7 Haziran 2015 Pazar

Team Turkiye MotorSport 2015-06-07

EY TTM,
Bildiginiz gibi bu sezonun son haftanin son haftasonundayiz   ;)
Tum haftaki sohbetlerimiz herzamanki gibi 10 numaraydi, cok guzel bir grubumuz var, ne mutlu bizlere. Bu gidisle en gec 20 yila cocuklarimizla, torunlarimizla yan yana yarisacaz...belkide onlara kocluk ederiz, isterlerse...  :)

Yarin aksam TTM etkinligimiz olacak! TR saatiyle 21:00'da TS'de bulusuyoruz ve oradan odanin sifresini paylasiyorum. Etkinligimiz takriben 2 saat surecek ve arac/pist ve etkinlik kombinasyonu su sekilde olacak.

90 dakika antreman, 5 dakika kvalifiye ve 25 dakika yaris.
Arac: Ford Spec Racer
Pist: Okayama Full Course


- 13'cu hafta etkinlikleri Resmi Yarislar -
  • Street Stock Oval Serisi: Her biri 30'ar turdan...Charlottee Legends, Lanier, Oxford Plains, South Boston ve Thompson Int. Raceway
  • SRF Challenge: Her biri 20'ser turdan...Charlotte Road, LimeRock, Mazda Raceway Laguna Seca, Okayama kisa ve uzun, Summit Point Raceway Jefferson Circuit ve tersi

- 13'cu hafta etkinlikleri -
  • 13'cu hafta Gymkhana: RUF RWD ile Oran Park (Kuzey A)'de tek tur zamanli turnuva
  • Carburator Cup: Gen6 Ford Fusion ve Toyota Camry ile Talladega SuperSpeedway ve toplamda 4 oval + 3 yol pistlerinde yarislar sunulacak.
  • Irwindale Speedwayin yakin zamanda yikilmasiyla, onuruna "Outlet Mall Derby" haftasinda Super Late Model, Late Model, SK, Street Stock ve Legends ile Irwindale'de bunun haricinde SK modelleri Irwindale'in 8 figurlusunde yarisacaklar.
  • Identy Crisis Serisinde Charlotte Motor Speedway'in gecesinde 35 tur boyunca Trucklar ile Nascar Sprint Cup araclari ayni klasmanda savasacaklar. Esit olmasi icin Sprint Cuplar, Trucklarla esit hiz ve guce getirilmistir.
  • Deutsche Drifters, burada belliki Mehmet Ali ve Bayram'dan esinlenmisler :P RUF AWD ve RWD ile AutoClub Speedway interiörunde yarisilacak.
  • Tube Frame Twister Serisinde ise Super Late Model ve Late Model ile Donington, Charlotte yol varyasyonu ve Watkins Glen Cup'ta yarisilacak.
  • GT1 World Challenge Serisinde ise Corvette versus Aston kiyasiya Spa, AutoClub Speedway, Homestead R-Ovalleri, Interlagos, MoSport, Okayama ve Monzada kapismalar sunacak  ;)
Ve yeni guncelleme ciktiginda Super Late Modellerle Blizzard Serisinde Five Flags Speedway pistinde kapismalar sunacak.

Ve tabii ki herzamanki gibi yeni sezona girmeden evvelki pazartesi aksami hosted odalarinda beraberiz. Bizlere uyan hazir odalar varsa onlara gireriz, yoksa kendimiz acip-toplaniriz, en nihayet takim olarak cok guzel zaman gecirecez   ;)

Herzamanki gibi guzel bir video ile bugunku paylasimimizi kapiyorum,... Her gecen gun, her gecen yil... geceni aratir, bu her zaman böyledir ve degismez ile beraber "Hey gidi gunler hey" diyorum   :)



- Ne Mutlu Turkum Diyene -

44 yorum:

  1. Bilgiler icin tesekkurler abi.

    Yedik bitirdik sezonu.

    Yeni sezon da umarim hepimiz icin olumlu ve bol iratingli gecer.

    Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Salı 17.00 - 21.00 arası iRacing güncelleme için kapalı olacak

    YanıtlaSil
  3. Bilgiler için teşelkürler abi yüreğine klavyene sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Siz sezonlari yiyorsunuz ben daha askerligi yiyemedim XD

    YanıtlaSil
  5. Eyvallah arkadaslar,
    Yeni sezon hepimiz icin muhtesem olacak ;)

    Tesekkurler Ozan,
    Gelsin yeni guncelleme, yeni pist ve araclar :)

    YanıtlaSil
  6. Evet ya şu Aston gelsin ya artık..GT1 akar sanırım büyük ihtimalle :) GT3 de yeni lastik ve guncellemelerle yine akabilir kasaplık durumlarına göre :))

    YanıtlaSil
  7. Aston'un gelişi gt1'i canlandırmalı, bunlar hardcore gt araçları, abs falan yok, Corvette'te de sonradan TCS getirmişlerdi diye hatırlıyorum. Ben yüksek olasılık Gt1'de olacam Aston ile ;) ama umarım katılım sayısı artar. Yarışların 30 dakikalık oluşu da bi negatiflik veriyor. Eğer 30 dk gibi kısa bi süre seçilmişse setapı da Fix yapaylardı, o zaman katılım iki kat daha artardı ve millet zamanını sadece sürüşe odaklardı (dediğim gibi bu araçlar tekinsiz atlar gibiler) ;) iracingin bu konuda yanlış yaptığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bilgiler için teşekkürler abi. Akşam bende gelmeye çalışacağım. Beraber yarışmanın tadı başka

    YanıtlaSil
  10. Blancpain Zolder Özeti

    https://www.youtube.com/watch?v=xjwrOsuca8w

    İnternational GT Open Silverstone 1. ve 2 . Yarış Özeti

    https://www.youtube.com/watch?v=bAKdirjCcOQ
    https://www.youtube.com/watch?v=11t5htWw1Us


    Formula E Moskova Yarış Özeti

    https://www.youtube.com/watch?v=SlrS3W4K-xk

    YanıtlaSil
  11. Barry PT1 pedalları incelemiş

    https://www.youtube.com/watch?v=k80qf6UvtjQ

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler abi, kaç gündür aranıza katılamıyordum, bu akşam etkinlikte beraberiz inşallah. Bu arada mobilden bloğa yazınca aynı yorum iki kez yayınlanıyor anlamadım gitti, zaten chrome harici tarayıcı ile yorum yazamıyorum onunla da böyle oluyor, kusura bakmayınız efem.

    YanıtlaSil
  13. Bu hafta LeMans 24 saat haftası, neredeyse yarışın tamamı Eurosport 1'den (sadece 1 saati Eurosport 2'den) yayınlanacak. Yarış Tr saati ile 16:00'da başlayacak. Haftasonu eve kamp kuracam :D

    Şu an link bulamadım ama porsche onboard izlemek için "porsche motorsports" olarak google yaparsanız linke hemen ulaşabilirsiniz o gün ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah Bekir,
      LeMans haftamiz kacmaz...benim Efeslerim hazir, yanina birde hot&spiceyi koydummu tadindan yenmez ;)

      Sil
  14. Bu arada yarış cumartesi başlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi bu cumartesi bizim yarışımız yokmu nasıl izlicen :P

      Sil
  15. Dunku sohbetlerimiz herzamanki gibi 10 numaraydi beyler,
    Blogumuzu en erken persembeye tazeleyebilecem...tum sezon takim sonuclarimizla beraber ;)

    Emre, Bekir,
    +1 beyler, aksamki etkinligimize bekliyoruz :)

    Eyvallah Husnu,
    Paylasimlarin herzamanki gibi super kardesim, aksama görusuruz ;)

    Koray,
    Özledik seni kardesim, aksama görusuruz. Yorumlarinin cifte gelmesine alistik, asil tek gelince endiseleniyoruz sorun nerde diye, he he

    YanıtlaSil
  16. Enis, yarışımız 14'ünde pazar akşamı kardeşim, LeMans'dan sonra ;)

