Tum haftaki muhabbet, antremanlarimiz ve yarislarimiz herzamanki gibi super gecti. Hemen en önemli haberimize geceyim. Erdem'in hanimi 5 gun evvel rahatsizlandigindan dolayi hasteneye yatirildi ve bu sabah ameliyat olacakti...dun aksam sagolsun Erdem kisa sureligine skype'a girip neden kac gundur aramiza katilamadigini acikladi ve herkeze selami var. Herhangi yeni bir bilgi aldigimda buradan paylasirim, dualarimiz sizlerle kardesim.
Bu gece sezon 3'un 5'ci haftasina giriyoruz, pist ve arac kombinasyonlari aktarayim...
2013 Sezon 3 - Hafta 5'in TTM Yaris Serilerimiz -
- Proto & GT Challenge Serisi - Interlagos 70dk
- Skip Barber Serisi - Okayama International Circuit 14 tur.
- Grand-Am Serisi - Canadian Tire MotorSport Park (MoSport) 45dk
- iRacing Grand Prix Serisi - Road America 37 tur
- Grand Prix Legends De La Lotus 49 - Oulton Park International with No Chicanes 30 tur
- StarMazda Championship Serisi - Road Atlanta 23 tur
- Mazda Cup Serisi - Summit Point Raceway 15 tur
- Nascar A Klas Serisi Fix/Serbest (multiklas) - Atlanta Motor Speedway 50/100 tur
- Nascar B Klas Serisi (Fix ve Serbest) - Atlanta Motor Speedway 45/90 tur
- Nascar C-Klas serisi (Fix ve Serbest) - Canadian Tire MotorSport Park (MoSport) 15/30 tur
- IZOD Indycar Serisi Fix/Serbest - RichMond International Racewayway 80/160 tur
Yol: 5'ci haftanin en piskopat arac/pist kombosu gözu kapali Proto & GT serisine gider bu hafta. Multiklas zaten zor bir yaris turudur, ustune birde 70 dakika ekledinmi is cigrindan cikar...bonus olarak birde gecis imkani pek saglamayan Interlagosu ekledigin zaman hah iste o zaman tam olur ;)
Oval: Bu haftaNascar bölumude gözu kapali C-Klas Silveradoya gider. Nascar araclariyla yol pistlerinde yarismak herzaman icin cok zordur...MoSport + Silverado 4 teh win ;)
************************************************************************************************************
Bu hafta benim Nascar yarislarim akillara zarar gecti...yaristigim her 2 yarisimdada Bristol ve muazzam guclu araclar vardi, B ce C klas araclari. Yol yarislariyla karsilastirma yapmaya calissam...LimeRock + Lotus49'lar derim. Pist cok kucuk ve tuhaf virajlari ve engebelerle doludur, bunun ustune yukarida bahsettigim gibi guclu Nascar araclari tonla yariscinin kazaya ugramasi cok normaldi.
Bunun haricinde bu hafta Kunter, Efkan ve Bekir sahane yarislar cikarttilar kendi yaris serilerinde, hepinize tebrikler beyler!
Not: Kerem'in yarislari tamamen gözumden kacmis, Proto & GT serisinde yardirmis resmen, tebrikler Kerem. Kardesim hayalet modundamisin - nesin, bu yarislari ne zaman yaptin ;)
Imza resmimizle ilk adimizi attim...sizce nasil olmus, degismesini, eklenmesini dusundugunuz bölumler varmi? Eger kendi calismalariniz varsa paylasin veya kendi calismanizi yapacaksaniz imzanin boyutu 710*116 civari olacak.
Ve son olarak, herzamanki gibi guzel bir video,...
Iyi yarislar,
Bilgiler için teşekkürler abi. Erdem tekrar geçmiş olsun. İmza güzel abi . Belki bayrağımızı araç üzerinde daha görünür olduğu bir foto koyarsak daha şık olabilir. Ellerine sağlık.
YanıtlaSilPist günlerine inşallah yakın zamanda katılacağım. Forza cı onurcan devamlı katılıyor zaten. Şu an için bana o hazzı yaşatacak bir aracım olmadığı için açıkçası girmiyorum. Zaten standart araçlar bu zorlu piste çok fazla dayanmıyorlar.
Onurcan ın bir videosu
http://www.youtube.com/watch?v=O2h9ondJEjQ
Eyvallah Husnu,
YanıtlaSilImza konusunda durmak yok devam...bu imza resmi cok cok önemli bence bunu 1 defa yapacaz ve bir daha degismezse iyi olur dusuncesindeyim...dusunceleriniz?
Paylasim super, benden baska kimse +1 cakmamismi yaw... :/
Onurcan gayet guzel surmus Helal olsun, halen Forzada zamanini bosa harciyormu o?
iRacing'de lazerle taranmis pistlerde antreman yapmasi onun icin buyuk avantaj olur bence...özellikle neredeyse 1'e 1 G-forcelari yasamasi, direksyon hassasiyetleri konusunda motion kokpit + 3'lu ekran + Bodnar direksyonu + He sim, Emerson, HPP veya CST pedallari + GS-4 motion koltuk ve 4*Simvibe gercek aracla yola cikmis hissini acayip guzel bir sekilde yarattirir.
Pist gunlerine dedigin gibi biraz sportik bir aracla cikmanin tadi baska olur ;)
İmza konusunda haklısın abi . Güzel birşey ayarlayıp hiç bozmamak en iyisi.
