15 Haziran 2015 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2015-06-15

EY TTM,
Takim olarak sezon sonuclarimizi is-gucten yazamadim, bu saatten sonrada o bilgileri bulmam bayag bir ugrastirir beni. Takim olarak gecen sezonda hepimiz cok iyi yaristik, eglendik ve en önemlisi gelistik, hizlandik, yarislari ve yariscilari okumayi birkac kademe yukselttik.

Yeni sezonda beraberce takim olarak yarisacagimiz tek yer GT3 Endurance, onun haricinde herkez istedigi gibi yarisacaktir, keyfine keyif katacaktir.

Bu sezonda ben tekrar Skippy'deyim, ara-sira baska serilerdede yarisabilirim...duruma, pist ve keyfime göre takilacam   ;)

Kisaca GT3 Endurance Pro sezonuna deginecem,...


Pro sezonuna kafayi takarsak, inanin ilk 40'a rahatca gireriz. Saglam ve istikrarli antreman ve yardimlasmayla basaramayacagimiz is yok. Yalniz su var, Pro'da yarismak herkeze uyan bir hayat stili olmayabilir. Cok kati ve acimasiz kurallari var Pro yarislarin, örnegin, sebep her ne olursa olsun 1 yarisi bile aksatmak otomatikman DQ'ye yol aciyor. Herkez kazanmayi sever heleki isin ucunda birde para varsa, bu yuzden herkez rahat surusu olan ve hizli olduklari aracta yarismak isterler...bunada iRacing noktayi koydu...Eger yarisa katilacak takimlarda esit sekilde araclar kullanilmazsa, iRacing kendisi arac dagitimi yapacak vs. vs.

Pro Endurance yarislarina hazirlik yapmadan evel bunlari iyicene dusunun sonra kararinizi verin! Degermi sorusuna ise...tabii ki deger özellikle yarismak buyuk hobin ise...bu yetmezmis gibi birde ustune saglam bir meblag parada kazanma sansina sahip olmak dondurmanin kaymagi gibi birsey olur herhalde, Oh yaw, su hayat ne guzel, Hem sevdigin isi yap - hemde ustune para kazan   ;)

Simdiden aramizdaki Pro kardeslerimin ilerde evlilik icin kiz istemeye gittikleri senaryoyu dusunebiliyorum,...


- Oglunuz ne is yapar?
* Profesyonel Virtuel Yariscidir efendim.
- Hmmm, (anlamadi ama anlamadiginida caktirmak istemez)...geliri ne kadardir?
* Yillik 30 000$ civari
- (Adam icinden dusunur, La bu profesyonel Virti bilmem ney, nedir acep?) Is yeri nerededir?
* Evinden calisir oglumuz, Bodnar direksyonuna sahiptir, pedallari Niels amcasindandir filan fistik   ;)


Hani bu senaryo uzatilirda uzatilir ve bayag komik durumlar alir tabii ki...en nihayet bu sekilde hayatini gecindirmek imkansiz birsey degil, en guzel örnegi Greger Huttu, adam yillarca resmen iRacing'i haraca bagladi. Yilda 30 000$'dan fazlasi cebine giriyor. Vergi yok, birsey yok, traka para...hayat cok guzel   ;)



Simdi gelelim 2015 Sezon 3'un 1ci haftasina,...Burada takim icinde tahminimce yarisacagimiz serileri yaziyorum gelecek haftaya duzenlemesini yaparim.

*****************************************************************************************************************************************

- Team Turkiye MotorSport 2015 Sezon 3 Hafta 1 Yaris Serilerimiz -


  • Skip Barber Serisi - Montreal 13 tur
  • BlancPain Endurance Serisi - Circuit Park Zaandvort GP 180dk
  • IndyCar Serisi Yol Fix - Road America 12 tur
  • iRacing GT1 World Championship - Watkins Glen International Boot 30dk
  • RUF Cup - Montreal 25dk
  • StarMazda Championship - Monza GP 12 tur
  • BlancPain GT3 Serisi - Circuit Park Zaandvort GP 40dk
  • IMSA Sports Car Championship - Circuit de Spa-Francorchamps Endurance 45dk
  • IndyCar Serisi Yol - Montreal 31 tur
  • iRacing Grand Prix Serisi - Watkins Glen International Classic Boot 35 tur

  • iRacing Street Stock Class C Fix - Oxford Plains Speedway 50 tur
  • Nascar iRacing Class C Serisi (F) - AyWa Speedway 50 tur
  • IndyCar Serisi Oval (F)                - Kansas Speedway 50 tur
  • Nascar iRacing Class B Serisi (F) - Chicagoland Speedway 50 tur

Hepimize bol sanslar,
*****************************************************************************************************************************************

GT3'te Ruf sureceklere takim aracimizin tasarimi olarak Mehmet'in paylastiginizda alabilirsiniz. LINK
Tekrar ellerine-emegine saglik Mehmet.