    Elegan abi, bu akşam maalesef katılamıyorum, size iyi eğlenceler ;)

    YanıtlaSil
  17. Herkese Selamlar İyi haftalar,
    Dün hoşgeldin tanışmasından sonra tüm sabrınız ve yardımlarınız için binlerce kez teşekkürler bu kadar kalabalık olup düzgün ve seviyeli bir ortam yarattığınız için ayriyeten kutlarım sizi umarım benim katılımlarımda daimi olur bundan sonra
    oyun çok dolu ilk başta çok karmaşık ama sizin yardımlarınız sayesinde o evreyi çabuk atlattım umarım hem direksiyona hem oyuna birazdaha adapte olurum
    ilk başlarda oynadığımız gt forza serileri gibi davrandım oyuna daha gerçek gibi yaklaşınca tamam şimdi oldu dedim ama daha yüzlerce fırın ekmek yemem gerekiyor
    yavaş yavaş artık
    tekrardan hoşbuldum herkese tek tek teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  18. Barbaros hoşgeldin aramıza..zamanla herşeye alışır ve başarılı olursun merak etme..her konuda yardıma açığız tabii ki de benden pek bir yardım isteme, senin hayrına olmayabilir :)
    Elegan abi, ben yarın update'ten sonra DBR9 ile kaldırıyorum kepenkleri artık :) yetti gari bu kadar uzak kalma..iyice çürüttüm, paslandırdım kendimi..bu akşam ne yazık ki yokum..bayram geliyorsa ona özellikle dikkat edin çok çirkeflik yapabilir :)

    YanıtlaSil
  19. Eyvallah Bekir, sanada kardesim ;)


    Eyvallah Barbaros,
    Dunku sohbetlerimiz cok guzeldi ve aramiza katilmana cok sevindik. iRacing cok genis bir oyun oldugundan tum bilgileri kullanisli ve basit bir sisteme oturtmalari neredeyse imkansiz gibi...zamanla bu karmasikligi tam cözemeselerde devamli iRacingin arayuzunu guncelleyip daha basit anlasilir sekle getirmek icin ugrastiklarini biliyoruz. Emre'nin dedigi gibi zamanla cok saglam gelismeler kaydedeceksin. Bu aksam takim etkinligimiz var, TR saatiyle 21:00'da,... bulusma yerimiz Teamspeak :)

    Emre,
    Cok özlettin kendini kardesim..., bu sezonda GT1 serisi patlama yasayacak, orasi kesin, onun haricinde GT3'te "Pro" serisi sayesinde katilim birkac kademe yuksek olur diye dusunuyorum, Skippy zaten herzaman favori...o kacmaz ;)

    Bayram dersen, yuzunu gören-sesini duyan cennetlik...ama tabii ki aksama gelirse onun aracina penaltiyi yapistiracaz hemen :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah abi valla ben de özledim ya...GT1 patlama yaşayacak bence de ama aşırı yaşamasa da iyi olur, ama o şans da az şimdi GT3'teki kasapların alayı gelecek GT1 deneyecek gibi geliyor..arada bakarım GT3'ün de tadına gerçi GT1'in bu sezonki pistleri hep sevdiklerim de bakalım GT3 de çok güzel pistlerde..ilk başlarda zorlanıcam tabii ki de bu kadar aranın ardından bir de beceriksizliğim tutmazsa iyi olur valla ya:)))

      Sil
  20. Malesef çok istememe rağmen yine bu akşam size katilamayacagim, eve geç saatte gelmek durumundayım. Damn bad luck!
    Bir umut yarışa yetişmeye çalışacağım, öyle çok fazla eğlenip adamı kıskandırmayın ona göre :))

    Barbaros hoş geldin tekrar.

    YanıtlaSil
  21. Selamlar,
    ne yazik ki ben gelemedim etkinlige. Bir arkadasin 3 aylik bebegini ziyaret etmeye tesvik edildim. Bebek bayagi tatli. Tipsizlerin nasil öyle tatli cocuklari oluyor hic anlayamiyorum. Barbaros tebrikler, SR nerdeyse 3.00 olmus. Geriye kalan 0.03SR cik. Onu tamamlamanada koca bir hafta var.

    YanıtlaSil
  22. Valla çok gelmek istedim diye mi oldu bilmiyorum ama dün işle alakalı bir sıkıntı oldu. Eve 9 da geldim. Tabi pert olmuştuk. Umarım bizim yerimize de eğlenmişsinizdir.

    YanıtlaSil
  23. Dunku etkinligimiz cok zevkli gecti, keske sizlerde olsaydiniz. Bir dahakine ;)

    Dunku etkinligimizin galibi Özgun oldu, tebrikler, hemen ardindan Caner ve ben...Bayram ise yeni Bodnar'ini alip gelmis - tekrar iyi gunlerde olsun kardesim, yakin zamanda incelemesini bekliyoruz :)

    Yarisimizin videosunu hazirlayacam, bana birkac gun verin...sohbetlerimizde superdi, yarisimizda ona keza. Bir dahaki etkinlik buyuk ihtimalle haftaya pazartesi olacak yani 15'inde. Bu defada Nascarda olacaz, ona göre kendinizi hazirlayin ;)

    Sonuc sayfasi,...
    http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=13911335&custid=64920


    Burada her birimizin kendi mintikamizda usta oldugumuzu hemen görursunuz mesela Ozan, hata sampiyonumuzdur :P

    YanıtlaSil
  24. abi güzel olmuş ya, 12 kişi olmuş ya iyiymiş..ama bak uyardım bayram konusunda, bakıyorum en çok car contact bu adamda, habire milleti yoldan atmaya çalışıp durmuştur kesin..bu arada ozana verirsen böyle yavaş araç hata yapıyor hızlı araç lazım adama o zaman sapıtma geliyor direkt.. :)

    YanıtlaSil
  25. Güncelleme içeriği açıklanmış. Bu arada ekip sağlam yaw. İyi yarış olmuş gerçekten. Tebrikler beyler

    http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3317265.page

    YanıtlaSil
  26. Etkinlik eğlenceliydi ama arabaya bir türlü alışamadım ya :( Bigünde skipy gt3 falan açalım oda eğlenceli olur :D

    YanıtlaSil
  27. güncelleme içeriği ; http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3317265.page

    site bakıma girerse burdan bakabilirsiniz ; http://forum.donanimhaber.com/m_41545723/mpage_22/tm.htm

    YanıtlaSil
  28. Herkese Selamlar,
    Dün 23:00 ve 24:00 yarışlarını kaçırdım malesef 22:00 yarışına girdiğimde hakikaten dediğiniz doğruymuş kolay kolay sinirlenmem ama hakikaten benim olduğum rookie klasmanı bildiğin kasap dolu 2,9 seviyesinde kaldım malesef

    bu arada danışmak istediğim bir kaç bir şey var elimde driving force da kullandığım dıy yapım bir wheel stand bulunmakta şimdiki direksiyonum daha güçlü olduğu için pek rahat edemiyorum bir wheel stand arayışı içindeyim Wheel stand pro yu bir arkadaşımda test etme imkanım oldu fakat rahat edemedim kendisi dıy olarak yaptıran veya başka bir marka tavsiyede buluna bilecek biri varsa çok makbule geçicek

    YanıtlaSil
  29. Herkese Selamlar,
    Dün 23:00 ve 24:00 yarışlarını kaçırdım malesef 22:00 yarışına girdiğimde hakikaten dediğiniz doğruymuş kolay kolay sinirlenmem ama hakikaten benim olduğum rookie klasmanı bildiğin kasap dolu 2,9 seviyesinde kaldım malesef

    bu arada danışmak istediğim bir kaç bir şey var elimde driving force da kullandığım dıy yapım bir wheel stand bulunmakta şimdiki direksiyonum daha güçlü olduğu için pek rahat edemiyorum bir wheel stand arayışı içindeyim Wheel stand pro yu bir arkadaşımda test etme imkanım oldu fakat rahat edemedim kendisi dıy olarak yaptıran veya başka bir marka tavsiyede buluna bilecek biri varsa çok makbule geçicek

