23 Nisan 2015 Perşembe

Team Turkiye MotorSport 2015-04-23

EY TTM,
Bugun 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Atamizin hepimize armagan ettigi Cocuk Bayramimiz. Hatirlarim, 23 nisanin havasi bir baska olurdu...herkez ari gibi calisir, durmaz...bir oraya-bir buraya kosustururdu bu özel gunumuzu mumkun oldugunca mutlu gecirtmek icin.

Bugun 23 nisan, bugun biz buyuklerin gurur duydugumuz Ulusal Egemenligimiz ve Cocuklarimizin bayrami. Bugun onlari uzmeyin, bugun tum gununuzu onlarla gecirin, onlarin mutluluklarina ortak olun. Alttaki videoyuda onlarla beraber izleyip +1'i cakmayi ihmal etmeyin, cok guzel bir calisma sunulmus bizlere   :)





*******************************************************************************************************************************

Dun aksamki sohbetlerimizde cok guzel eglendik, hepinize teksekkurler beyler. Enis kardesimizde yanilmiyorsam bundan 3-4 ay evvel kadar 100 kilo civarindaydi ve su an 78 kiloya kadar inmis, tek kelimeyle Bravo.

Herzamanki gibi guzel bir video paylasimi,...



 
- Ne Mutlu Turkum Diyene -

31 yorum:

  1. İçindeki çocuğu yaşatmayı bilen herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun...valla Enise bravo ama dün akşamki tart muhabbetini de unutmicam kardeşim hep karşına çıkacak :) yutmuş onlari sonra da abi etkiler mi diyor..çık 3 saat koş hadi :))

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Iyiki hatirlattin Turan, Enis'in dun tonla Tart'i yedigini tamamen unutmustum. Ufak bir hesap kitap yapiyoruz,...

    100dk = 600 kalori
    300dk = 1800 kalori

    Sonuc: Dunku yedigi Naneyi, pardon Tarti eritmek icin ayriyetten 300dk yani 1800 kaloriyi eritmen sart, 300dk = 5 saat(cik) ...kolay gelsin Enis ;)

    YanıtlaSil
  4. Hehehe ben 3 saatle iyimser davranmisim o zaman abi..şimdi sopayı alıp beykoza gidicem kosturtmaya..her durduğunda sırta indiricem..kırbaç da olur gerçi..Nihihihi tatil günü eglencem de çıktı..

    YanıtlaSil
  5. Dünyadaki tüm çocukların ve bizler gibi koca bebelerin bayramı kutlu olsun . Ayrıca bu gece Regaib Kandilidir . Hepimizin kandili de mübarek olsun.

    Bir önceki konuda paylaşmıştım. buraya da koyayım .

    Sim Racing Garage Accuforce incelemesi

    https://www.youtube.com/watch?v=TAhSNtCSqBc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de kandilin mübarek olsun Hüsnü.bir an unutmuştum..iyi oldu hatırlattığın..

      Sil
  6. Paylasim icin tesekkurler Husnu, inceleme neredeyse 2 saat, misler gibi antremanimla beraber izledim...antremanimin nasil gectigini anlamadim bile ;)

    Ve hepinizin Regaib kandili mubarek olsun,

    Turan,
    Simdiden ellerine saglik, 3-5 tanede benden vur, agalarin vurdugu yerde guller bitermis :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe di mi abi ya..emrin olur direkt vururum :))

      Sil
  7. 23 nisanda çocuklar gibi şenlendim yaw sonunda istediğim hi end hi-fi sistemi aldım bugün şükür :D herkesin kandili ve 23 nisanı kutlu olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun, güle güle kullan Bekir kardeşim..nasıl bir sistem aldın?bir de nereden ve ne kadara geldi?

      Sil
  8. Adina cok sevindim Bekir, iyi gunlerde olsun kardesim. Sistemin hakkinda ufak bir inceleme ve resimler bekleriz ;)

    YanıtlaSil
  9. Sağolun ağalar, darısı sizlere de inşallah ;) sistem şöyle: hoparlörler wharfedale jade 7, amfi vincent sv-237, player olarak şimdilik denon da-300 usb dac aldım, borç bitince de bir plak çalar ayarlamaya çalışıcam. Bu ürünlerin kutusu açılmamışlarını Tr'de 23-24 bin liraya anca alırsın (sadece kabloları bile 450 $ amerika fiyatı). Sadece hoparlör çok az teşhirde kalmış ki zerre sorunu yok, ne çizik ne eksik, diğerleri sıfır ürün, totalde 14500 liraya aldım :) sağolsun CD BANK sahibi Sait abi çok büyük kıyaklar yaptı yeni yerlerine taşınmalarının şerefine ;) Allah razı olsun vallahi bu mübarek gecede çok büyük dua aldı benden :) incelemeleri teamspeak üzerinden anlatırım kısmetse abi, önce bi laptop almam lazım dac için, şimdilik kasayı salona götürdüm, iracing falan iptal o yüzden, ama bu sistem varken ziyanı yok şimdilik ;)

