsRcsl_xA

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler için teşekkürler abi

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımlar için teşekkürler

    http://www.youtube.com/watch?v=Th6PVQRz5_8
    Hamilton evine alır bundan bitane sevdi :)

    YanıtlaSil
  4. Dün akşam geldim fakat çok geç kaldım. Dedim bari İstanbul Park ta turlayayım. Yine sessiz bir video sizlerle :)

    http://www.youtube.com/watch?v=9-e-hGdvWTQ&feature=player_embedded

    YanıtlaSil
  5. Önümüzdeki 2 ay boyunca bayağı güzel oyunlar çıkıcak , yeni nesilin ilk çocukları diyebiliriz :D BF4 4 Ekimde açık betası var , ön sipariş verenlere 1 ekimde başlıyor .. oynamayı düşünenler varmı ? belki ordada bir clan girişiminde bulunabiliriz ?

    YanıtlaSil
  6. +1'i caktim hemen Husnu, super gitmissin kardesim, helal ;)

    Dun MoSport'da resmen yardirdin Enis, tebrikler. Benimde bugun veya en gec yarina Interlagos yarisimi yapmam lazim cunku haftanin geri kalan zamanimda Neo'nun 2,5 saatlik yarisina yatirim yapacam, bu yaris kacmaz :)

    Forumda birisi SimXperience Stage 5'ini satin almis ve resim/videolar paylasmis...iyi gunlerde olsun Scott, darisi hepimizin basina ;)
    **Tabii ki daha mantiklisi ve ucuzu Stage 4'u satin alip + 3 tane 46" smart tv donatmak **

    http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/2201539.page

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_dmAYwPXIIg

    YanıtlaSil
  7. Saol Elegan abi , bugün birşey oldu bana 1:37 ler devamlı geliyor bende hata yapmazsam ki çok nadir yapıyorum . Eğer çok az zorlarsam kendimi 1:36 larda garanti gelir , arada geliyor ama daha sağlam gidemiyorum 1:36 attığım zaman diken üstündeyim yani :D

    YanıtlaSil
  8. Az önce acayip iyi bir yarış yaptım , 0 hata , 1:36 ortalama .. 2. bitirdim

    son tur beyaz bayrak çıktı 2. bir virajda çok ufak bir hata yaptı hemen yan yana geldik virajada öyle giriyorduk bıraktı beni acayip sevindim yav :D

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler Enis,
    1000+ iRating barajinida asmissin, gerisi corap sökugu gibi gelir artik ;)


    YanıtlaSil
  10. Benim PC uçuyor yavaş yavaş bayağı virüs girmiş anlaşılan , bir format çakıcam halledebilirim inşallah.. Tamda yardırıyordum yarışları yav :D

    YanıtlaSil
  11. Bilgisayarım formattan sonra dahada bir bok oldu anlık takılmalar , önceden 7.7 puan alıyordum şimdi 7.3 sokayım böyle işe nolcak bu pc :(

    YanıtlaSil
  12. Enis,
    Temiz format attinmi? Eger tum bilgisayarina temelden temiz bir format attiysan ve takilmalar yasiyorsan bir ihtimal driverlarda bir uyusmazlik olabilir.

    YanıtlaSil
  13. Hallettim abi , tekrar format attım bu sefer AHCI modunda kurmayı başardım uçuyor şuan pc , 7.8 aldı öncekindende iyi yani :D

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar ben bu gece Çin e gidiyorum. İnşallah 1 hafta sonra görüşürüz. Sizleri takip etmeye çalışacağım. Hakkınızı helal edin.

    YanıtlaSil
  15. Dun muazzam yardirdik beyler, en nihayet Interlagos'un bacagini kirdim ve ust uste 2 saglam yaris cikarttim. Enis, 1200+ iRatinge hosgeldin...hedef 2000+ ;)

    Iyi yolculuklar Husnu, sag-salim git, sag-salim geri dön.

    Alfa testerciler araniyor, basvuru icin...
    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3214454.page

    YanıtlaSil
  16. Hüsnü abi iyi yolculuklar .

    Elegan abi artık beni attığı odalardaki adamlar bana tırt geliyor yav :D aslında 1. likte 3 lü kombo yapıcaktım ama

    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=9163836&custid=130778

    bu yarışta 1. giden adamla inanılmaz biçimde kapıştık hayatımın yarışıydı diyebilirim takip etme işinde bayağı geliştim bu yarışta herifi hep 0.3 , . 0.2 civarında takip ettim geçtim sonra bir virajda çok hafif bir kaydırdım o geçti son 2 tura kadar gene takip ettim tam geçtim adamı beyaz bayrak çıktı yardırıyorum artık terledim son virajda bir vites hatası yaptım adam daha hızlı çıktı yav :D adama 5 milisaniyeden verdik 1. liği :D ama mümkemmel bir yarıştı pro lara taş çıkarttık valla :D

    YanıtlaSil