Yaz geldi, evde bilgisayarin, televizyonun basinda zamaninizin buyuk kismini bosa gecirmeyin. Kuslar civil civil, gidin yuzun, top oynayin, kosu yapin, inlines, bisiklet surun...her ne yaparsan yap iceri kapanma. Aksamlari zaten yeterince bilgisayar ve televizyonun önundeyiz. Bol bol D-vitamininizi alin...Bilmeyenlere: D vitamin = Gunes!
Alttaki duvarkagidini buldum, hosuma gitti paylasayim dedim. Dogru söze ne hacet   ;)



Ve son olarak herzamanki gibi guzel bir video paylasimi...





 

Ne Mutlu Türküm Diyene!









37 yorum:

  1. Bilgiler için teşekkürler abi. Herkese yeni sezonda başarılar

    YanıtlaSil
  2. abi bilgiler için teşekkür ederim..biz bari kızları kaptık önceden de sıkıntı olmayacak iş güç sorulduğunda :) onun haricinde ben de dün oturdum sıkıntıdan bir anda (le mans bitmiş bir boşluk oluşmuş 24 saatten sonra haliyle :)) ) DBR9 boyamaya karar verdim..daha öncesinde 1-2 araç boyadım fena olmamıştı da bakalım bu seferkini bir halta benzetebilecek miyim bilemedim de bakalım, bir şekli şemali olursa beğeninize sunarım :) ama çok birşey beklemeyin :)) bu akşam falan hazır olur sanırım...

    YanıtlaSil
  3. Dunku sohbetlerimiz herzamanki gibi 10 numaraydi arkadaslar,
    Skippy'de kaydirmalar, kayanlar, gecirenler...yaris oyunu oynadigimiza bin sahit isterdi, he he he
    Antreman sonuclarimiz, ve evet, Ozan yine allem etmis-kallem etmis, kestirmelerden gitmis, ruzgarlardan faydalanmis ve en nihayet tukurukluk bir zamanla yine gecmis beni...

    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=13936202&custid=179130

    Bu arada Mert kardesimiz G27'lenmistir, iyi gunlerde olsun tekrar ve bol 1'cilik dileklerimizle ;)



    Eyvallah Mehmet,
    Bu sezonda iRacing'de feci yardiracaz - Polis Squad akarrr ;)

    Emre,
    Misler gibi, aksama guzel bir Aston Martin tasarimida senden, yasadik vallaha ;)

    YanıtlaSil
  4. Bilgiler için teşekkürler abi. Yeni sezonde tüm ekibe başarılar.

    YanıtlaSil
  5. Bilgiler için teşekkürler
    Herkese başarılar

    YanıtlaSil
  6. Fanatec Clubsport V3 Pedal. Bakalım bu V ler nereye kadar gidecek. :) Ama güzel olmuş

    https://www.youtube.com/feed/subscriptions

    YanıtlaSil
  7. Le Mans ı kaçıranlar için Her 2 saatlik bölümün özeti. Bir tanesi gece bölümünün özeti.

    https://www.youtube.com/watch?v=Y7ZLAorCSr4
    https://www.youtube.com/watch?v=M7JQnHlzr68
    https://www.youtube.com/watch?v=QqZS2m5o1Ag
    https://www.youtube.com/watch?v=6J9UNpAtQz8
    https://www.youtube.com/watch?v=PciLePGWcc8
    https://www.youtube.com/watch?v=KOQM_UQb7N8
    https://www.youtube.com/watch?v=YnhFry2Ykp0
    https://www.youtube.com/watch?v=tActJEkAmsU

    Kısa Özet

    https://www.youtube.com/watch?v=RvJClKrFwGE

    İndycar Toronto Yarış Özeti

    https://www.youtube.com/watch?v=nhBrEJazN28

    YanıtlaSil
  8. Herkese yeni sezonda başarılar, bunu söylemeyi unutmuşum..ayrıca eyvallah Hüsnü paylaşımlar için..dün saat 4 olduğunda valla üzüldüm böyle bir içim buruldu ya bitti diye yarış, ha Porsche kazandı ona sevindim de bir 2-3 gece daha geçseydi iyi olurdu ya..

