22 Kasım 2016 Salı

Team Türkiye MotorSport 2016-11-22

EY TTM,

2016'nin bitmesine az kaldi, sezon sonunada geldik. Sohbetlerimiz herzamanki gibi 10/10'luk. Ne mutlu bizlere istedigimiz her konuyu rahatlikla konusup-tartisabiliyoruz, istedigimiz yerlerde antreman ve yarislarimizi yapiyoruz...saglik ve sihhatlerimizde yerinde...dohunmayin keyfimize  ;)

Hayat cok guzel arkadaslar, bundan ötesi yok!!!


Dun kurek cekerken belimi incitmistim, her ne kadar bazi hareketleri yapmakta zorlansamda aksamina iRacingde Nordschleife antremanimi engellemedi yinede, offlama-pufflama ile surebildim Hondayi... he he

Discoorddan ciktiktan sonra actim bizim "hamami" - Efes birami buzluga koydum sonrada internette 1 saat kadar gezindikten sonra daldim 90+ derecelik hamama, elimde buz gibim Efes...Hamamda 25-30 dakika uzandim ve terden asagi-yukari yarim kilo verdikten sonra 20'lik delikanliya dönustugumu hissettim tekrar  :)


Bugunku antremanim manyak ötesi gecti, buna Das Concept kurek cekmede dahil. Dunku incinmeden eser yok yaw, hayat cok guzel degilde ne sorarim sizlere, he he he

Kurek cekmeden laf acilmisken, birkac haftaya 500km kurek cekmis olacam...Fudge Yeah   ;)
Buna guzel bir sarki gider,...




Konu sarkilardan acilmisken, 5-6 ay evvel satin aldigim adidasin in-ear kulakliklarin 2'side bozuldu, sorun degil parasini geri iade ettiler hemen amacabuk bozulmasi hosuma gitmedi.

Jaybird ve Powerbeats markalari harici digerlerinden uzak durun. bu 2'li sadece muhtesem ses vermeyle kalmayip ayni anda malzeme kaliteleride digerlerine nazaran daha ust duzeyde  :)

Bildiginiz gibi su an elimde iSport'un Monster Wirelessi var ve cooook memnunum, hergun kullaniyorum, pil suresi yuksek seste 10 saat civari ama bunda ful ses acmaz kimse cunku cidden kulaklari sagir yapar, ayni anda cok rahat ama daha sahip olali 3 ay oldugundan kalitesi hakkinda birsey diyemem...en azindan simdilik iyi göturuyor. Gelecek yila tekrar bir ufak inceleme yazarim bu konuda  ;)




TTM haberlerimize geciyoruz...

  • Binbasimiz Gökhan Sigmalasmistir, kendisine iyi gunlerde, bol birinciliklerle bir gelecek diliyoruz. Sistemini tam tekmil hazir kurdugunda tekrar bir resim paylasirsan seviniriz  ;)




  •  Husnu kardesim, Fanatec'in Formula simitine Ascher'in Das Speciale vites padlarini satin alip-takmistir. Iyi gunlerde olsun, bol birincilikler bekliyoruz. Bundan böyle F1 serisinde Huttu böyle kolay kolay 1'ciligi zor alir. Husnu'nun videosuna artiyi cakmayani döverler, benden demesi  ;)








Diger haberlerimizde ise Efkan Das Team Momentum'un Fedaisi, Alamanyalara gidecek, Fanatec'te bas muhendis olarak Bodnar'in direksyonuna kök sökturecek bir sistem uzerinde calisacak diye söylentiler duyuyoruz   ;)
Iyi yolculuklar kardesim ve yeni hayatinda bol sanslar  :)


********************************************************************************************************

Gecenlerde Titanfall 2'yi satin aldim, kendi Origin sitesinde su an 33% indirimli ve kampanya kodu olarak TITAN20 yazarsaniz 20% dahada indirimli alabilirsiniz. Titanfall 2'yi birkac saat oynama imkanim oldu, kisaca artilari - eksileri...

+ Singel hikayesi cok cok iyi
+ Kontroller muhtesem. Bu arada x360 koluyla oynuyorum, cok rahat.
+ Singel hikayesinde bilmece-bulmaca kucuk oyunlar mevcut.
+ Grafik ve sesler cok iyi.
+ Multisi 10/10'luk. Son cikan COD'lar bana fazla hizli geliyor, Titanfall 1'de öyleydi ama Titanfall 2'de tempoyu biraz yavaslatmislar, hatirlarsaniz COD Modern Warfare 4'e benzemis.
+ Multide oyun arama cok kisa ve herhangi bir lag veya gecikme yasamadim.
+ Titanfall 2'ye tum DLC'ler bedava ve herhangi bir sezon pass olmayacak!

 
- Zorluk derecesi. Genelde cok iyi olsada bazi bölumlerdeki zorluk derecesi digerlerinden daha zor.



Toplamda benim verecegim puanlama 9/10 olur. Kampanya ve ucuzlukla beraber su anki fiyati 30€ ve bence fiyatini fazlasiyla hak ediyor.


Yakin zamanda bu oyunun tumunu tekrar oynarim ve direk CuharaBit kanalimizdan paylasirim  ;)

********************************************************************************************************

Son olarakta arkadaslar, dogru beslenmenize özen gösterin, istikrarli sporunuzu ihmal etmeyin. Gun gectikce yaslaniyoruz, gun gectikce hantallasiyoruz. Eger hayatinizda 1 tane antreman aleti alacaksaniz tavsiyem kurek cekme aleti olur, bildigin her yerini calistiriyor, almiskende iyi birsey almanizi tavsiye ederim!

Forza Horizon 3'te yeni bir Showcase yarisi yaptim, iyi izlemeler LINK  ;)


Ve herzamanki gibi guzel bir video ile Kangal'imi animsiyorum. Bundan 3 yil önce 2013'un 11 kasiminda aramizdan ayrildi. Seni hergun cok özluyoruz Kangalim.






- Ne Mutlu Türküm Diyene -




6 yorum:

  1. Eline sağlık abi.Tavsiye ettiklerinden bir tane single oyun alıp bitirmeyi düsünüyorum hazır indirimler varken.
    Hüsnü abinin sisteme bakmaya doyamıyor insan.Neyse nazar degdirmeyelim fanatec simdi belli olmaz :P

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler ver paylaşımlar için teşekkürler abi.
    Aman Fevzi bak bu ara sistemlerimiz dökülüyor. Korkuyorum açmaya :)

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah arkadaslar,

    Fevzi, Fanatec konusunda +1, sagi-solu belli olmuyor meretin :)
    Benim V1'i birkac hafta önce arkadasima vermistim tamir etsin diye, o elektronik aletlerle ugrasmasini sever, 2 gundur elimde mazallahi var bildigin duzgun calisiyor. Fanatec kendi malini tamir edemedi, bu adam yapti...gel burdan yak.

    Not: En azindan simdilik duzgun calisiyor, Fanatec bu...her an gumburtuye gidebilir orasida ayri bir konu, he he :P

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık abi.
    Ya harbi en büyük zevkimiz bu. Sistemin tırnağına birşey olsa canımızı fena sıkıyor. Allah nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler abi bitmek üzere sistem fotoğraflarını paylaşırım. Taş gibi oldu yerinden zor oynatıyoruz :)

    YanıtlaSil
  6. Paylaşımlarınız çok hoş kendi bloguma da beklerim. Selamlar...

    https://thepsychologyturkey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil