29 Haziran 2013 Cumartesi

Team Turkiye MotorSport 2013-06-29

Ey iRacingciler,
Dunku muhabbetlerimiz ve antremanlarimiz herzamanki gibi muhtesem gecti. Kunter, saglam adimlarla Skippy/Laguna Seca kombosunda ilerliyor, ben ise halen havalarin sogumasini bekliyorum...neredeyse 3 haftadir yaris yapmadim...ellerim fena kasiniyor   ;)

S2 guncellemesine az kaldi, guncellemeyle ilgili dusunceleriniz - kehanetleriniz nedir?
Benim tahminime göre Montreal pisti, RUF ve Lotus49 kesin cikar...degismeli yarisci destegi BETA olarak acilir yani degismeli yarislar ilk evvela iRating/SR etkilenmeyen serilerde acilir mesela "Fun" serilerinde. Bunlarin haricinde ufak tefek arac ve pist guncellemeleri, bir ihtimal birkac piste daha gece destegi eklenebilir.

One wheel 2 rule them allllll.......
Direksyon alacaklilara...özellikle hani almisken en iyisi olsun diyenlere hayat cok cok zor engeller "secenekler" sunuyor. Yillardir tanidigimiz, hayallerini kurdugumuz, Bazukamiz ála Ecci7000'mi yoksa yeni cikan herseyi ben daha iyi bilirim, daha iyi yaparim, en guclusu benim diye cikan Leo Bodnarmi yoksam Fredric'in cikaracagi direksyonmu? Satin alma tusunda degilim daha yalniz hazirlikli olmayi severim.

Isin asli su...hangisini alsakta bizleri fazlasiyla mutlu edecegi kesin. Bazen bu 3 muhtesem direksyon hakkindaki bilgilere bakiyorum, artilarini - eksilerini karsilastiriyorum...sonuc 50%'ye %50 karar vermek gercekten cok zor. Fredric'in direksyonu hazir degil daha, ondan fazla yönelmeyecem ona...simdilik,

Kararinizi hafifletecek unsurlar var,...mesela, nasil bir direksyon istiyorsunuz? Tek önemli nokta FFB ise isiniz zor, her ikiside muazzam FFB ve FFB gucunu fazlasiyla veriyor, saglamlik deseniz her 2'side en az 20-30+ yil problemsiz calisir. Direksyon secimi, QR, hazir sistem dediginizde buyuk farklar var.

Örnegin, Ecci7000 QR'li siparis edilebiliyor...bu benim kitabilmda buyuk bir artidir. Bodnar direksyonuda QR'liye cevrilebilir ama fabrika cikis destegi yok malesef yani en nihayet biraz kendin ugrasmak zorundasin. hazir QR'li simit destekleri Ecci7000'de daha cok...Bodnar direksyonu Ingilterede yapiliyor...kargo daha az tutar, gumruk problemi yasamazsin vs. vs.

Seytan diyor, bas 2'sinide sonrada Fredrcinkine cak bir tane, he he he

Bodnar direksyon incelemesi...LINK


Son olarak Fuji'nin paylastigi resimler ve videosu...iyi gunlerde olsun Fuji   ;)

Video Linki





Ilk HPP hidralik pedali incelemeside cikti piyasaya ve sonuc hicte fena degil,... LINK
Bunun haricinde Fanatec'in CSS'si ön siparise acilmis, 150$/€'ya sadece H ve 200$/€ H + SQ olarak satisa sunulacak. USB destegi olmadikca CSS fena patlayacak gibime geliyor.



Ve son olarak, herzamanki gibi muhtesem videolarda bir demet   ;)

LINK


Iyi yarislar,









12 yorum:

  1. Abi valla bu direksiyonları, pedalları görünce insanın aklı akıyor yaw :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle Efkan,
    Bunlardan bir tane cakmadikca rahat yok bize :)

    Nerelerdesin sen...eskiden ne guzel ögrenciydin bol bol yarisirdin, simdi ise okul bitti sen yoksun ;)

    YanıtlaSil
  3. Zaman bulamıyorum abi :D Akşam işten çıkıp spora gidiyorum, eve geldiğimde haliyle pilim bitmiş oluyor :D

    YanıtlaSil
  4. Çalışsın çalışsın adam olsun :p Valla benim de neredeyse aynı sebepten, fitnıs yorgunluğu ile iracing gitmiyor :/ Birgün dönecem inşallah ama bakalım ne vakit :) Siz ECCI'lerinizi alın hele de ben o vakit gelirim :) Yalnız ilerde ahşahptan LMP1 kokpiti yapacak olursam bana şu hidrolik pedal lazım olacak (yere tam 90 derece olacak şekilde montelemeye izin verdiği için).

    YanıtlaSil
  5. Yeni jenerasyonda is yok ;)
    Iyiki bir spor yapiyorsunuz, duyanda sabah - aksam tas tasiyorsunuz sanacak... :P

    Aramizda daha yaslilar var, hem calisiyor, hem hergun p90x'ini yapar, hemde iRacingini birakmaz...isim önemli degil ama hepiniz tanirsiniz onu ;)

    Bu arada bahsettigim ayni kisi son 5 haftada "P90x'e baslayali" 6 kilodan fazla zayiflamistir! Bir su havalar biraz sogusa iRacingde sadece antremanla kalmayacak - baliklama yarislarada dalacak :)



    Tum bunlarin haricinde sanmayinki bunlarin TK'nin gözunden kactigini... ;)

    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=8548699&custid=76350

    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=8562729&custid=76350


    Dikkatli olmak lazim, dumanli daglardaki yaris tanrilarinin kehanetleri..., yakin zamanda birilerinin B-Klasa dusmesidir :P

    Cya on teh track yasli gencler ;)

    YanıtlaSil
  6. Paylaşımlar için teşekkürler :)
    Bence önümüzdeki güncellemede sadece lotus49 gelecek.Elegan abi yazdıkların gelse süper olur:)
    Dün istanbuldan geldim, gelir gelmez daldım yarışlara gt challenge yarışım felaket geçti.Bidaha fix setle girmem heralde fixte tur başına nerdeyse bir saniye çaktığım adam benle aynı gidiyodu.
    Bu arada uzun süre 2.el logitechlere baktıktan sonra fanatec csr almaya karar verdim.400 500 lira verceğime 800 lira verip sıfır cillop gibi fanatec alırım.Masama artık bir şekilde monte etmeye çalışcam.

    YanıtlaSil
  7. Karar verdik ama direksiyon stokta yok :( Bana fanatec nasip olmıycak galiba

    YanıtlaSil
  8. Kerem,
    Kararina cok sevindim, Fanatec CSR su an fiyat versus performans olarak Turkiye'deki en iyisi, simdiden iyi gunlerde olsun ;)

    Bu arada gözumuzden bunlarda kacmaz,...tebrikler beyler, iste budur ;)

    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=8570541&custid=76350

    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=8570869&custid=95162

    YanıtlaSil
  9. Bilgiler için teşekkürler abi.

    Kerem , fanatec mi arıyorsun ? . Eğer öyle ise şu an Fanatec TR stoklarında ürün kalmadı. Alper bey ile bu konuda görüşmüştüm. Yeni siparişi E3 tem sonra vereceğiniz söylemişti . Bunun nedeni de ürünlerin yeni jenerasyon konsollar ile olan uyumluluğu. Bildiğim kadar ile halen bu konu ile alakalı ne birşey yok. Thomas blogunda da paylaşmıştı. PS4 konusunda sıkıntı olacağını sanmıyorum . Fakat X1 da ne olacağı belli değil. Fakat yazılım ile halledilebileceğiniz söylemiş. Donanım haber forumundan biri GT2 satıyor fakat CSW pedallar da var 1000 TL istiyor bilgin olsun.

    Bu arada ECCİ ve Bodnar ın sistemleri süper gözüküyor.

    YanıtlaSil
  10. Eyvallah Husnu,
    rFactor2'yi denemek isteyenlere, demosu cikmistir.
    http://rfactor.net/web/rf2/rf2dl/

    YanıtlaSil
  11. Şunu bir inceleyin. Sanat eseri

    http://www.speedhunters.com/2013/06/epic-lancia/

    YanıtlaSil
  12. Paylasim icin tesekkurler Husnu,
    Dedigin gibi bu araba, arabaliktan cikmis resmen sanat eseri olmus. Insan surmeye kiyamaz yaw :)

    YanıtlaSil