    YanıtlaSil
  9. Eyvallah beyler,

    Husnu,
    Uygun fiyata satilirsa V3'ler fenaya benzemiyor,...benim icin degisen birsey olmaz, v3, v8...Bu saatten sonra Fanatec'e para vermem bir daha.
    Paylasimlar icinde tesekkurler.

    Emre,
    Mazallah kardesim, canavarlasmissin mubarek. Yani 24 saatlik yarisi kisa buluyorsan helal olsun vallaha, o zaman yaris dunyasinin gelecegin sirti yere gelmez artik yakinda...168 saatlik yarislar cikarsa sasmam.
    Bunlarin isimleride herhalde... Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuraaaaaaaaaaaaaaaaaaaanceeeeeeeeeeeee yarislari olur herhalde ;)

    YanıtlaSil
  10. Bilgiler icin tesekkurler abi.
    Yeni sezonda tum takima basarilar bol ratingli yarislar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah Özgun,
      Bu sezon herzaman oldugu gibi bizimdir ;)

      Sil
  11. Elegan abi,
    Aston Martin DBR9 dizaynı; http://i.hizliresim.com/3DVlJA.jpg , http://i.hizliresim.com/RYvpR1.jpg , http://i.hizliresim.com/kkD8RW.jpg ... beğenirseniz eklerim trading e fikirlere de açığım tabii ki onun haricinde biraz daha farklı şekilde ana renk siyah üstüne kırmızı+beyaz desenli denicem sonra da ama tavandaki Türk Bayrağı kesinlikle baki kalacaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ha bu arada bazı yerler piksel piksel görünüyor ama aslında o şekilde değiller biraz yakınlaştırma sorunu oldu ondan dolayı öyleler..

      Sil
    2. Emre,
      Super olmus kardesim, ellerine saglik. Aramizda ne cevherler varmista haberimiz yokmus bu hunerlerinizden...yukle linkini paylas, Aston De La Martin here I come ;)

      Sil
  12. Abi ben dün fanatec'e para verdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efkan,
      Vites koluysa okey, degilse salla ;)

      Sil
  13. Emre gayet güzel olmuş ellerine sağlık, Elegan abi teşekkürler ve yeni sezonda herkese başarılar.

    Bu arada bugün bunun siparişini verdim.
    http://www.ebay.com/itm/Logitech-G27-G25-Steering-Wheel-Adapter-Fits-70mm-74mm-Steering-Wheels-/201360107201?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2ee1ff66c1

    Bir de 320-330mm hesaplı bir direksiyon buldum mu tamamdır. Botton box ve seq.shifter ı da en yakın zamanda yapıyorum, inşaata devam:)

    YanıtlaSil
  14. Eyvallah Koray, bende de var bundan abi çok kullanışlı birşey ama bir tane de derek speare'inkinden vardı, bunu da quick release taktığım için aldım ince olduğundan daha iyi ama keşke daha önceden söyleseydin gönderirdim ya...gerçi kalın buna göre de çok başarılı o da...g27 için bu tip bir parçaya ihtiyacı olan olursa DSD 1 adet boşta var gönderirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya yine yazmayı unuttum Koray, ayrıca direksiyon da rallydesign.co.uk diye bir site var oradan RMD falan var alabilirsin..sparco, omp, momoya çok para vermek istemiyorsan bir de http://www.demon-tweeks.co.uk/ buraya da bakabilirsin ve tabii ki e-Bay..

      Sil
    2. Helal Koray,
      Prolasiyorsun...super, simdiden iyi gunlerde olsun ;)

      Sil
  15. Eyvallah Emre teşekkürler, haberim olsaydı isterdim de sipariş ettik artık, gerçi iptal edebilirim ama ileride ben de quick release düşünüyorum, simit büyüyünce bilgisayar kullanımı için çıkarmak gerekecek gibi, ince olması daha iyi diyorsan bu gelsin artık bakalım. Tavsiyeler için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. abi ben o dar olan quick releaselerden taktım, onun yuvarlak hareketli dış bölümünün içine tam oturuyor bu dar olan 2si beraber ana bağlantı yerinden 2.5-3 cm kadar daha uzatıyor mesafesini bundan dolayı vites padlerini de değiştirmen gerekebilir..32 cm falan direksiyon için bence mutlaka değiştirmen gerekiz uzun versiyonları var onlardan da alabilirsin..ama iptal edicem dersen haber ver göndereyim sana dsd parçasını..dediğim quick release de bunun gibi http://www.ebay.com/itm/1-5-THIN-SHORT-STEERING-WHEEL-QUICK-RELEASE-HUB-BLACK-UNIVERSAL-/161247860602?hash=item258b1f177a&vxp=mtr ...NRG'nin de var da pahalı onlar ve gerek yok, bunlar da fazlasıyla iş görür..