    YanıtlaSil
  30. Eyvallah Emre,
    Bayram aynen dedigin gibi önune gelene saldirdi, yapmadigi piskopatlik kalmadi...kardesimiz dedik bagrimiza bastik kafamiza etmedigi kaldi, Koray abisine bilem, adamcagiz masum masum giderken duzlukte ustune kirdi, Caner'in bir tepesine cikmadigi kaldi-birde utanmadan Ohaa yaw diyordu, ...oy birligiyle yaristan sutlayacaktik - bu defada diplomatik immunity diye diye basimizin etini yedi, he he :P

    Ozan'imiz ise bildigin melek yaw,...dusunebiliyormusun, Özgun abisi yarisini bitirmis arkasindan tesekkur etmeye can havliyle gaza basiyordu halen,...canim benim :P


    Eyvallah Husnu,
    Bir dahakine seni kesin bekliyoruz, sohbetlerimiz olsun-yarislarimiz olsun cok eglenceli gecti ;)
    Sezon guncellemesinin tercumesini önumuzdeki gunlerde yapacam, adamlar herzamanki gibi sistemin el atmadiklari yönunu birakmamislar mazallah :)


    Enis,
    Söz guzel kardesim, Skippy'dede guzel bir etkinlik yapacaz veya GT3'te ama su an degil. Zamani geldiginde kafalarimizi birlestirecez ve beraber guzel bir etkinlik yaratacaz takimimiz icin tamammi ;)



    Eyvallah Selcuk,
    Ben yaslandimmi acaba? Senin etkinligimize katildigini hic hatirlamiyorum...ne zaman geldin, ne zaman gittin? Sifreyi sana verdigimi bile hatirlamiyorum... :/


    Barbaros,
    Malesef Rookie klasmani iRacing'in gercek yuzunu hicbir sekilde yansitmiyor. iRacing, klas atlayinca yani sadece temel araba ve pistleri satin alarak degilde, ilerleyip ust klasmanlarda yarismaya baslayinca...Rookie klasmanina nazaran en az 2 misli daha iyi yariscilarla yarismaya basliyorsun fakat halen angut takimi normalin ustundedir. Dahada iyi odalarda yarismak icin yuksek iRating sart. Saglam yatirimla iRatingini yuksek SOF odalarina cikaracagindan hic suphem yok.

    D-Klasmanina cikmana az kaldi, ondan sonra yeni sezonda, gelecek hafta 16'sinda basliyor...gelsin yarislar - gelsin iRatingler. Yarislarindan genel olarak cok buyuk keyifler alacagina eminim ;)

    YanıtlaSil
  31. Selcuk,
    Gelseydin ya guzel kardesim, yeni bilgisayarinda var, grafikkartinda canavar gibi ;)
    Sifresiz izlendigini bilmiyordum, belkide ayni takim liginde oldugumuzdan izleme hakkina sahip olmus olabilirsin, en nihayet sen gelip izledim deyince dedim herhalde cidden bunadim ;)
    Guncellemeyi yukluyorum bende toplam 556mb, birazdan görusuruz ;)

    YanıtlaSil
  32. Selamlar cümleten.
    Dün akşamki etkinlik eğlenceliydi, herkese teşekkürler.
    1. oldum olmasına da; gırgır şamata olunca öyle oldu yoksa pehh nerde 1.lik :))
    O değil de Ozan'ın hakikaten kayış koptu dün, yarış bitti hala beni kovalıyor adam :))))
    İşin daha ilginci hadi o kovalıyor: ben niye kaçıyorsam onu da anlamadım :))
    Hahahah Elegan abi de "bildiğin melek yaw" yazmış :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi Ozan kaptırmış gelmiş de (deli zaten) senin kaçıyor olman daha iyiymiş..Yazık adamların 2si de yarış hasretiyle yanıp tutuşmuş o an idrak diye bir şey yok :)))

      Sil
  33. Dünkü antremanlar için teşekkürler çok eğlenceliydi. Valla akşamları şu ekip günüme neşe katıyo ya Allah bozmasın bu birlik beraberliği on numara ortam var.