YanıtlaSilAbi Onurcan la aynı sitedeyiz zaten . Yakın zamanda onu da zehirleyeceğim. Müsait bir anını yakalasam olay tamam. Forza ile işi yoktur. Direksiyonu satmış . Zehirlersem benin şaseyi ona kitleyeceğim :)
TTM nin pit ekibine eleman alımına başladık
YanıtlaSilhttp://www.youtube.com/watch?v=doZmQaJDkCc
Super paylasim Husnu, hemen aliriz takima ;)
YanıtlaSilBeyler, haftasonuna ISR'nin 120 dakikalik yarisina katilmak isterseniz...sizleri buraya alalaim. Önemli noktalar...
1.- iRacing uyesi herkez bu yarisa katilabilir, yeterki pist/arac kombosu elinizde bulunsun.
2.- iRating/SafetyRating uygulanacak
3.- Yaris 2 saat uzunlugunda
4.- Split 42'dir ve Riley + McLaren ve Cadillac'dan olusur.
Bu yaris ödulludur ve kayit bilgileri icin...
http://members.iracing.com/membersite/member/SeriesNews.do?season=979
http://youtu.be/BQJKQjXpGQA
YanıtlaSilF1aracı ile 290 km hızla giderken Eau Rouge çıkışı kontra vermek nasıl bir duygu olur sizce :)
YanıtlaSilhttps://www.youtube.com/watch?v=EgO3in1l0lk
Paylasimlar super beyler,
YanıtlaSilDun aksam Montrealin seftesini yapayim dedim ve hic antremansiz yarisa daldim, benzin hesabi bile yapmadim. Oda 2'ye bölunmus, hafta basinda attigim sacma sapan bir kvalifiye ile klasimda 10'cu basladim gridde...yarisi okuyarak ve gittikce pist ve araca alistikca hizlanarak 4'culugum garanti. Arkamdaki 40 saniye gerimde, pite girdim ve pit adamimi kacirmisim, he he
Haydaaa, tekrar bir tur attim ve tekrar pite girdim, bu defa adamimi kacirmadim ama arkamdaki yetisti ve 3 saniye cakti bana. Sorun degil, zaten eglencesine katilmistim, hani maksat Montreal'de yarismis olalim...adama yetistim, tampon tampona gidiyoruz...yerine göre zorluyorum, yoldan disari cikiyor ve tekrar kendini yola atiyor, belliki kendi ucacak ve benide ucuracak...beyaz bayrakta bir hamle yaptim ve yol disina ciktim, artik 5'ciligi kabul etmek mecburiyetinde kaldim, shit happens emme yaris gayet zevkli gecti, en önemliside bu zaten ;)
Yeni bir kampanya cikti beyler,
75$ ödediginde 100$'lik alis-veris yapabilirsin iRacingden veya 20$ ödediginde 25$'lik alis-veris.
Kampanya bu ayin 31'ine kadar gecerlidir.
Nostalji olsun, bunu hatirlayan varmi ;)
http://www.youtube.com/watch?v=EIFhGoKp13k
Porsche le mans yarışlarına nasıl hazırlanıyor dersiniz
YanıtlaSilhttp://www.youtube.com/watch?v=Ht2GociMJXs#t=74
https://www.youtube.com/watch?v=vaVUokxJUFw
YanıtlaSilNe günlerdi onlar Türkiye dağıtımını ben yapmıştım. Oynadığım ilk simuülayon diyebilirim.
Bu arada oto koltuğumu aldım. Yalnız bu pvc boruları temin etmekte sorunum var. Müyendis arkadaşlar, alınlarında yumurta patlatmaktan vakit bulurda benimle ilgilenirse çok mutlu olurum. Bu malzemeler nedir tam anlayamadım ben.
Paylasim super beyler,
YanıtlaSilKunter, zamaninda AA eksikligi ve 3D grafigi kullnilmadigindan oynayamamistim Toyota Celica GT Rally'i :P
Oto koltugun iyi gunlerde olsun, resim paylasimini bekliyoruz, sagolsun Husnu'de bayag bir kafa patlatmis boru cözumu icin...Hayirlisiyla :)
He ya sağolsun Hüsnü güzel fikirler verdi. Kafası çalışan adam başka oluyor. Yarın koltuğu Osi ile demirciye götüreceğiz. 2 çubuk üzerine kaynak yapacağız sonra da onu benim standa monteli plug&play olarak bağlayacağız. Borudan falan vazgeçtim. Koltuğun resmini standa bağlayıp öyle atayım zira şimdi yerde duruyor.
YanıtlaSilBaktım sallanıyor hala direksiyon standı o zaman da standı tamir ederiz.
Ooo abi hemen işe el atmışaın. Bence en güzel o şekilde iş görür. Hem standını da kullanmış olursun. Hee bu arada abi imkanın varsa koltuk ile standın arasındaki bağlantı ayarlanabilir olsun. Mesafeyi ayarlama imkanı olursa daha iyi olacaktır.
YanıtlaSilHusnu,
YanıtlaSil+1
Kunter,
Boru sisteminden vazgecmen bencede daha iyi oldu, dusundugun sistem cok daha iyi olur ve Husnu'nun dusunceside super Koltuk versus Stand konusunda.
Erdem'den bi haber var mi Elegan abi?
YanıtlaSilSimdilik herhangi bir haber yok Berke :/
YanıtlaSilUmarim hersey yolunda gitmistir ve yakin zamanda iyi haberlerini aliriz.