    YanıtlaSil
  10. Bekir hayırlı olsun. Ses sitemlerini çok sevmekle beraber high end sistemlere çok hakim değilim. Forumda Nuri Baras diye birinin konusu vardı. Oradan takip ediyordum. Çocuk bu tarz sistemleri hastası . Bir dolu para verip alıyor deniyor ve sonrasında başka sistem arayışlarına giriyordu. Bu süreci konuyu biraz incelediğinizde göreceksiniz. Ayrıca high end sistemler hakkında bilgili kişilerin yorumları da var. Benim evde PS3 zamanında aldığım panasonic in 5+1 reciever i var . Yeni eve geçince ortam müsait olmasına rağmen bir türlü kuramadım. Benim de bir odayı sinema ve sim odası kurma gibi bir hayalim vardı ama gerçekleşmedi . Belki ileride yaparım .

    http://forum.donanimhaber.com/m_40419250/mpage_100/tm.htm

    YanıtlaSil
  11. Sağolasın Hüsnü, benim için bu set hakikaten ultra hi end oldu, söylediğim gibi sadece bir plak çalar ilave ederim, onun dışında bütçemi hayli hayli aştım zaten, bir de laptop çıktı başıma, neyse başa gelen çekilir ;)

    YanıtlaSil
  12. Bekir hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan, hi end sistem gibisi yoktur valla, benim de hayallerim arasında yer alıyor kendileri ne zaman gerçekleşir allah biliyor ama :)
    Günümüzde lossless müziklere de kolayca ulaşılıyor (her ne kadar plak kalitesinde olmasa da gene de çok aratmaz) kulaklarının pasını silersin artık.

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı olsun Bekir abi :)

    Hepimize herşeyin hi-end'i nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  14. Bekir hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan, hi end sistem gibisi yoktur valla, benim de hayallerim arasında yer alıyor kendileri ne zaman gerçekleşir allah biliyor ama :)
    Günümüzde lossless müziklere de kolayca ulaşılıyor (her ne kadar plak kalitesinde olmasa da gene de çok aratmaz) kulaklarının pasını silersin artık.

    YanıtlaSil
  15. Bekir,
    Cok guzel bir sistem, iyi gunlerde olsun. 1 defa al, tam al prensibi en iyisi, Bravo!


    Husnu,
    Paylasim super, Nuri arkadasin mazallahi var, adamda yok - yok, Helal olsun!

    Efkan,
    La bu ne bicim askerliktir. Askerlik demeye 1000 sahit ister, adamdaki keyfe bak yaw....askere gitti kurtulduk diye seviniyorduk, taaa fizandan buraya laf yetistiriyor :P

    YanıtlaSil
  16. Online askerlik deniyor buna abi :D takipteyim :)

    YanıtlaSil
  17. Online/Offline'ini yesinler, bir nöbetim Karayip adalarinda demedigin kaldi zaten ;)
    Gözumuz yollarda, safak kac?

    YanıtlaSil
  18. Nöbet de yok su an abi bende, ictima da yok :D su an safak 88 bise kalmadi :)

    YanıtlaSil
  19. Nöbet de yok su an abi bende, ictima da yok :D su an safak 88 bise kalmadi :)

    YanıtlaSil
  20. Haydi nöbeti anladim, ictima neden yok...seni askerden saymiyorlarmi artik, hayirdir :P

    YanıtlaSil
  21. Bu arada safak 88, yani iRacing sezon 3'un ortalarina yetisiyorsun, super...senin su 5000 iRatingi paylasalim artik aramizda, dedigim gibi gözumuz yollarda ;)

    YanıtlaSil
  22. Hahaha yok abi ben asker gibi degilim burda. Kazan dairesine verdiler makine muhendisiyim diye, sabah 7 aksam 7 orda takiliyorum. Görev oldugu icin de ictima yok mis gibi :) sabah aksam kitap okuyorum orda :D

    Geleyim zaten abi accuforce'u da alıp sezonun altini üstüne getircem XD

    YanıtlaSil
  23. Selcuk,
    Bence 3 yil cok rahat göturur. Belki yeni cikan oyunlari hersey Ultra ayarlarda oynayamazsin fakat emin ol X1, Ps4 grafiginden cok daha iyi grafikte oynarsin, yuksek fps'side cabasi :)

    YanıtlaSil
  24. Tony Gardner den inciler. Yakın zamanda yeni bir markanın lisansı açıklanabilir. Forumdakiler Mercedes demiş ama yakında görürüz herhalde. Bir de dinamik pist deniyor ama buradaki " dinamik " kelimesinden neyi kastetmiş tam olarak belli değil .

    https://www.youtube.com/watch?v=6Poy7s5fPHY

    YanıtlaSil
  25. Paylasim icin tesekkurler Husnu,
    Video uzun, anca aksama seyredebilirim ama dinamikle kasti degisken olabilir. Degisken hava sartlarindan bahsetmiyorsa yol sartlari olabilir,...degisik yol isilari lastigin asinmasini ve fizik motorunu etkiler...bununla beraber aracin fizik motoru ve surus haliyle degisir.
    Yeni arac bencede Mercedes,...bir ihtimal Lambo olabilir, en nihayet yeni arac aminim GT3 olacak ;)

    Videoyu bir izleyeyeim, yarinki blogumuza aktaririm haberleri ;)

    YanıtlaSil
  26. Abi blancpain serisi resmileştikten sonra ben yeni markanın audi olacağını düşünmüştüm. Neden dersen audi blancpain serisinin resmi partneri . Seri ile birlikte audi ile anlaşılmıştır diye düşündüm ama bakalım ne çıkacak.

    YanıtlaSil
  27. Husnu,
    Benim icin fark etmez., Audi'de cillop...her turlu uyar ;)

    YanıtlaSil