    YanıtlaSil
  34. Dunku sohbetlerimiz, yarislarimiz ve antremanlarimiz herzamanki gibi 10 numaraydi :)

    Barbaros'da yeni sezon icin hem D-Klasmanina hazir ve de sezon 3 icin ilk 6 parcasini satin aldi, iyi gunlerde olsun - bol 1'cilik dileklerimizle ;)

    Ayriyetten Mucahit ve Barbaros Z1'lendiler, bu program cok genistir ve her yönden isinize cok yarayacak, iyi gunlerde olsun.

    Dun aksamki deneme imkani buldugum tum araclar her yönden cok hosuma gitti. Aston GT1, C6R, StarMazda, Mx5, Skippy, Williams...

    Her birinde hemen dikkatimi ceken degisiklik surus aninda zeminin hissiyatinin arttirildigi, bunun haricinde grafiksel ve ses guncellemeleride yapilmis bazi araclara.


    Sezon 3 guncellemenin tercumesiyle basladim, hazir oldugunda blogumuzu tazeliyorum :)

    YanıtlaSil
  35. Evettt simit suan ia yerinde elimde 5 olsada ciksak modundayimmm ehehhehe
    eve gider gitmez guncelleme yapip hemen saldiriyorum yeni sezon yolda gt3 ovalda b yada a klass dayim c ye trucklara bi daytona ve talledega da bulasirim .
    bakalim sistem artik bitti gibi birsey sayilir button box calismalarima devam edebilirim simit olayini cozdugum icin yorumlari yaparim aksama ilk yorumlari soyliyeyim malzeme kalitesi guzel duruyor deri olmasi ayri bi guzellik padler ise cok iyi cikardigi seste tatmin edici esas incelemem aksama evde takinca olucak bakalim neyle karsilasicaz

    YanıtlaSil
  36. Hayırlı olsun Volkan, güle güle kullan resimleri ve yorumlarını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  37. Volkan hayırlı olsun kardeşim, güle güle kullan..
    Elegan abi bu arada DBR9 ve C6R araçlarına takım tasarımı yapacak mıyız? ne dolaylı soruyorsam... ya işte yapacak bir babayiğit var mı acaba? :)))

    YanıtlaSil
  38. Selamlar herkese 2. Gün sonu rookie class dan kurtuldum en büyük eksikliğim önümdeki ve arkamdaki araca fazla odaklanıyorum zamanla düzelticem bunu
    Dün yarışırken sq bir shifter den bahsettiğinizi duydum yarışta olduğum için konuya dahil olamafım tr ye gönderim yapan bir sq shifter almak istiyorum th8a amazondan getirtebiliyorum başka öneriniz varsa paylaşırsanız sevinirim
    En büyük eksiğim direksiyona düzgün sabitleme yapamadığımdan direksiyona hakimiyette çok zorlanıyorum sahibinden com da gördüğüm ilanlara mesaj attım bakalım haber bekliyorum onlardan da sizinde gözünüze çarparsa o konuda da yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  39. Iyi gunlerde olsun Volkan,
    Resim nerde, inceleme nerde...aksamlari gelebilen var - gelemeyen var yaw ;)

    Emre,
    Cok guzel ve yerinde bir soru. O mintikaya Mert kardesimiz bakiyor genelde, en yakin zamanda onunla bu takim tasarimimizi göruselim.

    Barbaros,
    Su an sade SeQ vites kolu olarak tavsiye edebileceklerim...

    http://www.derekspearedesigns.com/2015-dsd-pro-sequential.html
    http://www.derekspearedesigns.com/2014-dsd-pro-sequential.html
    http://www.h-engineering.net/shop/sim-shifter-sequential/
    http://www.fanatec.com/eu-en/shifters/clubsport-shifter-sq-eu.html

    Muhakkak dahasida vardir ama bunlarin her biri guzel yorumlar aldilar. Aralarinda bir Fanatec'in vites kolu ilk ciktigi partilerde sorunluydu.

    YanıtlaSil