    YanıtlaSil
  17. Bu da fiyatina göre gayet iyi, ne dersiniz?

    Avantajlari...
    1.- Fiyat
    2.- Oyun destegi
    3.- Avrupa ici kargo bedava

    https://www.youtube.com/watch?v=1rD5ddIcz0U

    YanıtlaSil
  18. Herkese selamlar bildiğiniz üzere geçenlerde bahsettiğim wheel stand yapma işine koyuldum yeniden okuyacak arkadaşlara bilgi olması amacı ile tekrar yazayım r-seat,gtomega,paganian bu firmaların hepsi ile yazıştım fakat tr ye gönderim sağlıyamadım bildiğiniz üzere ülkemizde bu tür şeylerin satışı zayıf satanlarda fiyat çok yüksek yada kalite yerlerde kendime inside sim rig de ki dıy plan ları baz aldım yapılanlara falan baktım ve kendime göre editledim
    unutmadan söyliyeyim ki el becerisi terk ve vakit fakiri biriyim
    baz aldığım planın videosu
    https://www.youtube.com/watch?v=nEhsLcjZDew
    forum sayfalarında ölçüleri var
    diliyen ile kendi yaptırdığım ölçüleri paylaşırım zira oturduğunuz yükseklik ve dip ayak uzunluğu ölçü değişimine birebir etken
    bahause dan yaptım alışverişimi istediğiniz ebatta kesim yapıyorlar ama sadece düz kesim
    http://i.hizliresim.com/d5JQZ4.jpg
    yapım aşamasında resim çekemedim ama son hallerini size göndericem
    http://i.hizliresim.com/yMDYzN.jpg
    http://i.hizliresim.com/VV7o3j.jpg
    http://i.hizliresim.com/yMDY0N.jpg
    http://i.hizliresim.com/7kL96l.jpg
    http://i.hizliresim.com/b50q6G.jpg
    http://i.hizliresim.com/mPDOoY.jpg


    daha eksiğim var yanlardan alaminyum profil ile destek yapacağım yan iki bacağa paralel şekilte vites yeri yapacağım
    fikriniz varsa söylerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  19. maliyet belirteyim boya ile birlikte 90 lira civarı tuttu üst tabloyu alcantara deri ile kaplıycam bir vites ve box controller gelsin ondan sonra

    YanıtlaSil
  20. valla ellerine sağlık barbaros..bayağı güzel ve kullanışlı olmuş..güle güle kullan

    YanıtlaSil
  21. Emre linkler için teşekkürler, siparişi iptal etmedim çünkü bende g25 var zaten. Sonradan aklıma geldi dsd aparatları g25 ve g27 için ayrı ayrı satılıyordu, gerçi şu an sitesinde her ikisi için de uyumlu yazıyor ama sanki daha öncekiler öyle değildi diye aklımda kalmış, sendeki de g27 olduğu için iptal etmedim. Yine de nazik teklifin için çok teşekkür ederim, ayrıca ileride quick release için de avantajlı olmuş olur.

    Vites padleri dediğin gibi küçük kalacak ama o işi ben kendim halletmeyi düşünüyorum. Alüminyum plaka alıp, kes biç yapıştır yöntemiyle yapmayı planlıyorum, plakanın kalanını da button box yada seq shifterda kullanırım diye düşündüm. Son zamanlarda biraz tembelleşmiş olsak da eski ''do it yourself'' çilerdeniz hehe :))

    Elegan abi teşekkürler, yavaş yavaş birşeyler yapmaya çalışıyorum bakalım. Motion sim çok güzel gerçekten, benim için hala uzak bir hayal malesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek abi lafı mı olur..valla bilmiyorum uyumlu diye hatırlıyorum da ama senin de dediğin ve benim de kullandığım gibi bu incesi daha iyi oluyor..DIY candır ya..ben de bir ton şey yaptım seq vites ıvır zıvır...şimdi de 2. direksiyon simidini yapıyorum kesik olarak yapıcam :) şimdi de sim rig inşa etmem kaldı onu da bu hafta içinde falan yapmayı düşünüyorum inşallah :) MacGyver gibiyiz :)

      Sil
  22. Elegan abi bu arada Aston Martin TTM tasarımı linki; http://www.tradingpaints.com/showroom/view/28692/Team-Trkiye-Motorsport

    YanıtlaSil
  23. 1 yıllık üyelik yenileme 49$'a düşmüş.1 hafta önce 40$ vardı hesapta, Kasım'da gelir inşallah bir daha

    PR-EARLYRENEWAL2015 ( 1 Temmuz'a kadar geçerli )

    YanıtlaSil
  24. Barbaros güle güle kullan kardeşim gayet de güzel olmuş, emeğine sağlık.

    Aynen Emre, kendin yapmanın tadı başka, ah bir de eskisi gibi zaman olsa.. Zamanında akustik davulu elektronik davula bile çevirmiştim hehe, hem daha zevkli diye hem de biraz yokluktan :)) Yeni projelerinde kolay gelsin sana da.

    YanıtlaSil
  25. Selamlar, bugün işitme cihazlarımı bakıma yolladım ikisini birden oyüzden 1 hafta falan TS giremicem sanırım . Eğer gelirsem çok yüksek ses vermem lazım kulağıma buda zararlı olacaktır oyüzden gelmemem kendi hayrıma , 1 hafta sonra görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  26. https://www.dirtgame.com/uk/blog/4718

    Güzel haber

    YanıtlaSil
  27. Bu sezon ilk yarış DQ :(
    18 tur ,17 hata :)

    YanıtlaSil
  28. Blancpain Sprint'te pite girmemek gerekiyormuş

    ilk yarış olduğundan, önceki yarışları da izlemediğimden değiştirdim tabi, 6. giderken 10. luğa düştüm, spin de atınca 13. oldum ama sadece -1 kesti :)

    lastik değiştirmeden gitmek zor gibi, bilmiyorum nasıl olacak...

    YanıtlaSil
  29. Selam Beyler :)

    Uzuuun zaman oldu aranıza katılamadım. Tam kokpitimi yaptım, T500'üme kavuştum derken; nişan yapıcam dedim ve bi gittim, gidiş o gidiş. Baya yoğun bi dönemden sonra allahın izniyle kazasız belasız atlattık çok şükür :) Bide bu süreçte iş yerinde terfi aldım ve iş yüküm inanılmaz arttı, hem öyle hem böyle derken bunca zamandır gelemedim buralara :/ Arasıra zaman yaratıp 2-3 lap'lık antremanlarla bikaç yarışa girebilme şansım oldu bu zaman zarfında ve skippy de ilk kez 1.liğin tadına almış oldum, hehe:) Ve görüyorum ki takıma katılan arkadaşlarımızda olmuş, hepsi hoş gelmiş :) Giderek büyüdüğümüzü görmek çok gurur verici gerçekten :)

    Neyse gelelim asıl konumuza; hafta sonu emre benden yapmış olduğum kokpitin çizimlerini ölçüleri falan istemişti. Anca işten fırsat bulup çizimlerin üstünden geçerek biraz daha anlaşılır hale getirmeye çalıştım. Aşağıda photobucket'te paylaştığım çizimin linki var. Bu çizimin sağında solunda bikaç foto daha var. Orada da neyin ne olduğunu göstermeye çalıştım ama umarım anlaşılır bi hale getirebilmişimdir.Tabi orada ki ölçüler yapım aşamısında oluşan ölçüler. Yani sizin elinizdeki koltuğa, direksiyona ya da monitörlere göre ölçülerde değişiklik olabilir. O yüzden bazı parçaları uzun uzun kestirip, sonradan kendi ihtiyacıma göre bende kestim. Herhangi bi sorusu olan varsa ts den detaylı bi şekilde anlatabilirim. Hatta ankarada ikamet eden arkadaşlara yapım aşamasında da yardım edebilirim. Böyle şeylerle uğraşmayı çok severim zaten ve gerekli alet edevat'da elimde mevcut ;)

    http://s304.photobucket.com/user/Samet_Uslu/media/Wheel%20Stand/Document-page-001_zpsdr3ueewy.jpg.html?sort=3&o=2

    Burada da inside sim racing'in ilham aldığım videosu. (aslında nerdeyse birebir aynısı zaten, ben sadece triple monitör standını ekledim)

    https://www.youtube.com/watch?v=nEhsLcjZDew

    Akşama ts ye gelmeye çalışacağım. Özledim muhabbetlerinizi :)

    YanıtlaSil