10 Temmuz 2016 Pazar

Team Turkiye MotorSport 2016-07-10

EY TTM,
Kas ile göz arasi sezonu neredeyse yariladik arkadaslar. Aramiza yeni bir arkadasimizda katildi, ismi Kaan ve simdiden iRacingde Profesyonel bir yarisci olma yolunda. Son yarislarinda en az 2 birincligi var ve Skippy'de cok saglam yardiriyor...Saliya hep beraber Nordschleifede yardiracaz...savrulun TTM geliyor   ;)


Dun aksam GT3'de cok saglam yarislar cikarttiniz beyler, Fatih'in, Imola yarislarinda, cok ciddi istikrarli sureler harici hatasiz yaris cikartmasi yakin zamanda 4000+ iRatinge hazir oldugunun göstergesidir.
Bu arada Fatih'den söz acilmisken TTM Kirpimizinde guzel bir resmini paylasiyorum  ;)




Huseyin kardesim ise dunku Imola yarisinda son 13 turunu 3 disi eksik, sol göz morarmis ve topallayan aracla hatasiz bitirmistir, ustune ustluk birde + irating almistir, BRAVO!
Haberlerimize Huseyin ile devam ediyoruz, dunya guzeli kizinin resimlerini paylasmistir bizlerle, masallah kocaman abla olmus bile, tesekkurler ve son olarakta guler yuzlu maskotumuz Baron...







Erol ise herzamanki gibi bu haftamizdada IMOLA gibi yarismasi cok zor olan bu pistte 125 Sampiyonluk puani kapmasini bilmistir, tebrikler  ;)


********************************************************************************************************************

Kacirmamaniz gereken muhtesem bir yazimizda sagolsun Fatih Beyden "Yaris Tanrilari Kurban Istiyor!" Muhakkak okuyun, ellerine - emegine saglik kardesim, 10 numara yazi olmus, tesekkurler  ;)
LINK


Fazla uzatmadan sizlerin benim icin ikinci ailem oldugunuzu bilmenizi isterim. Erol bundan discordda kisaca bahsetmisti ve fark ettigim su ki, Erol ile genelde ayni konulari ayni zamanda dusunuyoruz ama cogunlukla milisaniyelerle ya dusundugumuzu benden önce söyler veya yazar...burada bile o farkinda olmadan onunla yaris icindeyim, he he   :P

Aksamlari iRacingde yarisip yarismamam cok önemli degil, önemli olan sizlerle beraber guzel sohbetlerimize katilmak, bulusma noktamizin iRacing olmasi ise muazzam bir arti benim icin cunku iRacing cok hosuma gidiyor, sadece yarislari degil, basit bir antremani bile benim yaris ihtiyacimi fazlasiyla doyuruyor.

En nihayet, sporunuzu eksik etmeyin, dogru beslenmeye özen gösterin ve aksamlari iRacingde toplanmayi unutmayin   ;)





- Ne Mutlu Türküm Diyene -


7 yorum:

  1. Bende artik ümidi kesmeye baslamusken bir güzel yazi daha geldi senden Elegan abi. Ben konuyu cok uzatmayacagim ve forum sitesone yazdigimi burayada yaziyorum: Evet arkadaşlar artık beklemek beni baya sıktı ve bu bekleme süresinde aldığım bir yıllık üyelikte boşa gitmiş oldu Sad
    reimer-motorspor dan akm53 kombinasyonu bir sistem almak istedim ama bana verdiği fiyat sinir bozan cinstendi (2900-3000 euro). Daha birde buna direksiyon bağlamak için aparat , Quick Release ve monte etme aparatlarinida ekleyince rakam 3300 euro ya çıkıyor. Ve osw bir sistem için artık 3000euro nun gereksiz fazla olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden sizden şöyle bir yardıma ihtiyacım var. Akm52, Akm53, yada Akm54 servosu ile bi şekilde osw sistem ayarlamak istiyorum ama bu servoyu nereden bulabilirim. Almanya da yaşıyorum ve ınternetten satışını yapanı bulamadım. Türkiye de satan varsa oradan da alabilirim (tabi yurtdışı na göre fiyat farkı çok degilse). Galiba osw için en uygun simucube gözüküyor ancak servoyu ve motor arasındaki kablo bağlantı şekli veya kablo yapısı hakkında da bilgi almam lazım. Bunun ile ilgili en iyi tecrübeye galiba sadece hüsnü sahip. O yüzden sizden yardım bekliyor ve servoyu ve doğru kabloları nasıl elde edebilirim öğrenmek istiyorum:) bu arada özellikle kollmorgen servoyu istiyorum çünkü Mige servo nun kablo bağlantı noktası su borusu gibi duruyor ve bu görüntü beni rahatsız ediyor ( evet biraz takıntılı birisiyim) SmileSmileSmile

    İşin özeti ben AKM53 yada AKM54 lü bir osw sistemi kurmak istiyorum. Bunları temin etme konusunda yardımlarınızı bekliyorum

