14 Eylül 2015 Pazartesi

Team Turkiye MotorSport 2015-09-14

EY TTM,

2015'in son sezonuna giriyoruz, simdiden tum takimimiza bu sezonda basarilar diliyorum.


Kisaca kimler nerede yarisacak...???
Bu, beraberce ayni yaris serisinde yarismak, birbirimize destek cikmak ve tabii ki birbirlerimizle sidik yarisina girmek icindir...oyun keyfimize oyun zevki katmasi acisindan cok önemli. Kafa yapisi ayni olan guzel bir takimimiz var, butun bu beraberce yarismak istegimiz zaten bundan kaynaklaniyor, ne mutlu bizlere bunun tadini cikartiyoruz  ;)

Takimimizin geneli GT1'de yarisacak. Ben, numero 1 serim her ne kadar IMSA serisi olsada ayni anda beni Skippy ve GT1'de de göreceginizden emin olabilirsiniz   :)

Bu sezon benim icin kendi ayarimi yaparak yarismak, ayar cekme konusunda daha derin bilgi sahibi olmak en önemli odak noktam olacak. Herhangi bir araca temel bir ayar oturtmak kolay, asil zorluk su ince ayarlara girince basliyor, bir o kadar önemli olan uzun vaadeli suruslerde lastik ve aracin fizik motorunun ne denli sonuclar verdigidir. Tabii ki bunlar cok buyuk zaman tutar.


Simdi buraya kisaca sezon basindaki iRating-SR'miz ile beraber klasmanimizi yazacam...bakalim sezon sonunda ne gibi gelismeler kaydetmis olacaz   ;)

  • Barbaros - B350 iR1476  Yaris basina ortalama hata marji 6.53
  • Bekir - A372 iR4645  Yaris basina ortalama hata marji 6.77
  • Caner - A255 iR3607  Yaris basina ortalama hata marji 4.99
  • Efkan - B466 iR3917  Yaris basina ortalama hata marji 6.89
  • Emre - A233 iR1490  Yaris basina ortalama hata marji 5.35
  • Enis - B282 iR2452  Yaris basina ortalama hata marji 6.54
  • Koray - B352 iR2133  Yaris basina ortalama hata marji 5.90
  • Eren - B359 iR2357  Yaris basina ortalama hata marji 6.37
  • Erol - A334 iR1407  Yaris basina ortalama hata marji 4.70
  • Fevzi - C299 iR2612  Yaris basina ortalama hata marji 7.73
  • Husnu - A258 iR2828  Yaris basina ortalama hata marji 5.29
  • Kenan - Rookie....
  • Kerem - A221 iR3849  Yaris basina ortalama hata marji 5.24
  • Mehmet Ali - A475 iR1380  Yaris basina ortalama hata marji 5.68
  • Mertcan - A435 iR3041  Yaris basina ortalama hata marji 4.07
  • Mucahit - B110 iR753  Yaris basina ortalama hata marji 6.90
  • Murat - B370 iR2206  Yaris basina ortalama hata marji 4.85
  • Mustafa - A358 iR1395  Yaris basina ortalama hata marji 4.26
  • Oguz - A267 iR3169  Yaris basina ortalama hata marji 5.94
  • Ozan - A347 iR4230  Yaris basina ortalama hata marji 5.50
  • Özgun - A402 iR1858  Yaris basina ortalama hata marji 5.61
  • Selcuk - A253 iR1565  Yaris basina ortalama hata marji 5.98 
  • Samet - C166 iR967  Yaris basina ortalama hata marji 7.21
  • Volkan - B219 iR1692  Yaris basina ortalama hata marji 7.74
  • Tolga - D194 iR632  Yaris basina ortalama hata marji 8.02
  • Mehmet Yilmaz - A326 iR1384  Yaris basina ortalama hata marji 4.33

Takimimiz, yukaridaki yazdigim isimlerden daha fazlayiz fakat istikrarli bir sekilde herhangi bir seriyi veya serileri takip edenleri siraladim, aramizda unuttugum bir isim var ise kusuruma bakmayin ve bana hatirlatin, hemen isminizi ve gerekli bilgileri gecerim buraya   :)

Yaris basina ortalama hata marji konusunda en nihayet isin temeline gideceksek tum bilgiler haliyle yapilan yaris toplamina göre bölunur, carpilir, kosinus ve sinuslenir ama en nihayet sonuc "Aslan yattigi yerden kendini belli eder"'e cikar yani sen 150 yaris yapsanda, 1500 yarista yapsanda surusunun temeline göre yaris basina yaptigin hata marjinin arasindaki fark minimal olur görusundeyim.

Her yarisa dalinmaz, her daim kazanacagin savasi secmeklede yurumez bu isler...kendine uyan ortalama bir yol cizmek en iyisidir. Hepimiz iRatinglerimizi severiz ve belli bir rakama kadarda iRatingin önemi buyuktur.
Kabataslak 2500'un ustunde bir iRatinge sahip oldugun sure genel olarak girdigin yarislar heyecanli ve zevkli gecer. Yarismasini bilen ve bunu sadece bilmekle kalmayip becerebilen insanlarla yarismak buyuk eglencedir, yaris icindeki en buyuk dusmanimiz diger yariscilar degil, hirsimizdir.

Takimimiza baktigimda aramizda 2500'un alti kimseyi görmuyorum, hepimiz biraz antremanla, yarisi ve yariscilari okuyarak, hirsimizi dizginleyerek 2500-3500'leri tuttururuz   :)


Dun aksamki 13'cu hafta etkinligimize katilan tum arkadaslara tesekkurler, hep beraber cok guzel eglendik, yaris tanrilari keyfimizi bozmasin. Yarisimizin galibi Koray oldu, onu buradanda tekrar tebrik ederim, muazzam bir yaris cikartti kendisi  :)
Etkinlik yarisimizin özet videosunu önumuzdeki gunlerde/haftalarda zaman buldugumda hazirlayip paylasacam. Simdilik Mertcan'in etkinligimizden son tur paylasim videosunu izlemekle yetinin. Bu arada Mertcan'ada tebrikler, hirsina yenik dusup son turda defalarca Koray'i patlatabilirdi ama Helal olsun, sogukkanlilikla ataklarini yapti, virajlara daldi ama disa acilmadan ve beraberce viraja giris-cikis savaslarini izlemeyi sundu. Koray'da profesyonel bir yarisci gibi sirasini "Bloke" etmeden savundu.






Simdi gelelim takimin favori bölumune...."Saglik"  :P
Eve kapanmayin, devamli oturmayin, hareket etmek kendinize yapabileceginiz en buyuk iyiliktir, hemen ardindan dogru beslenme gelir. Stresden, uzuntuden, kötuluklerden ve kötu insanlardan uzak durun, cevrenize faydali olun ve en önemlisi kendinize olan sayginizi hicbirzaman yitirmeyin!


Son olarakta yarim saatlik guzel bir cardio programi, kolay gelsin ve bol sanslar  ;)






- Ne Mutlu Turkum Diyene -

14 yorum:

  1. Sezon sonu ilacımızıda aldık. Ellerine sağlık.
    Gelecek sezon herkese başarılar.

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım ve bilgiler için teşekkürler abi.

    YanıtlaSil
  3. Eyvallah abi. Dün akşam yarışını batırdığım için kusura bakma. Aynadan Murat'ın fişek gibi geldiğini görünce birden panikledim de fren noktasını kaçırıp çizgiyi tutturmaya çalışırken önce Murat'a ardından da sekerek sana çarptım. Murat'dan da özür dilerim az kalsın onun yarışını da berbat ediyormuşum, replayde sonradan gördüm. Ama akşamki yarışımız da bayağı zevkliydi. Teşekkürler herkese

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yarıştı kerbten fırlayıp spin atıyordum ki iyi kurtardım valla katılan herkese teşekkürler
    yeni bir video daha yaptım pole turunu koydum ayrıyetten gaz fren direksiyon kısaca hud ekledim buyrun :)
    https://www.youtube.com/watch?v=oFfFbDNuW2Y&feature=youtu.be

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık abi, yeni sezonda herkese başarılar

    YanıtlaSil
  6. Sagolun arkadaslar,
    Mustafa kazamizda senin sucun yoktu ve kazayi kim baslatti o da önemli degil ama isminin basharfleri Murat'la basliyor desem yalan olmaz ;)
    Yaris 20 turdan olusuyor daha ilk tur bitti ve o hizla o viraja geriden burun sokulmaz...sebebide cok basit cunku o hizla oraya daldinmi araci durduramazsin ve yanindakini yastik niyetine kullanirsin, o da gelir digerine gecirir...Basit matematik efekti, bir diger adida Domino efektidir. Videosunu hazirlayacam ;)

    Mertcan,
    59.916 hudlu turun icin tesekkurler, saglam zaman ama yarista profesyonel pilotumuz Koray Agaya sökmedi, he he


    Aksama görusuruz beyler,

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık abi, yeni sezonda herkese başarılar

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık abi, yeni sezonda herkese başarılar

    YanıtlaSil
  9. Bilgiler için teşekkürler abi, herkese selamlar, yeni sezonda tüm takıma başarılar.

    Bu arada Emre'ye de ayrıca teşekkür ederim, güzel ülkemde insanlar çoğunlukla alacaklı oldukları zaman birşeylerin peşine düşerler; bizim Emre de pedalını vereceği adamı arayıp telefonunu buluyor mesaj atıyor, adres istiyor göndermek için. Daha da birşey demiyorum.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Özgün ne demek kardeşim lafı mı olur ya, ama sanırım kargolar çalışmadığından gelemedi sana hala..bayram sonrası gelir inşallah artık..şimdiden güzel günlerde kullan kardeşim...

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar selamlar,

    Bu grubun varlığından bayadır haberdardım fakat vakit olmadığı için oyunu oynayamıyordum.1 hafta önce başladım bende iracinge.t500rs direksiyon ve clubsport v2 pedal aldım.Iracingde de D lisansa yükseldim.Bugünde biraz pist ve araç aldım.Bende gruba dahil olmak vakit oldukçada sizlerle yarışmak isterim.Hepinize iyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar selamlar,

    Bu grubun varlığından bayadır haberdardım fakat vakit olmadığı için oyunu oynayamıyordum.1 hafta önce başladım bende iracinge.t500rs direksiyon ve clubsport v2 pedal aldım.Iracingde de D lisansa yükseldim.Bugünde biraz pist ve araç aldım.Bende gruba dahil olmak vakit oldukçada sizlerle yarışmak isterim.Hepinize iyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar selamlar,

    Bu grubun varlığından bayadır haberdardım fakat vakit olmadığı için oyunu oynayamıyordum.1 hafta önce başladım bende iracinge.t500rs direksiyon ve clubsport v2 pedal aldım.Iracingde de D lisansa yükseldim.Bugünde biraz pist ve araç aldım.Bende gruba dahil olmak vakit oldukçada sizlerle yarışmak isterim.Hepinize iyi eğlenceler.

    YanıtlaSil