24 Şubat 2017 Cuma

Team Türkiye MotorSport 2016-02-24

EY TTM,
 
Sezonun son haftasina girecez, yeni arkadaslarla tanistik. Cem ve Sezer arkadaslarimiz...Cem discoorta geldi, tanistik, Sezer arkadasimizlada canli yayinlaraimizda ve iRacing uzeri mesajlasmalarimizda görusuyoruz,..Hayat 10/10'luk beyler, yeni arkadasliklar herzaman guzeldir  ;)



Martin 11'inde 12 saatlik Sebring yarisimiz var, yavas yavas antremanlara baslamamiz lazim. Team Türkiye MotorSport olarak en az 2 takim olarak katiliyoruz, belki 3 bile cikartabiliriz   ;)


Emir kardesim surda 1 aya Nordschleifede dunyada bircok yaris severin anca hayal kurabildigini yasayacak...Bol sanslar simdiden, tanidigim, en kabiliyetli ve saglam yaris yatirimci genclerimizden birisin, nisandan sonra Emir Asari'yi tum dunya taniyacak  ;)
Yaris Takvimi LINK


Mucahit kardesimde kendine muhtesem bir kokpit hazirladi ve gercek yariscilarin kullandigi Bodnar sistemini takti...saglam oldumu, sallanti filan yok degilmi diye sordugumda. Tum TTM kockpitin ustune cikip ziplasa banamisin demez demesi oldu. Iyi gunlerde olsun, bol birincilik dileklerimizle  :)


Nagmini duymayan, ismini bilmeyen kalmamistir herhalde teknoloji ve ressam uzmanimiz Erol kardesimiz defalarca bizleri icatlariyla, Epic calismalariyla etkiliyor, herzamanki gibi sagolsin Erol  :)


Ayhancan'dan basliyorum, kardesimiz iRacinge tesrif edeli 1 ay oldu - olmadi ama simdiden 5000 iRatinge cikmasina gidim kaldi, Helal  :)
Yakin zamanda ProWC olursan hic sasmam, sende bu yaris sevgisi ve kabiliyeti varken, sirtin yere gelmez.


Dun kendimi biraz simartayim dedim...Jaybird BlackOut  X3'u siparis ettim, yanina Impulse Multi Bench ve 2*20kiloluk dumbbeller.

Jaybird X3 bu sabah geldiii veeee adamlar tekeri yeniden icat etmisler desem yeridir. Tasarim, ses, kalite, rahatlik herseyiyle 10/10'luk bir headset beyler, ayriyetten hardware'e bagli özel software destekli programi sahane...WTF - WTF - WTF  :D

Antreman bankimi ve dumbbellerimi yetistiremediler, sorun degil pazarteside okeydir. Elime gectiginde biraz daha aciklayici bir inceleme paylasirim.

Jaybird X3 hakkinda yazilacak pek birsey yok, alet 10/10'luk, eger muzik dinlemeyi seviyorsaniz fiyat versus performans olarak piyasadaki en iyi 2'liden biri su an. Aralikta cikan Jaybird Freedom ile ayni ayarda...aradaki en buyuk fark Freedomin dahada kucuk olmasi, o dereceki basina kask vs. bile taksan hicbir sekilde rahatsiz olmuyorsun...Yeni Freedom oglumda var, o cok memnun. Resimlerini asagiya paylasiyorum...





Calisma bankima gelince, daha elime gecmedi ama birkac incelemesini okudum gayet iyi puanlar almis. 2008'de Beijing dunya olimpik oyunlarinda kullanilmis, kisacasi kommersiel kullanim icin hazirlanmis, ne mutlu bana evimde kullanacam.
Fiyatinda 50% indirim olunca bu firsati kacirmayayim dedim. Antreman listemi saglam bir sekilde degistirmem lazim  ;)



Gecen gun bir yazi okuyordum ve su söze denk geldim, cok hosuma gitti cunku cok dogru. Sizlerlede paylasayim dedim...

********************************************************************************************
A young guy might be able to achieve fat loss without changing [his] diet, but in most cases, even the best workout can't overcome a lousy diet. (Bunun tercume özeti dogru beslenmenin önemidir)
********************************************************************************************


Son olarak cocuklugumun mizah dergisi GIR-GIR sacma sapan bir sebepten dolayi kapatilmis, buna cok uzuldum. Turkiye ciddi anlamda gerileme döneminemi girdi bu ne yaw ve ayaginizi denk alin beyler, ona göre...LINK
GIR GIR'dan zamaninda en cok begendigim utanmaz adamin hikayelerinde az gulmemistim  :)






Simdi gelelim fasulyenin faydalarina  ;)
Hayat cok guzel beyler, keyfini cikartin. Bugun Schneider Weisse'yi ictim Kaan, seni andim kardesim  ;)


Manyak bir calisma, toplamda 180kg kaldiran Dinazorrrrr, 1.5 dakikasindan sonra izleyin LINK  :D


Ve son olarak gununuze harika baslamak icin harika bir muzik  ;)





  - Ne Mutlu Türküm Diyene -


4 yorum: