13 Eylül 2013 Cuma

Team Turkiye MotorSport 2013-09-13

Ey iRacingciler,

Dunku muhabbet, antreman ve yarislarimiz herzamanki gibi super gecti   ;)
Husnu'nun kokpit sistemi tamamen bitmis durumda ve sagolsun bizlerle son resimlerinide paylasti. Gayet guzel ve temiz bir sekilde hersey profesyonelce ayarlanmis, tebrikler ve iyi gunlerde olsun tekrardan.
Umariz böyle bir sisteme toz toplattirmazsin   ;)





************************************************************************************************

Enis kardesimizinde CSP Elite pedallari iyi gunlerde olsun, özellikle DFGT'nin plastik pedallarindan sonra sana Yuhannes dedirtecektir   ;)

Neo'yu biliyorsunuz, saglam Lig yarislari yapilir ve en nihayet 10 gune ( 22 eylul) Neo Montreal 250 yarisi baslayacak. Yarisilacak araclar Riley ve McLaren, toplam 44 yariscidan olusacak yaris 2 saatin ustunde surecek. Yarisa kayit icin LINK
44 kisilik yaris icin simdiden 60'dan fazla basvuru var ve yaris canli olarak GlacierTV'de yayinlanacak, McLaren ile katilacak olanlara hafif bir handikap yaratilmistir, benzin miktari 70 litreye ve ayriyetten aracin agirligna 25kg eklenmistir. Benim hosuma giden arac rakamim 007'dir "Cengiz Bond Style" ama hiyartonun teki kapmis bende batti balik misaliyle 666'yi kapmisim, Yaris Tanrilarin gazabina feci ugrayacaz ya...hayirlisiyla, he he he
Katilimci listesinde bayag bir tanidik isimler var, this oughta be fun LINK


************************************************************************************************

Erdem'den 10 gundur haber yok, en son haniminin ameliyati iyi gectigi haberlerini almistik sonrada hicbir sekilde komunikasyon olmadi, umariz hersey yolundadir. Eger bunu okursan bizleri durumundan bir haberdar et Erdem.

Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir video...




Iyi yarislar,

10 yorum:

  1. Hüsnü hocam sistem çok güzel maaşallah.

    Alper bey ile görüştüm. Kokpit için bana dönüş yapacak. Fakat kokpit ve 3 LCD için bilgisayarımıda upgrade etmem gerekecek. Çünkü ekran kartım, Palit 896 Mb GTX 260 ve 3 lü LCD ye destek vermiyor sanırım. Üzerinde 1 DVI, 1 VGA ve birde HDMI çıkışı var. ayrıca kart biraz eski.

    Bu durum benim bütçemi biraz aşacak. Bu yüzden sadece direksiyon seti alıp, şimdilik masaya monte edip, tek monitör ile devam etmeyi düşünüyorum.

    Alper bey'in elinde CSR Direksiyon, CSR Vitesler ve CSR Elite Pedal Seti varmış. Club Sport yok ama bunlarda işimi görür sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler için teşekkürler abi. Daha iyileri motionluları sizin olur inşallah :)

    Fırat Bey

    Ekran kartınız biraz eskiymiş . Pc yi biraz güçlendirip güzel bir direksiyon seti edinirseniz uzun süre götürecektir. Bu arada siz CSR varmış deyince Alper bey ile görüştüm. Elinde sınırlı sayıda varmış. Almak isteyenler kaçırmasın .

    YanıtlaSil
  3. Benim PC nin özellikleri aşağıdaki gibi. CSR ile iRacing'de problem yaratır mı? RBR ve LFS çok rahat oynuyordum. iRacing'de durum ne olur acaba?

    AMD Quad Core Phenom 9600 Black Edition
    Kingston Hyperx 2x2 Gb ddr2 800 mhz
    Palit 896 Mb GTX 260
    Samsung 22" 223BW LCD

    YanıtlaSil
  4. Hocam sisteminiz bayağı kötü , 2. elden orta halli bir pc toplayabilirsiniz hatta 3 ' lü ekran yapıcaksanız 3 tane HD 6xxx serisi ekran kartı alıp her ekrana birini atarsınız oyunda cillop gibi olur . birtanede i5 veya FX 6300 çakarsınız . 8 gb 1600 mhz ram sizi uçurur.

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah Husnu,
    Motionlu kokpitler insallah hepimizin olur ;)

    Enis,
    Firat Bilmis'in pc'si en hizlilardan degil belki ama tek ekranda sorun yasayacagini sanmiyorum.

    Firat Bilmis,
    RBR ve LFS grafik kartini fazla yormaz, iRacing'de ise degisik grafik secenekleri mevcut. Enis kardesime yazdigim gibi tek ekranda problem yasayacagini sanmiyorum, en kötu ihtimalle grafik ayarlarini kisarsin biraz. Bende su an Nvidia GTX 560TI var ama bundan evvel Nvidia 260GTX vardi, tek ekranda fps 150'den asagi dusmezdi, 3'lude ise grafik ayarlarini hafif kisinca 70'i rahat kaldiriyordu. Fakat ben ekranlarimi direk GTX260'a baglamamistim...TH2Go diye kucucuk bir kutu var ekranlari birlestiren, onu kullaniyordum ve dedigim gibi herhangi bir problem yasamiyordum Nvidia GTX260'la.

    TH2Go
    http://www.matrox.com/graphics/en/products/gxm/th2go/displayport/

    Benim 3'luyu kurdugum zamanlar grafik kartlarinda böyle 3-5 ekran destekleri yoktu ve TH2Goya yönelmistim. Artik her cikan ekran kartlarinda 3-5 ekran destekleri bulunuyor. Bence artik TH2goya pek ihtiyac yok, en kötu grafik kartini yenilersin.

    YanıtlaSil
  6. Yok abi sistemi güncelleyebilirim yazmış bende tavsiyede bulundum 3 lü ekrana göre . Ama dediğin gibi değişik grafik ayarlarıyla her kartta oynanabilicek bir oyun bu :D

    YanıtlaSil
  7. O.k. yanlis anlamisim...hay benim Turkcemin :)

    Son 2 yarisinda yardirmissin, helal ;)

    YanıtlaSil
  8. Saol abi şimdi bir yarış daha yaptım 8. tura kadar 2. gidiyordum baktım arkada 3. ve 4. çok hızlılar , birbirleriyle kapıyorlar biraz zorladım kendimi birtarafımdan ter çıktı ayıptır söylemesi :D sonra baktım olmuyor verdim yolu :D 4. bitirdi , +57 iracing temiz :D

    YanıtlaSil
  9. Hüsnü iyi günlerde kullan harika olmuş kokpit,

    bende epeycedir iracinge giremedim gene gitti boşa 3-4 haftam :D

    YanıtlaSil
  10. Eyvallah teşekkürler.

    Çok şükür alçıyı attık. Bu akşam gelmeye çalışacağım.

    YanıtlaSil