    Mücahit

    YanıtlaSil
  2. Bilgiler ve paylaşımlar için teşekkürler abi. TTM bizim 2. ailemiz :)

    Hüseyin in bebişi maşşallah subhanallah çok tatlı. Allah sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasib eder inşallah

    Mücahit foruma da yazdım . Buraya da ekliyorum. Şimdiden hayırlı olsun
    ---------------------------------------------

    Mücahit selam

    Aslında biraz bekleyip Tolga nın aldığı Simucube nin sonuçlarına göre hareket edebilirsin. Ama Simucube de demonte geldiği için biraz işçilik gerektirecek. Anladığım kadarı ile sen biraz daha tak çalıştır bir cihaz istiyorsun. Ama servoyu ayrı alacağın için az da olsa kablo bağlantısı ile alakalı birşeyler yapman gerekecek .Eğer halen AKM servo kullanmak istiyorum dersen aşağıdan devam edelim :)

    Öncelikle Dennis ten kullanılacak servonun detay kodunu istemen lazım . Mesela benim ki AKM52-ANCNEN-00 . Bu kod önemli çünkü bir dolu kombinasyon var. Ona göre alım yapman gerekiyor. Kablolar ile alakalı da bende şöyle bir sıkıntı olmuştu. Servo kablolarının ucundaki pinler ile dennis in gönderdiği kasa üzerindeki deliklerdeki bağlantılar aynı değildi. Hatta benim sürecimi takip ettiysen servoyu ve kasayı Dennis e gönderdim ve Dennis kasa üzerindeki kablo bağlantısının pinlerini benim kablodaki pinlerin sıralamasına göre düzelttikten sonra çalışmıştı. Yani sende de aynı sorun olabilir . Buna dikkat et. Son olarak Dennis e sürücü ayarlarını yapıp mı gönderecek onu da sorarsın. Belli olmaz servoyu ondan olmadığı için sürücü ayarlarını yapmadan gönderebilir

    Ben nette ufak bir araştırma yaptığımıda Kollmorgen satıcılarına ulaştım. En üst sıradaki senin işini görecektir. Yazışıp fiyat alabilirsin. İstersen TR den de fiyat alırız. TR de Elsim Elektronik ten tedarik ediliyor. Detay kodunu öğrendikten sonra fiyat alırız.

    http://www.kollmorgen.com/en-gb/service-and-support/contacts/industrial-automation/

    Mücahit son olarak önerim simracingbay dan ya da simucube yi tercih etmen yönünde olur. Boşuna cebinden fazla para çıkmasın


    http://teamturkiye.betaboard.net/t162p250-reimer-motorsports-open-sim-wheel-akm52-premium-paket#2579

    YanıtlaSil
  3. İşin garip tarafı simucube almak istemiştim ama satın alma linki yok :( Dennis ten herhangi birşey almak istemiyorum vazgeçtim çünkü sadece kasa için yani servo motorsuz almak istediğimde 1300 euro vermem gerekiyor artık birde akm52 için de 1200 euro gibi birşey ödemem toplam 2500euro yapar. Ben en fazla 2000 euro vermek istiyorum. Simucube ideal duruyor ve nasıl bağlantı yapılacağına dair bir kılavuz var ise seve seve montajını kendim yapabilirim. Hatta zevk de alırım. Dennis den ne servo nede kontrol ünitesi almayacağım için bana servo ile ilgili kod göndermez diye düşünüyorum yada gönderse bile onun verdiği servo kodu acaba simucube ile uyum sağlar mı bakalim. Gerçi Dennis de olsa diğerlerine olsa hepsi ya Argon ya diğerini kullanıyor. Sadece kontrol ünitesinin şekli farklı bildiğim kadarıyla (kasa şekli, boyutu falan) artık en kısa sürede sistemi kurmak istiyorum çünkü forumları araştırmadan sıkıldım:)

    YanıtlaSil
  4. Mücahit simucube de bazı parçaları ayrıca satın alman gerekiyor . Tolga bu konuda sana yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.

    http://granitedevices.com/wiki/SimuCUBE
    http://granitedevices.com/wiki/SimuCUBE_hardware_requirements
    https://granitedevices.com/store/applications/simulators.html
    http://granitedevices.com/wiki/List_of_motors_for_SimuCUBE



    YanıtlaSil
  5. Mucahit,
    Husnu'nun yazdiklarinin tumune katiliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hüsnü, seni servo nun aynısının fiyatını öğrenebilir misin. Ben fiyat bilgisi ici n mesaj, mail falan gönderdim ama cevap gelmedi. Seninkinin aynısını kullanabilirim.

    YanıtlaSil
  7. Kollmorgen in TR fiyatı

    Servo 760 € + KDV
    Kablo Comcoder 120 € + KDV
    Kablo Motor 106 € + KDV

    Toplam 986 € + KDV

    YanıtlaSil